Tienduizenden moslims en antifa'ers in Nederland die het ook nog zeer onrechtvaardig vonden dat ze uit haar functie was gezet.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In een tweet schreef ze ruim een maand geleden dat de radicaalislamitische terreurbeweging IS in haar ogen ''een vooropgezet plan van zionisten'' is die ''bewust de islam zwart willen maken''.
Mijn god
Dit vond ik inderdaad echt de kroon spannen, het ergste is nog dat mensen deze mening overnemen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:12 schreef Fok-it het volgende:
In een tweet schreef ze ruim een maand geleden dat de radicaalislamitische terreurbeweging IS in haar ogen ''een vooropgezet plan van zionisten'' is die ''bewust de islam zwart willen maken''.Mijn god
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Klachten over moslims, altijd terecht.
Niet overnemen. Al op grote schaal hebben.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:13 schreef Makoto het volgende:
[..]
Dit vond ik inderdaad echt de kroon spannen, het ergste is nog dat mensen deze mening overnemen.
Waar moet je anders je kebab halen schat.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ook goed, net zo ergquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Niet overnemen. Al op grote schaal hebben.
Gewoon seculiere Turken toch.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
Waar moet je anders je kebab halen schat.
Joden staan er gewoon niet zo goed op bij veel Moslims. Dat is hun goed recht.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In een tweet schreef ze ruim een maand geleden dat de radicaalislamitische terreurbeweging IS in haar ogen ''een vooropgezet plan van zionisten'' is die ''bewust de islam zwart willen maken''.
Mijn god
Wat jij wilt compadre.quote:
~Ismo, 2014quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:15 schreef MelvindeMasturbeer het volgende:
Ik bedoel natuurlijk Zionistische Joden!
Waar ben jij alemaal mee bezig vriend?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:15 schreef MelvindeMasturbeer het volgende:
Ik bedoel natuurlijk Zionistische Joden!
Ik haal geen kebab. Maar als ik er trek in heb, zal het ongetwijfeld ook kunnen zonder de Nebahat Albayraks van deze wereld.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
Waar moet je anders je kebab halen schat.
Ondergewaardeerde post.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Beter Ayaan Hirsi Aliquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik haal geen kebab. Maar als ik er trek in heb, zal het ongetwijfeld ook kunnen zonder de Nebahat Albayraks van deze wereld.
Dank je gebaseerde Hep.quote:
Jammer dat ze had gelogen, ik mocht haar.quote:
Oreo ijsjes, duhuu.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:20 schreef Amarantha het volgende:
Mweh weet niet wat ik straks bij de supermarkt moet gaan halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |