quote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kibbeling bij de MacdonalsWat een faalcombi is dat zeg
Dat halen bij de McDonaldsquote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kibbeling bij de MacdonalsWat een faalcombi is dat zeg
Heel af en toe wel lekker, moet er wel die saus bij.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na een paar keer is het ook helemaal niet meer zo bijzonder
We gaan binnenkort wel ergens met zn drieen etenquote:
Goede tijden zijn datquote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:03 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga zondag met mijn vader en oma ergens eten. Oma trakteert
Klinkt chiquequote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Laatst toen ik uit eten was en we allemaal kleine hapjes mochten bestellen had ik ook goede roodbaarsfilet![]()
![]()
ik wil tiesje erbij hebbenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
We gaan binnenkort wel ergens met zn drieen eten
Tenzij jullie nu samen op date willen, dat zou ik na de sauna-dates wel begrijpen
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
voorspelbaar; nope, ten minste, tot nu toe niet kunnen spotten
Voor 27 euro mochten we 3 uur lang bunkerenquote:
Oh 3 uurlang bunkeren klinkt niet chiquequote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor 27 euro mochten we 3 uur lang bunkeren
Ik had er nog wel 2 uur willen blijven eten, maar de keuken ging dicht
Muah het was geen vreetschuur hoor. Maar je mocht telkens een klein hapje bestellen en als dat op was mocht je weer wat bestellen. Geen buffetzooi dus.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh 3 uurlang bunkeren klinkt niet chique
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah het was geen vreetschuur hoor. Maar je mocht telkens een klein hapje bestellen en als dat op was mocht je weer wat bestellen. Geen buffetzooi dus.
Mijn neefje bestelde trouwens alleen maar frikandellen die dag
Hij wordt 15 dit jaar.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]Je neefje is nog niet oud zeker?
Dan is het wel logisch
Oh dat is wel tragisch.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij wordt 15 dit jaar.
En zijn zusje van 9 eet wel gewoon alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |