Beetje vormloos en zacht, verder ook niks mis mee, maar m'n highwaisted broeken zitten minder lekker dan voorheenquote:Op maandag 11 mei 2015 20:38 schreef Californium het volgende:
[..]
Maar geen idee hoe je buikje nu is
Schotland, vorigequote:
Omdat phat ass?quote:Op maandag 11 mei 2015 20:39 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Beetje vormloos en zacht, verder ook niks mis mee, maar m'n highwaisted broeken zitten minder lekker dan voorheen
quote:
quote:
9/10 zou denken dat je kidding bent.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]Er is ook nog een stervormig stuk bij haar kont uit. Not kidding.
watquote:Op maandag 11 mei 2015 20:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Schotland, vorigeals wat jonger broekie
, ik en dees. Nicky!
Ja
Good times, Zou sommige dingen wel weer willen herleven met huidige staat van zijn en neig beetje naar te zeggen dat sommige dingen niet hadden hoeven eindigen als het aan mij lag
Gewoon zorgen dat je lekker in je vel zit. Dan komt het vast goedquote:Op maandag 11 mei 2015 20:39 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Beetje vormloos en zacht, verder ook niks mis mee, maar m'n highwaisted broeken zitten minder lekker dan voorheen
Klinkt goedquote:Op maandag 11 mei 2015 20:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ook nog de gebruikelijke kost trouwens. 2x fruit op een dag en 's avonds groente en vlees met aardappelen, simpel gezegd.
wat? Nou dat! Gewoon melancholischquote:
Mijn buik gaat dan raar doenquote:Op maandag 11 mei 2015 20:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Maar als je slanker wil worden: meer eiwitten dan koolhydraten binnen krijgen elke dag
Altijd jezelf moeten verdedigen, he.quote:
Raar, hoe?quote:
Die heb ik ook volgens een vriend van mequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |