abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152685588
K-I-S-S-I-N-G. First comes love, then comes marriage. Then comes an abrupt, tragic miscarriage. Then comes blame, then comes despair. Two hearts damaged beyond repair... Yats leaves Hexxxenbiest, and takes the tree.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_152685735
Maar hexxenbiest heeft toch al iemand? :P
  zondag 17 mei 2015 @ 18:34:57 #203
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_152685763
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 18:34 schreef JedimindhaX het volgende:
Maar hexxenbiest heeft toch al iemand? :P
Op FOK! hebben we allemaal een open relatie :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_152685837
quote:
7s.gif Op zondag 17 mei 2015 18:34 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

"ik heb een open relatie"
'weet je vriend dat ook?'
"nee"

:z

maargoed, of dat zo is of niet weet ik niet :P
pi_152685971
quote:
7s.gif Op zondag 17 mei 2015 18:34 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Wie heeft een open relatie?
Ik ben smoorverliefd, dat wel ja O+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2015 18:41:35 ]
pi_152686552
Bezig met een meid sinds een paar maanden, ze woont een kleine 80 kilometer uit de buurt dus inprincipe is de afstand het probleem niet. Alleen zijn er een aantal dingen waardoor mijn verliefdheid steeds minder word..Ondanks dat ik haar "Deep down" nog wel echt heel leuk vind

Ze was hier een kleine 2 weken geleden en ze zat op d`r telefoon haar mail te checken, toen zag ik dingen staan van een website die mensen (hoe noem je dat) prostitueert? Ze zei dat ze samen met een vriend (die die website runt) in overleg met een vriendin van haar mailtjes beantwoord omdat die vriendin dat werk doet maar zelf geen smartphone heeft en dus niet altijd alles kan beantwoorden.. Nouja, dit vond ik al gek, dus ben op onderzoek uitgegaan, en gelukkig klopte het verhaal wel, maar dit was nog niet alles want:

We waren een klein weekje later aan het bespreken wanneer we elkaar weer zouden zien en dat was allemaal geregeld, en ik begon daarna over dat ik niet zeker wist hoeveel geld ik zou meenemen aangezien ik die volgende dag een concert had en een tourshirt wilde kopen, dát had ik niet moeten doen zeg maar.. Want ik weet niet wat er gebeurde in haar hoofd maar er werd opeens goed naar mij geschreeuwd, ik zou prioriteiten moeten stellen richting haar, en van het geld van 1 tour shirt kon ik "Verdomme" wel 10 shirtjes bij de Zeeman kopen. Dus heb haar een berichtje gestuurd diezelfde nacht (na het concert) dat ik even paar dagen rust wilde hebben om over het hele voorval na te denken want het schoot bij mij even in het verkeerde keelgat.

Nouja, paar dagen later wilde ze hier heen komen en ik moest haar ophalen op het station, geld had ik op dat moment niet meer, dus ik kon ook niet met de bus, en lopen kon ik ook niet vanwege een heel fijn incident met een teennagel, elke stap die ik zette deed bizar veel pijn.

Ik haar dus appen "Sorry maar ik kan je niet komen ophalen, heb geen geld meer en wil een paar dagen een beetje rust houden in verband met mijn ingegroeide teennagel, je weet waar ik woon dus als je nog wilt komen zal je op eigen houtje moeten komen" (Mijn huis ligt echt op 50 meter van een bushalte)

Toen werd ik gebeld door haar en begon ze weer "Het voelt niet serieus tussen ons, en volgens mij wil je helemaal niets met mij beginnen, en je hebt helemaal geen last van je voet je bent een leugenaar je bent vorige week nog naar een concert geweest " Dus heb teruggezegd dat ik haar gedrag echt zat ben en dat ze mij niet zomaar moet uitmaken voor leugenaar en dat ik absoluut wel wat met haar wil beginnen, maar dat ik haar nu niet kan ophalen van het station omdat ik amper kan lopen én geen geld heb, toen werd er opgehangen.

Dus ik zit echt heel erg in dubio, met mijn vorige date heb ik nog nóóit ook maar mijn stem 1x moeten verheffen en die vorige date heeft ook nog nooit haar stem tegen mij verheft, en het is bij de meid waar ik nu mee bezig ben in korte tijd (2 - 3 weken) al een aantal keer voor gekomen dat ze flink tegen mij schreeuwde en mij voor van alles en nog wat uitmaakte, terwijl ik zoiets heb van blijf rustig, blijf rustig, hier schiet je niks mee op.

Deze meid is echt hartstikke leuk, maar dit soort dingen doen mij echt flink twijfelen, daar bij optellend wat er in die korte tijd gebeurd is / zich heeft afgespeeld... heb geen idee of ik hier nou mee verder moet óf dat ik tegen haar moet zeggen dat het einde verhaal is.

Iets in mij zegt dat het te gek voor woorden is dat ze mij zo afsnauwt en loopt te schreeuwen, en die rare fratsen uithaalt, maar ik kan haar ook niet zomaar los laten omdat dit wel gewoon ergens ook wel weer fijn/goed voelt, de verliefdheid als we bij elkaar zijn is heel erg groot, en het is super intiem en heel er leuk, maar als we bij elkaar vandaan zijn, is zij altijd degene die begint te ruziën om de kleinste dingetjes..

Somebody, help?
  zondag 17 mei 2015 @ 19:01:23 #207
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_152686649
Ik denk dat dit trouwen wordt
pi_152686678
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 19:01 schreef BeamofLight het volgende:
_O-
pi_152686809
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 18:58 schreef Musicproductionoffice het volgende:
Bezig met een meid sinds een paar maanden, ze woont een kleine 80 kilometer uit de buurt dus inprincipe is de afstand het probleem niet. Alleen zijn er een aantal dingen waardoor mijn verliefdheid steeds minder word..Ondanks dat ik haar "Deep down" nog wel echt heel leuk vind

Ze was hier een kleine 2 weken geleden en ze zat op d`r telefoon haar mail te checken, toen zag ik dingen staan van een website die mensen (hoe noem je dat) prostitueert? Ze zei dat ze samen met een vriend (die die website runt) in overleg met een vriendin van haar mailtjes beantwoord omdat die vriendin dat werk doet maar zelf geen smartphone heeft en dus niet altijd alles kan beantwoorden.. Nouja, dit vond ik al gek, dus ben op onderzoek uitgegaan, en gelukkig klopte het verhaal wel, maar dit was nog niet alles want:

We waren een klein weekje later aan het bespreken wanneer we elkaar weer zouden zien en dat was allemaal geregeld, en ik begon daarna over dat ik niet zeker wist hoeveel geld ik zou meenemen aangezien ik die volgende dag een concert had en een tourshirt wilde kopen, dát had ik niet moeten doen zeg maar.. Want ik weet niet wat er gebeurde in haar hoofd maar er werd opeens goed naar mij geschreeuwd, ik zou prioriteiten moeten stellen richting haar, en van het geld van 1 tour shirt kon ik "Verdomme" wel 10 shirtjes bij de Zeeman kopen. Dus heb haar een berichtje gestuurd diezelfde nacht (na het concert) dat ik even paar dagen rust wilde hebben om over het hele voorval na te denken want het schoot bij mij even in het verkeerde keelgat.

Nouja, paar dagen later wilde ze hier heen komen en ik moest haar ophalen op het station, geld had ik op dat moment niet meer, dus ik kon ook niet met de bus, en lopen kon ik ook niet vanwege een heel fijn incident met een teennagel, elke stap die ik zette deed bizar veel pijn.

Ik haar dus appen "Sorry maar ik kan je niet komen ophalen, heb geen geld meer en wil een paar dagen een beetje rust houden in verband met mijn ingegroeide teennagel, je weet waar ik woon dus als je nog wilt komen zal je op eigen houtje moeten komen" (Mijn huis ligt echt op 50 meter van een bushalte)

Toen werd ik gebeld door haar en begon ze weer "Het voelt niet serieus tussen ons, en volgens mij wil je helemaal niets met mij beginnen, en je hebt helemaal geen last van je voet je bent een leugenaar je bent vorige week nog naar een concert geweest " Dus heb teruggezegd dat ik haar gedrag echt zat ben en dat ze mij niet zomaar moet uitmaken voor leugenaar en dat ik absoluut wel wat met haar wil beginnen, maar dat ik haar nu niet kan ophalen van het station omdat ik amper kan lopen én geen geld heb, toen werd er opgehangen.

Dus ik zit echt heel erg in dubio, met mijn vorige date heb ik nog nóóit ook maar mijn stem 1x moeten verheffen en die vorige date heeft ook nog nooit haar stem tegen mij verheft, en het is bij de meid waar ik nu mee bezig ben in korte tijd (2 - 3 weken) al een aantal keer voor gekomen dat ze flink tegen mij schreeuwde en mij voor van alles en nog wat uitmaakte, terwijl ik zoiets heb van blijf rustig, blijf rustig, hier schiet je niks mee op.

Deze meid is echt hartstikke leuk, maar dit soort dingen doen mij echt flink twijfelen, daar bij optellend wat er in die korte tijd gebeurd is / zich heeft afgespeeld... heb geen idee of ik hier nou mee verder moet óf dat ik tegen haar moet zeggen dat het einde verhaal is.

Iets in mij zegt dat het te gek voor woorden is dat ze mij zo afsnauwt en loopt te schreeuwen, en die rare fratsen uithaalt, maar ik kan haar ook niet zomaar los laten omdat dit wel gewoon ergens ook wel weer fijn/goed voelt, de verliefdheid als we bij elkaar zijn is heel erg groot, en het is super intiem en heel er leuk, maar als we bij elkaar vandaan zijn, is zij altijd degene die begint te ruziën om de kleinste dingetjes..

Somebody, help?
Als je van dat instabiele gedrag warm loopt: vooral doen. Persoonlijk denk ik zelf "deurmat" als ik dit verhaal zo lees... Lijkt mij dat je de verliefdheid leuk vind, maar niet specifiek haar.

Ik zou wegrennen.
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
  zondag 17 mei 2015 @ 19:11:55 #210
242666 BeamofLight
pi_152686979
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 19:06 schreef joyvke het volgende:

[..]

Als je van dat instabiele gedrag warm loopt: vooral doen. Persoonlijk denk ik zelf "deurmat" als ik dit verhaal zo lees... Lijkt mij dat je de verliefdheid leuk vind, maar niet specifiek haar.

Ik zou wegrennen.
kutopmerking, hij kan niet eens lopen
pi_152687104
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2015 17:22 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Ik post in elk geval geen verslagen :)
Ik ook niet echt. Weet niet waar je dat verhaal vandaan toverde? :')
pi_152687167
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 19:06 schreef joyvke het volgende:

[..]

Ik zou wegrennen.
Dat instabiele gedrag vind ik echt verschrikkelijk. ze heeft echt een hele leuke lieve en warme kant, maar ze laat vaker die instabiele/borderline kant zien dan die leuke kant.

(Ze heeft overigens autisme, serieus.. En ze is vroeger misbruikt, misschien dat ze daarom zo doet, omdat ze niet weet hoe ze er mee moet dealen?)

Verliefdheid is leuk, ze heeft zelf ook d`r leuke kanten.
Maar nu ik het zo teruglees, is eigenlijk het enige wat bij mij opkomt "deurmat" zoals jij het zegt.
pi_152687282
Stap nooit in bed met iemand die meer problemen heeft dan jij. Een rationeel rekensommetje laat volgens mij zien dat je snel moet weg rennen. Al was dit voor je zelfrespect.
pi_152687309
Dan wordt er dus nooit geneukt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_152687475
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 19:20 schreef snowdust het volgende:
Stap nooit in bed met iemand die meer problemen heeft dan jij. Een rationeel rekensommetje laat volgens mij zien dat je snel moet weg rennen. Al was dit voor je zelfrespect.
Er is iets wat mij tegenhoud, ze kan echt heel lief zijn en is dit ook wel vaak! Het gaat nu overigens weer al een paar dagen goed zonder gedoe, ze zei dat ze wist dat ze te vaak schreeuwde, maar dat ze dit deed/doet (wat ik dus al vermoedde) omdat ze niet weet hoe ze met liefde moet omgaan en dus niet weet hoe ze op dat soort dingen moet reageren, en omdat ze autisme heeft reageert ze vaak nogal heftig op dat soort veranderingen (Want vaak zijn het veranderingen in een plan waardoor ze opeens zo uit d`r plaat gaat)

Ze wilt mij absoluut niet kwijt en naja.. Ik haar ergens ook niet, het is gewoon erg lastig! We vinden elkaar wel leuk, en wat ik al aangaf, als we bij elkaar zijn dan is het echt super, maar zodra we bij elkaar vandaan zijn dan gebeurt er dit...
  zondag 17 mei 2015 @ 19:29:32 #216
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_152687656
Dat je iets niet leuk vindt ala (met evt autisme als grondslag) maar zou zelf niet op een schreeuwlelijk zitten te wachten. Teveel gedoe en onvoorspelbaar

Maarja als jij t kan accepteren...
pi_152687902
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2015 19:29 schreef Cue_ het volgende:
Dat je iets niet leuk vindt ala (met evt autisme als grondslag) maar zou zelf niet op een schreeuwlelijk zitten te wachten. Teveel gedoe en onvoorspelbaar

Maarja als jij t kan accepteren...
Mijn vorige date had ik nooit ruzie mee, wel eens een meningsverschil natuurlijk want dat hou je toch, maar daar heb ik nog nooit mijn stem tegen hoeven verheffen... Maargoed dat was ook niet meer dan wat daten.

Deze meid sja.. Wil het graag accepteren, en ik kán het ook wel accepteren, maar iets anders in mij zegt "Alsjeblieft, ren er voor weg, want hier word je niet blijer van op de lange termijn" Als we bij elkaar zijn is het zo leuk altijd, en dan merk ik ook aan haar dat ze heel erg rustig is
pi_152688249
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 14:02 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Tot dat je tot over je oren verliefd word. Dan voelt 12 uur opeens als twee keer knipperen en de tijd is weg.
Dit ja
  zondag 17 mei 2015 @ 19:44:16 #219
242666 BeamofLight
pi_152688261
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 19:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dan wordt er dus nooit geneukt.
dp geeft even de samenvatting van 520 deeltjes
  zondag 17 mei 2015 @ 19:49:26 #220
416931 yats
(non) Average Joe
pi_152688431
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 19:01 schreef BeamofLight het volgende:
T klinkt meer of ze al getrouwd zijn
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_152689354
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 19:35 schreef Musicproductionoffice het volgende:

[..]

Mijn vorige date had ik nooit ruzie mee, wel eens een meningsverschil natuurlijk want dat hou je toch, maar daar heb ik nog nooit mijn stem tegen hoeven verheffen... Maargoed dat was ook niet meer dan wat daten.

Deze meid sja.. Wil het graag accepteren, en ik kán het ook wel accepteren, maar iets anders in mij zegt "Alsjeblieft, ren er voor weg, want hier word je niet blijer van op de lange termijn" Als we bij elkaar zijn is het zo leuk altijd, en dan merk ik ook aan haar dat ze heel erg rustig is
Verbreek het contact, genoeg andere chickies op Badoo. >:O
pi_152694483
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 20:11 schreef ScheurGleuf het volgende:

[..]

Verbreek het contact, genoeg andere chickies op Badoo. >:O
Badoo zit ik al op, zit voornamelijk tokkie volk zeg maar :')
Al leerder ik er een paar maanden geleden een meid kennen die wel heel erg leuk lijkt zo op het eerste gezicht, en ze woont hier nog geen 4 kilometer vandaan.

Ze komt 3 juni naar een bandjes avond waar ik ook ben dus dat is wel chill. Als we daar voor ook nog tijd kunnen maken is dat altijd beter! Maar tijdens die bandjes avond is ook leuk! Ben ik waarschijnlijk ook wat losser omdat er dan vrienden bij zijn van mij én omdat ik dan net van het podium af kom gelopen (Aangezien ik optreed tijdens die bandjes avond _O- )

[ Bericht 26% gewijzigd door Musicproductionoffice op 17-05-2015 23:18:51 ]
pi_152698434
Heb besloten contact met haar te verbreken.
Gezegd dat ze vast wel een vriend kan vinden die haar wel kan handelen zeg maar en die wel tegen haar geschreeuw kan en haar rare fratsen, maar dat ik me er niet voor open kan stellen, en dat ik het ook niet echt aankan, want word er zelf ook niet vrolijker van...Ik wil een leuke stabiele relatie opbouwen met iemand ooit, en leuk daten in het begin, en niet na 5x afspreken al dit mee moeten maken, schreeuwen, krijsen, en áltijd maar het negatieve zien.

[ Bericht 23% gewijzigd door Musicproductionoffice op 17-05-2015 23:22:02 ]
  zondag 17 mei 2015 @ 23:22:11 #224
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_152698692
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 23:14 schreef Musicproductionoffice het volgende:
Heb besloten contact met haar te verbreken.
Gezegd dat ze vast wel een vriend kan vinden die haar wel kan handelen zeg maar en die wel tegen haar geschreeuw kan en haar rare fratsen, maar dat ik me er niet voor open kan stellen, en dat ik het ook niet echt aankan, want word er zelf ook niet vrolijker van.
Heb je haar wel een keer gedaan?
Sex met een psycho :9~
pi_152698736
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2015 23:22 schreef tja77 het volgende:

[..]

Heb je haar wel een keer gedaan?
Sex met een psycho :9~
Nee, ik ben er niet overheen geweest. Ben ik blij toe ook :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')