Ja klopt, er zijn twee halve finales en dan zaterdag de 23ste de finale. Ja, ik vind het in het geheel leuk, als ik alleen voor Nederland kijk, kan ik beter neit kijken. :'Dquote:Op maandag 11 mei 2015 20:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar nu heb je toch voorrondes enzo, moet ze daar wel eerst doorheen komen?
Of kijk je niet voor NL maar gewoon voor de sfeer en het evenement zelf?
Gij weet.quote:
Seriously though.quote:
Wil je m'n dikke pannenkoekenbuik zien?quote:
Ooit al eens verteld dat ik weinig fucks geef?quote:
Spanking.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:02 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Seriously though.Alleen maar omdat ik een keer het onmogelijke mogelijk heb gemaakt, kunnen m'n hoopvolle gedachtes het voortouw nemen. Moet er even uitgeslagen worden.
Goede tip, al doe ik het in de avond om dan lekker te douchen en dan even later in bed te duiken en heerlijk te slapen. Heeft de ab-challenge me wel geleerd. Eerder opstaan kan ik doen alleen is het dan kwart voor 6 en dat is me iets te gortigquote:Op maandag 11 mei 2015 20:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat ik nu vrijwel elke ochtend doe is 20 pushups en 150 situps. Soms meer, als ik daar zin in heb, maar minimaal dit. Is natuurlijk vooral omdat ik mn buik train. Maar als je jezelf zoiets elke ochtend laat doen, half uurtje eerder uit bed, in het begin hoef je zelfs maar een kwartiertje eerder ervoor uit bed. Ben je gelijk fit, heb je het gelijk gedaan voor de rest van de dag. Hoppa
Kom zaterdag wel langs als ik naar Amsterdam ga, geef ik je wel wat klappen samen met Caliquote:Op maandag 11 mei 2015 21:02 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Seriously though.Alleen maar omdat ik een keer het onmogelijke mogelijk heb gemaakt, kunnen m'n hoopvolle gedachtes het voortouw nemen. Moet er even uitgeslagen worden.
Poke 'em with a stickquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Weet ikquote:Op maandag 11 mei 2015 21:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ooit al eens verteld dat ik weinig fucks geef?
Alle tips zijn welkom, wat raad je aan als beginner?quote:Op maandag 11 mei 2015 21:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
als je sugggestied voor oefeningen wil geef je maar een piep
Wink wink nudge nudgequote:
Je weet het, dan kun je er ook wat aan doenquote:Op maandag 11 mei 2015 21:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben weer eens een beetje bezig met straatvrees opbouwen volgens mij, excuus.
Dat is net als met kietelen. Werkt niet. Kan bevestigen. Heb geprobeerd.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:03 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Gaat eens even jezelf spanken of zo.
Liev, ik kijk er naar uit om in elkaar geslagen te wordenquote:Op maandag 11 mei 2015 21:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kom zaterdag wel langs als ik naar Amsterdam ga, geef ik je wel wat klappen samen met Cali
Vol met stroopquote:
I know, maar moest wel ff gezegd wordenquote:
En het is best een lange zit toch ook kan ik mij herinneren? Geen zin om er zelf een meet van te maken?quote:Op maandag 11 mei 2015 21:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja klopt, er zijn twee halve finales en dan zaterdag de 23ste de finale. Ja, ik vind het in het geheel leuk, als ik alleen voor Nederland kijk, kan ik beter neit kijken. :'D
[..]
Gij weet.
Is moeilijk.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je weet het, dan kun je er ook wat aan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |