SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Ja, behalve tieten en piemels.
Your beauty never ever scared me.
Nee man, ik ga gewoon leren in een zwembad te zwemmen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zee dan?
Beetje meedeinen op die golven, heerlijk
Heb jij het lijstje al ingevuld in de OP?quote:
Deze heb jij gepikt van Geo uit ONZ scquote:
Zeker, een aantal terug. Weet niet meer welke, toto misschien wel.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb jij het lijstje al ingevuld in de OP?
Ah, dat heb ik dan gemistquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:46 schreef Makoto het volgende:
[..]
Zeker, een aantal terug. Weet niet meer welke, toto misschien wel.
Ik ben bang van wel.quote:
We gaan hard junge, helemaal stijfstaan en klapkaken :$quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:46 schreef Harmankardon het volgende:
Ik zie nu pas dat het 1e nummer van deze reeks al uit de zomer van 2012 stamt. Het gaat de laatste tijd ontzettend rap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
We gaan hard junge, helemaal stijfstaan en klapkaken :$ehhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
We gaan hard junge, helemaal stijfstaan en klapkaken :$Dankje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
[..]
We gaan hard junge, helemaal stijfstaan en klapkaken :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
We gaan hard junge, helemaal stijfstaan en klapkaken :$Wat een dondersteen ben jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Dat dan weer wel natuulk :$quote:
huh, wat wie wat?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:47 schreef Dqod het volgende:
Die moest helemaal niet hier. Kut makoto. Jouw schuld
Ik raakte in den warquote:
Owhh, sorry hé!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:49 schreef Dqod het volgende:
Ik raakte in den war Omdat jij hier postte en in die andere en toen was ik dus verdwaald op de fokz :$
Je had het vast niet over snoepjes van de Jaminquote:
Geefnie, kan handelen :$quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je had het vast niet over snoepjes van de Jamin
Precies, kan je nagaan wat ik allemaal voor je doe!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:50 schreef Dqod het volgende:
Geefnie, kan handelen :$Maar ach, ben ik hier ook eens weer geweest
Kapsalon moet wegquote:
Prachtig om te zien dat fokkers die de ware mij niet eens kennen zoveel voor me over hebbenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:51 schreef Makoto het volgende:
[..]
Precies, kan je nagaan wat ik allemaal voor je doe!
U bent welkom!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:52 schreef Dqod het volgende:
Prachtig om te zien dat fokkers die de ware mij niet eens kennen zoveel voor me over hebben Het raakt me diep in mijn gevoelige ziel
Favoriete GoT-personagequote:
Ik dacht al huh?! HAHAHAquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:53 schreef Paxcon het volgende:
Nu zat ik zelf ook in de verkeerde SC te posten :s
Ik zal m'n voeten vegen :$quote:
bedanktquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Favoriete GoT-personage
Mensen die geen GoT kijken, met uitzondering van jou, mogen niet serieus genomen worden hier
Huehuehuequote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:53 schreef Paxcon het volgende:
Nu zat ik zelf ook in de verkeerde SC te posten :s
Godquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Favoriete GoT-personage
Mensen die geen GoT kijken, met uitzondering van jou, mogen niet serieus genomen worden hier
Maar waruhm?quote:
quote:
Zo ben ik opgevoedquote:
Game of drones?quote:
Netjes van je hoor!quote:
Maar wat er onder aan de streep telt is natuurlijk wat je doet met die opvoeding.quote:
Met vlagen. Soms stop ik dus ook m'n neus vol met dingen die er niet horenquote:
Hahahaha, egmm ja op z'n tijd op z'n tijdquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:55 schreef Dqod het volgende:
Met vlagen. Soms stop ik dus ook m'n neus vol met dingen die er niet horen
Hehehequote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:56 schreef Makoto het volgende:
[..]
Hahahaha, egmm ja op z'n tijd op z'n tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |