Tussen mij en Sheldon zitten ongeveer 100 IQ puntenquote:Op maandag 11 mei 2015 18:46 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nou ja, Sheldon is er ook groot mee geworden moet je maar denken
Jaquote:
Ben ik ook. Op alle behaalde successen in mijn leven ben ik trots. Van het afronden van mijn HBO tot het behalen van mijn motorrijbewijs tot het opbouwen van een leuke vriendenkringquote:
Ik had niet anders verwachtquote:
quote:
Je had laatst iets liefs gezegd dat ik wilde screencappen en in fobo plaatsen maar ben dat toen vergeten en weet nu niet meer wat het wasquote:Op maandag 11 mei 2015 18:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben nog niet boos geweest op kaneel, hij is altijd wel lief voor me.
... en dat was het.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:50 schreef Californium het volgende:
HBO was leuk. Dat wat ik er nog van weet.
Veel alcohol en mannen en sex en en...!
Nog iets geleerd ook?quote:Op maandag 11 mei 2015 18:50 schreef Californium het volgende:
HBO was leuk. Dat wat ik er nog van weet.
Veel alcohol en mannen en sex en en...!
Luie donderquote:Op maandag 11 mei 2015 18:50 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Niet voor gym gekozen, eerste 3 jaar vwo (als havist, maar dan vwo leerstof) en 2 jaar normaal havo want lui.
En dat vind ik dus moeilijk.quote:
Mannen + Sex = GOOD TIMES.quote:
Voor de rest met 2 vinger is mijn neus mijn vakken halen want dit gaat voor mij ook op:quote:
Maar wel veel dronken avonden meegemaakt manquote:Op maandag 11 mei 2015 18:50 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Niet voor gym gekozen, eerste 3 jaar vwo (als havist, maar dan vwo leerstof) en 2 jaar normaal havo want lui.
Dat kan ik ook nog maar halfquote:
Zo dement van je.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je had laatst iets liefs gezegd dat ik wilde screencappen en in fobo plaatsen maar ben dat toen vergeten en weet nu niet meer wat het was
En jij steeds maar volhouden dat je op vrouwen valt, maar na dit en Hosti geloof ik er niks meer van.quote:
Ik beoogde dit vanuit Cali's oogpunt. Ik zou jou gewoon raken hoor.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En jij steeds maar volhouden dat je op vrouwen valt, maar na dit en Hosti geloof ik er niks meer van.
Brabander he, bourgondisch volkquote:Op maandag 11 mei 2015 18:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En jij steeds maar volhouden dat je op vrouwen valt, maar na dit en Hosti geloof ik er niks meer van.
quote:Op maandag 11 mei 2015 18:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik beoogde dit vanuit Cali's oogpunt. Ik zou jou gewoon raken hoor.
"Ruime ervaring heb ik! Met de nadruk op RUIM."quote:Op maandag 11 mei 2015 18:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dan had ze een HBO studie van 60 jaar moeten uitzoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |