In mijn eentje durf ik niet zulk slecht eten te kopen, dus ik maak dankbaar gebruik van de weekenden bij kaneel.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heel goed. Liefde van de man gaat door de maag.
http://www.hpdetijd.nl/2015-05-09/adonis-zomer-dad-bod/quote:Op maandag 11 mei 2015 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sinds wanneer zijn mannen met buikje sexy? Dan had ik echt zoveel seks kunnen hebben de afgelopen jaren.
T kan wel, blijkbaar. Rug was iig niet gebroken :$quote:
Hoe noem je mij?quote:Op maandag 11 mei 2015 20:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zonder buik/buikje lijkt me ook maar gek
Schouders gelijk vast aan het middel.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zonder buik/buikje lijkt me ook maar gek
*in hoekje gaat snikkenquote:Op maandag 11 mei 2015 20:10 schreef artelligence het volgende:
[..]
http://www.hpdetijd.nl/2015-05-09/adonis-zomer-dad-bod/
Voor mij altijd alquote:Op maandag 11 mei 2015 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sinds wanneer zijn mannen met buikje sexy? Dan had ik echt zoveel seks kunnen hebben de afgelopen jaren.
wowquote:
Het zou verboden moeten worden.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
T kan wel, blijkbaar. Rug was iig niet gebroken :$
Ah, deze zomer pas. Dan heb ik niks gemist.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:10 schreef artelligence het volgende:
[..]
http://www.hpdetijd.nl/2015-05-09/adonis-zomer-dad-bod/
Dan maar mijn vetjes.quote:
Sprietjes?quote:Op maandag 11 mei 2015 20:12 schreef FrauMilena het volgende:
Zit even foto's van mezelf (2013) terug te kijken. Tandjes.
Ik heb nu al stokjes maar toen had ik echt geen benen.
Jelly.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:12 schreef FrauMilena het volgende:
Het was ook niet mijn keus neequote:
Ik noem het blubberquote:Op maandag 11 mei 2015 20:10 schreef Lokasenna het volgende:
Sowieso het woord 'buikje'.
Wordt gebruikt door mensen die bang zijn voor het woord vetpens.
Brugkut?quote:Op maandag 11 mei 2015 20:12 schreef FrauMilena het volgende:
Nouuu er zit toch wel verschil tussen buikje en dikke bierpens.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:10 schreef Lokasenna het volgende:
Pics?quote:Op maandag 11 mei 2015 20:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Scharrel heeft nu een buikje waar ik gewoon instant geil van word als ik er naar kijk
Hmm. Het een is dik en het ander heel dik.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nouuu er zit toch wel verschil tussen buikje en dikke bierpens.
Kloptquote:Op maandag 11 mei 2015 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, deze zomer pas. Dan heb ik niks gemist.
Oquote:Op maandag 11 mei 2015 20:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Scharrel heeft nu een buikje waar ik gewoon instant geil van word als ik er naar kijk
Ik ga even googlen naar een vergelijkbaar buikje, goed?quote:
Hij is lekker zachtquote:
Ja hoor.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ga even googlen naar een vergelijkbaar buikje, goed?
Lekker wasbordje?quote:Op maandag 11 mei 2015 20:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik zou al blij zijn als ik het een buikje kon noemen ipv vetpens.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:10 schreef Lokasenna het volgende:
Kun je er altijd bij eten/sporten. Andersom wordt het een slappe bende.quote:
Je hebt ook hangbuiken en ronde bolle buiken. Ik heb dat eerstequote:Op maandag 11 mei 2015 20:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nouuu er zit toch wel verschil tussen buikje en dikke bierpens.
Als dat vrijdag geen neuken wordtquote:Op maandag 11 mei 2015 20:16 schreef Californium het volgende:
Hosti en ik zijn tot de conlusie gekomen dat we jong waren en dat we beiden er beter vanaf gekomen zijn qua uiterlijk![]()
Zoals hier?quote:Op maandag 11 mei 2015 20:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
KloptLeeonardo DiCaprio heeft de ultieme Dad Bod. Ik heb helaas geen plukje haar op m'n borst of buik
quote:Op maandag 11 mei 2015 20:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als dat vrijdag geen neuken wordt
quote:Op maandag 11 mei 2015 20:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vind een thigh gap wel mooi bij gespierde of goed gevormde benen.Niet spillebeentjes.
Dat vind ik zo lelijk. Dan nog liever de hele borst behaard.quote:
Bij jou is het wel in verhouding, ook door je schouders.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je hebt ook hangbuiken en ronde bolle buiken. Ik heb dat eerste
Ik vind de benen op die foto geen spillebeentjes.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vind een thigh gap wel mooi bij gespierde of goed gevormde benen.Niet spillebeentjes.
Goed planquote:Op maandag 11 mei 2015 20:17 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik vind wel dat we iig een nieuwe foto moeten maken ter vergelijking
Eigenlijk niet, zit nu op een gezonder gewicht, maar door m'n smalle heupen heb ik daardoor dus bijna geen thigh gap meerquote:
Mijn laatste 3 vakanties ben ik telkens een kilo afgevallen door het vele lopen.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:16 schreef MissMSX het volgende:
Na mijn vakantie verklaar ik de oorlog aan mijn buikje
Nu nog ff te veel vreten en alcohol erin
Ik moet wel meer bewegen jaquote:
Steigerenquote:
Maar er lijkt ook 0,0 spier te zitten. Kan idd magerder, maar sterk is anders denk ik.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind de benen op die foto geen spillebeentjes.
Nee klopt, ik vind het op de foto die je plaatste wel mooi.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind de benen op die foto geen spillebeentjes.
ik ga ook even in hongerstaking dan.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:19 schreef Fascination het volgende:
Even m'n vinger in de keel stoppen. brb
quote:Op maandag 11 mei 2015 20:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zoiets heeft scharrel:
[ afbeelding ]
Best vergelijkbare foto die ik kon vinden. Zonder piercing, met een V, en iets meer borstspier
Dat is wel aantrekkelijk inderdaad.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zoiets heeft scharrel:
[ afbeelding ]
Best vergelijkbare foto die ik kon vinden. Zonder piercing, met een V, en iets meer borstspier
Toch wel iets van sixpack of nie?quote:Op maandag 11 mei 2015 20:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zoiets heeft scharrel:
[ afbeelding ]
Teveel spier. Liever die Leonardo Dicaprio danquote:Op maandag 11 mei 2015 20:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zoiets heeft scharrel:
[ afbeelding ]
Gespierde benen zijn wel prettig om te hebben, maar ik vind het er bij mezelf maar vrij matig uitzien.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar er lijkt ook 0,0 spier te zitten. Kan idd magerder, maar sterk is anders denk ik.
Fas pls. Jij hebt een normaal postuur.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:19 schreef Fascination het volgende:
Even m'n vinger in de keel stoppen. brb
Zo'n net niet sixpackquote:
Ah, dan begreep ik je verkeerd.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee klopt, ik vind het op de foto die je plaatste wel mooi.
You has good taste womanquote:Op maandag 11 mei 2015 20:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zo'n net niet sixpackWel dat lijntje, maar niet té duidelijk de abs zichtbaar. Vind ik ook niet mooi, als de abs echt zichtbaar zijn. Vind dit echt mooi
Goede buik jaquote:Op maandag 11 mei 2015 20:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zoiets heeft scharrel:
[ afbeelding ]
Mijn vorigequote:Op maandag 11 mei 2015 20:24 schreef FrauMilena het volgende:
Ik vind 6packs niet aantrekkelijk eigenlijk. Staat meestal wel goed maar chubby staat liever/ knuffeliger.
Wat.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:24 schreef FrauMilena het volgende:
Ik vind 6packs niet aantrekkelijk eigenlijk. Staat meestal wel goed maar chubby staat liever/ knuffeliger.
Hij is je gevolgd.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:24 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hoe weer jij dat?zo duidelijk zie je dat toch niet met TC?
quote:Op maandag 11 mei 2015 20:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Mijn vorigehad dan het perfecte buikje voor ons
![]()
![]()
Sup?quote:
Kan je wel redelijk zien hoor op TC. Je kan best wel zien dat vanuit je nek een goede rechte lijn naar buiten loopt ipv direct schuin naar beneden.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:24 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hoe weer jij dat?zo duidelijk zie je dat toch niet met TC?
ik dacht dat je buikje zeiquote:Op maandag 11 mei 2015 20:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zoiets heeft scharrel:
[ afbeelding ]
Helaas nietquote:Op maandag 11 mei 2015 20:26 schreef FrauMilena het volgende:
Ik had een lijntje
Misschien die terug trainen, maarja, plaatselijk afvallen gaat niet.
Goffer! Ik wilde een foto zoeken en nu ben ik weer in een trip down memory lane gegaan alleen deze is nog versquote:
quote:
Een getraind buikje. Een buikje dus.quote:
Maar het is nog wel mooi strak bij je toch? Daar ben ik altijd bang voor bij afvallen.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Helaas nietHeb heel wat tiet in geleverd
Ik heb wel een beginnetje. En als ik mijn armen omhoog houd zie je het ook wel goed.quote:
Ja, dat welquote:Op maandag 11 mei 2015 20:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar het is nog wel mooi strak bij je toch? Daar ben ik altijd bang voor bij afvallen.
Ik heb ook een begin. Al sinds mn dertiende.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb wel een beginnetje. En als ik mijn armen omhoog houd zie je het ook wel goed.
Maar valt nog veel aan te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
buikje Wat de mensen hier bedoelen impliceerd Wat vet op de spierenquote:Op maandag 11 mei 2015 20:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Een getraind buikje. Een buikje dus.
Niks mis met jouw buik.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb wel een beginnetje. En als ik mijn armen omhoog houd zie je het ook wel goed.
Maar valt nog veel aan te doen.
Is ook een buikje. Jaquote:Op maandag 11 mei 2015 20:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
buikje Wat de mensen hier bedoelen impliceerd Wat vet op de spieren
Voor je buik moet je vooral opletten dat je voldoende eiwitten binnen krijgtquote:Op maandag 11 mei 2015 20:31 schreef artelligence het volgende:
Ik heb net een foto gemaakt van m'n buik. Ik werd een beetje verdrietigMorgen maar weer aan de salades. Al heb ik vanavond ookekker spinazie gehad.
Ditquote:Op maandag 11 mei 2015 20:29 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zal nooit een lijntje krijgen![]()
Hoeft ook echt niet voor mij.
Bitchquote:Op maandag 11 mei 2015 20:31 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Misschien toch maar korten op de chips
Ja. Dit. Helemaal.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:29 schreef LovelyLady het volgende:
En water drinken ipv soda'squote:Op maandag 11 mei 2015 20:31 schreef artelligence het volgende:
Ik heb net een foto gemaakt van m'n buik. Ik werd een beetje verdrietigMorgen maar weer aan de salades. Al heb ik vanavond ookekker spinazie gehad.
Stel je aan, mooi buikjequote:Op maandag 11 mei 2015 20:31 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ain't nobody got time for thatquote:Op maandag 11 mei 2015 20:29 schreef LovelyLady het volgende:
Kijk haar een mooi buikje hebbenquote:Op maandag 11 mei 2015 20:31 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ja meid zou ik doenquote:Op maandag 11 mei 2015 20:31 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Kan idd totaal niet.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:31 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Gerookte kipfiletquote:Op maandag 11 mei 2015 20:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voor je buik moet je vooral opletten dat je voldoende eiwitten binnen krijgt
Deze mammoettanker.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:31 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Niks mis meequote:Op maandag 11 mei 2015 20:31 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik eet best veel eierenquote:Op maandag 11 mei 2015 20:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voor je buik moet je vooral opletten dat je voldoende eiwitten binnen krijgt
Sommige mensen kunnen niet lezen.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:34 schreef FrauMilena het volgende:
Ik bedoelde dat ik daar terug naar wil.
Qq.
Hier is niets mis mee.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:31 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Omdat ik eieren lekker vind. Tijdens de lunch op het werk 2. En een banaan. Naast brood met beleg.quote:
Ja snap je dit dat.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:32 schreef Californium het volgende:
[..]
BitchPerfecte buikje dat
O nvm. Zie nu je edit. Mooie buikje
quote:
quote:
quote:Op maandag 11 mei 2015 20:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Omdat ik eieren lekker vind. Tijdens de lunch op het werk 2. En een banaan. Naast brood met beleg.
\Nog leuke foto's gevonden dusquote:Op maandag 11 mei 2015 20:36 schreef Californium het volgende:
OKe. Ik ben spontaan beetje melancholisch
Teveel herinneringen vanavond
Ook nog de gebruikelijke kost trouwens. 2x fruit op een dag en 's avonds groente en vlees met aardappelen, simpel gezegd.quote:
Beetje vormloos en zacht, verder ook niks mis mee, maar m'n highwaisted broeken zitten minder lekker dan voorheenquote:Op maandag 11 mei 2015 20:38 schreef Californium het volgende:
[..]
Maar geen idee hoe je buikje nu is
Schotland, vorigequote:
Omdat phat ass?quote:Op maandag 11 mei 2015 20:39 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Beetje vormloos en zacht, verder ook niks mis mee, maar m'n highwaisted broeken zitten minder lekker dan voorheen
quote:
quote:
9/10 zou denken dat je kidding bent.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]Er is ook nog een stervormig stuk bij haar kont uit. Not kidding.
watquote:Op maandag 11 mei 2015 20:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Schotland, vorigeals wat jonger broekie
, ik en dees. Nicky!
Ja
Good times, Zou sommige dingen wel weer willen herleven met huidige staat van zijn en neig beetje naar te zeggen dat sommige dingen niet hadden hoeven eindigen als het aan mij lag
Gewoon zorgen dat je lekker in je vel zit. Dan komt het vast goedquote:Op maandag 11 mei 2015 20:39 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Beetje vormloos en zacht, verder ook niks mis mee, maar m'n highwaisted broeken zitten minder lekker dan voorheen
Klinkt goedquote:Op maandag 11 mei 2015 20:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ook nog de gebruikelijke kost trouwens. 2x fruit op een dag en 's avonds groente en vlees met aardappelen, simpel gezegd.
wat? Nou dat! Gewoon melancholischquote:
Mijn buik gaat dan raar doenquote:Op maandag 11 mei 2015 20:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Maar als je slanker wil worden: meer eiwitten dan koolhydraten binnen krijgen elke dag
Altijd jezelf moeten verdedigen, he.quote:
Die heb ik ook volgens een vriend van mequote:
In dat geval gaat het lastig worden.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Werk aan je ABNDan komt het helemaal goed met je hier.
Ik loop best veel, maar die alcohol...quote:Op maandag 11 mei 2015 20:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mijn laatste 3 vakanties ben ik telkens een kilo afgevallen door het vele lopen.
Dat is alleen de eerste tijd zoquote:
Ik heb het er maar gewoon nooit meer over, word een beetje moe van het gezeik altijd als ik zeg dat ik het graag kijk.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Altijd jezelf moeten verdedigen, he.
Toffe vriend. Zou biertje mee drinken.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Die heb ik ook volgens een vriend van me
Goede tip, al moet ik ook meer bewegen. Van de week gewichten halen/lenen, en eind deze maand toch eindelijk die bokszak eens ophangen. Schouders zijn vrij breed wordt gezegd maar spiermassa valt tegen. Dus langzaam opbouwenquote:Op maandag 11 mei 2015 20:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Maar als je slanker wil worden: meer eiwitten dan koolhydraten binnen krijgen elke dag
Prima toch?quote:Op maandag 11 mei 2015 20:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb het er maar gewoon nooit meer over, word een beetje moe van het gezeik altijd als ik zeg dat ik het graag kijk.
Ga naar de kroeg, daar kijkt iedereen het.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb het er maar gewoon nooit meer over, word een beetje moe van het gezeik altijd als ik zeg dat ik het graag kijk.
Dit.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:46 schreef FrauMilena het volgende:
Alles ist, alles ist möglich wenn du willst
Altijd langzaam opbouwen als je niet gewend was om 'veel' te bewegenquote:Op maandag 11 mei 2015 20:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goede tip, al moet ik ook meer bewegen. Van de week gewichten halen/lenen, en eind deze maand toch eindelijk die bokszak eens ophangen. Schouders zijn vrij breed wordt gezegd maar spiermassa valt tegen. Dus langzaam opbouwen
Je moest ook een foto van je buik maken, niet compleet naaktquote:Op maandag 11 mei 2015 20:39 schreef Lokasenna het volgende:
Heb ook maar een foto gemaakt, maar durf hem niet zo goed te posten, omdat ik vrees dat er misschien te veel bloot op staat.
Snap je helemaal. Eensquote:Op maandag 11 mei 2015 20:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Schotland, vorigeals wat jonger broekie
, ik en dees. Nicky!
Ja
Good times, Zou sommige dingen wel weer willen herleven met huidige staat van zijn en neig beetje naar te zeggen dat sommige dingen niet hadden hoeven eindigen als het aan mij lag
Klopt, ze heeft wel eens eerder gepostquote:Op maandag 11 mei 2015 20:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je moest ook een foto van je buik maken, niet compleet naakten jouw buik is volgens mij wel mooi.
Helemaal gemistquote:Op maandag 11 mei 2015 20:49 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Klopt, ze heeft wel eens eerder gepost
Heb ik me dus niet vergistquote:Op maandag 11 mei 2015 20:49 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Klopt, ze heeft wel eens eerder gepost
Ik kan helpen.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:48 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Laat dat nou net mijn valkuil zijn.
True, al heb ik een vechtsportverleden en daar is veel van blijven hangen. De technieken ken ik vrijwel allemaal nog wel, althans degene die ik nodig heb, en van daaruit ga ik verder uitbouwen. Toen ik zwom had ik bredere schouders als nu, wil ik wel een beetje terugquote:Op maandag 11 mei 2015 20:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Altijd langzaam opbouwen als je niet gewend was om 'veel' te bewegen
Een cropje dan, met de huidige staat. Vergeleken met een jaar geleden ben ik wel tevreden.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je moest ook een foto van je buik maken, niet compleet naakten jouw buik is volgens mij wel mooi.
Niet zeuren.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:50 schreef artelligence het volgende:
Als ik mijn foto post voelen heel wat mensen zich goed denk ik
Ik durf niet zo goed.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga naar de kroeg, daar kijkt iedereen het.
Was er vorig jaar tijdens een meet. Was enigszins zielig
Supermooi!quote:Op maandag 11 mei 2015 20:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een cropje dan, met de huidige staat. Vergeleken met een jaar geleden ben ik wel tevreden.
Haal het zo wel weer weg. :$
Prima hoorquote:Op maandag 11 mei 2015 20:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een cropje dan, met de huidige staat. Vergeleken met een jaar geleden ben ik wel tevreden.
Haal het zo wel weer weg. :$
quote:Op maandag 11 mei 2015 20:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een cropje dan, met de huidige staat. Vergeleken met een jaar geleden ben ik wel tevreden.Mooi buikjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haal het zo wel weer weg. :$
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ik betwijfel hetquote:Op maandag 11 mei 2015 20:50 schreef artelligence het volgende:
Als ik mijn foto post voelen heel wat mensen zich goed denk ik
Creatief welquote:Op maandag 11 mei 2015 20:51 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ga ik over je valkuil heen liggen. Kun je er niet in vallen.
Had ik ook toen ik zwomquote:Op maandag 11 mei 2015 20:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
True, al heb ik een vechtsportverleden en daar is veel van blijven hangen. De technieken ken ik vrijwel allemaal nog wel, althans degene die ik nodig heb, en van daaruit ga ik verder uitbouwen. Toen ik zwom had ik bredere schouders als nu, wil ik wel een beetje terug
Jij bent zo licht, daar zweef je gewoon overheenquote:
Jij ook niet zeuren.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:52 schreef HostiMeister het volgende:
Zo, ga me ff klote voelen omdat ik een fatty ben![]()
Boo fucking hoo
Dat is wel heel leuk om te doen.quote:
quote:Op maandag 11 mei 2015 20:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij bent zo licht, daar zweef je gewoon overheen
Kan ik inkomen jaquote:Op maandag 11 mei 2015 20:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Had ik ook toen ik zwomBrede schouders. Nog steeds wel bredere schouders dan de gemiddelde vrouw met mijn bouw. Maar er is niet veel meer van over
Nu met boksen wel een beetje. Maar niet zoals ik het had. Wil ik ook niet weer, brede schouders bij een vrouw is niet zo heel mooi
quote:
Was het voor herhaling vatbaar?quote:Op maandag 11 mei 2015 20:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is wel heel leuk om te doen.Ben een keer bij een songfestivalmeet geweest.
Terechtquote:Op maandag 11 mei 2015 20:52 schreef HostiMeister het volgende:
Zo, ga me ff klote voelen omdat ik een fatty ben![]()
Boo fucking hoo
Misschien gaan crossfitten?quote:Op maandag 11 mei 2015 20:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kan ik inkomen jaMaar voornaamste is ook om wat meer body in het bovenlichaam te krijgen. Is nu nog vrij normaal maar kan een stuk beter.
2 goede dumbells halenquote:Op maandag 11 mei 2015 20:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kan ik inkomen jaMaar voornaamste is ook om wat meer body in het bovenlichaam te krijgen. Is nu nog vrij normaal maar kan een stuk beter.
quote:Op maandag 11 mei 2015 20:53 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Jij ook niet zeuren.
You both are so, so fine.
quote:Op maandag 11 mei 2015 20:56 schreef Dqod het volgende:
Ik ga mezelf laten feeden totdat ik over 9000 kilo weeg
Weet ik nog niet, wil eerst zelf trainen op mijn eigen tempo en dan kijk ik wel of ik eraan toe kom om zoiets te doen. Heb niet zoveel tijd doordeweeks dus die wil ik dan zo goed mogelijk benuttenquote:
quote:Op maandag 11 mei 2015 20:56 schreef Dqod het volgende:
Ga ik bij een vriend van me regelen.quote:
10/10 Zou je naar de winkel rollenquote:Op maandag 11 mei 2015 20:56 schreef Dqod het volgende:
quote:
Willen jullie me helpen? :$quote:
Je mag me wel als skippybal gebruiken :$quote:Op maandag 11 mei 2015 20:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
10/10 Zou je naar de winkel rollen
Ja, erg leuk om het met zo'n groot publiek te kijken, maar thuis kan je er wel lekkerder bij zitten.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Was het voor herhaling vatbaar?
Als in, is het een aanrader?
Rol you in the flour and aim for the wet spotquote:
Wat ik nu vrijwel elke ochtend doe is 20 pushups en 150 situps. Soms meer, als ik daar zin in heb, maar minimaal dit. Is natuurlijk vooral omdat ik mn buik train. Maar als je jezelf zoiets elke ochtend laat doen, half uurtje eerder uit bed, in het begin hoef je zelfs maar een kwartiertje eerder ervoor uit bed. Ben je gelijk fit, heb je het gelijk gedaan voor de rest van de dag. Hoppaquote:Op maandag 11 mei 2015 20:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, wil eerst zelf trainen op mijn eigen tempo en dan kijk ik wel of ik eraan toe kom om zoiets te doen. Heb niet zoveel tijd doordeweeks dus die wil ik dan zo goed mogelijk benutten
Echte liefde, ditquote:Op maandag 11 mei 2015 20:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als ik je meet zal ik je feeden hoor. Geen probleem
Maar nu heb je toch voorrondes enzo, moet ze daar wel eerst doorheen komen?quote:Op maandag 11 mei 2015 20:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, erg leuk om het met zo'n groot publiek te kijken, maar thuis kan je er wel lekkerder bij zitten.
Ik was vorig jaar wezen kijken met Hep, Feer, Fokkie en Crack. Zijn ook niet echt fans.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je hebt denk ik een verkeerde indruk van mijn leven.
Met knabbeltjes.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, erg leuk om het met zo'n groot publiek te kijken, maar thuis kan je er wel lekkerder bij zitten.
quote:
Wat :$quote:Op maandag 11 mei 2015 20:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Rol you in the flour and aim for the wet spot
Je was me weer voorquote:Op maandag 11 mei 2015 21:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vast iemand hier die je wel even wilt checken.
Ik schat de kans dat ik de komende dagen buiten ga komen voor andere dingen dan mijn werk gewoon zo klein.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar wezen kijken met Hep, Feer, Fokkie en Crack. Zijn ook niet echt fans.
Ga anders naar meet, zoals Fas zegt. Leer je weer nieuwe mensen kennen.
Ja maar, ja maarquote:Op maandag 11 mei 2015 21:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik schat de kans dat ik de komende dagen buiten ga komen voor andere dingen dan mijn werk gewoon zo klein.
Ja klopt, er zijn twee halve finales en dan zaterdag de 23ste de finale. Ja, ik vind het in het geheel leuk, als ik alleen voor Nederland kijk, kan ik beter neit kijken. :'Dquote:Op maandag 11 mei 2015 20:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar nu heb je toch voorrondes enzo, moet ze daar wel eerst doorheen komen?
Of kijk je niet voor NL maar gewoon voor de sfeer en het evenement zelf?
Gij weet.quote:
Seriously though.quote:
Wil je m'n dikke pannenkoekenbuik zien?quote:
Ooit al eens verteld dat ik weinig fucks geef?quote:
Spanking.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:02 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Seriously though.Alleen maar omdat ik een keer het onmogelijke mogelijk heb gemaakt, kunnen m'n hoopvolle gedachtes het voortouw nemen. Moet er even uitgeslagen worden.
Goede tip, al doe ik het in de avond om dan lekker te douchen en dan even later in bed te duiken en heerlijk te slapen. Heeft de ab-challenge me wel geleerd. Eerder opstaan kan ik doen alleen is het dan kwart voor 6 en dat is me iets te gortigquote:Op maandag 11 mei 2015 20:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat ik nu vrijwel elke ochtend doe is 20 pushups en 150 situps. Soms meer, als ik daar zin in heb, maar minimaal dit. Is natuurlijk vooral omdat ik mn buik train. Maar als je jezelf zoiets elke ochtend laat doen, half uurtje eerder uit bed, in het begin hoef je zelfs maar een kwartiertje eerder ervoor uit bed. Ben je gelijk fit, heb je het gelijk gedaan voor de rest van de dag. Hoppa
Kom zaterdag wel langs als ik naar Amsterdam ga, geef ik je wel wat klappen samen met Caliquote:Op maandag 11 mei 2015 21:02 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Seriously though.Alleen maar omdat ik een keer het onmogelijke mogelijk heb gemaakt, kunnen m'n hoopvolle gedachtes het voortouw nemen. Moet er even uitgeslagen worden.
Poke 'em with a stickquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Weet ikquote:Op maandag 11 mei 2015 21:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ooit al eens verteld dat ik weinig fucks geef?
Alle tips zijn welkom, wat raad je aan als beginner?quote:Op maandag 11 mei 2015 21:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
als je sugggestied voor oefeningen wil geef je maar een piep
Wink wink nudge nudgequote:
Je weet het, dan kun je er ook wat aan doenquote:Op maandag 11 mei 2015 21:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben weer eens een beetje bezig met straatvrees opbouwen volgens mij, excuus.
Dat is net als met kietelen. Werkt niet. Kan bevestigen. Heb geprobeerd.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:03 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Gaat eens even jezelf spanken of zo.
Liev, ik kijk er naar uit om in elkaar geslagen te wordenquote:Op maandag 11 mei 2015 21:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kom zaterdag wel langs als ik naar Amsterdam ga, geef ik je wel wat klappen samen met Cali
Vol met stroopquote:
I know, maar moest wel ff gezegd wordenquote:
En het is best een lange zit toch ook kan ik mij herinneren? Geen zin om er zelf een meet van te maken?quote:Op maandag 11 mei 2015 21:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja klopt, er zijn twee halve finales en dan zaterdag de 23ste de finale. Ja, ik vind het in het geheel leuk, als ik alleen voor Nederland kijk, kan ik beter neit kijken. :'D
[..]
Gij weet.
Is moeilijk.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je weet het, dan kun je er ook wat aan doen
Ik sta om die reden om 5 uur op, als ik om 7 uur moet werkenquote:Op maandag 11 mei 2015 21:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goede tip, al doe ik het in de avond om dan lekker te douchen en dan even later in bed te duiken en heerlijk te slapen. Heeft de ab-challenge me wel geleerd. Eerder opstaan kan ik doen alleen is het dan kwart voor 6 en dat is me iets te gortig
quote:Op maandag 11 mei 2015 21:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Poke 'em with a stickMijn stick is persona non grata bij jou, dat is duidelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* pokeAll you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Veel shit is moeilijk,. that's life, just deal with itquote:
Tering, dan doe ik het toch liever in de avondquote:Op maandag 11 mei 2015 21:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik sta om die reden om 5 uur op, als ik om 7 uur moet werkenkwart over 5 begin ik aan mn workout, kwart voor 6 even douchen. Dan chill klaarmaken, ontbijten en richting werk
Jijquote:Op maandag 11 mei 2015 21:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik sta om die reden om 5 uur op, als ik om 7 uur moet werkenkwart over 5 begin ik aan mn workout, kwart voor 6 even douchen. Dan chill klaarmaken, ontbijten en richting werk
Best beat down ooitquote:Op maandag 11 mei 2015 21:04 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Liev, ik kijk er naar uit om in elkaar geslagen te worden
Ik heb mijn post nog even ge-editquote:Op maandag 11 mei 2015 21:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tering, dan doe ik het toch liever in de avondWellicht in de vakantie eens proberen though
Respectquote:Op maandag 11 mei 2015 21:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar 's avonds kan ookHeb zelf alleen de ervaring dat 's avonds je al snel, zeker na een drukke dag, niet zoveel zin meer hebt en het dan makkelijker overslaat. Maar dat kan ook aan mij liggen hoor
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 11 mei 2015 21:07 schreef artelligence het volgende:
[..]Broekje uitgedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Het leven.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Veel shit is moeilijk,. that's life, just deal with it
Whaha ja wat een onzin was dat zegquote:Op maandag 11 mei 2015 21:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
He Art, DM me een keer een foto van je manboobs, misschien mag ik die wel nagetekend plaatsen
[..]Zou knuffelen en mijn hoofd op laten rusten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
[..]Daar heb je een mooi plaatje van gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je ken hier niks meer doenquote:Op maandag 11 mei 2015 21:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Whaha ja wat een onzin was dat zeg
[..]Ik voel me nu beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op maandag 11 mei 2015 21:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mijn stick is persona non grata bij jou, dat is duidelijk![]()
* poke
[..]Lekker Art!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vingerverven op mobielquote:Op maandag 11 mei 2015 21:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daar heb je een mooi plaatje van gemaakt.
Zag het, maar ik heb in de avond altijd nog wel wat energie over die ik dan nuttig spendeer. Ik ben nu mijn crunches aan het opbouwen en situps. Situps doe ik nu 75 en crunches nog iets minder, meestal rond de 50. Dat gaat op den duur ook omhoogquote:Op maandag 11 mei 2015 21:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb mijn post nog even ge-edit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |