Ja hoor, Fok-it. Nu is het 'hap hap'. Het is goed met jou.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hap hap. Ik dacht laat ik eens origineel zijn en Paxcon niet noemen
Met mij is het wel goed ja.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja hoor, Fok-it. Nu is het 'hap hap'. Het is goed met jou.
Ik probeer dan ook niet grappig te zijnquote:
Nee hoor. Jij haat mijquote:
Uit allesquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:34 schreef Amarantha het volgende:
Nu maar hopen dat bugles/tzatziki een goede combi is
Ja ik vind het wel super lekker maar nog nooit gehad bij chips. Zag het laatst als tip staan, wil namelijk andere dingen proberen dan de eeuwige smeerkaas.quote:
Gelukkig ben jij wel eerlijkquote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik noem gewoon de feiten
ik zeg waar het op staat
Met bugles is dat wel lekker denk ik.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik vind het wel super lekker maar nog nooit gehad bij chips. Zag het laatst als tip staan, wil namelijk andere dingen proberen dan de eeuwige smeerkaas.
Zalmmouse zou ik zeker willen proberen dan.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:38 schreef Amarantha het volgende:
Zag ook chocopasta als tip. Dat leek mij niet zo lekker. En zalmmouse stond er ook bij
Ja dat is denk ik ook wel super lekkerquote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zalmmouse zou ik zeker willen proberen dan.
Zalm![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |