Nee, jij die mij raar noemt, dat is raarquote:Op maandag 11 mei 2015 19:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom is dat raar?
Volgens mij geef ik best wel veel om of ik dik ben of niet. :$
Jaquote:Op maandag 11 mei 2015 19:56 schreef Fera het volgende:
[..]
30% bij de mannen ziet er dikker uit dan 35%. Of ligt dat aan mij?
Werkte wel.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
Korfbal (niet eens intensief, laag niveau 1x trainen, 1x wedstrijd P/week), 1 avond fitness per week, 2 a 3 avonden in de week 100 sit-ups en 100 push-ups (sets van 1x 40, 2x 30 herhalingen).
Goed om te weten dat dan mijn recht op de mening dat anderen het ook zijn vervalt.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je zelf raar bent, denk ik.
Ja.quote:
Denk dat die van 35% over het algemeen meer vet heeft, ook onder zijn oksels en dus boven zijn buik. Hierdoor lijkt dat recht en ziet het er 'normaler' uit dan die van 30%, die vooral vet rond de middel heeft.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:56 schreef Fera het volgende:
[..]
30% bij de mannen ziet er dikker uit dan 35%. Of ligt dat aan mij?
Moment zal je ff een foto sturen, heb je wat om te wijzen en lachenquote:Op maandag 11 mei 2015 19:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, allemaal even lachen en wijzen, dan hebben we dat ook weer gehad
In het rood? Tussen chubby en overweight. Kan het niet heel goed zien tho.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Wat voor een bouw zou je mij geven nav mijn foto?
Maar de moobs hangen bij 30% een stuk meer. Ik zou dan eigenlijk een voorkeur voor 35% hebben.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Denk dat die van 35% over het algemeen meer vet heeft, ook onder zijn oksels en dus boven zijn buik. Hierdoor lijkt dat recht en ziet het er 'normaler' uit dan die van 30%, die vooral vet rond de middel heeft.
Oeh graag jaquote:Op maandag 11 mei 2015 19:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Moment zal je ff een foto sturen, heb je wat om te wijzen en lachen
Nummertje 4 graag.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Het kan nog completer/ingewikkelder:
[ afbeelding ]
BBWquote:Op maandag 11 mei 2015 19:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Het kan nog completer/ingewikkelder:
[ afbeelding ]
Die foto van ons sturenquote:Op maandag 11 mei 2015 19:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Moment zal je ff een foto sturen, heb je wat om te wijzen en lachen
Daarna werd het nog iets meerquote:Op maandag 11 mei 2015 19:58 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
In het rood? Tussen chubby en overweight. Kan het niet heel goed zien tho.
Nu curvy want ass 'n tits
Of hij je boyfriend mag zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |