abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152591259
Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures en wijze guruadviezen, volgens het boekje, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs. Je hebt de wijsheid niet in pacht, je you tube tutorials hebben de wijsheid niet in pacht en niemand is geïnteresseerd in je Excel document. Indien je graag ongevraagd en onwelkom advies spuit verwijzen we je naar hier.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

10zmnes.jpg
pi_152591300
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 14:01 schreef yats het volgende:

[..]

Dat dus! Geniet gewoon van het moment en de date zelf en kijk maar hoe het verder loopt in de toekomst.

[..]

Oh?

[..]

Nee, in mijn vakgebied ga je koste wat het kost door om maar uren te declareren toch? ;)

Maar zo kansloos was het wellicht niet. Ze kwam toch steeds terug?
NATUURLIJK KWAM ZE STEEDS TERUG, ZE VERDIENT GELD AAN ONS
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  donderdag 14 mei 2015 @ 14:11:33 #3
416931 yats
(non) Average Joe
pi_152591388
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 14:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

NATUURLIJK KWAM ZE STEEDS TERUG, ZE VERDIENT GELD AAN ONS
En toch een gratis biertje geven? Een beetje vertrouwen in jezelf kerel!
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_152591430
\
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 14:11 schreef yats het volgende:

[..]

En toch een gratis biertje geven? Een beetje vertrouwen in jezelf kerel!
Get your head out of your ass. Het is haar werk aardig te zijn.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_152591509
Ik snap niet dat je binnen een weekje al zó aanhankelijk kunt zijn naar elkaar toe, joh. Ben daar echt te nuchter voor. Prima dat je iemand leuk vindt of verliefd-achtig bent, maar de realiteit is toch gewoon dat je elkaar niet kent en dat je elkaar leert kennen? En dat je dus gewoon aan het daten bent.

Deezertje: ik heb het idee dat je of niet helemaal serieus bent. Of dat je misschien alles te zwart-wit bekijkt, maar wat maak je toch een rare opmerkingen! Alle eerstejaars zijn onzeker en tweedejaars niet, blabla. Je klinkt als de autistische broer van een vriendin van mij. Niet echt leuk gezelschap.

Ik betaal trouwens wel eens voor mensen tijdens een date, dat betekent niet dat ik iemand per definitie superleuk vind ofzo.
  donderdag 14 mei 2015 @ 14:17:11 #6
416020 K44S
The bearded man
pi_152591528
Deezer met zulke eisen :').

Vragen om een eerste jaars die zelfverzekerd is, terwijl meneer beetje gal spuugt op een forum.

Allright.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_152591577
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2015 14:16 schreef Nammie het volgende:

Deezertje: ik heb het idee dat je of niet helemaal serieus bent. Of dat je misschien alles te zwart-wit bekijkt, maar wat maak je toch een rare opmerkingen! Alle eerstejaars zijn onzeker en tweedejaars niet, blabla. Je klinkt als de autistische broer van een vriendin van mij. Niet echt leuk gezelschap.
Deezertje heeft ook autisme.
pi_152591797
quote:
3s.gif Op donderdag 14 mei 2015 14:18 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ah oke, dat wist ik niet. Moeilijk.
pi_152591979
quote:
3s.gif Op donderdag 14 mei 2015 14:18 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Iedereen op FOK! toch?
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_152592321
Ik heb trouwens sinds gisteren minder contact met de jongen waar ik een beetje verliefd-achtig op was. Maar ik ben het toch niet denk ik. Ik vond hem leuker dan leuk, dat zeker, maar ik ben toch een beetje op hem afgeknapt. Hij is veel te serieus. En ik vind hem veel te snel gaan, we kennen elkaar amper twee weken en hij wilde veel teveel afspreken en weet ik het. En dat begrijp ik dus helemaal niet, doe je ding en het is ook prima als we elkaar een dag niet zien. :') Ik snap dat je iemand leuk vindt, maar dat opdringerige dat je steeds vaker wil afspreken terwijl je elkaar net hebt gezien. Of steeds willen blijven plakken, terwijl ik gewoon weg wil. Daar kan ik niet tegen. Misschien laat dat ook wel zien dat ik hem niet leuk genoeg vind, terwijl ik dacht niet leuk genoeg voor hem te zijn.

Nouja, ik ben mij ervan bewust dat ik misschien teveel eis, teveel zeur, ik weet het niet. Ik kan gewoon niet tegen zulke zaken, dus dan kaart ik dat maar aan. Maar dan ben ik in deze situatie niet dapper genoeg om te zeggen dat ik er geen zin meer in heb (ik weet ook niet waarom, meestal durf ik dat wel :')) en heb ik maar lafjes gezegd dat we het rustiger aan moeten gaan doen. En ik vind het ook wel prima om contact met hem te blijven houden, maar voor mij zit er al niks meer in qua dat het serieus kan worden. Toch niet leuk genoeg. En ergens baal ik van mezelf dat ik steeds weer ergens tegen aanloop waardoor ik afknap.
pi_152592341
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 14:48 schreef Nammie het volgende:
Ik heb trouwens sinds gisteren minder contact met de jongen waar ik een beetje verliefd-achtig op was. Maar ik ben het toch niet denk ik. Ik vond hem leuker dan leuk, dat zeker, maar ik ben toch een beetje op hem afgeknapt. Hij is veel te serieus. En ik vind hem veel te snel gaan, we kennen elkaar amper twee weken en hij wilde veel teveel afspreken en weet ik het. En dat begrijp ik dus helemaal niet, doe je ding en het is ook prima als we elkaar een dag niet zien. :') Ik snap dat je iemand leuk vindt, maar dat opdringerige dat je steeds vaker wil afspreken terwijl je elkaar net hebt gezien. Of steeds willen blijven plakken, terwijl ik gewoon weg wil. Daar kan ik niet tegen. Misschien laat dat ook wel zien dat ik hem niet leuk genoeg vind, terwijl ik dacht niet leuk genoeg voor hem te zijn.

Nouja, ik ben mij ervan bewust dat ik misschien teveel eis, teveel zeur, ik weet het niet. Ik kan gewoon niet tegen zulke zaken, dus dan kaart ik dat maar aan. Maar dan ben ik in deze situatie niet dapper genoeg om te zeggen dat ik er geen zin meer in heb (ik weet ook niet waarom, meestal durf ik dat wel :')) en heb ik maar lafjes gezegd dat we het rustiger aan moeten gaan doen. En ik vind het ook wel prime om contact met hem te blijven houden, maar voor mij zit er al niks meer in qua dat het serieus kan worden. Toch niet leuk genoeg. En ergens baal ik van mezelf dat ik steeds weer ergens tegen aanloop waardoor ik afknap.
Je bent wel een vrij lastig typje volgens mij ja :P
Niet gemeen bedoeld verder, is je goed recht om je eigen eisen te stellen, maar toch.
  donderdag 14 mei 2015 @ 14:53:23 #12
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_152592423
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 14:50 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Niet gemeen bedoeld verder, is je goed recht om je eigen eisen te stellen, maar toch.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_152592430
quote:
10s.gif Op donderdag 14 mei 2015 14:53 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
hm?
  donderdag 14 mei 2015 @ 14:54:24 #14
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_152592443
quote:
10s.gif Op donderdag 14 mei 2015 14:53 schreef Toto69 het volgende:

[..]

hm?
Nou, wie quotte jij net? *winkwink*
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_152592470
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 14:50 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ja. Nouja, het komt op mij vreemd over om iemand zovaak te willen zien. En dan kan je als reden geven dat je verliefd bent. Maar we kennen elkaar maar twee weken, dus dan denk ik nee. :')
pi_152592493
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2015 14:55 schreef Nammie het volgende:

[..]

Ja. Nouja, het komt op mij vreemd over om iemand zovaak te willen zien. En dan kan je als reden geven dat je verliefd bent. Maar we kennen elkaar maar twee weken, dus dan denk ik nee. :')
Zo heel raar is het niet toch? Je bent verliefd, ook al ken je elkaar net, dan is dat juist hevig. Alles is nog lekker vers, spannend, je ziet elkaars negatievere kanten nog niet echt, tja... ik kan me er wat bij voorstellen in elk geval. Maar anderzijds kan ik me ook jouw kant voorstellen dat je niet te snel wilt gaan en nu een beklemmend gevoel hebt. Dus ja, voor beide valt wat te zeggen.
  donderdag 14 mei 2015 @ 14:59:03 #17
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_152592530
Daarom ook com-mu-ni-ce-ren. Meteen afschrijven is wel heel drastisch :')
pi_152592545
quote:
7s.gif Op donderdag 14 mei 2015 14:59 schreef SonicVolcano het volgende:
Ja dat vind ik ook wel.
pi_152592616
quote:
7s.gif Op donderdag 14 mei 2015 14:59 schreef SonicVolcano het volgende:
Daten is een oppervlakkige bedoening. Gelijk nexten zonder de drie dagen regel toe te passen.
  donderdag 14 mei 2015 @ 15:05:01 #20
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_152592646
quote:
14s.gif Op donderdag 14 mei 2015 15:03 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Daten is een oppervlakkige bedoening. Gelijk nexten zonder de drie dagen regel toe te passen.
Met deze kennis wel. De twijfel is bij haar al te groot.

Hoe vaak heb je hem gezien, Nammie? Ook al intiem geweest met hem?
pi_152592719
Nee, het is ook niet raar. Maar het voelt voor mij niet goed aan. En ik heb er dan al geen zin meer in als iemand zich zo opstelt, puur omdat ik helemaal niet hetzelfde gevoel deel. Maar ik besef ook dat het voor een groot deel aan mezelf ligt.

Stuk of tien keer denk ik. En soms twee keer op een dag heel snel, terwijl ik dat dan helemaal niet wilde. Wel intiem geweest, maarja. Hij interesseert me ook gewoon niet meer. Heel raar eigenlijk, want dat heb ik de laatste tijd alleen maar. Misschien ben ik gewoon nog een halve puber ofzo. :+

[ Bericht 45% gewijzigd door Nammie op 14-05-2015 15:14:54 ]
  donderdag 14 mei 2015 @ 15:16:02 #22
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_152592862
Dus zo leuk was die ook weer niet, dat als ie net te veel aandacht vraagt je hem gelijk afschrijft.

Snap dat het niet fijn kan zijn, maar idd communiceer dat naar hem. Wie weet beseft hij niet hoe jij het ervaart (wantja, blijkbaar vertel je het hem niet) en als je het hem wel zegt dat hij er misschien zelfs mee kapt.

Maarja blijkbaar ansich al niet leuk genoeg...
  donderdag 14 mei 2015 @ 15:16:36 #23
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_152592881
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2015 15:08 schreef Nammie het volgende:
terwijl ik dat dan helemaal niet wilde
Ooit van "nee" zeggen gehoord?
pi_152592891
quote:
7s.gif Op donderdag 14 mei 2015 15:16 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dit ja. Je bent niks of niemand iets verplicht natuurlijk.
  donderdag 14 mei 2015 @ 15:19:46 #25
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_152592975
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2015 15:08 schreef Nammie het volgende:
Nee, het is ook niet raar. Maar het voelt voor mij niet goed aan. En ik heb er dan al geen zin meer in als iemand zich zo opstelt, puur omdat ik helemaal niet hetzelfde gevoel deel. Maar ik besef ook dat het voor een groot deel aan mezelf ligt.

Stuk of tien keer denk ik. En soms twee keer op een dag heel snel, terwijl ik dat dan helemaal niet wilde. Wel intiem geweest, maarja. Hij interesseert me ook gewoon niet meer. Heel raar eigenlijk, want dat heb ik de laatste tijd alleen maar. Misschien ben ik gewoon nog een halve puber ofzo. :+
Zeg het dan gewoon tegen hem. Ik spreek denk ik namens veel mannen dat wij graag duidelijkheid willen daarover. Dus geen halve signalen of spelletjes spelen, maar gewoon bam, praten.
pi_152592995
quote:
7s.gif Op donderdag 14 mei 2015 15:16 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Jawel, dat doe ik dan ook vaak genoeg, maar tegenover hem voelde het dan weer lullig. Al met al vind ik hem inderdaad niet leuk genoeg, terwijl ik eerst echt dacht dat hij helemaal perfect is.
pi_152593008
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2015 15:20 schreef Nammie het volgende:

[..]

Jawel, dat doe ik dan ook vaak genoeg, maar tegenover hem voelde het dan weer lullig. Al met al vind ik hem inderdaad niet leuk genoeg, terwijl ik eerst echt dacht dat hij helemaal perfect is.
Niemand, maar dan ook niemand is perfect hè. In het begin kan je dat nog denken, maar nu je hem wat langer 'kent' en beter leert kennen merk je dus al dat hij toch helemaal niet zo perfect is.
  donderdag 14 mei 2015 @ 15:22:27 #28
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_152593030
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 15:21 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Niemand, maar dan ook niemand is perfect hè. In het begin kan je dat nog denken, maar nu je hem wat langer 'kent' en beter leert kennen merk je dus al dat hij toch helemaal niet zo perfect is.
En dat staat dan nog los van dat ie te vaak wil afspreken. Want enkel daar op afknappen gaat natuurlijk ook wat ver als hij verder wel perfect is en je al half verliefd bent
pi_152593042
quote:
7s.gif Op donderdag 14 mei 2015 15:22 schreef Cue_ het volgende:

[..]

En dat staat dan nog los van dat ie te vaak wil afspreken. Want enkel daar op afknappen gaat natuurlijk ook wat ver als hij verder wel perfect is en je al half verliefd bent
Jap. Al blijkt het voor Nammie toch wel een big deal te zijn dat hij zo vaak wil afspreken en zo snel wil gaan.
pi_152593062
quote:

[..]

Eerst was het zo geweldig en kreeg je er geen genoeg van :') en ohh je was waarschijnlijk te min voor een type als hij.

En nu is het duidelijk dat ie jou wil en hoef je m niet meer. Vrouwen :')
pi_152593102
quote:
7s.gif Op donderdag 14 mei 2015 15:19 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Zeg het dan gewoon tegen hem. Ik spreek denk ik namens veel mannen dat wij graag duidelijkheid willen daarover. Dus geen halve signalen of spelletjes spelen, maar gewoon bam, praten.
Ik heb gisteravond dus gezegd wat ik ervan vond, hij zegt verliefd te zijn en ik heb dus gezegd dat ik het teveel vind. Hij begrijpt dat allemaal en houdt er rekening mee, maar het punt is vooral dat ik er geen zin meer in heb. Alleen durf ik dat niet tegen hem te zeggen face to face. Terwijl ik daar vaak geen moeite mee heb, maar bij hem is het toch anders. Dus ja, dan denk ik: moet ik zo laf een appje gaan sturen ofzo zodat ik eerlijk ben geweest en deze last van m'n schouders af is. Maar dat vind ik ook weer niet netjes, want we hebben het wel leuk gehad. Dus dan weer afspreken om dit te zeggen, maar dat vind ik dan weer moeilijk bij hem. :') Snap je?
pi_152593121
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2015 15:25 schreef Nammie het volgende:

[..]

Ik heb gisteravond dus gezegd wat ik ervan vond, hij zegt verliefd te zijn en ik heb dus gezegd dat ik het teveel vind. Hij begrijpt dat allemaal en houdt er rekening mee, maar het punt is vooral dat ik er geen zin meer in heb. Alleen durf ik dat niet tegen hem te zeggen face to face. Terwijl ik daar vaak geen moeite mee heb, maar bij hem is het toch anders. Dus ja, dan denk ik: moet ik zo laf een appje gaan sturen ofzo zodat ik eerlijk ben geweest en deze last van m'n schouders af is. Maar dat vind ik ook weer niet netjes, want we hebben het wel leuk gehad. Dus dan weer afspreken om dit te zeggen, maar dat vind ik dan weer moeilijk bij hem. :') Snap je?
Zal best moeilijk zijn, maar ik denk dat het heel wat beter is om het face to face te doen. Ik vind dat zoveel netter dan via een telefoonschermpje. Maar goed, that's just my opinion.
  donderdag 14 mei 2015 @ 15:28:36 #33
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_152593149
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2015 15:25 schreef Nammie het volgende:

[..]

Dus je laat hem lopen, puur omdat hij jou vaak wil zien? Er is niet iets anders?
pi_152593152
Gewoon face to face zeggen, dat is wel het minste wat je kan doen. Gewoon open, eerlijk, duidelijk én klaar.
pi_152593154
quote:
10s.gif Op donderdag 14 mei 2015 15:24 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Eerst was het zo geweldig en kreeg je er geen genoeg van :') en ohh je was waarschijnlijk te min voor een type als hij.

Ja, zo komt het over. Maar eerst was hij ook echt wauw, maar nu ik hem wat vaker heb gezien en iets beter 'ken', valt het gewoon wel mee. En ik ben nog nooit verliefd geweest, dus ik weet ook niet hoe het voelt he. Ik dacht het te zijn.
pi_152593184
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2015 15:28 schreef Nammie het volgende:

[..]

Ja, zo komt het over. Maar eerst was hij ook echt wauw, maar nu ik hem wat vaker heb gezien en iets beter 'ken', valt het gewoon wel mee. En ik ben nog nooit verliefd geweest, dus ik weet ook niet hoe het voelt he. Ik dacht het te zijn.
Zijn innerlijk valt dus gewoon tegen.
pi_152593194
Leg mij dan eens uit, waarom "moet" je meteen verliefd zijn? Bij mij heeft dat tijd nodig. Iemand kan ik leuk vinden, dat hoeft overigens niet te betekenen dat ik verliefd ben op deze persoon.
pi_152593219
Misschien moet Nammie eens met Deezertje daten.
pi_152593232
quote:
7s.gif Op donderdag 14 mei 2015 15:28 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Dus je laat hem lopen, puur omdat hij jou vaak wil zien? Er is niet iets anders?
Nee. Ik vind hem niet superleuk nu ik heb wat vaker heb gezien. Hij is aardig en gezellig enzo, maar gewoon niet heel interessant voor mij. Saai misschien, weet het niet echt te benoemen.
pi_152593276
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2015 15:32 schreef Nammie het volgende:

[..]

Nee. Ik vind hem niet superleuk nu ik heb wat vaker heb gezien. Hij is aardig en gezellig enzo, maar gewoon niet heel interessant voor mij. Saai misschien, weet het niet echt te benoemen.
Maar wat voor jongen/man zoek jij dan precies? Qua innerlijk dan in elk geval, dus uiterlijk nog buiten beschouwing gelaten.
Avontuurlijk? Zorgzaam? Lief, of juist een beetje macho?
pi_152593364
quote:
11s.gif Op donderdag 14 mei 2015 15:31 schreef Toto69 het volgende:
Misschien moet Nammie eens met Deezertje daten.
Leuk! Waar woont Nammie? :)
pi_152593372
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2015 15:40 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Leuk! Waar woont Nammie? :)
Geen idee. Nammie?
pi_152593417
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 15:30 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Zijn innerlijk valt dus gewoon tegen.
That's it. Kort samengevat.
pi_152593433
quote:
17s.gif Op donderdag 14 mei 2015 15:44 schreef Nammie het volgende:

[..]

That's it. Kort samengevat.
Duidelijk. Eerlijk tegen hem zijn, hoe lastig ook, liefst IRL, en niet via een telefoon. Oh en, Deezertje daten.
  donderdag 14 mei 2015 @ 15:45:14 #45
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_152593444
quote:
3s.gif Op donderdag 14 mei 2015 15:35 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Maar wat voor jongen/man zoek jij dan precies? Qua innerlijk dan in elk geval, dus uiterlijk nog buiten beschouwing gelaten.
Avontuurlijk? Zorgzaam? Lief, of juist een beetje macho?
Ik vraag me altijd af waarom deze vragen gesteld wordt, want t zegt zo weinig.
Alles is subjectief en heb je nog geen idee wat ze precies wil. Avontuurlijk is voor de 1 elk weekend skydiven en voor de ander een rondje wandelen, maar de beschrijving avontuurlijk blijft tzelfde
pi_152593453
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2015 15:45 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik vraag me altijd af waarom deze vragen gesteld wordt, want t zegt zo weinig.
Alles is subjectief en heb je nog geen idee wat ze precies wil. Avontuurlijk is voor de 1 elk weekend skydiven en voor de ander een rondje wandelen, maar de beschrijving avontuurlijk blijft tzelfde
Nou ja, het geeft toch wel een klein beetje een globaal idee.
pi_152593511
quote:
6s.gif Op donderdag 14 mei 2015 15:44 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Duidelijk. Eerlijk tegen hem zijn, hoe lastig ook, liefst IRL, en niet via een telefoon. Oh en, Deezertje daten.
Achja. Ik zie wel. Ik mag hopen dat je niet serieus bent. :P
  donderdag 14 mei 2015 @ 15:54:41 #48
416020 K44S
The bearded man
pi_152593625
quote:
6s.gif Op donderdag 14 mei 2015 15:48 schreef Nammie het volgende:

[..]

Achja. Ik zie wel. Ik mag hopen dat je niet serieus bent. :P
Dan date je me mij
pi_152593994
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 15:54 schreef K44S het volgende:

[..]

Dan date je me mij
Smooth brother 8-)
pi_152598523
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 13:43 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Maar jullie zitten nu ook nog in de 'heat of the moment' fase. Je kent haar nu een week? Of 2?
Status zegt mij ook nooit zo veel, maar het lijkt me in jouw geval een beetje vroeg om uit te gaan van wat voor variant van 'long term' dan ook.

Ik voel me nu echt een debbie downer, en ik gun het je van harte hoor! Hopelijk is het iemand die blijft.
Je hebt helemaal gelijk hoor. Het voelt goed, dat is wat ik ervan kan zeggen en daarnaast zitten de intenties goed. Ik ken haar inderdaad kort, maar ga met mijn gevoel. En dat zit goed. De rest zal de tijd uit moeten wijzen.
  donderdag 14 mei 2015 @ 19:53:31 #51
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_152600045
Zaterdagavond ga ik met haar uit eten, en verkering vragen :@ Voel me weer 16

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
  donderdag 14 mei 2015 @ 20:36:51 #52
416020 K44S
The bearded man
pi_152601409
quote:
10s.gif Op donderdag 14 mei 2015 16:13 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Smooth brother 8-)
Kan het altijd proberen :D
pi_152604973
quote:

[..]

Ben je niet gewoon bang om je te binden/open te stellen oid? Ik ben de eerste weken altijd in de wolken en daarna ga ik iets zoeken om ze op af te keuren omdat ik het gewoon niet aan kan om verliefd te zijn. :')
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_152606276
Het duurt in ieder geval nog wel een week voor een tweede date... tot en met dinsdag heeft ze het al druk met andere dingen... Nou ja, eerste date was ook vrij spontaan naar voren geschoven dus ik zie 't wel...
pi_152609555
quote:
7s.gif Op donderdag 14 mei 2015 22:09 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Ben je niet gewoon bang om je te binden/open te stellen oid? Ik ben de eerste weken altijd in de wolken en daarna ga ik iets zoeken om ze op af te keuren omdat ik het gewoon niet aan kan om verliefd te zijn. :')
Altijd, overkomt dit je vaak dan? :@
pi_152612702
quote:

[..]

Precies dit ja :') Typisch :')
pi_152615891
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2015 14:48 schreef Nammie het volgende:

Nouja, ik ben mij ervan bewust dat ik misschien teveel eis, teveel zeur, ik weet het niet. Ik kan gewoon niet tegen zulke zaken, dus dan kaart ik dat maar aan. Maar dan ben ik in deze situatie niet dapper genoeg om te zeggen dat ik er geen zin meer in heb (ik weet ook niet waarom, meestal durf ik dat wel :')) en heb ik maar lafjes gezegd dat we het rustiger aan moeten gaan doen. En ik vind het ook wel prima om contact met hem te blijven houden, maar voor mij zit er al niks meer in qua dat het serieus kan worden. Toch niet leuk genoeg. En ergens baal ik van mezelf dat ik steeds weer ergens tegen aanloop waardoor ik afknap.
Dank voor dit inzicht in de vrouwelijke psyche. Tien keer afspreken in twee weken is idd bizar veel, maar ik denk dat dit niets af doet aan het resultaat. Als hij jou heel chill 1 a 2 keer in de week had gedate en verliefd op je was geworden dan was het over een maand of twee precies hetzelfde verhaal geweest. Tenminste dat is mijn ervaring van de andere kant...
pi_152616767
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 03:18 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik dacht precies hetzelfde :$
pi_152616839
quote:

[..]

Geef je daarom nooit zo snel gewonnen. Maak haar eerst helemaal zo hoteldebotel dat ze niemand anders meer wil ;)
Jij nog in de datingmarkt zo te zien?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2015 11:40:27 ]
  vrijdag 15 mei 2015 @ 11:48:01 #60
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_152617255
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 10:56 schreef Doum het volgende:

[..]

Dank voor dit inzicht in de vrouwelijke psyche. Tien keer afspreken in twee weken is idd bizar veel, maar ik denk dat dit niets af doet aan het resultaat. Als hij jou heel chill 1 a 2 keer in de week had gedate en verliefd op je was geworden dan was het over een maand of twee precies hetzelfde verhaal geweest. Tenminste dat is mijn ervaring van de andere kant...
Kam en scheer enzo o|O

Maar verder helemaal eens. Je gaat zelf er 10 keer op in, er is niemand die je forceert altijd maar ja te zeggen.
Fuck the EBU
pi_152617659
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 10:56 schreef Doum het volgende:

[..]

Ik vind hem toch niet leuk, daar kan ik verder vrij weinig aan veranderen.
pi_152618090
Jeetje mannen, stel je niet zo aan. Daten doe je toch om uit te vinden of iemand echt zo leuk is als ie lijkt? Kennelijk was dat in dit geval niet zo, klaar. En dat maakt al die vrouwelijke psyche etc bla bla conclusies van jullie schromelijk overdreven als je het mij vraagt.
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_152618275
Ben ik het mee eens. Ik vind hem niet leuk. Om verschillende redenen. Meer is het eigenlijk niet. Maar ik vind het wel erg jammer dat ik het zo ervaar. Had het ook wel leuk gevonden als ik wel eens echt smoorverliefd was geworden.
pi_152618332
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 12:24 schreef Nammie het volgende:
Ben ik het mee eens. Ik vind hem niet leuk. Om verschillende redenen. Meer is het eigenlijk niet. Maar ik vind het wel erg jammer dat ik het zo ervaar. Had het ook wel leuk gevonden als ik wel eens echt smoorverliefd was geworden.
Om even een andere toon te laten horen van de mannenkant...

Ik vind je verhaal juist heel herkenbaar!

Waarom moet het allemaal zo snel? Sommige geven mij het gevoel dat ik binnen 2 weken al een keuze moet maken of ik daar de rest van mijn leven mee door wil gaan ofzo.
pi_152618517
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 12:16 schreef MissGump het volgende:
Jeetje mannen, stel je niet zo aan. Daten doe je toch om uit te vinden of iemand echt zo leuk is als ie lijkt? Kennelijk was dat in dit geval niet zo, klaar. En dat maakt al die vrouwelijke psyche etc bla bla conclusies van jullie schromelijk overdreven als je het mij vraagt.
Het was een gast die het over de vrouwelijke psyche had... En een ander die het er mee eens was. Rustig maar, 2 op xN mannen in dit topic valt reuze mee.
pi_152618583
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 12:24 schreef Nammie het volgende:
Kan gebeuren ^O^ Een knappe kop alleen is ook niet alles.
pi_152618851
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 12:38 schreef artelligence het volgende:

[..]

Kan gebeuren ^O^ Een knappe kop alleen is ook niet alles.
So true!
  vrijdag 15 mei 2015 @ 12:55:12 #68
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_152618932
Volgens mij is het hele idee dat dat enthousiasme creepy of beklemmend is omdát je niet hetzelfde voelt. Als je iemand heel erg leuk vindt dan zou je het hoogstens wat afremmen maar het zou je niet afschrikken. Gewoon eerlijk vertellen dus Nammie, niet aan het lijntje houden.
  vrijdag 15 mei 2015 @ 12:56:20 #69
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_152618954
- Meh. -

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2015 13:15:34 ]
pi_152619008
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 12:56 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

- Meh. -
sommige mensen geven gewoon hun mening.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2015 13:15:47 ]
pi_152619510
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 12:36 schreef artelligence het volgende:

[..]

Het was een gast die het over de vrouwelijke psyche had... En een ander die het er mee eens was. Rustig maar, 2 op xN mannen in dit topic valt reuze mee.
Niet te vergeten de vrouwen :') reacties:

quote:

[..]

quote:

[..]

quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 11:32 schreef artelligence het volgende:

[..]

Ik dacht precies hetzelfde :$
Oh wacht je zit er zelf ook bij :')
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_152619651
  vrijdag 15 mei 2015 @ 13:30:03 #73
416931 yats
(non) Average Joe
pi_152619732
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 11:34 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Geef je daarom nooit zo snel gewonnen. Maak haar eerst helemaal zo hoteldebotel dat ze niemand anders meer wil ;)
Jij nog in de datingmarkt zo te zien?
En hoe doe je dat? Hoe gaat t daten bij jou?

Ow, en voor wat betreft de discussie, ieder persoon is nu eenmaal anders. Persoonlijk ben ik ook niet van het elke dag afspreken om de ander te zien etc, zelfs niet in het begin. Natuurlijk is t fijn de ander te zien, zeker als er (opkomende) gevoelens zijn, maar het hoeft niet meteen 24/7 lijkt me?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_152621056
quote:
3s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 13:22 schreef MissGump het volgende:

[..]

Niet te vergeten de vrouwen :') reacties:

[..]

[..]

[..]

Oh wacht je zit er zelf ook bij :')
Ik vergeet altijd een PI ;(
  vrijdag 15 mei 2015 @ 14:28:19 #75
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_152621220
quote:

[..]

Iedereen weet toch dat schoothondjes niet aantrekkelijk zijn. Van die gasten die na 2x daten hun hele leven inrichten op een vrouw :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_152625990
Ander puntje: waar mijn agenda zo goed als leeg is, zit zij bij zoveel verenigingen en activiteiten dat ze naast haar studie al redelijk volgepland is.. Wist ik vooraf de eerste date al dat ze best een bezig bijtje is... maar heb voor de grap haar weekplanning gevraagd en dat is eigenlijk best heftig. Tot en met volgende week zaterdag heeft ze elke dag al iets en de meeste dingen zijn vaste prikken. Dus vraag me af of ze überhaupt wel tijd heeft of wilt vrijmaken voor een relatie met iemand :') En dan is ineens die 1,5 uur reistijd niet echt praktisch als ze ineens twee uurtjes vrij heeft ofzo. Voel ik me een koning met iedere avond vrij, heb overdag gelukkig wel invulling!

Niet om me in te dekken nu hoor, maar daar ging mijn vorige relatie ook op stuk: wanneer zij vrij was had ik verplichtingen en als ik vrij had was ze druk met andere dingen... uiteindelijk zagen we elkaar te weinig om nog van een relatie te spreken, en ik wou best tijd vrijmaken.... zij niet.
  vrijdag 15 mei 2015 @ 17:15:44 #77
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_152626097
Je vorige relatie is je huidige date niet. Afwachten hoe t met deze gaat...
pi_152626259
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 17:11 schreef Deezertje het volgende:
Ander puntje: waar mijn agenda zo goed als leeg is, zit zij bij zoveel verenigingen en activiteiten dat ze naast haar studie al redelijk volgepland is.. Wist ik vooraf de eerste date al dat ze best een bezig bijtje is... maar heb voor de grap haar weekplanning gevraagd en dat is eigenlijk best heftig. Tot en met volgende week zaterdag heeft ze elke dag al iets en de meeste dingen zijn vaste prikken. Dus vraag me af of ze überhaupt wel tijd heeft of wilt vrijmaken voor een relatie met iemand :') En dan is ineens die 1,5 uur reistijd niet echt praktisch als ze ineens twee uurtjes vrij heeft ofzo. Voel ik me een koning met iedere avond vrij, heb overdag gelukkig wel invulling!

Niet om me in te dekken nu hoor, maar daar ging mijn vorige relatie ook op stuk: wanneer zij vrij was had ik verplichtingen en als ik vrij had was ze druk met andere dingen... uiteindelijk zagen we elkaar te weinig om nog van een relatie te spreken, en ik wou best tijd vrijmaken.... zij niet.
Wacht eerst maar af hoe het loopt :)
pi_152626939
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 17:11 schreef Deezertje het volgende:

Dat was geen relatie, daar had je een paar dates mee, meer niet.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_152627197
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 17:15 schreef Cue_ het volgende:
Je vorige relatie is je huidige date niet. Afwachten hoe t met deze gaat...
wist dat vorige meisje uberhaubt dat het een relatie was?

Deezertje je zegt ook 'ik vraag me af of ze wel tijd vrij wil maken'. Nou vraag dat dan. Merk je snel genoeg. Nu al invullen heeft ook geen zin. Er is pas 1 date geweest ook he
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_152627425
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 17:49 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

wist dat vorige meisje uberhaubt dat het een relatie was?

Deezertje je zegt ook 'ik vraag me af of ze wel tijd vrij wil maken'. Nou vraag dat dan. Merk je snel genoeg. Nu al invullen heeft ook geen zin. Er is pas 1 date geweest ook he
Als het dat meisje is waarover ik denk dat hij het heeft (die waarover Deezertje ooit nogal lyrisch postte dat er ''gezoend was met tong''); nee. Tenminste, dat bleek niet bepaald uit haar houding. Deezertje ziet dingen nogal eens anders dan ze in werkelijkheid zijn, vandaar.

(En ik kom hier echt veel te lang dat ik me dit soort shit herinner)
pi_152627440
Niet te vergeten: Als iemand zo'n bezig bijtje is, valt ze waarschijnlijk ook af en worden haar tietjes nog kleiner.
pi_152627554
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 17:58 schreef artelligence het volgende:
Niet te vergeten: Als iemand zo'n bezig bijtje is, valt ze waarschijnlijk ook af en worden haar tietjes nog kleiner.
Nah ik ben s avonds ook vaak weg en val er helaas niet van af :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_152627795
quote:
3s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 17:42 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Dat was geen relatie, daar had je een paar dates mee, meer niet.
Achteraf ja, maar we hadden wel naar elkaar uitgesproken een relatie te willen en op haar initiatief toen ook beiden onze Facebook status veranderd :') Terwijl ik daar normaal echt niet van ben. Maar goed, toen als 'vrienden' uit elkaar gegaan (nooit meer gezien natuurlijk) en ik met mijn domme kop nog driekwart jaar later toen ik wist dat ze het rustig had ff paar appjes gestuurd; Kreeg ik terug waarom ik ineens contact opnam? Verkapte afwijzing, ze is nog steeds single :')

Maar goed, deze heeft volgende week ergens een uurtje tijd... letterlijk een uurtje. Nou, zo enthousiast ben ik niet om daar een flinke tijd voor te reizen en van dat uurtje blijft vaak toch maar weinig over, Skypen aan gedacht, maar heb ik totaal niets mee. Dan liever een middag ergens afspreken. Zal dus nog wel ff duren voor een tweede date, maar ik kijk gewoon lekker door ondertussen :)

Wil eigenlijk nog steeds gewoon een meid van de sportschool, daar lopen me toch leuke rond!. Zie de meeste meiden daar echt iedere keer, maar heb het gevoel dat ik niet binnen hun straatje pas. Zag van de week zo'n veel te jonge halve barbiepop sporten, komt ineens haar vriend langs haar staan van: pfff, ik kap er mee hoor, ben moe! Had ie zo'n oostblok uiterlijk. Totaal niet matchend met zo'n schattig popje. Nou als je dat iets te vaak meemaakt is dat niet goed voor je zelfvertrouwen hoor, uiterlijk telt dus lang niet altijd.
pi_152627991
Maar waarom vraag je je in godesnaam af of ze überhaupt wel tijd heeft of wilt vrijmaken voor een relatie met iemand terwijl uit je eerdere postings blijkt dat je haar eigenlijk niet zo ziet zitten?

Die eeuwige jaloerse minachting naar gasten toe die wel een vriendin hebben maakt je er ook niet meer aimabel op trouwens.
pi_152628092
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 18:12 schreef Deezertje het volgende:

[..]
Wil eigenlijk nog steeds gewoon een meid van de sportschool, daar lopen me toch leuke rond!. Zie de meeste meiden daar echt iedere keer, maar heb het gevoel dat ik niet binnen hun straatje pas. Zag van de week zo'n veel te jonge halve barbiepop sporten, komt ineens haar vriend langs haar staan van: pfff, ik kap er mee hoor, ben moe! Had ie zo'n oostblok uiterlijk. Totaal niet matchend met zo'n schattig popje. Nou als je dat iets te vaak meemaakt is dat niet goed voor je zelfvertrouwen hoor, uiterlijk telt dus lang niet altijd.
Ik heb zojuist heel hard gehuild van het lachen en daarna moest ik echt huilen. Buurvrouw kwam langs om te vragen of alles goed ging ;(
pi_152628105
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 18:24 schreef artelligence het volgende:

[..]

Ik heb zojuist heel hard gehuild van het lachen en daarna moest ik echt huilen. Buurvrouw kwam langs om te vragen of alles goed ging ;(
:D _O-
pi_152628122
quote:
5s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 18:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
Maar waarom vraag je je in godesnaam af of ze überhaupt wel tijd heeft of wilt vrijmaken voor een relatie met iemand terwijl uit je eerdere postings blijkt dat je haar eigenlijk niet zo ziet zitten?

Die eeuwige jaloerse minachting naar gasten toe die wel een vriendin hebben maakt je er ook niet meer aimabel op trouwens.
Nou ja relatie is misschien niet het goede woord geweest net, maar ik wil gewoon niet zo lang wachten na een eerste date om nog eens af te spreken. Weekje kan nog net, maar anders ebt het toch maar weg. Het moet van twee kanten komen.

Die minachting is niet aantrekkelijk nee, maar ik wil ook eens een 'volwaardige' relatie ervaren. Nu zijn het vaak toch losse dates die na een x aantal keer op niets uitlopen en kom ik dus niet in het patroon van elkaar steeds vaker willen zien, gewoon lekker chillen, samen studeren, ijsje eten, ervaringen delen, voorstellen aan ouders, feestdagen vieren, weet ik wat.
  vrijdag 15 mei 2015 @ 18:25:24 #89
242666 BeamofLight
pi_152628130
Deezer woon je in de buurt van Eindhoven toevallig?
pi_152628142
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 18:25 schreef BeamofLight het volgende:
Deezer woon je in de buurt van Eindhoven toevallig?
Nop.
  vrijdag 15 mei 2015 @ 18:26:19 #91
242666 BeamofLight
pi_152628161
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 18:25 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nop.
ga keer mee op stap maat
pi_152628209
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 18:26 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

ga keer mee op stap maat
Bewonderenswaardig. Ik zou na tien minuten al doodmoe van hem zijn.
pi_152628265
quote:

[..]

Nou ja relatie is misschien niet het goede woord geweest net, maar ik wil gewoon niet zo lang wachten na een eerste date om nog eens af te spreken. Weekje kan nog net, maar anders ebt het toch maar weg. Het moet van twee kanten komen.

Ik herken het wel een beetje hoor. Het IS ook vervelend als je lang moet wachten na een date terwijl je graag wil ontdekken wat er te halen valt. Ik moest na mijn 2e date ook een week wachten, na mijn derde date opnieuw een week wachten en waarschijnlijk zit ik zodra de vierde date geweest is gewoon wéér een week te wachten. Als het niet langer is.

Ik zie er zelf ook graag wat meer tempo in, maar helaas soms laten de schema's het gewoon niet toe. We kunnen het enkel accepteren en hopen dat het op niet al te lange termijn wat beter wordt. Als eenmaal echt duidelijk is dat je elkaar wel ziet zitten dan is het ook wat beter bespreekbaar om elkaar wat vaker te zien. Als je dat direct gaat doen dan werkt het vaak alleen maar averechts...
pi_152628275
quote:

[..]

Die minachting is niet aantrekkelijk nee, maar ik wil ook eens een 'volwaardige' relatie ervaren. Nu zijn het vaak toch losse dates die na een x aantal keer op niets uitlopen en kom ik dus niet in het patroon van elkaar steeds vaker willen zien, gewoon lekker chillen, samen studeren, ijsje eten, ervaringen delen, voorstellen aan ouders, feestdagen vieren, weet ik wat.
Tja dan zul je toch eens iets aan jezelf moeten doen en dat is je al vaak genoeg gezegd
Als je het zo graag wil, waarom dan niet eens stappen onder nemen?

Nu is het alsof je loopt te zuchten dat je wil stoppen met roken terwijl je een peuk op je lip hebt of zo.
Of dat je af wil vallen terwijl je een slagroomtaart zit te eten

Ik denk dat jij een jaar moet kappen met daten en gewoon mensen moeten gaan ontmoeten. Mannen en vrouwen. En dat je insteek bij die vrouwen nooit mag zijn dat je meer wil. Sterker nog, als zij dat wel wil moet je dat niet doen (want dan verkloot je het nog binnen 4 dagen). En dan eens gewoon aan jezelf gaan werken. Met hulp van een professional.
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 15 mei 2015 @ 18:33:15 #95
416931 yats
(non) Average Joe
pi_152628349
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 18:26 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

ga keer mee op stap maat
Ik ben benieuwd of je een reactie krijgt. Ik wacht ook nog steeds op antwoord van deezertje.
pi_152628389
Wat is er allemaal mis met deezertje dan? Ik ben niet zo goed op de hoogte.
pi_152628461
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 18:34 schreef Lokasenna het volgende:
Wat is er allemaal mis met deezertje dan? Ik ben niet zo goed op de hoogte.
Hij is gewoon the village fool ;) Die zijn er al sinds de dag dat deze reeks in het leven is geroepen. Behalve dat ie misschien iets te veeleisend is (laten we eerlijk zijn dat zijn we allemaal hier) zie ik er ook niet zoveel mis aan...
pi_152628497
Ik had laatst een leuke relatie in da club. Toen ik aangaf die nacht mijn bed niet te willen vrijmaken was het echter gelijk uit :'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_152628592
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 18:30 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ik herken het wel een beetje hoor. Het IS ook vervelend als je lang moet wachten na een date terwijl je graag wil ontdekken wat er te halen valt. Ik moest na mijn 2e date ook een week wachten, na mijn derde date opnieuw een week wachten en waarschijnlijk zit ik zodra de vierde date geweest is gewoon wéér een week te wachten. Als het niet langer is.

Ik zie er zelf ook graag wat meer tempo in, maar helaas soms laten de schema's het gewoon niet toe. We kunnen het enkel accepteren en hopen dat het op niet al te lange termijn wat beter wordt. Als eenmaal echt duidelijk is dat je elkaar wel ziet zitten dan is het ook wat beter bespreekbaar om elkaar wat vaker te zien. Als je dat direct gaat doen dan werkt het vaak alleen maar averechts...
Dat had ik toen dus ook. Op zich niets mis mee, maar als ze dan die ene keer per week niet kan... werd het steeds vaker 1x per 2 weken of 10 dagen. Toen was het kerstvakantie... had ze verplichtingen en met vrienden wat afgesproken. Zagen we elkaar zo 3 weken niet. Toen wel weer afgesproken maar daarna had ze tentamenweek dus wou ze leren etc. Toen had ik ook al zoiets van... dit gaat niet goed.
pi_152628629
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 18:38 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Hij is gewoon the village fool ;) Die zijn er al sinds de dag dat deze reeks in het leven is geroepen. Behalve dat ie misschien iets te veeleisend is (laten we eerlijk zijn dat zijn we allemaal hier) zie ik er ook niet zoveel mis aan...
check anders zijn posthistory even
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')