Misschien zijn grote groepen mensen niet zijn ding?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:44 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik snap bijvoorbeeld ook niet waarom je niet naar de BBQ meet gaat. Staat al weken in R&P. Had je goed kunnen doen. Onder de mensen zijn.
Hij heeft ook wel eens geklaagd geen vriendengroep te hebben, meen ik mij te herinneren.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien zijn grote groepen mensen niet zijn ding?
pm al binnen van hem. Of ik vandaag, zaterdag of zondag kan.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:33 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of je een reactie krijgt. Ik wacht ook nog steeds op antwoord van deezertje.
Veel plezierquote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:53 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
pm al binnen van hem. Of ik vandaag, zaterdag of zondag kan.
Nee, waarom zou ik?quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:52 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Hij heeft ook wel eens geklaagd geen vriendengroep te hebben, meen ik mij te herinneren.
Maar goed. Deezertje weet het allemaal zelf zo goed
Zegt ook genoeg dat hij niet ingaat op rabarber haar post. Hij wil geen hulp. Klaar. Beter negeren we hem.
Dag stalksterquote:
Mocht je willen. Ik lees hier graag mee ivm Faxies verhalen Om hard te kunnen lachen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:23 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dag stalksterJou heb ik wel gemist deze week!
Een mislukte date?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mocht je willen. Ik lees hier graag mee ivm Faxies verhalen Om hard te kunnen lachen.
Psssssh.
Jij doet altijd zo cynischquote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mn vorige date ging perfect.![]()
Maar de Faxies hier doen me lachen.
Dat was toch de man waarvan je eerst dacht dat hij jou niet leuk genoeg vond ofzo? Of vergis ik mij met een andere forummer? Jammer.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:19 schreef joyvke het volgende:
Meuh ziet er naar uit dat hij specifiek op zoek is naar een fuckbuddy of iets dergelijks. En laat dat nou net iets zijn wat ik niet "kan" en eigenlijk ook niet wil. Ik denk dat ik maar een tijdje pauze hou van het daten.
Vorige keer iemand waarmee het super leuk klikte, alleen bleek die allerlei psychologische issues te hebben. Dat was wel een grote afknapper, vond dat ook best jammer. Ik zoek het niet om een ongelijkwaardige relatie te krijgen (danwel als vrienden danwel als meer).
Mja, het is niet zo dat hij álles voor mij deed en de toekomst had uitgestippeld ofzo. Hij wil veel sneller dan ik (enthousiasme?) en dat schrikt af als je niet hetzelfde voelt voor iemand.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat schoothondjes niet aantrekkelijk zijn. Van die gasten die na 2x daten hun hele leven inrichten op een vrouw
Dan trap je toch gewoon wat op de rem?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:47 schreef Nammie het volgende:
[..]
Mja, het is niet zo dat hij álles voor mij deed en de toekomst had uitgestippeld ofzo. Hij wil veel sneller dan ik (enthousiasme?) en dat schrikt af als je niet hetzelfde voelt voor iemand.
Er gebeurt iets met jouw zelfvertrouwen als jij een - in jouw ogen - mooi meisje en een jongen met Oostblok-uiterlijk ziet communiceren in de sportschool? En dan besluit je maar dat ze een relatie met elkaar hebben en dat heeft dan te maken met jou als persoon, of zo. Juist. Tik je zo'n alinea nou ook lachend? Of hoe moet ik dit precies voor me zien?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:12 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wil eigenlijk nog steeds gewoon een meid van de sportschool, daar lopen me toch leuke rond!. Zie de meeste meiden daar echt iedere keer, maar heb het gevoel dat ik niet binnen hun straatje pas. Zag van de week zo'n veel te jonge halve barbiepop sporten, komt ineens haar vriend langs haar staan van: pfff, ik kap er mee hoor, ben moe! Had ie zo'n oostblok uiterlijk. Totaal niet matchend met zo'n schattig popje. Nou als je dat iets te vaak meemaakt is dat niet goed voor je zelfvertrouwen hoor, uiterlijk telt dus lang niet altijd.
Dat was inderdaad die jongen ja. Ach jaquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:41 schreef Nammie het volgende:
[..]
Dat was toch de man waarvan je eerst dacht dat hij jou niet leuk genoeg vond ofzo? Of vergis ik mij met een andere forummer? Jammer.
Misschien verkeerd verwoord maar ik zat dus te sporten en zag haar. Toen dacht ik al, zoals vaker het geval bij die leuke sportschoolmeisjes: die zal wel bezet zijn... (vaak te mooi om waar te zijn namelijk) en toen even later die jongen met dat oostblok uiterlijk naar haar toe kwam en wat zei en haar daarna een kus gaf en ze wat glimlachte wist ik voldoende. Niet de juiste insteek nee om je af te vragen of ze vrijgezel is of niet, maar ik heb weleens blauwtjes gelopen die achteraf makkelijk voorkomen konden worden.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:54 schreef Nammie het volgende:
[..]
Er gebeurt iets met jouw zelfvertrouwen als jij een - in jouw ogen - mooi meisje en een jongen met Oostblok-uiterlijk ziet communiceren in de sportschool? En dan besluit je maar dat ze een relatie met elkaar hebben en dat heeft dan te maken met jou als persoon, of zo. Juist. Tik je zo'n alinea nou ook lachend? Of hoe moet ik dit precies voor me zien?
Nee....quote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:34 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Geef je daarom nooit zo snel gewonnen. Maak haar eerst helemaal zo hoteldebotel dat ze niemand anders meer wil
Jij nog in de datingmarkt zo te zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |