In Frankrijk ook wel eens crêpe met Nutella gegeten, was lekker.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In Parijs verkopen ze dat heel veel maar ik had liever iets hartigs.
Ik eet nooit pannenkoekenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nutella is genot op een pannenkoek of op wentelteefjes
In een echt pannenkoekenrestaurant is dat zo lekkerquote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik eet nooit pannenkoeken
vind dat niet heel bijzonder
Ik heel soms, en dan is het wel lekker hoor. Met spek en kaas, of met appel en banaan.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik eet nooit pannenkoeken
vind dat niet heel bijzonder
ja voor mij ookquote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
De laatste keer dat ik chocoladepasta had is minstens tien jaar geleden
Pizzapannenkoekquote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heel soms, en dan is het wel lekker hoor. Met spek en kaas, of met appel en banaan.
Helemaal niks mis mee
In Bretagne waren ze toen ja.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat was in die aflevering waarin het water zakte en steeg
Ik wil een lasagnequote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Paxcon en ik willen binnenkort naar een pannenkoeken restaurant in Groningen
Ik had giister een doner durum. Daar was helemaal niks mis meequote:
Volgens mij wil Paxcon niet uiteten.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Paxcon en ik willen binnenkort naar een pannenkoeken restaurant in Groningen
Wij hadden Turkse pizza op stage. Was wel lekker, maar ik heb betere gehad.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had giister een doner durum. Daar was helemaal niks mis mee
Ik vind kibbeling overschat, mag ik dat zeggen ja dat mag ik zeggen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:58 schreef Amarantha het volgende:
Wou vandaag kebab eten op de markt maar toch weer kibbelingen gehaald.
Na een paar keer is het ook helemaal niet meer zo bijzonderquote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind kibbeling overschat, mag ik dat zeggen ja dat mag ik zeggen.
Heb dan liever broodje haring of makreel. Of zalmgenot
Kibbeling bij de Macdonalsquote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind kibbeling overschat, mag ik dat zeggen ja dat mag ik zeggen.
Heb dan liever broodje haring of makreel. Of zalmgenot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |