quote:Op maandag 11 mei 2015 19:50 schreef Baconbus het volgende:
[..]Ohhwww, nee die zitten vast. Zijn blijvertjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed punt, ff naar de kapper voor het weekendquote:
Vandaar de vraag.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohhwww, nee die zitten vast. Zijn blijvertjes.
quote:Op maandag 11 mei 2015 19:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Goed punt, ff naar de kapper voor het weekend
En dan zou je jezelf kunnen pijpenquote:Op maandag 11 mei 2015 19:52 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik dik zijn met net zo veel flair kon dragen als een walrus, zou ik meteen elke dag een kapsalon gaan bestellen.
Dat gevoel heb ik ook een beetje bij het woord 'walvis'. Walvissen zijn baas. En ze kunnen mooi zingen. Ik zou graag een walvis zijn.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:52 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik dik zijn met net zo veel flair kon dragen als een walrus, zou ik meteen elke dag een kapsalon gaan bestellen.
Wat voor een bouw zou je mij geven nav mijn foto?quote:
Uitgaande van mijn pech in het leven zou ik een vrouwelijke walrus zijn.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dan zou je jezelf kunnen pijpen
Dit.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:52 schreef aeque het volgende:
Het mag nu wel weer over iets anders gaan dan lichaamtypes
Wel een beetje.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:54 schreef HostiMeister het volgende:
Ik geef geen fuck om bouw, bij mij niet en bij een vrouw nietBen ik nou raar?
Nope.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:54 schreef HostiMeister het volgende:
Korfbal (niet eens intensief, laag niveau 1x trainen, 1x wedstrijd P/week), 1 avond fitness per week, 2 a 3 avonden in de week 100 sit-ups en 100 push-ups (sets van 1x 40, 2x 30 herhalingen).quote:Op maandag 11 mei 2015 19:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe heb je dat toen gedaan? Of deed je nog korfbal?
Nee hoor. Ik geef er ook weinig om.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:54 schreef HostiMeister het volgende:
Ja, allemaal even lachen en wijzen, dan hebben we dat ook weer gehadquote:Op maandag 11 mei 2015 19:54 schreef HostiMeister het volgende:
Nee. Ik geef er ook geen fuck om. Mits ik in mijn broeken blijf passen. Wil niet teveel shoppenquote:Op maandag 11 mei 2015 19:54 schreef HostiMeister het volgende:
Niet raar, tis denk ik een persoonlijk iets. Ik kan het er niet los van zien. Maar tis zeker niet raar hoor Hosti.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:54 schreef HostiMeister het volgende:
30% bij de mannen ziet er dikker uit dan 35%. Of ligt dat aan mij?quote:
Het gaat erom dat je zelf raar bent, denk ik.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom is dat raar?
Volgens mij geef ik best wel veel om of ik dik ben of niet. :$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |