Op FOK! hebben we allemaal een open relatiequote:
"ik heb een open relatie"quote:Op zondag 17 mei 2015 18:34 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Op FOK! hebben we allemaal een open relatie
Wie heeft een open relatie?quote:Op zondag 17 mei 2015 18:34 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Op FOK! hebben we allemaal een open relatie
Als je van dat instabiele gedrag warm loopt: vooral doen. Persoonlijk denk ik zelf "deurmat" als ik dit verhaal zo lees... Lijkt mij dat je de verliefdheid leuk vind, maar niet specifiek haar.quote:Op zondag 17 mei 2015 18:58 schreef Musicproductionoffice het volgende:
Bezig met een meid sinds een paar maanden, ze woont een kleine 80 kilometer uit de buurt dus inprincipe is de afstand het probleem niet. Alleen zijn er een aantal dingen waardoor mijn verliefdheid steeds minder word..Ondanks dat ik haar "Deep down" nog wel echt heel leuk vind
Ze was hier een kleine 2 weken geleden en ze zat op d`r telefoon haar mail te checken, toen zag ik dingen staan van een website die mensen (hoe noem je dat) prostitueert? Ze zei dat ze samen met een vriend (die die website runt) in overleg met een vriendin van haar mailtjes beantwoord omdat die vriendin dat werk doet maar zelf geen smartphone heeft en dus niet altijd alles kan beantwoorden.. Nouja, dit vond ik al gek, dus ben op onderzoek uitgegaan, en gelukkig klopte het verhaal wel, maar dit was nog niet alles want:
We waren een klein weekje later aan het bespreken wanneer we elkaar weer zouden zien en dat was allemaal geregeld, en ik begon daarna over dat ik niet zeker wist hoeveel geld ik zou meenemen aangezien ik die volgende dag een concert had en een tourshirt wilde kopen, dát had ik niet moeten doen zeg maar.. Want ik weet niet wat er gebeurde in haar hoofd maar er werd opeens goed naar mij geschreeuwd, ik zou prioriteiten moeten stellen richting haar, en van het geld van 1 tour shirt kon ik "Verdomme" wel 10 shirtjes bij de Zeeman kopen. Dus heb haar een berichtje gestuurd diezelfde nacht (na het concert) dat ik even paar dagen rust wilde hebben om over het hele voorval na te denken want het schoot bij mij even in het verkeerde keelgat.
Nouja, paar dagen later wilde ze hier heen komen en ik moest haar ophalen op het station, geld had ik op dat moment niet meer, dus ik kon ook niet met de bus, en lopen kon ik ook niet vanwege een heel fijn incident met een teennagel, elke stap die ik zette deed bizar veel pijn.
Ik haar dus appen "Sorry maar ik kan je niet komen ophalen, heb geen geld meer en wil een paar dagen een beetje rust houden in verband met mijn ingegroeide teennagel, je weet waar ik woon dus als je nog wilt komen zal je op eigen houtje moeten komen" (Mijn huis ligt echt op 50 meter van een bushalte)
Toen werd ik gebeld door haar en begon ze weer "Het voelt niet serieus tussen ons, en volgens mij wil je helemaal niets met mij beginnen, en je hebt helemaal geen last van je voet je bent een leugenaar je bent vorige week nog naar een concert geweest " Dus heb teruggezegd dat ik haar gedrag echt zat ben en dat ze mij niet zomaar moet uitmaken voor leugenaar en dat ik absoluut wel wat met haar wil beginnen, maar dat ik haar nu niet kan ophalen van het station omdat ik amper kan lopen én geen geld heb, toen werd er opgehangen.
Dus ik zit echt heel erg in dubio, met mijn vorige date heb ik nog nóóit ook maar mijn stem 1x moeten verheffen en die vorige date heeft ook nog nooit haar stem tegen mij verheft, en het is bij de meid waar ik nu mee bezig ben in korte tijd (2 - 3 weken) al een aantal keer voor gekomen dat ze flink tegen mij schreeuwde en mij voor van alles en nog wat uitmaakte, terwijl ik zoiets heb van blijf rustig, blijf rustig, hier schiet je niks mee op.
Deze meid is echt hartstikke leuk, maar dit soort dingen doen mij echt flink twijfelen, daar bij optellend wat er in die korte tijd gebeurd is / zich heeft afgespeeld... heb geen idee of ik hier nou mee verder moet óf dat ik tegen haar moet zeggen dat het einde verhaal is.
Iets in mij zegt dat het te gek voor woorden is dat ze mij zo afsnauwt en loopt te schreeuwen, en die rare fratsen uithaalt, maar ik kan haar ook niet zomaar los laten omdat dit wel gewoon ergens ook wel weer fijn/goed voelt, de verliefdheid als we bij elkaar zijn is heel erg groot, en het is super intiem en heel er leuk, maar als we bij elkaar vandaan zijn, is zij altijd degene die begint te ruziën om de kleinste dingetjes..
Somebody, help?
kutopmerking, hij kan niet eens lopenquote:Op zondag 17 mei 2015 19:06 schreef joyvke het volgende:
[..]
Als je van dat instabiele gedrag warm loopt: vooral doen. Persoonlijk denk ik zelf "deurmat" als ik dit verhaal zo lees... Lijkt mij dat je de verliefdheid leuk vind, maar niet specifiek haar.
Ik zou wegrennen.
Ik ook niet echt. Weet niet waar je dat verhaal vandaan toverde?quote:Op zondag 17 mei 2015 17:22 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Ik post in elk geval geen verslagen
Dat instabiele gedrag vind ik echt verschrikkelijk. ze heeft echt een hele leuke lieve en warme kant, maar ze laat vaker die instabiele/borderline kant zien dan die leuke kant.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:06 schreef joyvke het volgende:
[..]
Als je van dat instabiele gedrag warm loopt: vooral doen. Persoonlijk denk ik zelf "deurmat" als ik dit verhaal zo lees... Lijkt mij dat je de verliefdheid leuk vind, maar niet specifiek haar.
Ik zou wegrennen.
Er is iets wat mij tegenhoud, ze kan echt heel lief zijn en is dit ook wel vaak! Het gaat nu overigens weer al een paar dagen goed zonder gedoe, ze zei dat ze wist dat ze te vaak schreeuwde, maar dat ze dit deed/doet (wat ik dus al vermoedde) omdat ze niet weet hoe ze met liefde moet omgaan en dus niet weet hoe ze op dat soort dingen moet reageren, en omdat ze autisme heeft reageert ze vaak nogal heftig op dat soort veranderingen (Want vaak zijn het veranderingen in een plan waardoor ze opeens zo uit d`r plaat gaat)quote:Op zondag 17 mei 2015 19:20 schreef snowdust het volgende:
Stap nooit in bed met iemand die meer problemen heeft dan jij. Een rationeel rekensommetje laat volgens mij zien dat je snel moet weg rennen. Al was dit voor je zelfrespect.
Mijn vorige date had ik nooit ruzie mee, wel eens een meningsverschil natuurlijk want dat hou je toch, maar daar heb ik nog nooit mijn stem tegen hoeven verheffen... Maargoed dat was ook niet meer dan wat daten.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:29 schreef Cue_ het volgende:
Dat je iets niet leuk vindt ala (met evt autisme als grondslag) maar zou zelf niet op een schreeuwlelijk zitten te wachten. Teveel gedoe en onvoorspelbaar
Maarja als jij t kan accepteren...
Dit jaquote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:02 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Tot dat je tot over je oren verliefd word. Dan voelt 12 uur opeens als twee keer knipperen en de tijd is weg.
T klinkt meer of ze al getrouwd zijnquote:
Verbreek het contact, genoeg andere chickies op Badoo.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:35 schreef Musicproductionoffice het volgende:
[..]
Mijn vorige date had ik nooit ruzie mee, wel eens een meningsverschil natuurlijk want dat hou je toch, maar daar heb ik nog nooit mijn stem tegen hoeven verheffen... Maargoed dat was ook niet meer dan wat daten.
Deze meid sja.. Wil het graag accepteren, en ik kán het ook wel accepteren, maar iets anders in mij zegt "Alsjeblieft, ren er voor weg, want hier word je niet blijer van op de lange termijn" Als we bij elkaar zijn is het zo leuk altijd, en dan merk ik ook aan haar dat ze heel erg rustig is
Badoo zit ik al op, zit voornamelijk tokkie volk zeg maarquote:Op zondag 17 mei 2015 20:11 schreef ScheurGleuf het volgende:
[..]
Verbreek het contact, genoeg andere chickies op Badoo.
Heb je haar wel een keer gedaan?quote:Op zondag 17 mei 2015 23:14 schreef Musicproductionoffice het volgende:
Heb besloten contact met haar te verbreken.
Gezegd dat ze vast wel een vriend kan vinden die haar wel kan handelen zeg maar en die wel tegen haar geschreeuw kan en haar rare fratsen, maar dat ik me er niet voor open kan stellen, en dat ik het ook niet echt aankan, want word er zelf ook niet vrolijker van.
Nee, ik ben er niet overheen geweest. Ben ik blij toe ookquote:Op zondag 17 mei 2015 23:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Heb je haar wel een keer gedaan?
Sex met een psycho
Vrouwen waar een steekje los bij zit, zijn in veel gevallen geweldig in bed...quote:Op zondag 17 mei 2015 23:23 schreef Musicproductionoffice het volgende:
[..]
Nee, ik ben er niet overheen geweest. Ben ik blij toe ook
Klinkt heel raar maar het moment na het contact verbreken voelde ik echt een heleboel gewicht van m`n schouders af vallen..quote:Op zondag 17 mei 2015 23:26 schreef tja77 het volgende:
Je verhalen gelezen hebbende, denk ik dat je er verstandig aan gedaan hebt het contact te verbreken.
Goed van je, vasthouden dat gevoel (in before BeamofLight: "wat een kutopmerking, hij heeft geen armen").quote:Op zondag 17 mei 2015 23:29 schreef Musicproductionoffice het volgende:
[..]
Klinkt heel raar maar het moment na het contact verbreken voelde ik echt een heleboel gewicht van m`n schouders af vallen..
Mijn oude date had het ook, die schreeuwde nooit tegen mij, werd nóóit boos tegen mij, maar na 3-4 dagen begon ze al over "Ik kan niet in je portemonnee kijken, maar je kan toch wel" etc etc etcquote:Op zondag 17 mei 2015 23:37 schreef joyvke het volgende:
[..]
Goed van je, vasthouden dat gevoel (in before BeamofLight: "wat een kutopmerking, hij heeft geen armen").
Het zal even klote zijn, maar uiteindelijk zal het een stuk gezonder voor je zijn. Het is 1 ding als je in een relatie zit met iemand die na een tijd zulk gedrag vertoond, maar al zo snel dat is gewoon niet gezond.
quote:Nog even 1 ding.. Ik denk dat het het beste is als het klaar is tussen ons, dit is de zoveelste keer dat het kut gaat tussen ons en eerlijk? ik wil een leuk aantal dates en hoop dat daar een leuke relatie uitgroeit niet dit gedoe aan mijn hoofd na amper 5 dates met constant geschreeuw naar mij toe en het feit dat je liegt tegen je ouders over mij. Je vind vast een leuke vriend die jou wel aankan en zich er voor open kan stellen, maar ik merk dat ik dit niet kan, en aangezien ik niet iemand ben die andere graag aan een lijntje houd ben ik nu maar eerlijk en zet ik er een punt achter.
Had daarvoor al 1 uur met haar gebeld, en letterlijk 5 minuten later begint ze weer via app te zeiken (nadat ze had opgehangen met dat verhaal over d`r ouders) Dus had zoiets van, ben wel even de pussy en doe het via App want heb geen zin om haar weer te bellen want dat vind ik haar mijn energie niet meer waard..quote:
Blijkbaar is geld toch wel een behoorlijk issue voor je en laat je dat in je dates ook duidelijk naar voren komen.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:48 schreef Musicproductionoffice het volgende:
[..]
Mijn oude date had het ook, die schreeuwde nooit tegen mij, werd nóóit boos tegen mij, maar na 3-4 dagen begon ze al over "Ik kan niet in je portemonnee kijken, maar je kan toch wel" etc etc etc
Daar heb ik het overigens een maand of 5 mee volgehouden totdat die mij friendzonede zonder pardon en daarna contact verbrak.
En daar ben ik ook wel blij mee dat het einde verhaal is en een afgesloten hoofdstuk, want daar word je gewoon echt niet vrolijker van. Het is even klote, beetje het door de zure appel heen bijt verhaal, maar na een poosje kom je er achter dat het een stuk gezonder is en veel fijner, gewoon opzoek naar een leuke relatie/leuke date, heb ik veel meer aan!
'quote:Op maandag 18 mei 2015 06:52 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Geld is een lastige kwestie, zeker in het geval van dates, maak voor jezelf een keuze hoe je daarmee om wil gaan.
Zelf ga ik nóóit uiteten op een eerste date bijvoorbeeld, al is het maar voor mijn eigen bescherming. Voor een eerste date doe ik een drankje, en ik betaal simpel zat.
Als ik wat langer en intensiever contact met iemand heb (mailen, whatsappen en bellen), ben ik best bereid diegene te trakteren op een leuke avond. Dus ik pik haar op (als ze niet te ver weg woont), ik trakteer op een etentje (geen 3 michelin sterren hoor) en daarna eventueel wat gaan drinken, waarna ik haar weer naar huis breng. Ik vind het ergens ook wel de taak van de man om er alles aan te doen, dat de vrouw zich nergens om hoeft te bekommeren. Ik ben wat dat betreft wat ouderwets en galant. Maar voor een tweede date, gaat het wat meer doormidden, of de 1 betaalt het eten, de ander de drankjes en eventueel parkeergeld. Geld is en mag nooit een issue zijn vind ik.quote:Op maandag 18 mei 2015 06:52 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Geld is een lastige kwestie, zeker in het geval van dates, maak voor jezelf een keuze hoe je daarmee om wil gaan.
Zelf ga ik nóóit uiteten op een eerste date bijvoorbeeld, al is het maar voor mijn eigen bescherming. Voor een eerste date doe ik een drankje, en ik betaal simpel zat.
Uiteten is ook een beetje overdreven voor een eerste keer afspreken (daten begint daarna pas naar mijn mening). De eerste keer betaal ik in principe ook en is het ook een beetje aankijken hoe de ander reageert; accepteert ze het zo maar, doet ze nog wel de 'portemonnee greep' etc.quote:Op maandag 18 mei 2015 06:52 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ik vind dat juist het spannende en mooie, die aftastfase. Je leert iemand echt kennen, en ik vind het reuze interessant om te zien hoe de ander reageert op bepaalde situaties. Soms gewoon een onderwerp aansnijden, vaak kun je aan de houding wel zien of het onderwerp wel of niet wordt geslikt zeg maar. Ieder mens is gelukkig verschillend, maar de meeste zijn wel te doorgronden.quote:Op maandag 18 mei 2015 07:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Uiteten is ook een beetje overdreven voor een eerste keer afspreken (daten begint daarna pas naar mijn mening). De eerste keer betaal ik in principe ook en is het ook een beetje aankijken hoe de ander reageert; accepteert ze het zo maar, doet ze nog wel de 'portemonnee greep' etc.
Ik merk dat ik nogal moeite heb met de 'aftast' (niet betast) fase van het daten. Aan de ene kant is het leuk om een nieuw persoon te leren kennen, beetje flirten etc.. maar het manoeuvreren en uitvogelen wat je na x dates wel/niet ter sprake kan brengen vind ik lastig. De ene persoon stelt het weer wel op prijs dat je direct bent, de ander niet, die wil weer wel veel contact tussen dates door, de ander niet.
Soms zou ik het date proces gewoon over willen slaan en gelijk van ontmoeten naar relatie skippen.
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nou ja, zoals hierboven ook al uitgelegd.. al plan je doordeweeks helemaal vol.. houdt je weekend dan wel vrij. Wat dat betreft is het daten van een niet-student misschien makkelijker. Die werken gewoon van 9 tot 5 en hebben in principe iedere avond vrij of zijn bekaf en gaan misschien een keer sporten of wat leuks doen maar die hebben wel meer avonden vrij denk ik zo.
quote:Op maandag 18 mei 2015 07:41 schreef tja77 het volgende:
Ik ben wat dat betreft wat ouderwets en galant. Maar voor een tweede date, gaat het wat meer doormidden, of de 1 betaalt het eten, de ander de drankjes en eventueel parkeergeld. Geld is en mag nooit een issue zijn vind ik.
Hier ben ik het niet mee eens hoor. Hij zegt toch nergens dat hij het exact door midden wil delen en uitrekenen, maar dat hij het gewoon deelt? niks geks aan.quote:Op maandag 18 mei 2015 10:59 schreef Silenus het volgende:
[..]Dit is ook schitterend. Eerste date helemaal het mannetje geweest, alles betaald, thuis gebracht, wat een PRINS op 't witte paard.
Tweede date, de ober komt de rekening brengen: 'eh, ja als jij dan de bier en wijn betaalt, dan betaal ik mijn eigen varkenshaas, jij betaalt dan ook het parkeergeld zo, wil je ook nog mijn treinkaartje voor de helft overmaken als je thuis bent omdat mijn varkenshaas iets duurder was dan jouw hamburger?'
nou ja ik snap niet zo goed waarom het de eerste keer perse zo moet en dan bij de tweede meteen switchenquote:Op maandag 18 mei 2015 11:00 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Hier ben ik het niet mee eens hoor. Hij zegt toch nergens dat hij het exact door midden wil delen en uitrekenen, maar dat hij het gewoon deelt? niks geks aan.
tof! Gefeliciteerdquote:
Jij ookquote:Op maandag 18 mei 2015 11:18 schreef ElDinosaur het volgende:
Dus.. net date #2 laten klappen op een zo'n 'aftast'probleempje.
Tot afgelopen vrijdag regelmatig contact, vrijdag na de (geslaagde) date direct vanavond aangewezen voor date #2. Daarna nauwelijks nog contact gehad en ook geen concrete reactie op een tijd/locatie. Ik geef dus aan geen zin te hebben om erachter aan te blijven lopen en dat ik er wel klaar mee ben. Krijg ik als reactie 'Ik dacht dat het zo al vast stond, blabla overtrokken reactie'. Zucht.. communiceren ke je lere.Volgende keer gaat er gewoon weer ouderwetsch getelefoneerd worden.
Het communiceren kan je leren stukje was ook deels voor mezelf bedoeld. Zoals ik eerder al aangaf is dit juist één van de dingen die ik het lastigste vind aan de beginfase van daten.quote:Op maandag 18 mei 2015 11:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jij ook
Ik had dit ook ooit met iemand en ik vond het juist heel raar dat er meteen uit de bocht gevlogen werd over iets wat in mijn boek gewoon vast stond.
Jij schiet meteen in een 'pff moet ik er weer achter aan lopen' terwijl dat alleen maar invulling is. De manier waarop je dat daarna checkt maakt dan nogal verschil. Vind ik
Moeite met lezen en gezond verstand gebruiken schijnbaar?quote:Op maandag 18 mei 2015 10:59 schreef Silenus het volgende:
[..]Dit is ook schitterend. Eerste date helemaal het mannetje geweest, alles betaald, thuis gebracht, wat een PRINS op 't witte paard.
Tweede date, de ober komt de rekening brengen: 'eh, ja als jij dan de bier en wijn betaalt, dan betaal ik mijn eigen varkenshaas, jij betaalt dan ook het parkeergeld zo, wil je ook nog mijn treinkaartje voor de helft overmaken als je thuis bent omdat mijn varkenshaas iets duurder was dan jouw hamburger?'
quote:
Wel fijn dat je zelf aangeeft er zelf van te kunnen leren.quote:Op maandag 18 mei 2015 11:18 schreef ElDinosaur het volgende:
Dus.. net date #2 laten klappen op een zo'n 'aftast'probleempje.
Tot afgelopen vrijdag regelmatig contact, vrijdag na de (geslaagde) date direct vanavond aangewezen voor date #2. Daarna nauwelijks nog contact gehad en ook geen concrete reactie op een tijd/locatie. Ik geef dus aan geen zin te hebben om erachter aan te blijven lopen en dat ik er wel klaar mee ben. Krijg ik als reactie 'Ik dacht dat het zo al vast stond, blabla overtrokken reactie'. Zucht.. communiceren ke je lere.Volgende keer gaat er gewoon weer ouderwetsch getelefoneerd worden.
Haha, je voelt je wel heel erg aangevallen.quote:Op maandag 18 mei 2015 11:23 schreef tja77 het volgende:
[..]
Moeite met lezen en gezond verstand gebruiken schijnbaar?
Als je een vrouw 1 keer trakteert op een leuke avond, wil dat niet zeggen dat het vanzelfsprekend is dat ik alle keren alles betaal.
Veel vrouwen waarmee ik date zijn full time moeder, of werken naast het moederschap slechts part time. Die hebben het nou eenmaal niet superbreed als ze ook nog es huur of hypotheek moeten ophoesten. Tuurlijk is dat niet mijn probleem, maar ik kan het me makkelijker veroorloven, en wat is er mis met galant zijn? Ik breng mijn date liever veilig thuis, dan dat ze 's nachts nog over straat moet of met het openbaar vervoer moet.
Maar jij zit meer op je centen? En laat je date het lekker uitzoeken? Dan liever mijn methode, en dat wikken en wegen is nog nooit zo uitgebreid ter sprake gekomen als dat jij het nu schetst. Volwassen mensen gaan daar volwassen mee om, misschien moet je een vrouw daten in plaats van een LTS zwakstroom scholiere.
Wie zegt dat het persé zo moet? Ik stel het voor/bied het aan. Ik vraag iemand mee op date (mijn initiatief), wat is er dan gek aan dat ik het betaal? Als ze het voorstelt om het te delen, dan kan dat eventueel altijd nog. Tijdens de date voel je vaak al wel of er een vervolg in zit, en kun je ook opperen, dat zij de tweede date mag betalen (en tegen die tijd delen).quote:Op maandag 18 mei 2015 11:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ja ik snap niet zo goed waarom het de eerste keer perse zo moet en dan bij de tweede meteen switchen
Wow wat een explosie om niksquote:Op maandag 18 mei 2015 11:23 schreef tja77 het volgende:
[..]
Moeite met lezen en gezond verstand gebruiken schijnbaar?
Als je een vrouw 1 keer trakteert op een leuke avond, wil dat niet zeggen dat het vanzelfsprekend is dat ik alle keren alles betaal.
Veel vrouwen waarmee ik date zijn full time moeder, of werken naast het moederschap slechts part time. Die hebben het nou eenmaal niet superbreed als ze ook nog es huur of hypotheek moeten ophoesten. Tuurlijk is dat niet mijn probleem, maar ik kan het me makkelijker veroorloven, en wat is er mis met galant zijn? Ik breng mijn date liever veilig thuis, dan dat ze 's nachts nog over straat moet of met het openbaar vervoer moet.
Maar jij zit meer op je centen? En laat je date het lekker uitzoeken? Dan liever mijn methode, en dat wikken en wegen is nog nooit zo uitgebreid ter sprake gekomen als dat jij het nu schetst. Volwassen mensen gaan daar volwassen mee om, misschien moet je een vrouw daten in plaats van een LTS zwakstroom scholiere.
Waarom ik me aangevallen voel, is heel simpel. Je verdraait mijn woorden. En nu weer.quote:Op maandag 18 mei 2015 11:30 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, je voelt je wel heel erg aangevallen.
Vond het gewoon grappig dat je de eerste keer erop staat om alles te betalen en bij de tweede date ineens alles wil delen, zelfs zoiets als 'de een de drankjes en de ander het eten'. Doe maar rustig verder, beetje zonde van je tijd om ineens over LTS te gaan blèren.
Er was nog geen specifieke tijd / locatie afgesproken. Meer contact hoefde niet perse, echter het specifieke voorstel lezen en niet op reageren gaat mij dan weer net iets te ver.quote:Op maandag 18 mei 2015 11:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wel fijn dat je zelf aangeeft er zelf van te kunnen leren.
Misschien volgende keer eerst vragen of de date nog doorgaat aangezien je daar blijkbaar over twijfelde? of wou je gewoon meer contact?
Zij kan namelijk best gedacht hebben, ow dan en dan een date, dus mooi al m'n verhalen tot dan laten wachten. Tussen vrijdag en maandag zit sowieso niet heel veel tijd.
Meer koffie heeft hij niet nodig volgens mij.quote:Op maandag 18 mei 2015 11:41 schreef Silenus het volgende:
Snap ook niet waarom je zo gepikeerd reageert, neem een koffie kamille thee en relax man.Vond het gewoon geinig om te lezen, wat kan het mij verder schelen wat je allemaal betaalt op je dates.
Dus voor de duidelijkheid:quote:Op maandag 18 mei 2015 11:43 schreef ElDinosaur het volgende:
Er was nog geen specifieke tijd / locatie afgesproken. Meer contact hoefde niet perse, echter het specifieke voorstel lezen en niet op reageren gaat mij dan weer net iets te ver.Twee keer om bevestiging vragen gaat nog, maar ik ben geen schoothondje die er achteraan blijft lopen.
Er is weer een lesje geleerd voor de volgende keer.
Na de date werd de dag vastgezet. In de loop van het weekend nog even over gehad, maar nog geen concrete bevestiging. Daarna als losstaande vraag bevestiging gevraagd en geen reactie op gehad totdat ik aangaf er mee klaar te zijn.quote:Op maandag 18 mei 2015 11:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus voor de duidelijkheid:
Dus jij stelt wat voor, zij reageert niet en je hebt twee x nog gevraagd, reageert ze weer niet.
En toen je zei "ben er klaar mee" kreeg je wel reactie dat ze dacht dat het vast stond?
Ik vraag iemand mee op date, ik trakteer.quote:Op maandag 18 mei 2015 11:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wow wat een explosie om niks
Ik denk dat het punt meer is dat je het maar 1x doet. Waarom je op die ene date op een bepaalde manier voordoen en dan daarna meteen niet meer?
Als het voor jou allemaal onder het kopje 'galant' valt (voor mij niet overigens) dan ben je dat toch gewoon of niet? Toch niet voor 1 date?
Dan doet het er toch niet toe hoog de hypotheek van je date is
Ja, lekker wandelen door het bos ofzo.quote:Op maandag 18 mei 2015 11:39 schreef SonicVolcano het volgende:
Je kunt ook gewoon daten waar geen geld aan te pas komt. Leuke uitdaging ook.
Ja en ik snap dan gewoon niet waarom date 1 anders moet zijn dan date 2quote:Op maandag 18 mei 2015 11:55 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik vraag iemand mee op date, ik trakteer.
Vervolgdate gaat in overleg, kosten worden (enigzins) gedeelt.
Hoezo doe ik mezelf anders voor als dat ik ben dan?
Je wilt niet weten hoeveel mannen er in de beginfase (elkaar leren kennen, het "veroveren") veel meer voor een vrouw over hebben dan wanneer ze een relatie hebben van zoveel jaar (buit is binnen, en doe er geen ruk meer voor). Het zijn allemaal fases waarin je gedrag en je toewijding veranderen.
Hoef je je tong niet uit te steken.quote:
Leukquote:
In de achterbak.quote:Op maandag 18 mei 2015 12:01 schreef Cue_ het volgende:
De vraag is, wordt madam ook op date 2,3,4 opgehaald? Of mag ze dan wel met het OV?
Dat je nu nog steeds niet snapt waarom ik gepikeerd reageer, ligt toch echt aan jou, aangezien ik duidelijk heb aangegeven waarom dat was. Jij geeft een geheel eigen invulling aan mijn posts, prima, maar dan mag ik toch wel zeggen dat het voor geen meter klopt?quote:Op maandag 18 mei 2015 11:41 schreef Silenus het volgende:
Eh, nee. Ik ben universitair opgeleid en date alleen HBO+, dus maak je over mij verder maar geen zorgen.
Snap ook niet waarom je zo gepikeerd reageert, neem een koffie en relax man.Vond het gewoon geinig om te lezen, wat kan het mij verder schelen wat je allemaal betaalt op je dates.
Achja, als het voor jouw dates en jou werkt is het helemaal prima en moet je geeneens verantwoording gaan afleggen over je geld gedoe.quote:Op maandag 18 mei 2015 12:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat je nu nog steeds niet snapt waarom ik gepikeerd reageer, ligt toch echt aan jou, aangezien ik duidelijk heb aangegeven waarom dat was. Jij geeft een geheel eigen invulling aan mijn posts, prima, maar dan mag ik toch wel zeggen dat het voor geen meter klopt?
Wie zegt dat ik niet relaxed ben? Omdat ik een discussie aan ga? Omdat jij de dingen die ik zeg, niet in perspectief kan zien?
Mag ze kiezen (mits ze niet aan de andere kant van het land woont, wil ik haar best thuisbrengen en blijven pitten)quote:Op maandag 18 mei 2015 12:01 schreef Cue_ het volgende:
De vraag is, wordt madam ook op date 2,3,4 opgehaald? Of mag ze dan wel met het OV?
Maar bij een eerste date maakt die afstand niet uit?quote:Op maandag 18 mei 2015 12:04 schreef tja77 het volgende:
mits ze niet aan de andere kant van het land woont,
Nee, omdat je ineens begint te zwatelen over LTS, 'jij bent zeker zo iemand die', etc. Je bent niet bepaald het zonnetje in huis vandaag.quote:Op maandag 18 mei 2015 12:02 schreef tja77 het volgende:
Wie zegt dat ik niet relaxed ben? Omdat ik een discussie aan ga? Omdat jij de dingen die ik zeg, niet in perspectief kan zien?
Dat kan op zich best, al zou ik bij een eerste date toch eerder voor een drankje gaan. Met mijn een na laatste date ben ik na heftige sneeuwval op de 2e date een boswandeling gaan maken. Die sneeuw voegt toch iets toequote:
Omdat je het meteen nogal persoonlijk maakt met je LTS zwakstroomquote:Op maandag 18 mei 2015 12:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee date 2 komt anders tot stand. Bij date 2 weet je al wat je van de ander vindt. Want als date 1 niet bevalt, komt er geen date 2.quote:Op maandag 18 mei 2015 11:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja en ik snap dan gewoon niet waarom date 1 anders moet zijn dan date 2
Volgens mij gaat date 1 precies het zelfde als date 2: iemand zegt 'hey zullen we XXX?' en dan zegt de ander ja of nee
Date 2 komt volgens mij het zelfde tot stand
Als jij er zo'n punt van maakt (want zo komt je post over) om alles te regelen: vervoer, betalen etc waarom is dat na 1 date dan al voorbij? Doe gewoon wat je normaal (dus date 2 t/m 2083483284) ook zou doen?
Bij date 1 heb je toch ook al een beeld? In ieder geval genoeg om ja of nee te zeggenquote:Op maandag 18 mei 2015 12:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee date 2 komt anders tot stand. Bij date 2 weet je al wat je van de ander vindt. Want als date 1 niet bevalt, komt er geen date 2.
En wie zegt dat date 2 anders MOET zijn? Sommige dingen gaan gewoon op hun beloop. Als zij erop staat dat ze mijn kant op komt van 100 km verderop, dan betaal ik de drankjes of het eten toch?
Dat thuisbrengen zal ik gewoon blijven doen hoor. Maar waarom zouden alle dates uit mijn portomonnee moeten komen als dat bij de eerste date ook zo is?
Ik snap heel dat gezeik om geld niet, ik ben er juist vrij makkelijk in.
Als er mensen zijn die dingen heel zwart wit interpreteren, terwijl ik het juist heel vrijblijvend bedoel, dan kan er zo'n reactie tussendoor glippen ja.quote:Op maandag 18 mei 2015 12:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Omdat je het meteen nogal persoonlijk maakt met je LTS zwakstroom
edit: oh ik loop een beetje achter zie ik
Voor mijn vorige date was het absoluut geen issue, maar die zag ik 5 keer in de week dus ik moest wel een beetje op gaan letten met uitgeven als we ook nog leuke dingen wilde doen. Wat ik al tegen haar zei toen, en toen was het "Ja, maar zo duur is het helemaal niet naar mij toe(13 euro voor een retourtje 5x per week) ik kan niet in je portomonee kijken maar..."quote:Op maandag 18 mei 2015 05:49 schreef avotar het volgende:
[..]
Blijkbaar is geld toch wel een behoorlijk issue voor je en laat je dat in je dates ook duidelijk naar voren komen.
Toch ben ik nog wel benieuwd of die afstand de eerste keer er dan niet toe doet? Aangezien je zei dat je haar netjes ophaalt / thuis brengt omdat je haar niet met het OV wilt laten gaan saovnds.quote:Op maandag 18 mei 2015 12:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Mag ze kiezen (mits ze niet aan de andere kant van het land woont, wil ik haar best thuisbrengen en blijven pitten)
Jij weet voordat je date 1 afspreekt al zeker of er wel of geen 2e date komt?quote:Op maandag 18 mei 2015 12:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Bij date 1 heb je toch ook al een beeld? In ieder geval genoeg om ja of nee te zeggen
Ik snap nog steeds niet wat het verschil is
Ik date niet snel iemand die meer dan 100 km bij me vandaan woont.quote:Op maandag 18 mei 2015 12:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Toch ben ik nog wel benieuwd of die afstand de eerste keer er dan niet toe doet? Aangezien je zei dat je haar netjes ophaalt / thuis brengt omdat je haar niet met het OV wilt laten gaan saovnds.
Maar als de afstand te groot is vind je dat de eerste keer niet erg, maar de tweede keer wil je dan wel blijven slapen? Of is dit ook nog beetje flexibel?
Wacht, ik kreeg het idee dat jij dezelfde was als de sushidate?quote:Op maandag 18 mei 2015 12:16 schreef Musicproductionoffice het volgende:
Geld is geen issue voor mij hoor z
[..]
Voor mijn vorige date was het absoluut geen issue, maar die zag ik 5 keer in de week dus ik moest wel een beetje op gaan letten met uitgeven als we ook nog leuke dingen wilde doen. Wat ik al tegen haar zei toen, en toen was het "Ja, maar zo duur is het helemaal niet naar mij toe(13 euro voor een retourtje 5x per week) ik kan niet in je portomonee kijken maar..."
En die laatste dan waar het contact mee is verbroken die liep alleen maar bij mij te zeiken om geld dat ik niets uit MOCHT geven tenzij het aan haar besteed was
1. ik weet bij de tweede date helemaal niet hoe goed het zitquote:Op maandag 18 mei 2015 12:18 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij weet voordat je date 1 afspreekt al zeker of er wel of geen 2e date komt?
Als ik iemand op een eerste date vraag, dan neem ik haar mee uit eten. Ik stel dan voor dat ik betaal, wil ze dat niet, prima.
Bij een 2e date weet je al of het wel of niet goed zit, dan is het toch niet raar om de kosten wat meer te delen?
Volgens mij zeg ik net dat dat thuisbrengen blijft gelden. En niet alleen op date 1.quote:Op maandag 18 mei 2015 12:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
1. ik weet bij de tweede date helemaal niet hoe goed het zit
2. Wat cue zegt: op date 1 is het OV s avonds niet zo'n veilige plek etc maar op date 2 wel?
Het klinkt gewoon echt heel krom en alsof date 1 alleen maar bestaat om een bepaald beeld neer te zetten wat je daarna meteen weer los gaat laten
Sushi?quote:Op maandag 18 mei 2015 12:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wacht, ik kreeg het idee dat jij dezelfde was als de sushidate?
Hoe oud was ze dan?quote:Op maandag 18 mei 2015 12:27 schreef Musicproductionoffice het volgende:
[..]
Sushi?![]()
![]()
Mijn vorige date (Vorig jaar) Was voornamelijk bij haar afspreken in de stad.
Deze date die wilde dat ik iedere dag met mij bellen, en dan bedoel ik niet een gesprekje van 10-15 minuten maar echt 2-3 uur, die wilde daar boven op óók nog 2 uur met mij skypen voordat ze ging slapen want dan zou ze makkelijk in slaap vallen, én als ik niet minimaal 2x per week naar haar toe kon komen én daar boven op nog eens 6 maanden wilde wachten met het ontmoeten van haar ouders was ik niet serieus*_O-
Ze wilde alleen maar in de stad afspreken omdat haar ouders geen idee hadden wie ik was en niet wilde dat ze een vriend/date had.
Nee ik weet na date nog niet altijd of het wat word. Soms denk ik 'mwah' en slaat dat na een paar dates pas door naar 1 kantquote:Op maandag 18 mei 2015 12:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Volgens mij zeg ik net dat dat thuisbrengen blijft gelden. En niet alleen op date 1.
Ik weet bij date 2 wel of het goed zit, verschil tussen jou en mij wellicht? Als date 1 niet goed is bevallen vanwege het gezelschap, komt er geen date 2. Bij jou wel dan?
Jij hebt na date 1 nog helemaal geen beeld of er wel of geen potentie in zit?
19. Dus toch wel volwassen en vrij genoeg om te gaan en staan waar ze wilde. Dat deed ze ook wel, alleen haar ouders hielden haar tegen qua relaties/dates en daar loog ze dan ook glashard over, en dat valt bij mij in het verkeerde keelgat, want dan voelt het alsof ik aan een lijntje word gehouden.quote:
Ja zoals ik altijd tegen wat vrienden zeg. Ik trek ze wel aan zeg.quote:Op maandag 18 mei 2015 12:26 schreef Nammie het volgende:
Je date wel types waar iets mee te beleven valt, Music!
Jij hebt dus ALTIJD meer dan 1 date?quote:Op maandag 18 mei 2015 12:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee ik weet na date nog niet altijd of het wat word. Soms denk ik 'mwah' en slaat dat na een paar dates pas door naar 1 kant
Dat was Braddie. Wel bij de les blijven.quote:Op maandag 18 mei 2015 12:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wacht, ik kreeg het idee dat jij dezelfde was als de sushidate?
Met mijn date van vorig jaar (niet deze schreeuwdate) heb ik denk ik wel 25 dates gehad voor dat ze opeens begon over de friendzone en dat er toch niet meer in zat dan een vriendschap maar nee hoor, ze wilde mij niet aan een lijntje houdenquote:
Nee? Dat staat er toch ook nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |