Kerkstraat feestjesquote:
Genoeg mensen.quote:
Alweer?quote:Op maandag 11 mei 2015 19:09 schreef FrauMilena het volgende:
Aangezien je alweer naar de kapper ging/wilde. Wel bijblijven aeque.
Nou geen.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel welke vrouwen jij allemaal tegenkomt verder.
Wat voor feesten?quote:Op maandag 11 mei 2015 19:09 schreef Lokasenna het volgende:
Nijmegen heb ik ook wel een paar goede gangfeesten meegemaakt.
Staat nog steeds een filmpje van onlinequote:
Ik sta daar heel kort op. Man wat was ik doen chubbyquote:Op maandag 11 mei 2015 19:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Staat nog steeds een filmpje van online
Ik heb ook 1 keer gezegd dat ik naar de kapper moet en dat 1 ervan niet verkeerd uitziet. Betekent niet automatisch dat ik haar wil raken.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:11 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Ik leg puur verbanden met dingen die ik heb gelezen.
Dat moet je tegen Yv zeggen, niet tegen mijquote:Op maandag 11 mei 2015 19:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb ook 1 keer gezegd dat ik naar de kapper moet en dat 1 ervan niet verkeerd uitziet. Betekent niet automatisch dat ik haar wil raken.
Shitquote:Op maandag 11 mei 2015 19:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Staat nog steeds een filmpje van online
Tsja hier is alles 1+1 = seks natuurlijk.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb ook 1 keer gezegd dat ik naar de kapper moet en dat 1 ervan niet verkeerd uitziet. Betekent niet automatisch dat ik haar wil raken.
Jij hebt de schijn altijd tegen wat dat betreft.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Wilde ze hier al posten, kerstfeest en LKD feestquote:Op maandag 11 mei 2015 19:14 schreef Californium het volgende:
[..]
ShitHeb jij linkje voor me via DM?
Jij begon er ook over.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:14 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dat moet je tegen Yv zeggen, niet tegen mij
Generalisatie.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tsja hier is alles 1+1 = seks natuurlijk.
En er stond dan ook een vraagteken achter
Doe maar nietquote:Op maandag 11 mei 2015 19:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wilde ze hier al posten, kerstfeest en LKD feest
Puur ter onderbouwingquote:Op maandag 11 mei 2015 19:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij begon er ook over.
[..]
Generalisatie.
Ik las kerkfeestquote:Op maandag 11 mei 2015 19:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wilde ze hier al posten, kerstfeest en LKD feest
Jawel joh.quote:
Sure.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |