In dat geval gaat het lastig worden.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Werk aan je ABNDan komt het helemaal goed met je hier.
Ik loop best veel, maar die alcohol...quote:Op maandag 11 mei 2015 20:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mijn laatste 3 vakanties ben ik telkens een kilo afgevallen door het vele lopen.
Dat is alleen de eerste tijd zoquote:
Ik heb het er maar gewoon nooit meer over, word een beetje moe van het gezeik altijd als ik zeg dat ik het graag kijk.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Altijd jezelf moeten verdedigen, he.
Toffe vriend. Zou biertje mee drinken.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Die heb ik ook volgens een vriend van me
Goede tip, al moet ik ook meer bewegen. Van de week gewichten halen/lenen, en eind deze maand toch eindelijk die bokszak eens ophangen. Schouders zijn vrij breed wordt gezegd maar spiermassa valt tegen. Dus langzaam opbouwenquote:Op maandag 11 mei 2015 20:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Maar als je slanker wil worden: meer eiwitten dan koolhydraten binnen krijgen elke dag
Prima toch?quote:Op maandag 11 mei 2015 20:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb het er maar gewoon nooit meer over, word een beetje moe van het gezeik altijd als ik zeg dat ik het graag kijk.
Ga naar de kroeg, daar kijkt iedereen het.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb het er maar gewoon nooit meer over, word een beetje moe van het gezeik altijd als ik zeg dat ik het graag kijk.
Dit.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:46 schreef FrauMilena het volgende:
Alles ist, alles ist möglich wenn du willst
Altijd langzaam opbouwen als je niet gewend was om 'veel' te bewegenquote:Op maandag 11 mei 2015 20:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goede tip, al moet ik ook meer bewegen. Van de week gewichten halen/lenen, en eind deze maand toch eindelijk die bokszak eens ophangen. Schouders zijn vrij breed wordt gezegd maar spiermassa valt tegen. Dus langzaam opbouwen
Je moest ook een foto van je buik maken, niet compleet naaktquote:Op maandag 11 mei 2015 20:39 schreef Lokasenna het volgende:
Heb ook maar een foto gemaakt, maar durf hem niet zo goed te posten, omdat ik vrees dat er misschien te veel bloot op staat.
Snap je helemaal. Eensquote:Op maandag 11 mei 2015 20:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Schotland, vorigeals wat jonger broekie
, ik en dees. Nicky!
Ja
Good times, Zou sommige dingen wel weer willen herleven met huidige staat van zijn en neig beetje naar te zeggen dat sommige dingen niet hadden hoeven eindigen als het aan mij lag
Klopt, ze heeft wel eens eerder gepostquote:Op maandag 11 mei 2015 20:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je moest ook een foto van je buik maken, niet compleet naakten jouw buik is volgens mij wel mooi.
Helemaal gemistquote:Op maandag 11 mei 2015 20:49 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Klopt, ze heeft wel eens eerder gepost
Heb ik me dus niet vergistquote:Op maandag 11 mei 2015 20:49 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Klopt, ze heeft wel eens eerder gepost
Ik kan helpen.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:48 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Laat dat nou net mijn valkuil zijn.
True, al heb ik een vechtsportverleden en daar is veel van blijven hangen. De technieken ken ik vrijwel allemaal nog wel, althans degene die ik nodig heb, en van daaruit ga ik verder uitbouwen. Toen ik zwom had ik bredere schouders als nu, wil ik wel een beetje terugquote:Op maandag 11 mei 2015 20:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Altijd langzaam opbouwen als je niet gewend was om 'veel' te bewegen
Een cropje dan, met de huidige staat. Vergeleken met een jaar geleden ben ik wel tevreden.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je moest ook een foto van je buik maken, niet compleet naakten jouw buik is volgens mij wel mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |