Doe maar weer zo.quote:
Niks mis met mboquote:Op maandag 11 mei 2015 18:53 schreef tijnbrein het volgende:
Allemaal hoogopgeleid hier. En daar kom ik dan aan met mijn MBO. Ik had al een minderwaardigheidscomplex die de staatsschuld van de VS benaderd maar nu wordt hij nog groter. Thnx all
Dit was duidelijk geen kaapquote:Op maandag 11 mei 2015 18:55 schreef Harmankardon het volgende:
Cali krijgt betaalt per topickaap geloof ik
Ik denk het ook.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:55 schreef Harmankardon het volgende:
Cali krijgt betaalt per topickaap geloof ik
Hoogopgeleid zegt zoveel niet meer hoor. Een goede MBO is dikke prima.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:53 schreef tijnbrein het volgende:
Allemaal hoogopgeleid hier. En daar kom ik dan aan met mijn MBO. Ik had al een minderwaardigheidscomplex die de staatsschuld van de VS benaderd maar nu wordt hij nog groter. Thnx all
Ik herbeleef nu een soort van 2e studententijd. Eff dunnetjes over doenquote:Op maandag 11 mei 2015 18:56 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn studententijd is een beetje saai, ga er niet veel over kunnen vertellen later.
Same here.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:56 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn studententijd is een beetje saai, ga er niet veel over kunnen vertellen later.
Maar ik hou niet eens van bier, en zou in coma gaan omdat ik al maanden niet heb gedronken.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:57 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik herbeleef nu een soort van 2e studententijd. Eff dunnetjes over doen!
Misschien moet je gewoon paar weken mee met mijn leven. Dit weekend zuipen met Hosti, BBQ-en en de week erna Nijmeegse bierfeesten
Wijn mag ookquote:Op maandag 11 mei 2015 18:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar ik hou niet eens van bier, en zou in coma gaan omdat ik al maanden niet heb gedronken.
Dat heb ik ook. Ik heb een baan waar ik goed op mijn plek zit.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:55 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Niks mis met mboZolang je maar je best doet en plezier hebt etc etc
quote:Op maandag 11 mei 2015 18:58 schreef Lokasenna het volgende:
MBO labo lijkt me goede basis voor de rest van je leven hoor Tijn, hoef je niet onzeker over te zijn.
van gymnasium van een vwo en van nog een vwoquote:Op maandag 11 mei 2015 18:55 schreef Royco1 het volgende:
Ik ben van het mbo getrapt Tijn, so cheer up.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |