Dat is wel aantrekkelijk inderdaad.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zoiets heeft scharrel:
[ afbeelding ]
Best vergelijkbare foto die ik kon vinden. Zonder piercing, met een V, en iets meer borstspier
Toch wel iets van sixpack of nie?quote:Op maandag 11 mei 2015 20:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zoiets heeft scharrel:
[ afbeelding ]
Best vergelijkbare foto die ik kon vinden. Zonder piercing, met een V, en iets meer borstspier
Teveel spier. Liever die Leonardo Dicaprio danquote:Op maandag 11 mei 2015 20:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zoiets heeft scharrel:
[ afbeelding ]
Gespierde benen zijn wel prettig om te hebben, maar ik vind het er bij mezelf maar vrij matig uitzien.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar er lijkt ook 0,0 spier te zitten. Kan idd magerder, maar sterk is anders denk ik.
Fas pls. Jij hebt een normaal postuur.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:19 schreef Fascination het volgende:
Even m'n vinger in de keel stoppen. brb
Zo'n net niet sixpackquote:
Ah, dan begreep ik je verkeerd.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee klopt, ik vind het op de foto die je plaatste wel mooi.
You has good taste womanquote:Op maandag 11 mei 2015 20:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zo'n net niet sixpackWel dat lijntje, maar niet té duidelijk de abs zichtbaar. Vind ik ook niet mooi, als de abs echt zichtbaar zijn. Vind dit echt mooi
Goede buik jaquote:Op maandag 11 mei 2015 20:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zoiets heeft scharrel:
[ afbeelding ]
Mijn vorigequote:Op maandag 11 mei 2015 20:24 schreef FrauMilena het volgende:
Ik vind 6packs niet aantrekkelijk eigenlijk. Staat meestal wel goed maar chubby staat liever/ knuffeliger.
Wat.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:24 schreef FrauMilena het volgende:
Ik vind 6packs niet aantrekkelijk eigenlijk. Staat meestal wel goed maar chubby staat liever/ knuffeliger.
Hij is je gevolgd.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:24 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hoe weer jij dat?zo duidelijk zie je dat toch niet met TC?
quote:Op maandag 11 mei 2015 20:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Mijn vorigehad dan het perfecte buikje voor ons
![]()
![]()
Sup?quote:
Kan je wel redelijk zien hoor op TC. Je kan best wel zien dat vanuit je nek een goede rechte lijn naar buiten loopt ipv direct schuin naar beneden.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:24 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hoe weer jij dat?zo duidelijk zie je dat toch niet met TC?
ik dacht dat je buikje zeiquote:Op maandag 11 mei 2015 20:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zoiets heeft scharrel:
[ afbeelding ]
Ik ookquote:
Wat is dit dan?quote:
Helaas nietquote:Op maandag 11 mei 2015 20:26 schreef FrauMilena het volgende:
Ik had een lijntje
Misschien die terug trainen, maarja, plaatselijk afvallen gaat niet.
Goffer! Ik wilde een foto zoeken en nu ben ik weer in een trip down memory lane gegaan alleen deze is nog versquote:
quote:
Een getraind buikje. Een buikje dus.quote:
Maar het is nog wel mooi strak bij je toch? Daar ben ik altijd bang voor bij afvallen.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Helaas nietHeb heel wat tiet in geleverd
Ik heb wel een beginnetje. En als ik mijn armen omhoog houd zie je het ook wel goed.quote:
Ja, dat welquote:Op maandag 11 mei 2015 20:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar het is nog wel mooi strak bij je toch? Daar ben ik altijd bang voor bij afvallen.
Ik heb ook een begin. Al sinds mn dertiende.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb wel een beginnetje. En als ik mijn armen omhoog houd zie je het ook wel goed.
Maar valt nog veel aan te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mankind must put an end to war, or war will put an end to mankind.
|| justdiggit.org ||
buikje Wat de mensen hier bedoelen impliceerd Wat vet op de spierenquote:Op maandag 11 mei 2015 20:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Een getraind buikje. Een buikje dus.
Niks mis met jouw buik.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb wel een beginnetje. En als ik mijn armen omhoog houd zie je het ook wel goed.
Maar valt nog veel aan te doen.
Is ook een buikje. Jaquote:Op maandag 11 mei 2015 20:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
buikje Wat de mensen hier bedoelen impliceerd Wat vet op de spieren
Voor je buik moet je vooral opletten dat je voldoende eiwitten binnen krijgtquote:Op maandag 11 mei 2015 20:31 schreef artelligence het volgende:
Ik heb net een foto gemaakt van m'n buik. Ik werd een beetje verdrietigMorgen maar weer aan de salades. Al heb ik vanavond ookekker spinazie gehad.
Ditquote:Op maandag 11 mei 2015 20:29 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zal nooit een lijntje krijgen![]()
Hoeft ook echt niet voor mij.
Bitchquote:Op maandag 11 mei 2015 20:31 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Misschien toch maar korten op de chips
Ja. Dit. Helemaal.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:29 schreef LovelyLady het volgende:
En water drinken ipv soda'squote:Op maandag 11 mei 2015 20:31 schreef artelligence het volgende:
Ik heb net een foto gemaakt van m'n buik. Ik werd een beetje verdrietigMorgen maar weer aan de salades. Al heb ik vanavond ookekker spinazie gehad.
Stel je aan, mooi buikjequote:Op maandag 11 mei 2015 20:31 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ain't nobody got time for thatquote:Op maandag 11 mei 2015 20:29 schreef LovelyLady het volgende:
Kijk haar een mooi buikje hebbenquote:Op maandag 11 mei 2015 20:31 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ja meid zou ik doenquote:Op maandag 11 mei 2015 20:31 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Kan idd totaal niet.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:31 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Gerookte kipfiletquote:Op maandag 11 mei 2015 20:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voor je buik moet je vooral opletten dat je voldoende eiwitten binnen krijgt
Deze mammoettanker.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:31 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Niks mis meequote:Op maandag 11 mei 2015 20:31 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik eet best veel eierenquote:Op maandag 11 mei 2015 20:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voor je buik moet je vooral opletten dat je voldoende eiwitten binnen krijgt
Sommige mensen kunnen niet lezen.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:34 schreef FrauMilena het volgende:
Ik bedoelde dat ik daar terug naar wil.
Qq.
Ja, en verder?quote:
Hier is niets mis mee.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:31 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Omdat ik eieren lekker vind. Tijdens de lunch op het werk 2. En een banaan. Naast brood met beleg.quote:
Ja snap je dit dat.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:32 schreef Californium het volgende:
[..]
BitchPerfecte buikje dat
O nvm. Zie nu je edit. Mooie buikje
quote:
quote:
quote:Op maandag 11 mei 2015 20:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Omdat ik eieren lekker vind. Tijdens de lunch op het werk 2. En een banaan. Naast brood met beleg.
\Nog leuke foto's gevonden dusquote:Op maandag 11 mei 2015 20:36 schreef Californium het volgende:
OKe. Ik ben spontaan beetje melancholisch
Teveel herinneringen vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |