Beste vriendquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maddox is baas, maar ik kende deze gegevens al van andere artikelen, dus het zegt me niks dat ik nog niet wist.
Dat wel, ja. Goed samengevat van hem.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wel in mooi 5 minuten filmpje formaat.
Johannesquote:
oh huhquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
Maar die is vanavond helemaal niet, de teenageparty
Ik hou het net zo lang open totdat jij solliciteert ♡quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat wel, ja. Goed samengevat van hem.
Hij heeft sowieso goede video's.
[..]
Johannes
Hebben jullie al een nieuwe collega op VBL?
Als dit geen liefde is, weet ik het ook niet meerquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hou het net zo lang open totdat jij solliciteert ♡
Dan haal je het zo door elkaar dat je je leerlingen een note geeft als ze te laat komenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als dit geen liefde is, weet ik het ook niet meer
Maar ik kan niet modden de halve week wegens tijdgebrek.
Als ze vervelend zijn, geef ik ze gewoon permban.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan haal je het zo door elkaar dat je je leerlingen een note geeft als ze te laat komen
Jezus, wil je net zo dik als Etsu worden ofzo?quote:
Ik durf oprecht te zeggen dat jij dikker bent dan ik.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jezus, wil je net zo dik als Etsu worden ofzo?
Hap hap. Ik dacht laat ik eens origineel zijn en Paxcon niet noemenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik durf oprecht te zeggen dat jij dikker bent dan ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |