SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Ja, behalve tieten en piemels.
Your beauty never ever scared me.
Nee man, ik ga gewoon leren in een zwembad te zwemmen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zee dan?
Beetje meedeinen op die golven, heerlijk
Heb jij het lijstje al ingevuld in de OP?quote:
Deze heb jij gepikt van Geo uit ONZ scquote:
Zeker, een aantal terug. Weet niet meer welke, toto misschien wel.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb jij het lijstje al ingevuld in de OP?
Ah, dat heb ik dan gemistquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:46 schreef Makoto het volgende:
[..]
Zeker, een aantal terug. Weet niet meer welke, toto misschien wel.
Ik ben bang van wel.quote:
We gaan hard junge, helemaal stijfstaan en klapkaken :$quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:46 schreef Harmankardon het volgende:
Ik zie nu pas dat het 1e nummer van deze reeks al uit de zomer van 2012 stamt. Het gaat de laatste tijd ontzettend rap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
We gaan hard junge, helemaal stijfstaan en klapkaken :$ehhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
We gaan hard junge, helemaal stijfstaan en klapkaken :$Dankje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
[..]
We gaan hard junge, helemaal stijfstaan en klapkaken :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
We gaan hard junge, helemaal stijfstaan en klapkaken :$Wat een dondersteen ben jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Dat dan weer wel natuulk :$quote:
huh, wat wie wat?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:47 schreef Dqod het volgende:
Die moest helemaal niet hier. Kut makoto. Jouw schuld
Ik raakte in den warquote:
Owhh, sorry hé!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:49 schreef Dqod het volgende:
Ik raakte in den war Omdat jij hier postte en in die andere en toen was ik dus verdwaald op de fokz :$
Je had het vast niet over snoepjes van de Jaminquote:
Geefnie, kan handelen :$quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je had het vast niet over snoepjes van de Jamin
Precies, kan je nagaan wat ik allemaal voor je doe!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:50 schreef Dqod het volgende:
Geefnie, kan handelen :$Maar ach, ben ik hier ook eens weer geweest
Kapsalon moet wegquote:
Prachtig om te zien dat fokkers die de ware mij niet eens kennen zoveel voor me over hebbenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:51 schreef Makoto het volgende:
[..]
Precies, kan je nagaan wat ik allemaal voor je doe!
U bent welkom!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:52 schreef Dqod het volgende:
Prachtig om te zien dat fokkers die de ware mij niet eens kennen zoveel voor me over hebben Het raakt me diep in mijn gevoelige ziel
Favoriete GoT-personagequote:
Ik dacht al huh?! HAHAHAquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:53 schreef Paxcon het volgende:
Nu zat ik zelf ook in de verkeerde SC te posten :s
Ik zal m'n voeten vegen :$quote:
bedanktquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Favoriete GoT-personage
Mensen die geen GoT kijken, met uitzondering van jou, mogen niet serieus genomen worden hier
Huehuehuequote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:53 schreef Paxcon het volgende:
Nu zat ik zelf ook in de verkeerde SC te posten :s
Godquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Favoriete GoT-personage
Mensen die geen GoT kijken, met uitzondering van jou, mogen niet serieus genomen worden hier
Maar waruhm?quote:
quote:
Zo ben ik opgevoedquote:
Game of drones?quote:
Netjes van je hoor!quote:
Maar wat er onder aan de streep telt is natuurlijk wat je doet met die opvoeding.quote:
Met vlagen. Soms stop ik dus ook m'n neus vol met dingen die er niet horenquote:
Hahahaha, egmm ja op z'n tijd op z'n tijdquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:55 schreef Dqod het volgende:
Met vlagen. Soms stop ik dus ook m'n neus vol met dingen die er niet horen
Hehehequote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:56 schreef Makoto het volgende:
[..]
Hahahaha, egmm ja op z'n tijd op z'n tijd
1 vinger is nogal magertjes hequote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Niet verder over nadenken 1 vinger er af en dat moeten ze ook met mensen doen die stelen,misschien komt er dan een einde aan al die inbraken en diefstal.
waarom verbaast dit mij niet meer?quote:
Waar heb je het overquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
waarom verbaast dit mij niet meer?
ik weet waarom
dit land is volkomen de weg kwijt.....al heel veel jaren....
de toekomst zal duur komen te staan voor nederland.
Het paard van Troje is binnen gehaald en deelt binnenkort de lakens uit.......
....en nee ik ben niet rechts hoor....
quote:
Op WZV zijn er nog mensen met lager niveau.quote:
Ze voelen zich wel goedquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op WZV zijn er nog mensen met lager niveau.
Ik noem geen namen
Overdreven ja.quote:
Het laat wel zien hoe achterlijk de overheid is.quote:
Henk Gerrits begrijpt hetquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:05 schreef Fok-it het volgende:
Henk Gerrits · Populaire reageerder · Geen
ja dat krijg je als ze buitenlanders hier dat werk laten doen
quote:
Achja, zo lang er nog politici zijn die er mee weg komen dat ze ISIS een zionistisch complot noemen kun je ze het nog niet kwalijk nemen ook nietquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:08 schreef Fok-it het volgende:
Ach de FB-reacties op het verbranden van moskeeën in Zweden zijn tenenkrommender
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:09 schreef MelvindeMasturbeer het volgende:
Ze zijn hier met maar één doel voor ogen; een kalifaat stichten in ONS land!! Laat je niet gek maken de moslims hebben het gemunt op de Nederlanders hier dat kan je makkelijk afleiden uit het artikel
Welke politicus zei dat?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Achja, zo lang er nog politici zijn die er mee weg komen dat ze ISIS een zionistisch complot noemen kun je ze het nog niet kwalijk nemen ook niet
Yasmina Haifiquote:
ga je lekker?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:09 schreef MelvindeMasturbeer het volgende:
Ze zijn hier met maar één doel voor ogen; een kalifaat stichten in ONS land!! Laat je niet gek maken de moslims hebben het gemunt op de Nederlanders hier dat kan je makkelijk afleiden uit het artikel
In een tweet schreef ze ruim een maand geleden dat de radicaalislamitische terreurbeweging IS in haar ogen ''een vooropgezet plan van zionisten'' is die ''bewust de islam zwart willen maken''.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Yasmina Haifi
Werkte ook nog in cyber security.
Pvda-genot.
Tienduizenden moslims en antifa'ers in Nederland die het ook nog zeer onrechtvaardig vonden dat ze uit haar functie was gezet.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In een tweet schreef ze ruim een maand geleden dat de radicaalislamitische terreurbeweging IS in haar ogen ''een vooropgezet plan van zionisten'' is die ''bewust de islam zwart willen maken''.
Mijn god
Dit vond ik inderdaad echt de kroon spannen, het ergste is nog dat mensen deze mening overnemen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:12 schreef Fok-it het volgende:
In een tweet schreef ze ruim een maand geleden dat de radicaalislamitische terreurbeweging IS in haar ogen ''een vooropgezet plan van zionisten'' is die ''bewust de islam zwart willen maken''.Mijn god
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Klachten over moslims, altijd terecht.
Niet overnemen. Al op grote schaal hebben.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:13 schreef Makoto het volgende:
[..]
Dit vond ik inderdaad echt de kroon spannen, het ergste is nog dat mensen deze mening overnemen.
Waar moet je anders je kebab halen schat.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ook goed, net zo ergquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Niet overnemen. Al op grote schaal hebben.
Gewoon seculiere Turken toch.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
Waar moet je anders je kebab halen schat.
Joden staan er gewoon niet zo goed op bij veel Moslims. Dat is hun goed recht.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In een tweet schreef ze ruim een maand geleden dat de radicaalislamitische terreurbeweging IS in haar ogen ''een vooropgezet plan van zionisten'' is die ''bewust de islam zwart willen maken''.
Mijn god
Wat jij wilt compadre.quote:
~Ismo, 2014quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:15 schreef MelvindeMasturbeer het volgende:
Ik bedoel natuurlijk Zionistische Joden!
Waar ben jij alemaal mee bezig vriend?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:15 schreef MelvindeMasturbeer het volgende:
Ik bedoel natuurlijk Zionistische Joden!
Ik haal geen kebab. Maar als ik er trek in heb, zal het ongetwijfeld ook kunnen zonder de Nebahat Albayraks van deze wereld.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
Waar moet je anders je kebab halen schat.
Ondergewaardeerde post.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Beter Ayaan Hirsi Aliquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik haal geen kebab. Maar als ik er trek in heb, zal het ongetwijfeld ook kunnen zonder de Nebahat Albayraks van deze wereld.
Dank je gebaseerde Hep.quote:
Jammer dat ze had gelogen, ik mocht haar.quote:
Oreo ijsjes, duhuu.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:20 schreef Amarantha het volgende:
Mweh weet niet wat ik straks bij de supermarkt moet gaan halen
ferrero rocherquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:20 schreef Amarantha het volgende:
Boodschappenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:20 schreef Amarantha het volgende:
Paar leugentjes maar.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jammer dat ze had gelogen, ik mocht haar.
Eten.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:20 schreef Amarantha het volgende:
Lekk0rquote:
Juistttt, je moet de kinder chocolade dingetjes halen, met dat witte van de binnenkant, met dat jongetje op die verpakking met die veels te witte glimlach!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind alleen kinderchocolade van Ferrero lekker
quote:Het TV-programma Keuringsdienst van Waarde onderzocht in 2010 tien broodjes döner aangeprezen als lamsvlees, en vond slechts één exemplaar dat 100% lam bevatte, terwijl de meeste een mengsel van lams- en rundvlees waren. Ook bestonden sommige voor 100% uit ander vlees: rund, kip, kalkoen en zelfs varkensvlees.[2]
Van de week al gehad dus denk niet dat ik vandaag weer koopquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:22 schreef Makoto het volgende:
[..]
Juistttt, je moet de kinder chocolade dingetjes halen, met dat witte van de binnenkant, met dat jongetje op die verpakking met die veels te witte glimlach!
Mweh nee. Ik wil nog wel een keer Twix ijs proberenquote:
Wat is dat voor vraag, tuurlijk!quote:
Das lekker.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mweh nee. Ik wil nog wel een keer Twix ijs proberenMaar niet vandaag.
Stiekem varkensvlees in eten stoppen.quote:
Krijg ik vaker te horen. Dank je.quote:
de "vernieuwde versie" is wel slechter, normaal zat er nog een heel koekje in, nu zijn het allemaal koekballetjes.quote:
Wel erg slecht. Ik ga maar de turkse snackbar vermijden.quote:
Ze gaan naar de hel nu.quote:
We stonden te wachten op de bus, kwam de bus niet opdagen. Die vent ook niet bereikbaar. Blijkt dat de reis 2 weken geleden geannuleerd is vanwege te weinig animo maar ze hebben ons niet ingelicht.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon even een samenvatting geven?
Ik heb mijn twixen ook liever uit de koeling.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:25 schreef Paxcon het volgende:
Twix als ze goed koud zijn kun je bovenkant eraf eten
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
de "vernieuwde versie" is wel slechter, normaal zat er nog een heel koekje in, nu zijn het allemaal koekballetjes.
Oh damn dat is wel vet lulligquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
We stonden te wachten op de bus, kwam de bus niet opdagen. Die vent ook niet bereikbaar. Blijkt dat de reis 2 weken geleden geannuleerd is vanwege te weinig animo maar ze hebben ons niet ingelicht.
Dat is ook genaaid.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:25 schreef McGrath het volgende:
We stonden te wachten op de bus, kwam de bus niet opdagen. Die vent ook niet bereikbaar. Blijkt dat de reis 2 weken geleden geannuleerd is vanwege te weinig animo maar ze hebben ons niet ingelicht.
Ik zal ook het hele weekend chagrijnig zijn, zeker als ik straks een legendarische wedstrijd mis...quote:
Geen idee, al een hele tijd niet meer op.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
de "vernieuwde versie" is wel slechter, normaal zat er nog een heel koekje in, nu zijn het allemaal koekballetjes.
Gaan ze al jatokquote:
Eensssssquote:
SPOILER: alleen kaneelstokje mag dit openenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goede videoWomen with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Ik vind normale twix lekkerder dan normale mars, maar dit ijs is wel lekker jaquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:27 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik zal dit even gaan kijken.SPOILER: alleen kaneelstokje mag dit openenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goede video
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ook eens, maar van die ijsjes zijn die de beste.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar zoals ik al zei.. Gewone mars repen vind ik niks aan
Ben benieuwd naar je mening.quote:
Ik vind van candybars toch wel kitkat chunky (vooral wit en die met caramel), balisto en milkyway het lekkerst.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind normale twix lekkerder dan normale mars, maar dit ijs is wel lekker ja
twixijs nooit gehad
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:27 schreef 2Happy4U het volgende:
Msacras vindt dit niet leukSPOILER: alleen kaneelstokje mag dit openenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goede videoAlles dankzij God en alles op eigen kracht
bounty is ook lekkerquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind van die candybars toch wel kitkat chunky (vooral wit en die met caramel), balisto en milkyway het lekkerst.
twix en lion, altijd, overal.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind van candybars toch wel kitkat chunky (vooral wit en die met caramel), balisto en milkyway het lekkerst.
Bah ik hou niet van kokosnoot. Alleen in mijn shampoo en douchegelquote:
Die is toch dood?quote:
Ik heb haar zo'n 2 jaar geleden wel begraven in een discussie over dit onderwerp.quote:
niet over engeland beginnen alsjeblieftquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:31 schreef Amarantha het volgende:
Damn in Engeland hebben ze dat dus met Lion?
[ afbeelding ]
Oh ja, gevoelig onderwerpquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
niet over engeland beginnen alsjeblieft
Beste vriend.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb haar zo'n 2 jaar geleden wel begraven in een discussie over dit onderwerp.
Haha Fox.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:34 schreef McGrath het volgende:
Paxcon, zullen we vanavond VIP naar Fox gaan.
Maddox is baas, maar ik kende deze gegevens al van andere artikelen, dus het zegt me niks dat ik nog niet wist.quote:
16 jarige chicks schuren. Jammer dat die leeftijd geen drank meer magquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:35 schreef Amarantha het volgende:
Nooit geweest verder maar lijkt mij echt zo'n tent waar ik vast 1 van de oudste personen ben.
De reden dat neo-feministen nog steeds erover janken is zodat ze bux krijgen van white knights. Op het moment dat ze toegeven krijgen ze geen euro's meer.quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
16 jarige chicks schuren. Jammer dat die leeftijd geen drank meer mag
Wel in mooi 5 minuten filmpje formaat.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maddox is baas, maar ik kende deze gegevens al van andere artikelen, dus het zegt me niks dat ik nog niet wist.
Beste vriendquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maddox is baas, maar ik kende deze gegevens al van andere artikelen, dus het zegt me niks dat ik nog niet wist.
Dat wel, ja. Goed samengevat van hem.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wel in mooi 5 minuten filmpje formaat.
Johannesquote:
oh huhquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
Maar die is vanavond helemaal niet, de teenageparty
Ik hou het net zo lang open totdat jij solliciteert ♡quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat wel, ja. Goed samengevat van hem.
Hij heeft sowieso goede video's.
[..]
Johannes
Hebben jullie al een nieuwe collega op VBL?
Als dit geen liefde is, weet ik het ook niet meerquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hou het net zo lang open totdat jij solliciteert ♡
Dan haal je het zo door elkaar dat je je leerlingen een note geeft als ze te laat komenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als dit geen liefde is, weet ik het ook niet meer
Maar ik kan niet modden de halve week wegens tijdgebrek.
Als ze vervelend zijn, geef ik ze gewoon permban.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan haal je het zo door elkaar dat je je leerlingen een note geeft als ze te laat komen
Jezus, wil je net zo dik als Etsu worden ofzo?quote:
Ik durf oprecht te zeggen dat jij dikker bent dan ik.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jezus, wil je net zo dik als Etsu worden ofzo?
Hap hap. Ik dacht laat ik eens origineel zijn en Paxcon niet noemenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik durf oprecht te zeggen dat jij dikker bent dan ik.
Ja hoor, Fok-it. Nu is het 'hap hap'. Het is goed met jou.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hap hap. Ik dacht laat ik eens origineel zijn en Paxcon niet noemen
Met mij is het wel goed ja.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja hoor, Fok-it. Nu is het 'hap hap'. Het is goed met jou.
Ik probeer dan ook niet grappig te zijnquote:
Nee hoor. Jij haat mijquote:
Uit allesquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:34 schreef Amarantha het volgende:
Nu maar hopen dat bugles/tzatziki een goede combi is
Ja ik vind het wel super lekker maar nog nooit gehad bij chips. Zag het laatst als tip staan, wil namelijk andere dingen proberen dan de eeuwige smeerkaas.quote:
Gelukkig ben jij wel eerlijkquote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik noem gewoon de feiten
ik zeg waar het op staat
Met bugles is dat wel lekker denk ik.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik vind het wel super lekker maar nog nooit gehad bij chips. Zag het laatst als tip staan, wil namelijk andere dingen proberen dan de eeuwige smeerkaas.
Zalmmouse zou ik zeker willen proberen dan.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:38 schreef Amarantha het volgende:
Zag ook chocopasta als tip. Dat leek mij niet zo lekker. En zalmmouse stond er ook bij
Ja dat is denk ik ook wel super lekkerquote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zalmmouse zou ik zeker willen proberen dan.
Zalm![]()
![]()
![]()
Maar keer proberen dan.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat is denk ik ook wel super lekker
Ja mij ookquote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:40 schreef Paxcon het volgende:
chocopasta met bugles lijkt me echt enorm smerig
Ik heb het laatst met kruiden roomkaas gehad, was ook erg lekker.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar keer proberen dan.
Al heb ik zelf nog niet eens Bugles met kruidenboter oid gegeten
Is best lekkerquote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:40 schreef Paxcon het volgende:
chocopasta met bugles lijkt me echt enorm smerig
McDonalds word ik ook niet echt enthousiast vanquote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
De bus reed met langs de McDonald's
Paxcon haat dit gebouw
Welke aflevering ben je met Bates Motel? Hij is echt goedquote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
McDonalds word ik ook niet echt enthousiast van
Ja, ik hou meer van een plek waar komkommer verkocht wordtquote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
De bus reed met langs de McDonald's
Paxcon haat dit gebouw
Gewoon Philadelphia dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb het laatst met kruiden roomkaas gehad, was ook erg lekker.
Aflevering 2 volgens mij hahahaquote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Welke aflevering ben je met Bates Motel? Hij is echt goed
Verder kijkenquote:
Nutella is genot op een pannenkoek of op wentelteefjesquote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
serieus?
nou ik hou sws niet echt van chocopasta
Niet zo lopen janken en gewoon proberen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
serieus?
nou ik hou sws niet echt van chocopasta
Mwah hou er niet zo van.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nutella is genot op een pannenkoek of op wentelteefjes
Hij draait helemaal door. Nog veel erger dan andere seizoenenquote:
Oh ja dat geloof ik wel, zat er natuurlijk wel beetje aan te komenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij draait helemaal door. Nog veel erger dan andere seizoenen
In Parijs verkopen ze dat heel veel maar ik had liever iets hartigs.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hou wel van chocolaquote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een vrouw die niet van chocolade houdt
In Frankrijk ook wel eens crêpe met Nutella gegeten, was lekker.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In Parijs verkopen ze dat heel veel maar ik had liever iets hartigs.
Ik eet nooit pannenkoekenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In een echt pannenkoekenrestaurant is dat zo lekkerquote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik eet nooit pannenkoeken
vind dat niet heel bijzonder
Ik heel soms, en dan is het wel lekker hoor. Met spek en kaas, of met appel en banaan.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik eet nooit pannenkoeken
vind dat niet heel bijzonder
ja voor mij ookquote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
De laatste keer dat ik chocoladepasta had is minstens tien jaar geleden
Pizzapannenkoekquote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heel soms, en dan is het wel lekker hoor. Met spek en kaas, of met appel en banaan.
Helemaal niks mis mee
In Bretagne waren ze toen ja.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat was in die aflevering waarin het water zakte en steeg
Ik wil een lasagnequote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Paxcon en ik willen binnenkort naar een pannenkoeken restaurant in Groningen
Ik had giister een doner durum. Daar was helemaal niks mis meequote:
Volgens mij wil Paxcon niet uiteten.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Paxcon en ik willen binnenkort naar een pannenkoeken restaurant in Groningen
Wij hadden Turkse pizza op stage. Was wel lekker, maar ik heb betere gehad.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had giister een doner durum. Daar was helemaal niks mis mee
Ik vind kibbeling overschat, mag ik dat zeggen ja dat mag ik zeggen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:58 schreef Amarantha het volgende:
Wou vandaag kebab eten op de markt maar toch weer kibbelingen gehaald.
Na een paar keer is het ook helemaal niet meer zo bijzonderquote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind kibbeling overschat, mag ik dat zeggen ja dat mag ik zeggen.
Heb dan liever broodje haring of makreel. Of zalmgenot
Kibbeling bij de Macdonalsquote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind kibbeling overschat, mag ik dat zeggen ja dat mag ik zeggen.
Heb dan liever broodje haring of makreel. Of zalmgenot
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kibbeling bij de MacdonalsWat een faalcombi is dat zeg
Dat halen bij de McDonaldsquote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kibbeling bij de MacdonalsWat een faalcombi is dat zeg
Heel af en toe wel lekker, moet er wel die saus bij.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na een paar keer is het ook helemaal niet meer zo bijzonder
We gaan binnenkort wel ergens met zn drieen etenquote:
Goede tijden zijn datquote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:03 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga zondag met mijn vader en oma ergens eten. Oma trakteert
Klinkt chiquequote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Laatst toen ik uit eten was en we allemaal kleine hapjes mochten bestellen had ik ook goede roodbaarsfilet![]()
![]()
ik wil tiesje erbij hebbenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
We gaan binnenkort wel ergens met zn drieen eten
Tenzij jullie nu samen op date willen, dat zou ik na de sauna-dates wel begrijpen
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
voorspelbaar; nope, ten minste, tot nu toe niet kunnen spotten
Voor 27 euro mochten we 3 uur lang bunkerenquote:
Oh 3 uurlang bunkeren klinkt niet chiquequote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor 27 euro mochten we 3 uur lang bunkeren
Ik had er nog wel 2 uur willen blijven eten, maar de keuken ging dicht
Muah het was geen vreetschuur hoor. Maar je mocht telkens een klein hapje bestellen en als dat op was mocht je weer wat bestellen. Geen buffetzooi dus.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh 3 uurlang bunkeren klinkt niet chique
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah het was geen vreetschuur hoor. Maar je mocht telkens een klein hapje bestellen en als dat op was mocht je weer wat bestellen. Geen buffetzooi dus.
Mijn neefje bestelde trouwens alleen maar frikandellen die dag
Hij wordt 15 dit jaar.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]Je neefje is nog niet oud zeker?
Dan is het wel logisch
Oh dat is wel tragisch.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij wordt 15 dit jaar.
En zijn zusje van 9 eet wel gewoon alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |