Doe maar weer zo.quote:
Niks mis met mboquote:Op maandag 11 mei 2015 18:53 schreef tijnbrein het volgende:
Allemaal hoogopgeleid hier. En daar kom ik dan aan met mijn MBO. Ik had al een minderwaardigheidscomplex die de staatsschuld van de VS benaderd maar nu wordt hij nog groter. Thnx all
Dit was duidelijk geen kaapquote:Op maandag 11 mei 2015 18:55 schreef Harmankardon het volgende:
Cali krijgt betaalt per topickaap geloof ik
Ik denk het ook.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:55 schreef Harmankardon het volgende:
Cali krijgt betaalt per topickaap geloof ik
Hoogopgeleid zegt zoveel niet meer hoor. Een goede MBO is dikke prima.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:53 schreef tijnbrein het volgende:
Allemaal hoogopgeleid hier. En daar kom ik dan aan met mijn MBO. Ik had al een minderwaardigheidscomplex die de staatsschuld van de VS benaderd maar nu wordt hij nog groter. Thnx all
Ik herbeleef nu een soort van 2e studententijd. Eff dunnetjes over doenquote:Op maandag 11 mei 2015 18:56 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn studententijd is een beetje saai, ga er niet veel over kunnen vertellen later.
Same here.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:56 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn studententijd is een beetje saai, ga er niet veel over kunnen vertellen later.
Maar ik hou niet eens van bier, en zou in coma gaan omdat ik al maanden niet heb gedronken.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:57 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik herbeleef nu een soort van 2e studententijd. Eff dunnetjes over doen!
Misschien moet je gewoon paar weken mee met mijn leven. Dit weekend zuipen met Hosti, BBQ-en en de week erna Nijmeegse bierfeesten
Wijn mag ookquote:Op maandag 11 mei 2015 18:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar ik hou niet eens van bier, en zou in coma gaan omdat ik al maanden niet heb gedronken.
Dat heb ik ook. Ik heb een baan waar ik goed op mijn plek zit.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:55 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Niks mis met mboZolang je maar je best doet en plezier hebt etc etc
quote:Op maandag 11 mei 2015 18:58 schreef Lokasenna het volgende:
MBO labo lijkt me goede basis voor de rest van je leven hoor Tijn, hoef je niet onzeker over te zijn.
van gymnasium van een vwo en van nog een vwoquote:Op maandag 11 mei 2015 18:55 schreef Royco1 het volgende:
Ik ben van het mbo getrapt Tijn, so cheer up.
Oh dat zeker, en ik heb inmiddels genoeg werkervaring opgedaan.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:58 schreef Lokasenna het volgende:
MBO labo lijkt me goede basis voor de rest van je leven hoor Tijn, hoef je niet onzeker over te zijn.
dat was dus zo. Nu weer beetje terugquote:Op maandag 11 mei 2015 19:00 schreef xFriendx het volgende:
Geniet er nog van zou ik zeggen. Ik heb er vaak de tijd niet eens meer voor. Een vrijdag- of zaterdagavond ff pilsen (en zelfs dat is niet superveel) maar op een zondag is al lastiger omdat ik de dag er na alweer auto in moet en serieus op werk bezig zijn (zelfs als ambtenaar).
Als ik nu vrijdag, zaterdag en zondag zou pilsen komt er echt niets meer van werk, sporten en huishouding. Maar goed, ben er ook wel klaar mee. Gezellig biertje doen prima, maar dat betere zuipwerk is passe.
Zat havo en mavo in hetzelfde gebouw?quote:Op maandag 11 mei 2015 19:03 schreef Harmankardon het volgende:
Ik kende iemand die ging van havo naar de mavo omdat die dacht dat de meiden daar ''makkelijker'' zouden zijn. Doodserieus. Vraag me af wat van die klojo terecht is gekomen. Niet veel denk ik.
Maar als je het leuk vind is het niet zo erg. Ik zou er zelf niet meer aan moeten denken, maar tis ook weer zeker niet iets wat per se onder slecht geschaard hoeft te worden.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:04 schreef Californium het volgende:
[..]
dat was dus zo. Nu weer beetje terug
quote:Op maandag 11 mei 2015 19:04 schreef Californium het volgende:
[..]
dat was dus zo. Nu weer beetje terug
Mavo was een ander gebouw paar honderd meter verderop dan de havo/vwo. Hij was best slim want begon ook in de vwo brugklas maar deed gewoon niets aan huiswerk. Wordt een lastig verhaal dan.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:04 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Zat havo en mavo in hetzelfde gebouw?
Lol is er welquote:Op maandag 11 mei 2015 19:05 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar als je het leuk vind is het niet zo erg. Ik zou er zelf niet meer aan moeten denken, maar tis ook weer zeker niet iets wat per se onder slecht geschaard hoeft te worden.
Dus als je er lol aan beleeft waarom zou je het niet doen.
Oh ok! Had al helemaal dom geweest als ze in hetzelfde gebouw zaten namelijk, maar nvmquote:Op maandag 11 mei 2015 19:06 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Mavo was een ander gebouw paar honderd meter verderop dan de havo/vwo. Hij was best slim want begon ook in de vwo brugklas maar deed gewoon niets aan huiswerk. Wordt een lastig verhaal dan.
Ligt er natuurlijk aan hoe.quote:
De kapster?quote:
was net even oude herinneringen aan het ophalen aan Star Wars avonden, kerkstraat feestjes, Sjors en Sjimmie, Kelder boswandeling, puberpop avonden met Tequila shotjes en gangfeestenquote:
Ja, weet ik veel welke vrouwen jij allemaal tegenkomt verder.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan hoe.
[..]
De kapster?
Merci.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:09 schreef FrauMilena het volgende:
Aangezien je alweer naar de kapper ging/wilde. Wel bijblijven aeque.
Ow wow, good timesquote:Op maandag 11 mei 2015 19:08 schreef Californium het volgende:
[..]
was net even oude herinneringen aan het ophalen aan Star Wars avonden, kerkstraat feestjes, Sjors en Sjimmie, Kelder boswandeling, puberpop avonden met Tequila shotjes en gangfeesten! Good times.. I think
Kerkstraat feestjesquote:
Genoeg mensen.quote:
Alweer?quote:Op maandag 11 mei 2015 19:09 schreef FrauMilena het volgende:
Aangezien je alweer naar de kapper ging/wilde. Wel bijblijven aeque.
Nou geen.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel welke vrouwen jij allemaal tegenkomt verder.
Wat voor feesten?quote:Op maandag 11 mei 2015 19:09 schreef Lokasenna het volgende:
Nijmegen heb ik ook wel een paar goede gangfeesten meegemaakt.
Staat nog steeds een filmpje van onlinequote:
Ik sta daar heel kort op. Man wat was ik doen chubbyquote:Op maandag 11 mei 2015 19:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Staat nog steeds een filmpje van online
Ik heb ook 1 keer gezegd dat ik naar de kapper moet en dat 1 ervan niet verkeerd uitziet. Betekent niet automatisch dat ik haar wil raken.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:11 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Ik leg puur verbanden met dingen die ik heb gelezen.
Dat moet je tegen Yv zeggen, niet tegen mijquote:Op maandag 11 mei 2015 19:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb ook 1 keer gezegd dat ik naar de kapper moet en dat 1 ervan niet verkeerd uitziet. Betekent niet automatisch dat ik haar wil raken.
Shitquote:Op maandag 11 mei 2015 19:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Staat nog steeds een filmpje van online
Tsja hier is alles 1+1 = seks natuurlijk.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb ook 1 keer gezegd dat ik naar de kapper moet en dat 1 ervan niet verkeerd uitziet. Betekent niet automatisch dat ik haar wil raken.
Jij hebt de schijn altijd tegen wat dat betreft.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Wilde ze hier al posten, kerstfeest en LKD feestquote:Op maandag 11 mei 2015 19:14 schreef Californium het volgende:
[..]
ShitHeb jij linkje voor me via DM?
Jij begon er ook over.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:14 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dat moet je tegen Yv zeggen, niet tegen mij
Generalisatie.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tsja hier is alles 1+1 = seks natuurlijk.
En er stond dan ook een vraagteken achter
Doe maar nietquote:Op maandag 11 mei 2015 19:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wilde ze hier al posten, kerstfeest en LKD feest
Puur ter onderbouwingquote:Op maandag 11 mei 2015 19:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij begon er ook over.
[..]
Generalisatie.
Ik las kerkfeestquote:Op maandag 11 mei 2015 19:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wilde ze hier al posten, kerstfeest en LKD feest
Jawel joh.quote:
Sure.quote:
En omg jouw kop, met Wendyquote:
Alleen de boven links toch?quote:
Nee fit mag wel maar dit is wel heel ergquote:
Gewoon het hele filmpjequote:Op maandag 11 mei 2015 19:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En omg jouw kop, met Wendy![]()
Je bent goed opgedroogd
Fat as fatassquote:Op maandag 11 mei 2015 19:18 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Ook maar eentje voor de mannen dan
Enge mannen toch vaak die bodybuilders. Brrrquote:Op maandag 11 mei 2015 19:18 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm... ik mis er wel een.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:18 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit vrij linksquote:Op maandag 11 mei 2015 19:18 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Ottermode dan maar. Die daarna zit ik nog niet aan.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:18 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
En ik met mijn lange harenquote:Op maandag 11 mei 2015 19:18 schreef Californium het volgende:
[..]
Gewoon het hele filmpje
Maar mijn hoofd inderdaad
Ik ben denk ik nog niet zover?quote:
Chubbyfat als een koningquote:Op maandag 11 mei 2015 19:18 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, het bewijs dat ik vanmiddag dus gelijk had.quote:
O! Ik kijk die andere eerstquote:
O my!quote:
quote:Op maandag 11 mei 2015 19:23 schreef Yvie_lu het volgende:
Mannen met lange haren zijn soms best leuk maar moet toch altijd even wennen (en checken dat ze geen mooier haar hebben dan ik)
Is dat niet chubby dan?quote:
Niet liegen.quote:
En thin en fit ook nog wel.quote:
Ik ben chubbyfatquote:Op maandag 11 mei 2015 19:18 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |