Heeft ook zijn charmesquote:Op maandag 11 mei 2015 19:49 schreef Fera het volgende:
Ik ben denk ik overweight gezien dat schema. Even huilen.
Je krijgt het minder snel koud in zee. Net als walrussen.quote:
Ja eigenlijk zou ik daar weer naartoe moetenquote:Op maandag 11 mei 2015 19:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die van een aantal jaar geleden is mooier, met Jeroen naast je.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Full on, inclusief haren en allesquote:Op maandag 11 mei 2015 19:46 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar jij gaat dan ook voor die bear mode
Hoe heb je dat toen gedaan? Of deed je nog korfbal?quote:Op maandag 11 mei 2015 19:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja eigenlijk zou ik daar weer naartoe moeten
Ik vind jou helemaal niet onder chubby vallen eigenlijk.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja klopt, eigenlijk ben ik iets minder chubby dan die op de foto.
*proest!quote:Op maandag 11 mei 2015 19:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Full on, inclusief haren en alles
Ik moest gniffelenquote:Op maandag 11 mei 2015 19:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Je krijgt het minder snel koud in zee. Net als walrussen.
Hehehehe, godverquote:Op maandag 11 mei 2015 19:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Je krijgt het minder snel koud in zee. Net als walrussen.
quote:
Ach ja, ik ben tenminste wel grappig. :$quote:
quote:Op maandag 11 mei 2015 19:50 schreef Baconbus het volgende:
[..]Ohhwww, nee die zitten vast. Zijn blijvertjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed punt, ff naar de kapper voor het weekendquote:
Vandaar de vraag.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohhwww, nee die zitten vast. Zijn blijvertjes.
quote:Op maandag 11 mei 2015 19:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Goed punt, ff naar de kapper voor het weekend
En dan zou je jezelf kunnen pijpenquote:Op maandag 11 mei 2015 19:52 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik dik zijn met net zo veel flair kon dragen als een walrus, zou ik meteen elke dag een kapsalon gaan bestellen.
Dat gevoel heb ik ook een beetje bij het woord 'walvis'. Walvissen zijn baas. En ze kunnen mooi zingen. Ik zou graag een walvis zijn.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:52 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik dik zijn met net zo veel flair kon dragen als een walrus, zou ik meteen elke dag een kapsalon gaan bestellen.
Wat voor een bouw zou je mij geven nav mijn foto?quote:
Uitgaande van mijn pech in het leven zou ik een vrouwelijke walrus zijn.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dan zou je jezelf kunnen pijpen
Dit.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:52 schreef aeque het volgende:
Het mag nu wel weer over iets anders gaan dan lichaamtypes
Wel een beetje.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:54 schreef HostiMeister het volgende:
Ik geef geen fuck om bouw, bij mij niet en bij een vrouw nietBen ik nou raar?
Nope.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:54 schreef HostiMeister het volgende:
Ik geef geen fuck om bouw, bij mij niet en bij een vrouw nietBen ik nou raar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |