bounty is ook lekkerquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind van die candybars toch wel kitkat chunky (vooral wit en die met caramel), balisto en milkyway het lekkerst.
twix en lion, altijd, overal.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind van candybars toch wel kitkat chunky (vooral wit en die met caramel), balisto en milkyway het lekkerst.
Bah ik hou niet van kokosnoot. Alleen in mijn shampoo en douchegelquote:
Die is toch dood?quote:
Ik heb haar zo'n 2 jaar geleden wel begraven in een discussie over dit onderwerp.quote:
niet over engeland beginnen alsjeblieftquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:31 schreef Amarantha het volgende:
Damn in Engeland hebben ze dat dus met Lion?
[ afbeelding ]
Oh ja, gevoelig onderwerpquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
niet over engeland beginnen alsjeblieft
Beste vriend.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb haar zo'n 2 jaar geleden wel begraven in een discussie over dit onderwerp.
Haha Fox.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:34 schreef McGrath het volgende:
Paxcon, zullen we vanavond VIP naar Fox gaan.
Maddox is baas, maar ik kende deze gegevens al van andere artikelen, dus het zegt me niks dat ik nog niet wist.quote:
16 jarige chicks schuren. Jammer dat die leeftijd geen drank meer magquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:35 schreef Amarantha het volgende:
Nooit geweest verder maar lijkt mij echt zo'n tent waar ik vast 1 van de oudste personen ben.
De reden dat neo-feministen nog steeds erover janken is zodat ze bux krijgen van white knights. Op het moment dat ze toegeven krijgen ze geen euro's meer.quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
16 jarige chicks schuren. Jammer dat die leeftijd geen drank meer mag
Wel in mooi 5 minuten filmpje formaat.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maddox is baas, maar ik kende deze gegevens al van andere artikelen, dus het zegt me niks dat ik nog niet wist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |