Is dat niet chubby dan?quote:
Niet liegen.quote:
En thin en fit ook nog wel.quote:
Ik ben chubbyfatquote:Op maandag 11 mei 2015 19:18 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Ook maar eentje voor de mannen dan
Vorige week nog 1 gezien. Alleen dat was meer gewoon alsof hij zijn haar niet gewassen had in jaren en dan voor het gemak ook maar niet naar de kapper ging.quote:
quote:
Volgens mij niet, althans niet duidelijk in beeld.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:25 schreef Californium het volgende:
[..]![]()
Dees en chris en moniek
Leuk dit
Zit ik in het kerstfeest filmpje? Nog niet gezien
Annequote:Op maandag 11 mei 2015 19:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Volgens mij niet, althans niet duidelijk in beeld.
Bah.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vorige week nog 1 gezien. Alleen dat was meer gewoon alsof hij zijn haar niet gewassen had in jaren en dan voor het gemak ook maar niet naar de kapper ging.
De jouwe staat er niet echt tussen. :$quote:Op maandag 11 mei 2015 19:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In elk geval qua beentjes wel. De rest let ik nooit op bij mezelf. :$
Wat moet ik bewijzen?quote:Op maandag 11 mei 2015 19:26 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Prove it or be quiet.
Geldt voor iedereen hier trouwens. Huehue.
Check je snapquote:Op maandag 11 mei 2015 19:26 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Prove it or be quiet.
Nikky met de push up bh en haar butterfacequote:Op maandag 11 mei 2015 19:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Anne
Wim en Nikky met de dikke tieten![]()
Klopt. Ben duidelijk niet skinny. En ook niet curvy. En ook niet chubby. Ze zijn type 'normaal' vergeten.quote:
Geen grapjequote:Op maandag 11 mei 2015 19:26 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Prove it or be quiet.
Van mij kun je het aan Loka en Fera vragen van de aanwezigen.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:26 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Prove it or be quiet.
Je buik heeft maar weinig vetjes. En je hebt dunne armpjes.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In elk geval qua beentjes wel. De rest let ik nooit op bij mezelf. :$
Ik vind dit schema ook tegenvallen. In andere schema's heb je wel een 'average' oid.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klopt. Ben duidelijk niet skinny. En ook niet curvy. En ook niet chubby. Ze zijn type 'normaal' vergeten.
Wie wat?quote:Op maandag 11 mei 2015 19:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nikky met de push up bh en haar butterface
Je hebt niet genoeg vet voor de chubby fat.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van mij kun je het aan Loka en Fera vragen van de aanwezigen.
Dat is waar. Het is onevenredig verdeeld.quote:[..]
Je buik heeft maar weinig vetjes. En je hebt dunne armpjes.
Tussen built en chubby in.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:18 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Ook maar eentje voor de mannen dan
Goffer. Dat filmpjequote:Op maandag 11 mei 2015 19:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nikky met de push up bh en haar butterface
En op ieder type zijn wel 10 varianten mogelijk.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind dit schema ook tegenvallen. In andere schema's heb je wel een 'average' oid.
Wat je zegt te zijn volgens dat schema natuurlijk.quote:
Van wat ik heb gezien/schat sta je er niet tussen. Maar het dichtstbij zou een mix daarvan zijn ja.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Geen grapjeok, wellicht tussen buildfat en chubbyfat in. Want die chubbyfat heeft in verhouding smallere schouders dan ik
Dat hoef ik aan jou niet meer te bewijzen.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:30 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wat je zegt te zijn volgens dat schema natuurlijk.
*zoeken gaatquote:Op maandag 11 mei 2015 19:26 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Prove it or be quiet.
En toch hadden we wat rond die tijdquote:Op maandag 11 mei 2015 19:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Goffer. Dat filmpje
My god! Jij was echt zo anders toen. Goed opgedroogd
Good times! Herinner me er geen fuck van
Weer nudies?quote:Op maandag 11 mei 2015 19:26 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Prove it or be quiet.
Wat denk je dat ik ben volgens het (of een beter) schema?quote:Op maandag 11 mei 2015 19:30 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wat je zegt te zijn volgens dat schema natuurlijk.
[..]
Van wat ik heb gezien/schat sta je er niet tussen. Maar het dichtstbij zou een mix daarvan zijn ja.
Why notquote:Op maandag 11 mei 2015 19:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat hoef ik aan jou niet meer te bewijzen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb je te lang niet zonder kleren gezien, dus ik heb geen flauw idee. Maar je bent wel chubby af geloof ik.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van mij kun je het aan Loka en Fera vragen van de aanwezigen.
[..]
Je buik heeft maar weinig vetjes. En je hebt dunne armpjes.
met kerstfeest 2006? *denken gaatquote:Op maandag 11 mei 2015 19:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En toch hadden we wat rond die tijdTerwijl we er allebei op vooruit zijn gegaan
quote:Op maandag 11 mei 2015 19:31 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Why notWilde je al DM-enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op maandag 11 mei 2015 19:31 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Why notJij hebt mij al gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shit ik heb alleen Animal van de muppets.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Een halve foto ja, en daarvan kan ik uithalen dat je loopt te liegen. Psh.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij hebt mij al gezien.
[..]
Shit ik heb alleen Animal van de muppets.
Heul niet.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:33 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Een halve foto ja, en daarvan kan ik uithalen dat je loopt te liegen. Psh.
Oh, jij en Loka zeggen ongeveer hetzelfde. Het zal dan wel waar zijn.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb je te lang niet zonder kleren gezien, dus ik heb geen flauw idee. Maar je bent wel chubby af geloof ik.
Sanne laatst nog gezien, ziet er steeds beter uitquote:Op maandag 11 mei 2015 19:32 schreef Californium het volgende:
[..]
met kerstfeest 2006? *denken gaat
JA! klopt inderdaad
LKD feest denk ik ook wel! Er zijn ook nog wel LPD feestjes geweest met Sanne/bartWaarom daar geen filmpjes van
Nicequote:Op maandag 11 mei 2015 19:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sanne laatst nog gezien, ziet er steeds beter uit
Ik ben extra chubby.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, jij en Loka zeggen ongeveer hetzelfde. Het zal dan wel waar zijn.
Ik weet zo 1 2 3 even geen voorbeeld maar gewoon normaalquote:Op maandag 11 mei 2015 19:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik ben volgens het (of een beter) schema?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |