Helaas nietquote:Op maandag 11 mei 2015 20:26 schreef FrauMilena het volgende:
Ik had een lijntje
Misschien die terug trainen, maarja, plaatselijk afvallen gaat niet.
Goffer! Ik wilde een foto zoeken en nu ben ik weer in een trip down memory lane gegaan alleen deze is nog versquote:
quote:
Een getraind buikje. Een buikje dus.quote:
Maar het is nog wel mooi strak bij je toch? Daar ben ik altijd bang voor bij afvallen.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Helaas nietHeb heel wat tiet in geleverd
Ik heb wel een beginnetje. En als ik mijn armen omhoog houd zie je het ook wel goed.quote:
Ja, dat welquote:Op maandag 11 mei 2015 20:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar het is nog wel mooi strak bij je toch? Daar ben ik altijd bang voor bij afvallen.
Ik heb ook een begin. Al sinds mn dertiende.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb wel een beginnetje. En als ik mijn armen omhoog houd zie je het ook wel goed.
Maar valt nog veel aan te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mankind must put an end to war, or war will put an end to mankind.
|| justdiggit.org ||
buikje Wat de mensen hier bedoelen impliceerd Wat vet op de spierenquote:Op maandag 11 mei 2015 20:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Een getraind buikje. Een buikje dus.
Niks mis met jouw buik.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb wel een beginnetje. En als ik mijn armen omhoog houd zie je het ook wel goed.
Maar valt nog veel aan te doen.
Is ook een buikje. Jaquote:Op maandag 11 mei 2015 20:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
buikje Wat de mensen hier bedoelen impliceerd Wat vet op de spieren
Voor je buik moet je vooral opletten dat je voldoende eiwitten binnen krijgtquote:Op maandag 11 mei 2015 20:31 schreef artelligence het volgende:
Ik heb net een foto gemaakt van m'n buik. Ik werd een beetje verdrietigMorgen maar weer aan de salades. Al heb ik vanavond ookekker spinazie gehad.
Ditquote:Op maandag 11 mei 2015 20:29 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zal nooit een lijntje krijgen![]()
Hoeft ook echt niet voor mij.
Bitchquote:Op maandag 11 mei 2015 20:31 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Misschien toch maar korten op de chips
Ja. Dit. Helemaal.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:29 schreef LovelyLady het volgende:
En water drinken ipv soda'squote:Op maandag 11 mei 2015 20:31 schreef artelligence het volgende:
Ik heb net een foto gemaakt van m'n buik. Ik werd een beetje verdrietigMorgen maar weer aan de salades. Al heb ik vanavond ookekker spinazie gehad.
Stel je aan, mooi buikjequote:Op maandag 11 mei 2015 20:31 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ain't nobody got time for thatquote:Op maandag 11 mei 2015 20:29 schreef LovelyLady het volgende:
Kijk haar een mooi buikje hebbenquote:Op maandag 11 mei 2015 20:31 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ja meid zou ik doenquote:Op maandag 11 mei 2015 20:31 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Kan idd totaal niet.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:31 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Gerookte kipfiletquote:Op maandag 11 mei 2015 20:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voor je buik moet je vooral opletten dat je voldoende eiwitten binnen krijgt
Deze mammoettanker.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:31 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Niks mis meequote:Op maandag 11 mei 2015 20:31 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik eet best veel eierenquote:Op maandag 11 mei 2015 20:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voor je buik moet je vooral opletten dat je voldoende eiwitten binnen krijgt
Sommige mensen kunnen niet lezen.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:34 schreef FrauMilena het volgende:
Ik bedoelde dat ik daar terug naar wil.
Qq.
Ja, en verder?quote:
Hier is niets mis mee.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:31 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Omdat ik eieren lekker vind. Tijdens de lunch op het werk 2. En een banaan. Naast brood met beleg.quote:
Ja snap je dit dat.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:32 schreef Californium het volgende:
[..]
BitchPerfecte buikje dat
O nvm. Zie nu je edit. Mooie buikje
quote:
quote:
quote:Op maandag 11 mei 2015 20:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Omdat ik eieren lekker vind. Tijdens de lunch op het werk 2. En een banaan. Naast brood met beleg.
\Nog leuke foto's gevonden dusquote:Op maandag 11 mei 2015 20:36 schreef Californium het volgende:
OKe. Ik ben spontaan beetje melancholisch
Teveel herinneringen vanavond
Ook nog de gebruikelijke kost trouwens. 2x fruit op een dag en 's avonds groente en vlees met aardappelen, simpel gezegd.quote:
Beetje vormloos en zacht, verder ook niks mis mee, maar m'n highwaisted broeken zitten minder lekker dan voorheenquote:Op maandag 11 mei 2015 20:38 schreef Californium het volgende:
[..]
Maar geen idee hoe je buikje nu is
Schotland, vorigequote:
Omdat phat ass?quote:Op maandag 11 mei 2015 20:39 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Beetje vormloos en zacht, verder ook niks mis mee, maar m'n highwaisted broeken zitten minder lekker dan voorheen
quote:
quote:
9/10 zou denken dat je kidding bent.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]Er is ook nog een stervormig stuk bij haar kont uit. Not kidding.
watquote:Op maandag 11 mei 2015 20:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Schotland, vorigeals wat jonger broekie
, ik en dees. Nicky!
Ja
Good times, Zou sommige dingen wel weer willen herleven met huidige staat van zijn en neig beetje naar te zeggen dat sommige dingen niet hadden hoeven eindigen als het aan mij lag
Gewoon zorgen dat je lekker in je vel zit. Dan komt het vast goedquote:Op maandag 11 mei 2015 20:39 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Beetje vormloos en zacht, verder ook niks mis mee, maar m'n highwaisted broeken zitten minder lekker dan voorheen
Klinkt goedquote:Op maandag 11 mei 2015 20:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ook nog de gebruikelijke kost trouwens. 2x fruit op een dag en 's avonds groente en vlees met aardappelen, simpel gezegd.
wat? Nou dat! Gewoon melancholischquote:
Mijn buik gaat dan raar doenquote:Op maandag 11 mei 2015 20:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Maar als je slanker wil worden: meer eiwitten dan koolhydraten binnen krijgen elke dag
Altijd jezelf moeten verdedigen, he.quote:
Raar, hoe?quote:
Die heb ik ook volgens een vriend van mequote:
In dat geval gaat het lastig worden.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Werk aan je ABNDan komt het helemaal goed met je hier.
Ik loop best veel, maar die alcohol...quote:Op maandag 11 mei 2015 20:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mijn laatste 3 vakanties ben ik telkens een kilo afgevallen door het vele lopen.
Dat is alleen de eerste tijd zoquote:
Ik heb het er maar gewoon nooit meer over, word een beetje moe van het gezeik altijd als ik zeg dat ik het graag kijk.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Altijd jezelf moeten verdedigen, he.
Toffe vriend. Zou biertje mee drinken.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Die heb ik ook volgens een vriend van me
Goede tip, al moet ik ook meer bewegen. Van de week gewichten halen/lenen, en eind deze maand toch eindelijk die bokszak eens ophangen. Schouders zijn vrij breed wordt gezegd maar spiermassa valt tegen. Dus langzaam opbouwenquote:Op maandag 11 mei 2015 20:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Maar als je slanker wil worden: meer eiwitten dan koolhydraten binnen krijgen elke dag
Prima toch?quote:Op maandag 11 mei 2015 20:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb het er maar gewoon nooit meer over, word een beetje moe van het gezeik altijd als ik zeg dat ik het graag kijk.
Ga naar de kroeg, daar kijkt iedereen het.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb het er maar gewoon nooit meer over, word een beetje moe van het gezeik altijd als ik zeg dat ik het graag kijk.
Dit.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:46 schreef FrauMilena het volgende:
Alles ist, alles ist möglich wenn du willst
Altijd langzaam opbouwen als je niet gewend was om 'veel' te bewegenquote:Op maandag 11 mei 2015 20:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goede tip, al moet ik ook meer bewegen. Van de week gewichten halen/lenen, en eind deze maand toch eindelijk die bokszak eens ophangen. Schouders zijn vrij breed wordt gezegd maar spiermassa valt tegen. Dus langzaam opbouwen
Je moest ook een foto van je buik maken, niet compleet naaktquote:Op maandag 11 mei 2015 20:39 schreef Lokasenna het volgende:
Heb ook maar een foto gemaakt, maar durf hem niet zo goed te posten, omdat ik vrees dat er misschien te veel bloot op staat.
Snap je helemaal. Eensquote:Op maandag 11 mei 2015 20:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Schotland, vorigeals wat jonger broekie
, ik en dees. Nicky!
Ja
Good times, Zou sommige dingen wel weer willen herleven met huidige staat van zijn en neig beetje naar te zeggen dat sommige dingen niet hadden hoeven eindigen als het aan mij lag
Klopt, ze heeft wel eens eerder gepostquote:Op maandag 11 mei 2015 20:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je moest ook een foto van je buik maken, niet compleet naakten jouw buik is volgens mij wel mooi.
Helemaal gemistquote:Op maandag 11 mei 2015 20:49 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Klopt, ze heeft wel eens eerder gepost
Heb ik me dus niet vergistquote:Op maandag 11 mei 2015 20:49 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Klopt, ze heeft wel eens eerder gepost
Ik kan helpen.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:48 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Laat dat nou net mijn valkuil zijn.
True, al heb ik een vechtsportverleden en daar is veel van blijven hangen. De technieken ken ik vrijwel allemaal nog wel, althans degene die ik nodig heb, en van daaruit ga ik verder uitbouwen. Toen ik zwom had ik bredere schouders als nu, wil ik wel een beetje terugquote:Op maandag 11 mei 2015 20:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Altijd langzaam opbouwen als je niet gewend was om 'veel' te bewegen
Een cropje dan, met de huidige staat. Vergeleken met een jaar geleden ben ik wel tevreden.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je moest ook een foto van je buik maken, niet compleet naakten jouw buik is volgens mij wel mooi.
Niet zeuren.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:50 schreef artelligence het volgende:
Als ik mijn foto post voelen heel wat mensen zich goed denk ik
Ik durf niet zo goed.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga naar de kroeg, daar kijkt iedereen het.
Was er vorig jaar tijdens een meet. Was enigszins zielig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |