In mijn eentje durf ik niet zulk slecht eten te kopen, dus ik maak dankbaar gebruik van de weekenden bij kaneel.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heel goed. Liefde van de man gaat door de maag.
http://www.hpdetijd.nl/2015-05-09/adonis-zomer-dad-bod/quote:Op maandag 11 mei 2015 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sinds wanneer zijn mannen met buikje sexy? Dan had ik echt zoveel seks kunnen hebben de afgelopen jaren.
T kan wel, blijkbaar. Rug was iig niet gebroken :$quote:
Hoe noem je mij?quote:Op maandag 11 mei 2015 20:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zonder buik/buikje lijkt me ook maar gek
Schouders gelijk vast aan het middel.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zonder buik/buikje lijkt me ook maar gek
*in hoekje gaat snikkenquote:Op maandag 11 mei 2015 20:10 schreef artelligence het volgende:
[..]
http://www.hpdetijd.nl/2015-05-09/adonis-zomer-dad-bod/
Voor mij altijd alquote:Op maandag 11 mei 2015 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sinds wanneer zijn mannen met buikje sexy? Dan had ik echt zoveel seks kunnen hebben de afgelopen jaren.
wowquote:
Het zou verboden moeten worden.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
T kan wel, blijkbaar. Rug was iig niet gebroken :$
Ah, deze zomer pas. Dan heb ik niks gemist.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:10 schreef artelligence het volgende:
[..]
http://www.hpdetijd.nl/2015-05-09/adonis-zomer-dad-bod/
Dan maar mijn vetjes.quote:
Sprietjes?quote:Op maandag 11 mei 2015 20:12 schreef FrauMilena het volgende:
Zit even foto's van mezelf (2013) terug te kijken. Tandjes.
Ik heb nu al stokjes maar toen had ik echt geen benen.
Jelly.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:12 schreef FrauMilena het volgende:
Het was ook niet mijn keus neequote:
Ik noem het blubberquote:Op maandag 11 mei 2015 20:10 schreef Lokasenna het volgende:
Sowieso het woord 'buikje'.
Wordt gebruikt door mensen die bang zijn voor het woord vetpens.
Brugkut?quote:Op maandag 11 mei 2015 20:12 schreef FrauMilena het volgende:
Nouuu er zit toch wel verschil tussen buikje en dikke bierpens.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:10 schreef Lokasenna het volgende:
Pics?quote:Op maandag 11 mei 2015 20:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Scharrel heeft nu een buikje waar ik gewoon instant geil van word als ik er naar kijk
Hmm. Het een is dik en het ander heel dik.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nouuu er zit toch wel verschil tussen buikje en dikke bierpens.
Kloptquote:Op maandag 11 mei 2015 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, deze zomer pas. Dan heb ik niks gemist.
Oquote:Op maandag 11 mei 2015 20:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Scharrel heeft nu een buikje waar ik gewoon instant geil van word als ik er naar kijk
Ik ga even googlen naar een vergelijkbaar buikje, goed?quote:
Hij is lekker zachtquote:
Ja hoor.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ga even googlen naar een vergelijkbaar buikje, goed?
Lekker wasbordje?quote:Op maandag 11 mei 2015 20:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik zou al blij zijn als ik het een buikje kon noemen ipv vetpens.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:10 schreef Lokasenna het volgende:
Kun je er altijd bij eten/sporten. Andersom wordt het een slappe bende.quote:
Je hebt ook hangbuiken en ronde bolle buiken. Ik heb dat eerstequote:Op maandag 11 mei 2015 20:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nouuu er zit toch wel verschil tussen buikje en dikke bierpens.
Als dat vrijdag geen neuken wordtquote:Op maandag 11 mei 2015 20:16 schreef Californium het volgende:
Hosti en ik zijn tot de conlusie gekomen dat we jong waren en dat we beiden er beter vanaf gekomen zijn qua uiterlijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |