Doe maar weer zo.quote:
Niks mis met mboquote:Op maandag 11 mei 2015 18:53 schreef tijnbrein het volgende:
Allemaal hoogopgeleid hier. En daar kom ik dan aan met mijn MBO. Ik had al een minderwaardigheidscomplex die de staatsschuld van de VS benaderd maar nu wordt hij nog groter. Thnx all
Dit was duidelijk geen kaapquote:Op maandag 11 mei 2015 18:55 schreef Harmankardon het volgende:
Cali krijgt betaalt per topickaap geloof ik
Ik denk het ook.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:55 schreef Harmankardon het volgende:
Cali krijgt betaalt per topickaap geloof ik
Hoogopgeleid zegt zoveel niet meer hoor. Een goede MBO is dikke prima.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:53 schreef tijnbrein het volgende:
Allemaal hoogopgeleid hier. En daar kom ik dan aan met mijn MBO. Ik had al een minderwaardigheidscomplex die de staatsschuld van de VS benaderd maar nu wordt hij nog groter. Thnx all
Ik herbeleef nu een soort van 2e studententijd. Eff dunnetjes over doenquote:Op maandag 11 mei 2015 18:56 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn studententijd is een beetje saai, ga er niet veel over kunnen vertellen later.
Same here.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:56 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn studententijd is een beetje saai, ga er niet veel over kunnen vertellen later.
Maar ik hou niet eens van bier, en zou in coma gaan omdat ik al maanden niet heb gedronken.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:57 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik herbeleef nu een soort van 2e studententijd. Eff dunnetjes over doen!
Misschien moet je gewoon paar weken mee met mijn leven. Dit weekend zuipen met Hosti, BBQ-en en de week erna Nijmeegse bierfeesten
Wijn mag ookquote:Op maandag 11 mei 2015 18:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar ik hou niet eens van bier, en zou in coma gaan omdat ik al maanden niet heb gedronken.
Dat heb ik ook. Ik heb een baan waar ik goed op mijn plek zit.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:55 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Niks mis met mboZolang je maar je best doet en plezier hebt etc etc
quote:Op maandag 11 mei 2015 18:58 schreef Lokasenna het volgende:
MBO labo lijkt me goede basis voor de rest van je leven hoor Tijn, hoef je niet onzeker over te zijn.
van gymnasium van een vwo en van nog een vwoquote:Op maandag 11 mei 2015 18:55 schreef Royco1 het volgende:
Ik ben van het mbo getrapt Tijn, so cheer up.
Oh dat zeker, en ik heb inmiddels genoeg werkervaring opgedaan.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:58 schreef Lokasenna het volgende:
MBO labo lijkt me goede basis voor de rest van je leven hoor Tijn, hoef je niet onzeker over te zijn.
dat was dus zo. Nu weer beetje terugquote:Op maandag 11 mei 2015 19:00 schreef xFriendx het volgende:
Geniet er nog van zou ik zeggen. Ik heb er vaak de tijd niet eens meer voor. Een vrijdag- of zaterdagavond ff pilsen (en zelfs dat is niet superveel) maar op een zondag is al lastiger omdat ik de dag er na alweer auto in moet en serieus op werk bezig zijn (zelfs als ambtenaar).
Als ik nu vrijdag, zaterdag en zondag zou pilsen komt er echt niets meer van werk, sporten en huishouding. Maar goed, ben er ook wel klaar mee. Gezellig biertje doen prima, maar dat betere zuipwerk is passe.
Zat havo en mavo in hetzelfde gebouw?quote:Op maandag 11 mei 2015 19:03 schreef Harmankardon het volgende:
Ik kende iemand die ging van havo naar de mavo omdat die dacht dat de meiden daar ''makkelijker'' zouden zijn. Doodserieus. Vraag me af wat van die klojo terecht is gekomen. Niet veel denk ik.
Maar als je het leuk vind is het niet zo erg. Ik zou er zelf niet meer aan moeten denken, maar tis ook weer zeker niet iets wat per se onder slecht geschaard hoeft te worden.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:04 schreef Californium het volgende:
[..]
dat was dus zo. Nu weer beetje terug
quote:Op maandag 11 mei 2015 19:04 schreef Californium het volgende:
[..]
dat was dus zo. Nu weer beetje terug
Mavo was een ander gebouw paar honderd meter verderop dan de havo/vwo. Hij was best slim want begon ook in de vwo brugklas maar deed gewoon niets aan huiswerk. Wordt een lastig verhaal dan.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:04 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Zat havo en mavo in hetzelfde gebouw?
Lol is er welquote:Op maandag 11 mei 2015 19:05 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar als je het leuk vind is het niet zo erg. Ik zou er zelf niet meer aan moeten denken, maar tis ook weer zeker niet iets wat per se onder slecht geschaard hoeft te worden.
Dus als je er lol aan beleeft waarom zou je het niet doen.
Oh ok! Had al helemaal dom geweest als ze in hetzelfde gebouw zaten namelijk, maar nvmquote:Op maandag 11 mei 2015 19:06 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Mavo was een ander gebouw paar honderd meter verderop dan de havo/vwo. Hij was best slim want begon ook in de vwo brugklas maar deed gewoon niets aan huiswerk. Wordt een lastig verhaal dan.
Ligt er natuurlijk aan hoe.quote:
De kapster?quote:
was net even oude herinneringen aan het ophalen aan Star Wars avonden, kerkstraat feestjes, Sjors en Sjimmie, Kelder boswandeling, puberpop avonden met Tequila shotjes en gangfeestenquote:
Ja, weet ik veel welke vrouwen jij allemaal tegenkomt verder.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan hoe.
[..]
De kapster?
Merci.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:09 schreef FrauMilena het volgende:
Aangezien je alweer naar de kapper ging/wilde. Wel bijblijven aeque.
Ow wow, good timesquote:Op maandag 11 mei 2015 19:08 schreef Californium het volgende:
[..]
was net even oude herinneringen aan het ophalen aan Star Wars avonden, kerkstraat feestjes, Sjors en Sjimmie, Kelder boswandeling, puberpop avonden met Tequila shotjes en gangfeesten! Good times.. I think
Kerkstraat feestjesquote:
Genoeg mensen.quote:
Alweer?quote:Op maandag 11 mei 2015 19:09 schreef FrauMilena het volgende:
Aangezien je alweer naar de kapper ging/wilde. Wel bijblijven aeque.
Nou geen.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel welke vrouwen jij allemaal tegenkomt verder.
Wat voor feesten?quote:Op maandag 11 mei 2015 19:09 schreef Lokasenna het volgende:
Nijmegen heb ik ook wel een paar goede gangfeesten meegemaakt.
Staat nog steeds een filmpje van onlinequote:
Ik sta daar heel kort op. Man wat was ik doen chubbyquote:Op maandag 11 mei 2015 19:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Staat nog steeds een filmpje van online
Ik heb ook 1 keer gezegd dat ik naar de kapper moet en dat 1 ervan niet verkeerd uitziet. Betekent niet automatisch dat ik haar wil raken.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:11 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Ik leg puur verbanden met dingen die ik heb gelezen.
Dat moet je tegen Yv zeggen, niet tegen mijquote:Op maandag 11 mei 2015 19:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb ook 1 keer gezegd dat ik naar de kapper moet en dat 1 ervan niet verkeerd uitziet. Betekent niet automatisch dat ik haar wil raken.
Shitquote:Op maandag 11 mei 2015 19:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Staat nog steeds een filmpje van online
Tsja hier is alles 1+1 = seks natuurlijk.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb ook 1 keer gezegd dat ik naar de kapper moet en dat 1 ervan niet verkeerd uitziet. Betekent niet automatisch dat ik haar wil raken.
Jij hebt de schijn altijd tegen wat dat betreft.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Wilde ze hier al posten, kerstfeest en LKD feestquote:Op maandag 11 mei 2015 19:14 schreef Californium het volgende:
[..]
ShitHeb jij linkje voor me via DM?
Jij begon er ook over.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:14 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dat moet je tegen Yv zeggen, niet tegen mij
Generalisatie.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tsja hier is alles 1+1 = seks natuurlijk.
En er stond dan ook een vraagteken achter
Doe maar nietquote:Op maandag 11 mei 2015 19:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wilde ze hier al posten, kerstfeest en LKD feest
Puur ter onderbouwingquote:Op maandag 11 mei 2015 19:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij begon er ook over.
[..]
Generalisatie.
Ik las kerkfeestquote:Op maandag 11 mei 2015 19:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wilde ze hier al posten, kerstfeest en LKD feest
Jawel joh.quote:
Sure.quote:
En omg jouw kop, met Wendyquote:
Alleen de boven links toch?quote:
Nee fit mag wel maar dit is wel heel ergquote:
Gewoon het hele filmpjequote:Op maandag 11 mei 2015 19:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En omg jouw kop, met Wendy![]()
Je bent goed opgedroogd
Fat as fatassquote:Op maandag 11 mei 2015 19:18 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Ook maar eentje voor de mannen dan
Enge mannen toch vaak die bodybuilders. Brrrquote:Op maandag 11 mei 2015 19:18 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm... ik mis er wel een.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:18 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit vrij linksquote:Op maandag 11 mei 2015 19:18 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Ottermode dan maar. Die daarna zit ik nog niet aan.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:18 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
En ik met mijn lange harenquote:Op maandag 11 mei 2015 19:18 schreef Californium het volgende:
[..]
Gewoon het hele filmpje
Maar mijn hoofd inderdaad
Ik ben denk ik nog niet zover?quote:
Chubbyfat als een koningquote:Op maandag 11 mei 2015 19:18 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, het bewijs dat ik vanmiddag dus gelijk had.quote:
O! Ik kijk die andere eerstquote:
O my!quote:
quote:Op maandag 11 mei 2015 19:23 schreef Yvie_lu het volgende:
Mannen met lange haren zijn soms best leuk maar moet toch altijd even wennen (en checken dat ze geen mooier haar hebben dan ik)
Is dat niet chubby dan?quote:
Niet liegen.quote:
En thin en fit ook nog wel.quote:
Ik ben chubbyfatquote:Op maandag 11 mei 2015 19:18 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Vorige week nog 1 gezien. Alleen dat was meer gewoon alsof hij zijn haar niet gewassen had in jaren en dan voor het gemak ook maar niet naar de kapper ging.quote:
quote:
Volgens mij niet, althans niet duidelijk in beeld.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:25 schreef Californium het volgende:
[..]![]()
Dees en chris en moniek
Leuk dit
Zit ik in het kerstfeest filmpje? Nog niet gezien
Annequote:Op maandag 11 mei 2015 19:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Volgens mij niet, althans niet duidelijk in beeld.
Bah.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vorige week nog 1 gezien. Alleen dat was meer gewoon alsof hij zijn haar niet gewassen had in jaren en dan voor het gemak ook maar niet naar de kapper ging.
De jouwe staat er niet echt tussen. :$quote:Op maandag 11 mei 2015 19:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In elk geval qua beentjes wel. De rest let ik nooit op bij mezelf. :$
Wat moet ik bewijzen?quote:Op maandag 11 mei 2015 19:26 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Prove it or be quiet.
Geldt voor iedereen hier trouwens. Huehue.
Check je snapquote:Op maandag 11 mei 2015 19:26 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Prove it or be quiet.
Nikky met de push up bh en haar butterfacequote:Op maandag 11 mei 2015 19:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Anne
Wim en Nikky met de dikke tieten![]()
Klopt. Ben duidelijk niet skinny. En ook niet curvy. En ook niet chubby. Ze zijn type 'normaal' vergeten.quote:
Geen grapjequote:Op maandag 11 mei 2015 19:26 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Prove it or be quiet.
Van mij kun je het aan Loka en Fera vragen van de aanwezigen.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:26 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Prove it or be quiet.
Je buik heeft maar weinig vetjes. En je hebt dunne armpjes.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In elk geval qua beentjes wel. De rest let ik nooit op bij mezelf. :$
Ik vind dit schema ook tegenvallen. In andere schema's heb je wel een 'average' oid.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klopt. Ben duidelijk niet skinny. En ook niet curvy. En ook niet chubby. Ze zijn type 'normaal' vergeten.
Wie wat?quote:Op maandag 11 mei 2015 19:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nikky met de push up bh en haar butterface
Je hebt niet genoeg vet voor de chubby fat.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van mij kun je het aan Loka en Fera vragen van de aanwezigen.
Dat is waar. Het is onevenredig verdeeld.quote:[..]
Je buik heeft maar weinig vetjes. En je hebt dunne armpjes.
Tussen built en chubby in.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:18 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Goffer. Dat filmpjequote:Op maandag 11 mei 2015 19:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nikky met de push up bh en haar butterface
En op ieder type zijn wel 10 varianten mogelijk.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind dit schema ook tegenvallen. In andere schema's heb je wel een 'average' oid.
Wat je zegt te zijn volgens dat schema natuurlijk.quote:
Van wat ik heb gezien/schat sta je er niet tussen. Maar het dichtstbij zou een mix daarvan zijn ja.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Geen grapjeok, wellicht tussen buildfat en chubbyfat in. Want die chubbyfat heeft in verhouding smallere schouders dan ik
Dat hoef ik aan jou niet meer te bewijzen.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:30 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wat je zegt te zijn volgens dat schema natuurlijk.
*zoeken gaatquote:Op maandag 11 mei 2015 19:26 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Prove it or be quiet.
En toch hadden we wat rond die tijdquote:Op maandag 11 mei 2015 19:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Goffer. Dat filmpje
My god! Jij was echt zo anders toen. Goed opgedroogd
Good times! Herinner me er geen fuck van
Weer nudies?quote:Op maandag 11 mei 2015 19:26 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Prove it or be quiet.
Wat denk je dat ik ben volgens het (of een beter) schema?quote:Op maandag 11 mei 2015 19:30 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wat je zegt te zijn volgens dat schema natuurlijk.
[..]
Van wat ik heb gezien/schat sta je er niet tussen. Maar het dichtstbij zou een mix daarvan zijn ja.
Why notquote:Op maandag 11 mei 2015 19:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat hoef ik aan jou niet meer te bewijzen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb je te lang niet zonder kleren gezien, dus ik heb geen flauw idee. Maar je bent wel chubby af geloof ik.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van mij kun je het aan Loka en Fera vragen van de aanwezigen.
[..]
Je buik heeft maar weinig vetjes. En je hebt dunne armpjes.
met kerstfeest 2006? *denken gaatquote:Op maandag 11 mei 2015 19:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En toch hadden we wat rond die tijdTerwijl we er allebei op vooruit zijn gegaan
quote:Op maandag 11 mei 2015 19:31 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Why notWilde je al DM-enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op maandag 11 mei 2015 19:31 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Why notJij hebt mij al gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shit ik heb alleen Animal van de muppets.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Een halve foto ja, en daarvan kan ik uithalen dat je loopt te liegen. Psh.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij hebt mij al gezien.
[..]
Shit ik heb alleen Animal van de muppets.
Heul niet.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:33 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Een halve foto ja, en daarvan kan ik uithalen dat je loopt te liegen. Psh.
Oh, jij en Loka zeggen ongeveer hetzelfde. Het zal dan wel waar zijn.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb je te lang niet zonder kleren gezien, dus ik heb geen flauw idee. Maar je bent wel chubby af geloof ik.
Sanne laatst nog gezien, ziet er steeds beter uitquote:Op maandag 11 mei 2015 19:32 schreef Californium het volgende:
[..]
met kerstfeest 2006? *denken gaat
JA! klopt inderdaad
LKD feest denk ik ook wel! Er zijn ook nog wel LPD feestjes geweest met Sanne/bartWaarom daar geen filmpjes van
Nicequote:Op maandag 11 mei 2015 19:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sanne laatst nog gezien, ziet er steeds beter uit
Ik ben extra chubby.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, jij en Loka zeggen ongeveer hetzelfde. Het zal dan wel waar zijn.
Ik weet zo 1 2 3 even geen voorbeeld maar gewoon normaalquote:Op maandag 11 mei 2015 19:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik ben volgens het (of een beter) schema?
Ik heb een foto waarbij ik nog groeiende wasquote:Op maandag 11 mei 2015 19:33 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Een halve foto ja, en daarvan kan ik uithalen dat je loopt te liegen. Psh.
Nog greoiende?quote:Op maandag 11 mei 2015 19:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb een foto waarbij ik nog groeiende was
Ef dm-en
quote:Op maandag 11 mei 2015 19:41 schreef FrauMilena het volgende:
Laat de foto's maar binnen komen ja ja ja
Frau krijgt ineens stapels DM'squote:Op maandag 11 mei 2015 19:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb een foto waarbij ik nog groeiende was
Ef dm-en
quote:Op maandag 11 mei 2015 19:41 schreef FrauMilena het volgende:
Laat de foto's maar binnen komen ja ja ja
quote:Op maandag 11 mei 2015 19:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Frau krijgt ineens stapels DM's
*Zo ook eentje maken gaat*
Nog niet op mijn zwaarstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo zie je er helemaal niet uit Cali, je hebt een mooi figuurquote:
quote:Op maandag 11 mei 2015 19:42 schreef xFriendx het volgende:
Ok, jij je zin zeurpietTss uitslover...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Ok, jij je zin zeurpiet@ TTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok, jij je zin zeurpietDaar kunnen we niet tegenopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ok, jij je zin zeurpietRockhard right now...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok, jij je zin zeurpietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ok, jij je zin zeurpietNice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Misschien heb je meer testosteron dan je denkt.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:43 schreef Lokasenna het volgende:
Was ik maar een man, dan zou ik zoveel beter ripped kunnen worden.
Ok, jij je zin zeurpietMaar even serieus: Ik vind je sleutelbeenderen mooi. :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent te lui om ripped te worden.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:43 schreef Lokasenna het volgende:
Dit.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:43 schreef Lokasenna het volgende:
Heb ook nog een foto van ons gevondenquote:
quote:Op maandag 11 mei 2015 19:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Tss uitslover...Tis wel een beetje zo hehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
dmquote:Op maandag 11 mei 2015 19:45 schreef Californium het volgende:
[..]
Heb ook nog een foto van ons gevonden
wow
/rakenquote:Op maandag 11 mei 2015 19:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
Maar even serieus: Ik vind je sleutelbeenderen mooi. :$
Komt eraanquote:
Ik heb wel een centimeter langere ringvinger dan wijsvinger, maar dat zegt alleen iets over blootstelling aan testosteron in de baarmoeder dacht ik.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien heb je meer testosteron dan je denkt.
En anders anabolen.
Ok, jij je zin zeurpietZo zie ik er ook ongeveer uit. Iets meer buik though.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Ach welnee joh niet voor niks de PI en spoiler geplaatst. Ok toegegeven, die halter misschien.quote:
Buikje.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zo zie ik er ook ongeveer uit. Iets meer buik though.
Dat ja.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je vergat even dat je geen vrouw bent?
Maar jij gaat dan ook voor die bear modequote:Op maandag 11 mei 2015 19:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zo zie ik er ook ongeveer uit. Iets meer buik though.
Je hebt zoals gewoonlijk gelijk.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent te lui om ripped te worden.
Ik mis een "normaal" plaatje.quote:
Inclusief dubbel dizzles?quote:Op maandag 11 mei 2015 19:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heb ik andersom ook wel eens hoor. Kan gebeuren!
That sounded weirdquote:Op maandag 11 mei 2015 19:47 schreef aeque het volgende:
Friend past 2x in mij. De lengte alleen niet overigens.
Miste ik ook al ja. Beetje rare overgang van fit naar chubby.quote:
Vind ik ook het aantrekkelijkst.quote:
Ik zou je ook daartussen scharen.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Geen grapjeok, wellicht tussen buildfat en chubbyfat in. Want die chubbyfat heeft in verhouding smallere schouders dan ik
TGND en Straw weten
Nu je het zegt....quote:
Niet echt nodig, wat er groeit is maar spaarzaam. Soms groeit er iets, maar niet veel. Dat haal ik meestal dan wel weg ja. Zo'n compleet doorzichtig plukje is ook niets.quote:
Die van een aantal jaar geleden is mooier, met Jeroen naast je.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik glij hier van de bankIk heb wel foto's met een ripped Art op m'n FB. Maar toen was ik 12
Heeft ook zijn charmesquote:Op maandag 11 mei 2015 19:49 schreef Fera het volgende:
Ik ben denk ik overweight gezien dat schema. Even huilen.
Je krijgt het minder snel koud in zee. Net als walrussen.quote:
Ja eigenlijk zou ik daar weer naartoe moetenquote:Op maandag 11 mei 2015 19:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die van een aantal jaar geleden is mooier, met Jeroen naast je.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Full on, inclusief haren en allesquote:Op maandag 11 mei 2015 19:46 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar jij gaat dan ook voor die bear mode
Hoe heb je dat toen gedaan? Of deed je nog korfbal?quote:Op maandag 11 mei 2015 19:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja eigenlijk zou ik daar weer naartoe moeten
Ik vind jou helemaal niet onder chubby vallen eigenlijk.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja klopt, eigenlijk ben ik iets minder chubby dan die op de foto.
*proest!quote:Op maandag 11 mei 2015 19:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Full on, inclusief haren en alles
Ik moest gniffelenquote:Op maandag 11 mei 2015 19:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Je krijgt het minder snel koud in zee. Net als walrussen.
Hehehehe, godverquote:Op maandag 11 mei 2015 19:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Je krijgt het minder snel koud in zee. Net als walrussen.
quote:
Ach ja, ik ben tenminste wel grappig. :$quote:
quote:Op maandag 11 mei 2015 19:50 schreef Baconbus het volgende:
[..]Ohhwww, nee die zitten vast. Zijn blijvertjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed punt, ff naar de kapper voor het weekendquote:
Vandaar de vraag.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohhwww, nee die zitten vast. Zijn blijvertjes.
quote:Op maandag 11 mei 2015 19:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Goed punt, ff naar de kapper voor het weekend
En dan zou je jezelf kunnen pijpenquote:Op maandag 11 mei 2015 19:52 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik dik zijn met net zo veel flair kon dragen als een walrus, zou ik meteen elke dag een kapsalon gaan bestellen.
Dat gevoel heb ik ook een beetje bij het woord 'walvis'. Walvissen zijn baas. En ze kunnen mooi zingen. Ik zou graag een walvis zijn.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:52 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik dik zijn met net zo veel flair kon dragen als een walrus, zou ik meteen elke dag een kapsalon gaan bestellen.
Wat voor een bouw zou je mij geven nav mijn foto?quote:
Uitgaande van mijn pech in het leven zou ik een vrouwelijke walrus zijn.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dan zou je jezelf kunnen pijpen
Dit.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:52 schreef aeque het volgende:
Het mag nu wel weer over iets anders gaan dan lichaamtypes
Wel een beetje.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:54 schreef HostiMeister het volgende:
Ik geef geen fuck om bouw, bij mij niet en bij een vrouw nietBen ik nou raar?
Nope.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:54 schreef HostiMeister het volgende:
Korfbal (niet eens intensief, laag niveau 1x trainen, 1x wedstrijd P/week), 1 avond fitness per week, 2 a 3 avonden in de week 100 sit-ups en 100 push-ups (sets van 1x 40, 2x 30 herhalingen).quote:Op maandag 11 mei 2015 19:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe heb je dat toen gedaan? Of deed je nog korfbal?
Nee hoor. Ik geef er ook weinig om.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:54 schreef HostiMeister het volgende:
Ja, allemaal even lachen en wijzen, dan hebben we dat ook weer gehadquote:Op maandag 11 mei 2015 19:54 schreef HostiMeister het volgende:
Nee. Ik geef er ook geen fuck om. Mits ik in mijn broeken blijf passen. Wil niet teveel shoppenquote:Op maandag 11 mei 2015 19:54 schreef HostiMeister het volgende:
Niet raar, tis denk ik een persoonlijk iets. Ik kan het er niet los van zien. Maar tis zeker niet raar hoor Hosti.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:54 schreef HostiMeister het volgende:
30% bij de mannen ziet er dikker uit dan 35%. Of ligt dat aan mij?quote:
Het gaat erom dat je zelf raar bent, denk ik.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom is dat raar?
Volgens mij geef ik best wel veel om of ik dik ben of niet. :$
Nee, jij die mij raar noemt, dat is raarquote:Op maandag 11 mei 2015 19:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom is dat raar?
Volgens mij geef ik best wel veel om of ik dik ben of niet. :$
Jaquote:Op maandag 11 mei 2015 19:56 schreef Fera het volgende:
[..]
30% bij de mannen ziet er dikker uit dan 35%. Of ligt dat aan mij?
Werkte wel.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
Korfbal (niet eens intensief, laag niveau 1x trainen, 1x wedstrijd P/week), 1 avond fitness per week, 2 a 3 avonden in de week 100 sit-ups en 100 push-ups (sets van 1x 40, 2x 30 herhalingen).
Goed om te weten dat dan mijn recht op de mening dat anderen het ook zijn vervalt.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je zelf raar bent, denk ik.
Ja.quote:
Denk dat die van 35% over het algemeen meer vet heeft, ook onder zijn oksels en dus boven zijn buik. Hierdoor lijkt dat recht en ziet het er 'normaler' uit dan die van 30%, die vooral vet rond de middel heeft.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:56 schreef Fera het volgende:
[..]
30% bij de mannen ziet er dikker uit dan 35%. Of ligt dat aan mij?
Moment zal je ff een foto sturen, heb je wat om te wijzen en lachenquote:Op maandag 11 mei 2015 19:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, allemaal even lachen en wijzen, dan hebben we dat ook weer gehad
In het rood? Tussen chubby en overweight. Kan het niet heel goed zien tho.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Wat voor een bouw zou je mij geven nav mijn foto?
Maar de moobs hangen bij 30% een stuk meer. Ik zou dan eigenlijk een voorkeur voor 35% hebben.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Denk dat die van 35% over het algemeen meer vet heeft, ook onder zijn oksels en dus boven zijn buik. Hierdoor lijkt dat recht en ziet het er 'normaler' uit dan die van 30%, die vooral vet rond de middel heeft.
Oeh graag jaquote:Op maandag 11 mei 2015 19:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Moment zal je ff een foto sturen, heb je wat om te wijzen en lachen
Nummertje 4 graag.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Het kan nog completer/ingewikkelder:
[ afbeelding ]
BBWquote:Op maandag 11 mei 2015 19:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Het kan nog completer/ingewikkelder:
[ afbeelding ]
Die foto van ons sturenquote:Op maandag 11 mei 2015 19:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Moment zal je ff een foto sturen, heb je wat om te wijzen en lachen
Daarna werd het nog iets meerquote:Op maandag 11 mei 2015 19:58 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
In het rood? Tussen chubby en overweight. Kan het niet heel goed zien tho.
Nu curvy want ass 'n tits
Of hij je boyfriend mag zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:
Inplantaten en genoeg afvallenquote:
Chubbychaser.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:02 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nooit een man gehad met lager bf% dan ik.
Denk dat ik op chubby's val.
Voor de mannen heb ik de laatste 6 vormen allen wel eens in bed gehad volgens mijquote:
Groot bed.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Voor de mannen heb ik de laatste 6 vormen allen wel eens in bed gehad volgens mij
Kloptquote:
I know, vond/vind ik ookquote:Op maandag 11 mei 2015 20:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hahaha.Gekkerd. Maar toegegeven, je zag er toen extra lekker uit.
Heel goed. Liefde van de man gaat door de maag.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar de frikandelbroodjes gaven wel een fijn gevoel van binnen toch?
Niet zo heel erg betrouwbaar volgens mij.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:05 schreef xFriendx het volgende:
Heb het een keer gemeten, was toen 14% of 17%, zoiets. Maar was op zo'n weegschaal waar je met blote voeten op moet en ze dan dmv elektriciteit door je lichaam kunnen meten hoeveel vet er is (meer vet zou het tegenhouden of zo). Geen idee hoe betrouwbaar zuks is.
Ik kan dit beamen.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heel goed. Liefde van de man gaat door de maag.
Jazeker.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar de frikandelbroodjes gaven wel een fijn gevoel van binnen toch?
Nee volgens mij ook niet. Heeft ook met vocht te maken geloof ik, dus als je net een bidon op hebt gaat je meting al scheef.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet zo heel erg betrouwbaar volgens mij.
hnnggg die MIquote:Op maandag 11 mei 2015 20:06 schreef Dqod het volgende:
Dikke exen van 100 kg die paardje gaan rijden op je rug. Lekker, met 55 kg
Dit kan echt niet.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:06 schreef Dqod het volgende:
Dikke exen van 100 kg die paardje gaan rijden op je rug. Lekker, met 55 kg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |