Dat is wel aantrekkelijk inderdaad.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zoiets heeft scharrel:
[ afbeelding ]
Best vergelijkbare foto die ik kon vinden. Zonder piercing, met een V, en iets meer borstspier
Toch wel iets van sixpack of nie?quote:Op maandag 11 mei 2015 20:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zoiets heeft scharrel:
[ afbeelding ]
Best vergelijkbare foto die ik kon vinden. Zonder piercing, met een V, en iets meer borstspier
Teveel spier. Liever die Leonardo Dicaprio danquote:Op maandag 11 mei 2015 20:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zoiets heeft scharrel:
[ afbeelding ]
Gespierde benen zijn wel prettig om te hebben, maar ik vind het er bij mezelf maar vrij matig uitzien.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar er lijkt ook 0,0 spier te zitten. Kan idd magerder, maar sterk is anders denk ik.
Fas pls. Jij hebt een normaal postuur.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:19 schreef Fascination het volgende:
Even m'n vinger in de keel stoppen. brb
Zo'n net niet sixpackquote:
Ah, dan begreep ik je verkeerd.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee klopt, ik vind het op de foto die je plaatste wel mooi.
You has good taste womanquote:Op maandag 11 mei 2015 20:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zo'n net niet sixpackWel dat lijntje, maar niet té duidelijk de abs zichtbaar. Vind ik ook niet mooi, als de abs echt zichtbaar zijn. Vind dit echt mooi
Goede buik jaquote:Op maandag 11 mei 2015 20:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zoiets heeft scharrel:
[ afbeelding ]
Mijn vorigequote:Op maandag 11 mei 2015 20:24 schreef FrauMilena het volgende:
Ik vind 6packs niet aantrekkelijk eigenlijk. Staat meestal wel goed maar chubby staat liever/ knuffeliger.
Wat.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:24 schreef FrauMilena het volgende:
Ik vind 6packs niet aantrekkelijk eigenlijk. Staat meestal wel goed maar chubby staat liever/ knuffeliger.
Hij is je gevolgd.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:24 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hoe weer jij dat?zo duidelijk zie je dat toch niet met TC?
quote:Op maandag 11 mei 2015 20:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Mijn vorigehad dan het perfecte buikje voor ons
![]()
![]()
Sup?quote:
Kan je wel redelijk zien hoor op TC. Je kan best wel zien dat vanuit je nek een goede rechte lijn naar buiten loopt ipv direct schuin naar beneden.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:24 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hoe weer jij dat?zo duidelijk zie je dat toch niet met TC?
ik dacht dat je buikje zeiquote:Op maandag 11 mei 2015 20:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zoiets heeft scharrel:
[ afbeelding ]
Ik ookquote:
Wat is dit dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |