Niet zeuren.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:50 schreef artelligence het volgende:
Als ik mijn foto post voelen heel wat mensen zich goed denk ik
Ik durf niet zo goed.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga naar de kroeg, daar kijkt iedereen het.
Was er vorig jaar tijdens een meet. Was enigszins zielig
Supermooi!quote:Op maandag 11 mei 2015 20:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een cropje dan, met de huidige staat. Vergeleken met een jaar geleden ben ik wel tevreden.
Haal het zo wel weer weg. :$
Prima hoorquote:Op maandag 11 mei 2015 20:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een cropje dan, met de huidige staat. Vergeleken met een jaar geleden ben ik wel tevreden.
Haal het zo wel weer weg. :$
quote:Op maandag 11 mei 2015 20:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een cropje dan, met de huidige staat. Vergeleken met een jaar geleden ben ik wel tevreden.Mooi buikjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haal het zo wel weer weg. :$
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ik betwijfel hetquote:Op maandag 11 mei 2015 20:50 schreef artelligence het volgende:
Als ik mijn foto post voelen heel wat mensen zich goed denk ik
Creatief welquote:Op maandag 11 mei 2015 20:51 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ga ik over je valkuil heen liggen. Kun je er niet in vallen.
Had ik ook toen ik zwomquote:Op maandag 11 mei 2015 20:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
True, al heb ik een vechtsportverleden en daar is veel van blijven hangen. De technieken ken ik vrijwel allemaal nog wel, althans degene die ik nodig heb, en van daaruit ga ik verder uitbouwen. Toen ik zwom had ik bredere schouders als nu, wil ik wel een beetje terug
Jij bent zo licht, daar zweef je gewoon overheenquote:
Jij ook niet zeuren.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:52 schreef HostiMeister het volgende:
Zo, ga me ff klote voelen omdat ik een fatty ben![]()
Boo fucking hoo
Dat is wel heel leuk om te doen.quote:
quote:Op maandag 11 mei 2015 20:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij bent zo licht, daar zweef je gewoon overheen
Kan ik inkomen jaquote:Op maandag 11 mei 2015 20:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Had ik ook toen ik zwomBrede schouders. Nog steeds wel bredere schouders dan de gemiddelde vrouw met mijn bouw. Maar er is niet veel meer van over
Nu met boksen wel een beetje. Maar niet zoals ik het had. Wil ik ook niet weer, brede schouders bij een vrouw is niet zo heel mooi
quote:
Was het voor herhaling vatbaar?quote:Op maandag 11 mei 2015 20:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is wel heel leuk om te doen.Ben een keer bij een songfestivalmeet geweest.
Terechtquote:Op maandag 11 mei 2015 20:52 schreef HostiMeister het volgende:
Zo, ga me ff klote voelen omdat ik een fatty ben![]()
Boo fucking hoo
Misschien gaan crossfitten?quote:Op maandag 11 mei 2015 20:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kan ik inkomen jaMaar voornaamste is ook om wat meer body in het bovenlichaam te krijgen. Is nu nog vrij normaal maar kan een stuk beter.
2 goede dumbells halenquote:Op maandag 11 mei 2015 20:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kan ik inkomen jaMaar voornaamste is ook om wat meer body in het bovenlichaam te krijgen. Is nu nog vrij normaal maar kan een stuk beter.
quote:Op maandag 11 mei 2015 20:53 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Jij ook niet zeuren.
You both are so, so fine.
quote:Op maandag 11 mei 2015 20:56 schreef Dqod het volgende:
Ik ga mezelf laten feeden totdat ik over 9000 kilo weeg
Weet ik nog niet, wil eerst zelf trainen op mijn eigen tempo en dan kijk ik wel of ik eraan toe kom om zoiets te doen. Heb niet zoveel tijd doordeweeks dus die wil ik dan zo goed mogelijk benuttenquote:
quote:Op maandag 11 mei 2015 20:56 schreef Dqod het volgende:
Ga ik bij een vriend van me regelen.quote:
10/10 Zou je naar de winkel rollenquote:Op maandag 11 mei 2015 20:56 schreef Dqod het volgende:
quote:
Willen jullie me helpen? :$quote:
Je mag me wel als skippybal gebruiken :$quote:Op maandag 11 mei 2015 20:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
10/10 Zou je naar de winkel rollen
Ja, erg leuk om het met zo'n groot publiek te kijken, maar thuis kan je er wel lekkerder bij zitten.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Was het voor herhaling vatbaar?
Als in, is het een aanrader?
Rol you in the flour and aim for the wet spotquote:
Wat ik nu vrijwel elke ochtend doe is 20 pushups en 150 situps. Soms meer, als ik daar zin in heb, maar minimaal dit. Is natuurlijk vooral omdat ik mn buik train. Maar als je jezelf zoiets elke ochtend laat doen, half uurtje eerder uit bed, in het begin hoef je zelfs maar een kwartiertje eerder ervoor uit bed. Ben je gelijk fit, heb je het gelijk gedaan voor de rest van de dag. Hoppaquote:Op maandag 11 mei 2015 20:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, wil eerst zelf trainen op mijn eigen tempo en dan kijk ik wel of ik eraan toe kom om zoiets te doen. Heb niet zoveel tijd doordeweeks dus die wil ik dan zo goed mogelijk benutten
Echte liefde, ditquote:Op maandag 11 mei 2015 20:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als ik je meet zal ik je feeden hoor. Geen probleem
Maar nu heb je toch voorrondes enzo, moet ze daar wel eerst doorheen komen?quote:Op maandag 11 mei 2015 20:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, erg leuk om het met zo'n groot publiek te kijken, maar thuis kan je er wel lekkerder bij zitten.
Ik was vorig jaar wezen kijken met Hep, Feer, Fokkie en Crack. Zijn ook niet echt fans.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je hebt denk ik een verkeerde indruk van mijn leven.
Met knabbeltjes.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, erg leuk om het met zo'n groot publiek te kijken, maar thuis kan je er wel lekkerder bij zitten.
quote:
Wat :$quote:Op maandag 11 mei 2015 20:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Rol you in the flour and aim for the wet spot
Je was me weer voorquote:Op maandag 11 mei 2015 21:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vast iemand hier die je wel even wilt checken.
Ik schat de kans dat ik de komende dagen buiten ga komen voor andere dingen dan mijn werk gewoon zo klein.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar wezen kijken met Hep, Feer, Fokkie en Crack. Zijn ook niet echt fans.
Ga anders naar meet, zoals Fas zegt. Leer je weer nieuwe mensen kennen.
Ja maar, ja maarquote:Op maandag 11 mei 2015 21:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik schat de kans dat ik de komende dagen buiten ga komen voor andere dingen dan mijn werk gewoon zo klein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |