SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Ja, behalve tieten en piemels.
Your beauty never ever scared me.
Nee man, ik ga gewoon leren in een zwembad te zwemmen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zee dan?
Beetje meedeinen op die golven, heerlijk
Heb jij het lijstje al ingevuld in de OP?quote:
Deze heb jij gepikt van Geo uit ONZ scquote:
Zeker, een aantal terug. Weet niet meer welke, toto misschien wel.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb jij het lijstje al ingevuld in de OP?
Ah, dat heb ik dan gemistquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:46 schreef Makoto het volgende:
[..]
Zeker, een aantal terug. Weet niet meer welke, toto misschien wel.
Ik ben bang van wel.quote:
We gaan hard junge, helemaal stijfstaan en klapkaken :$quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:46 schreef Harmankardon het volgende:
Ik zie nu pas dat het 1e nummer van deze reeks al uit de zomer van 2012 stamt. Het gaat de laatste tijd ontzettend rap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
We gaan hard junge, helemaal stijfstaan en klapkaken :$ehhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
We gaan hard junge, helemaal stijfstaan en klapkaken :$Dankje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
[..]
We gaan hard junge, helemaal stijfstaan en klapkaken :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
We gaan hard junge, helemaal stijfstaan en klapkaken :$Wat een dondersteen ben jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Dat dan weer wel natuulk :$quote:
huh, wat wie wat?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:47 schreef Dqod het volgende:
Die moest helemaal niet hier. Kut makoto. Jouw schuld
Ik raakte in den warquote:
Owhh, sorry hé!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:49 schreef Dqod het volgende:
Ik raakte in den war Omdat jij hier postte en in die andere en toen was ik dus verdwaald op de fokz :$
Je had het vast niet over snoepjes van de Jaminquote:
Geefnie, kan handelen :$quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je had het vast niet over snoepjes van de Jamin
Precies, kan je nagaan wat ik allemaal voor je doe!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:50 schreef Dqod het volgende:
Geefnie, kan handelen :$Maar ach, ben ik hier ook eens weer geweest
Kapsalon moet wegquote:
Prachtig om te zien dat fokkers die de ware mij niet eens kennen zoveel voor me over hebbenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:51 schreef Makoto het volgende:
[..]
Precies, kan je nagaan wat ik allemaal voor je doe!
U bent welkom!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:52 schreef Dqod het volgende:
Prachtig om te zien dat fokkers die de ware mij niet eens kennen zoveel voor me over hebben Het raakt me diep in mijn gevoelige ziel
Favoriete GoT-personagequote:
Ik dacht al huh?! HAHAHAquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:53 schreef Paxcon het volgende:
Nu zat ik zelf ook in de verkeerde SC te posten :s
Ik zal m'n voeten vegen :$quote:
bedanktquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Favoriete GoT-personage
Mensen die geen GoT kijken, met uitzondering van jou, mogen niet serieus genomen worden hier
Huehuehuequote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:53 schreef Paxcon het volgende:
Nu zat ik zelf ook in de verkeerde SC te posten :s
Godquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Favoriete GoT-personage
Mensen die geen GoT kijken, met uitzondering van jou, mogen niet serieus genomen worden hier
Maar waruhm?quote:
quote:
Zo ben ik opgevoedquote:
Game of drones?quote:
Netjes van je hoor!quote:
Maar wat er onder aan de streep telt is natuurlijk wat je doet met die opvoeding.quote:
Met vlagen. Soms stop ik dus ook m'n neus vol met dingen die er niet horenquote:
Hahahaha, egmm ja op z'n tijd op z'n tijdquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:55 schreef Dqod het volgende:
Met vlagen. Soms stop ik dus ook m'n neus vol met dingen die er niet horen
Hehehequote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:56 schreef Makoto het volgende:
[..]
Hahahaha, egmm ja op z'n tijd op z'n tijd
1 vinger is nogal magertjes hequote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Niet verder over nadenken 1 vinger er af en dat moeten ze ook met mensen doen die stelen,misschien komt er dan een einde aan al die inbraken en diefstal.
waarom verbaast dit mij niet meer?quote:
Waar heb je het overquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
waarom verbaast dit mij niet meer?
ik weet waarom
dit land is volkomen de weg kwijt.....al heel veel jaren....
de toekomst zal duur komen te staan voor nederland.
Het paard van Troje is binnen gehaald en deelt binnenkort de lakens uit.......
....en nee ik ben niet rechts hoor....
quote:
Op WZV zijn er nog mensen met lager niveau.quote:
Ze voelen zich wel goedquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op WZV zijn er nog mensen met lager niveau.
Ik noem geen namen
Overdreven ja.quote:
Het laat wel zien hoe achterlijk de overheid is.quote:
Henk Gerrits begrijpt hetquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:05 schreef Fok-it het volgende:
Henk Gerrits · Populaire reageerder · Geen
ja dat krijg je als ze buitenlanders hier dat werk laten doen
quote:
Achja, zo lang er nog politici zijn die er mee weg komen dat ze ISIS een zionistisch complot noemen kun je ze het nog niet kwalijk nemen ook nietquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:08 schreef Fok-it het volgende:
Ach de FB-reacties op het verbranden van moskeeën in Zweden zijn tenenkrommender
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:09 schreef MelvindeMasturbeer het volgende:
Ze zijn hier met maar één doel voor ogen; een kalifaat stichten in ONS land!! Laat je niet gek maken de moslims hebben het gemunt op de Nederlanders hier dat kan je makkelijk afleiden uit het artikel
Welke politicus zei dat?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Achja, zo lang er nog politici zijn die er mee weg komen dat ze ISIS een zionistisch complot noemen kun je ze het nog niet kwalijk nemen ook niet
Yasmina Haifiquote:
ga je lekker?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:09 schreef MelvindeMasturbeer het volgende:
Ze zijn hier met maar één doel voor ogen; een kalifaat stichten in ONS land!! Laat je niet gek maken de moslims hebben het gemunt op de Nederlanders hier dat kan je makkelijk afleiden uit het artikel
In een tweet schreef ze ruim een maand geleden dat de radicaalislamitische terreurbeweging IS in haar ogen ''een vooropgezet plan van zionisten'' is die ''bewust de islam zwart willen maken''.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Yasmina Haifi
Werkte ook nog in cyber security.
Pvda-genot.
Tienduizenden moslims en antifa'ers in Nederland die het ook nog zeer onrechtvaardig vonden dat ze uit haar functie was gezet.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In een tweet schreef ze ruim een maand geleden dat de radicaalislamitische terreurbeweging IS in haar ogen ''een vooropgezet plan van zionisten'' is die ''bewust de islam zwart willen maken''.
Mijn god
Dit vond ik inderdaad echt de kroon spannen, het ergste is nog dat mensen deze mening overnemen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:12 schreef Fok-it het volgende:
In een tweet schreef ze ruim een maand geleden dat de radicaalislamitische terreurbeweging IS in haar ogen ''een vooropgezet plan van zionisten'' is die ''bewust de islam zwart willen maken''.Mijn god
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Klachten over moslims, altijd terecht.
Niet overnemen. Al op grote schaal hebben.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:13 schreef Makoto het volgende:
[..]
Dit vond ik inderdaad echt de kroon spannen, het ergste is nog dat mensen deze mening overnemen.
Waar moet je anders je kebab halen schat.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ook goed, net zo ergquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Niet overnemen. Al op grote schaal hebben.
Gewoon seculiere Turken toch.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
Waar moet je anders je kebab halen schat.
Joden staan er gewoon niet zo goed op bij veel Moslims. Dat is hun goed recht.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In een tweet schreef ze ruim een maand geleden dat de radicaalislamitische terreurbeweging IS in haar ogen ''een vooropgezet plan van zionisten'' is die ''bewust de islam zwart willen maken''.
Mijn god
Wat jij wilt compadre.quote:
~Ismo, 2014quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:15 schreef MelvindeMasturbeer het volgende:
Ik bedoel natuurlijk Zionistische Joden!
Waar ben jij alemaal mee bezig vriend?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:15 schreef MelvindeMasturbeer het volgende:
Ik bedoel natuurlijk Zionistische Joden!
Ik haal geen kebab. Maar als ik er trek in heb, zal het ongetwijfeld ook kunnen zonder de Nebahat Albayraks van deze wereld.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
Waar moet je anders je kebab halen schat.
Ondergewaardeerde post.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Beter Ayaan Hirsi Aliquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik haal geen kebab. Maar als ik er trek in heb, zal het ongetwijfeld ook kunnen zonder de Nebahat Albayraks van deze wereld.
Dank je gebaseerde Hep.quote:
Jammer dat ze had gelogen, ik mocht haar.quote:
Oreo ijsjes, duhuu.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:20 schreef Amarantha het volgende:
Mweh weet niet wat ik straks bij de supermarkt moet gaan halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |