SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Ja, behalve tieten en piemels.
Your beauty never ever scared me.
Nee man, ik ga gewoon leren in een zwembad te zwemmen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zee dan?
Beetje meedeinen op die golven, heerlijk
Heb jij het lijstje al ingevuld in de OP?quote:
Deze heb jij gepikt van Geo uit ONZ scquote:
Zeker, een aantal terug. Weet niet meer welke, toto misschien wel.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb jij het lijstje al ingevuld in de OP?
Ah, dat heb ik dan gemistquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:46 schreef Makoto het volgende:
[..]
Zeker, een aantal terug. Weet niet meer welke, toto misschien wel.
Ik ben bang van wel.quote:
We gaan hard junge, helemaal stijfstaan en klapkaken :$quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:46 schreef Harmankardon het volgende:
Ik zie nu pas dat het 1e nummer van deze reeks al uit de zomer van 2012 stamt. Het gaat de laatste tijd ontzettend rap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
We gaan hard junge, helemaal stijfstaan en klapkaken :$ehhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
We gaan hard junge, helemaal stijfstaan en klapkaken :$Dankje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
[..]
We gaan hard junge, helemaal stijfstaan en klapkaken :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
We gaan hard junge, helemaal stijfstaan en klapkaken :$Wat een dondersteen ben jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Dat dan weer wel natuulk :$quote:
huh, wat wie wat?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:47 schreef Dqod het volgende:
Die moest helemaal niet hier. Kut makoto. Jouw schuld
Ik raakte in den warquote:
Owhh, sorry hé!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:49 schreef Dqod het volgende:
Ik raakte in den war Omdat jij hier postte en in die andere en toen was ik dus verdwaald op de fokz :$
Je had het vast niet over snoepjes van de Jaminquote:
Geefnie, kan handelen :$quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |