SPOILER: Wallpapers door SplodgenessaboundsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Maakt het wel mooier en past primaquote:Op maandag 27 april 2015 13:51 schreef Aristoteless het volgende:
Goede TT, ik had de zelfde in gedachte met “Welcome home, Lady Stark” ervoor.
die wilde ik eigenlijk doen, maar dat is een vette spoiler in de TT, daarom voor deze gekozenquote:Op maandag 27 april 2015 13:51 schreef Aristoteless het volgende:
Goede TT, ik had de zelfde in gedachte met “Welcome home, Lady Stark” ervoor.
quote:Op maandag 27 april 2015 13:50 schreef Joosie200 het volgende:
Had dezelfde TT in gedachten en anders: The imp goes to the Queen whore of Meereen
Khaleesi had er een mooie job van gemaakat, weet niet of ze nog leeftquote:Op maandag 27 april 2015 13:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kunnen de plaatjes in de OP bijgewerkt worden?
Ja maar in dat bordeel speelde er ook eentje voor Queen, daar doelde ik opquote:Op maandag 27 april 2015 14:00 schreef Slayage het volgende:
[..]
die wilde ik eigenlijk doen, maar dat is een vette spoiler in de TT, daarom voor deze gekozen
[..]![]()
respect voor THE queen ajb
die hoeren speelden toch the seven? daar is queen geen onderdeel van meen ikquote:Op maandag 27 april 2015 14:02 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja maar in dat bordeel speelde er ook eentje voor Queen, daar doelde ik op
Ja, niet die 7 gods hoeren van Littlefinger zijn bordeel, maar bij de Impquote:Op maandag 27 april 2015 14:03 schreef Slayage het volgende:
[..]
die hoeren speelden toch the seven? daar is queen geen onderdeel van meen ik
edit oh nee die andere bordeeldie was best funny
![]()
Die heeft samen met Osha de groep van Bran verlaten toen die op het punt stonden voorbij the wall te gaan. volgens mij gingen ze naar Last Hearth. Daarna is er niets meer van hun vernomen. Ik denk ook dan hij tegen het eind van de serie opeens weer opduikt en dan een belangrijke spelen wordt.quote:Op maandag 27 april 2015 13:43 schreef Romanus het volgende:
Waar zit Rickon eigenlijk? Lijkt me ook nog een belangrijke pion als erfgenaam van Stark. Al wordt ie dood verondersteld door de wereld. Zou best kunnen dat ie over een aantal jaar ineens tevoorschijn komt
Dus tochquote:Op maandag 27 april 2015 14:34 schreef Slayage het volgende:
dit is trouwens die nieuwe hollander in de serie![]()
[ link | afbeelding ]
Het was al bekend dat hij niet zo'n grote rol zou hebben. Ik weet niet of hij daadwerkelijk een rol krijgt, of dat het bij een korte verschijning blijft en dat hij vooral training geeft...quote:Op maandag 27 april 2015 14:37 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dus tochZat al te denken, hoop dat ie nog terug komt met zwaardgevechten. Daar is hij immers zelf zeer goed in, maar om enkel als deurpost/uitsmijter van een bordeel terug te komen is een beetje jammer
10 seconds of fame! i was promised 15 minutes!quote:Op maandag 27 april 2015 15:20 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Het was al bekend dat hij niet zo'n grote rol zou hebben. Ik weet niet of hij daadwerkelijk een rol krijgt, of dat het bij een korte verschijning blijft en dat hij vooral training geeft...
Het vegen over het hoofd van een dwerg, is dat trouwens een bekend bijgeloof? Ik meen het namelijk eerder gehoord te hebben...quote:Op maandag 27 april 2015 14:34 schreef Slayage het volgende:
[ link | afbeelding ]
wie is dat dan?quote:Op maandag 27 april 2015 14:34 schreef Slayage het volgende:
[ link | afbeelding ]
eindelijk een bruiloft met een happy ending!quote:Op maandag 27 april 2015 17:34 schreef Gezicht het volgende:
Ik had overigens niet verwacht dat Margaery en Tommen zo snel zouden trouwen.
ik ook niet. Ik vraag me wel af of Cersei nog met die gay moet trouwen nu haar vader dood is.quote:Op maandag 27 april 2015 17:34 schreef Gezicht het volgende:
Ik had overigens niet verwacht dat Margaery en Tommen zo snel zouden trouwen.
Wel een erg snelle ending...quote:Op maandag 27 april 2015 17:39 schreef Slayage het volgende:
[..]
eindelijk een bruiloft met een happy ending!
practice makes perfect!quote:
in got gaan de dingen meestal niet zo snel, zo had dany de eerste ep van seizoen 1 3 draken eieren gekregen en pass in ep 10 kregen we de draakjes te zienquote:Op maandag 27 april 2015 17:43 schreef Aventura het volgende:
Ik vraag me ook af wanneer Tommen en zijn zus doodgaan. Dat gaat gebeuren, althans als ik die heks moet geloven aan het begin van afleverig 1. Ze was tot nu toe heel accuraat met haar voorspellingen.
Een saaie bruiloft, zonder ook maar een doden.quote:Op maandag 27 april 2015 17:39 schreef Slayage het volgende:
[..]
eindelijk een bruiloft met een happy ending!
quite surely a dull affair indeed :pquote:Op maandag 27 april 2015 17:47 schreef Aristoteless het volgende:
[..]
Een saaie bruiloft, zonder ook maar een doden.
EIN-DE-LIJKquote:Maar wel voor Margaery eindelijk een bruiloft die ze kan consumeren.
Lijkt me niet minder erg dan gewone scenes. Dat mismaakte hoofd blijft erop zittenquote:Op maandag 27 april 2015 18:01 schreef Gezicht het volgende:
Wat zal die acteur van Tommen hebben gebaald om naaktscènes op te moeten nemen met Natalie Dormer.
Timmmmm ga wegquote:Op maandag 27 april 2015 18:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lijkt me niet minder erg dan gewone scenes. Dat mismaakte hoofd blijft erop zitten
Ik vind haar nou eenmaal echt een lelijk hoofd hebben. Voor klachten moet je niet bij mij zijn maar bij haar mams en paps, die hebben der gemaaktquote:Op maandag 27 april 2015 18:11 schreef Awsom het volgende:
[..]
Timmmmm ga weg
Dit topic accepteert geen Margaery haters
Jij mag haar niet lelijk vindenquote:Op maandag 27 april 2015 18:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind haar nou eenmaal echt een lelijk hoofd hebben. Voor klachten moet je niet bij mij zijn maar bij haar mams en paps, die hebben der gemaakt
quote:
Eens. Ze is scheef en raar.quote:Op maandag 27 april 2015 18:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind haar nou eenmaal echt een lelijk hoofd hebben. Voor klachten moet je niet bij mij zijn maar bij haar mams en paps, die hebben der gemaakt
gaat niet gebeuren uiteraardquote:Op maandag 27 april 2015 17:40 schreef Aventura het volgende:
[..]
ik ook niet. Ik vraag me wel af of Cersei nog met die gay moet trouwen nu haar vader dood is.
http://gameofthrones.wikia.com/wiki/Tommen_Baratheonquote:Op maandag 27 april 2015 19:18 schreef Bot13 het volgende:
Hoe oud moet die Tommen uberhaubt zijn de serie? Jaar of 13?
Toevalligquote:
quote:
quote:
In Amerikaanse films moet je meerderjarig zijn voor zulke scenes geloof, of je ouders moeten op de set zijn.quote:Op maandag 27 april 2015 18:01 schreef Gezicht het volgende:
Wat zal die acteur van Tommen hebben gebaald om naaktscènes op te moeten nemen met Natalie Dormer.
Nee, kwam in aflevering 1 naar voren in een gesprek tussen Margaery en Loras waar hij zei 'Tywin's dead, that means no one can force Cersei to marry me'. Dus dat zal niet gebeuren.quote:Op maandag 27 april 2015 17:40 schreef Aventura het volgende:
[..]
ik ook niet. Ik vraag me wel af of Cersei nog met die gay moet trouwen nu haar vader dood is.
Eens, geef ook liever de voorkeur voor dit plaatjequote:Op maandag 27 april 2015 20:00 schreef Gezicht het volgende:
Je moet natuurlijk ook niet die foto's met dat rare opskeer kapsel van the Hunger Games posten.
thanks, had ik even gemistquote:Op maandag 27 april 2015 20:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee, kwam in aflevering 1 naar voren in een gesprek tussen Margaery en Loras waar hij zei 'Tywin's dead, that means no one can force Cersei to marry me'. Dus dat zal niet gebeuren.
ok, ik heb de aflevering gezien en die vond ik ook wat tam, eerlijk gezegd. Echt veel gebeurde er niet. Tommen & Maergery naakt in bed: whooptiedoo. Sansa gaat de meest enge gast van de serie trouwen. Arm wicht. Ik hoop dat ze goed wraak kan nemen. (ik vind haar overigens prachtig volwassen gewordenquote:Op maandag 27 april 2015 20:59 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik snap echt niet waarom deze reeks zo tam is geworden. Zelfs Khaleesi is er niet.De activiteit is veel te laag, zelfs voor het handjevol mensen dat bang is voor spoilers over de gelekte afleveringen.
Klopt, deze stelde niet heel veel voor, maar zelfs de tamme afleveringen vulden binnen een dag minstens een heel topic.quote:Op maandag 27 april 2015 21:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ok, ik heb de aflevering gezien en die vond ik ook wat tam, eerlijk gezegd. Echt veel gebeurde er niet. Tommen & Maergery naakt in bed: whooptiedoo. Sansa gaat de meest enge gast van de serie trouwen. Arm wicht. Ik hoop dat ze goed wraak kan nemen. (ik vind haar overigens prachtig volwassen geworden) John Snow laat zien hoe zijn leiderschap zal zijn.
En voor de rest wat bekende beelden: Tyrion die dronken is en in een bordeel, Cersei en Maergery die elkaar haten, maar poeslief doen, wat lijken van Ramsay.
Dat was het eigenlijk wel.
En Ser Jorah die Tyrion grijpt wanneer 'ie even rustig stond te pissen.quote:Op maandag 27 april 2015 21:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ok, ik heb de aflevering gezien en die vond ik ook wat tam, eerlijk gezegd. Echt veel gebeurde er niet. Tommen & Maergery naakt in bed: whooptiedoo. Sansa gaat de meest enge gast van de serie trouwen. Arm wicht. Ik hoop dat ze goed wraak kan nemen. (ik vind haar overigens prachtig volwassen geworden) John Snow laat zien hoe zijn leiderschap zal zijn.
En voor de rest wat bekende beelden: Tyrion die dronken is en in een bordeel, Cersei en Maergery die elkaar haten, maar poeslief doen, wat lijken van Ramsay.
Dat was het eigenlijk wel.
en Arya's training tot assassinquote:Op maandag 27 april 2015 21:15 schreef Voszje het volgende:
[..]
En Ser Jorah die Tyrion grijpt wanneer 'ie even rustig stond te pissen.
Speelt die The night is dark and full of terrors #2 nou in The Wolverine? Ik dacht haar ergens van te herkennen.quote:Op maandag 27 april 2015 15:03 schreef Slayage het volgende:
deze red priestes zit trouwens propganda te maken voor Dany, zou Melissandre ook een Targaryan aanhanger zijn? zou me niks verbazen eigenlijk! haar smoke and mirrors praatje in bad met de vrouw van stannis
the night is dark and full of terrors. wat heb je nodig voor licht in the dark? fire! wat heb je nodig om de WW om te leggen fire! a dance of fire and ice en zo is de cirkel rond. the end, move along!![]()
[ link | afbeelding ]
smoke and mirrors
Dat vond ik dan weer wel even heel makkelijk hoor. Lekker eerst even uitgebreid vertellen dat het riskant is buiten de komen en dan de eerste 5 minuten dat hij alleen is, wordt ie meteen gepakt.quote:Op maandag 27 april 2015 21:15 schreef Voszje het volgende:
[..]
Jaquote:Op maandag 27 april 2015 21:15 schreef Voszje het volgende:
Ook daar weinig bijzonders. Dat ze blijkbaar toch niet 100% afstand kan nemen van wie ze is, doordat ze Needle verstopt ipv in zee werpt.quote:
Is wel ideaal ruilmiddel voor Jorah om terug bij Dany te komen nadat zij hem gewipt heeft tijden terug.quote:Op maandag 27 april 2015 21:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
JaDat was wel vaag. En vooral dat hij zei dat hij hem naar de koningin ging brengen. Daar wilde Tyrion toch al heen. Tenzij hij Cersei bedoelt, maar dat is niet echt een koningin natuurlijk.
Tja, inderdaad. Er stond natuurlijk wel een prijs op het hoofd van Tyrion.quote:Op maandag 27 april 2015 21:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
JaDat was wel vaag. En vooral dat hij zei dat hij hem naar de koningin ging brengen. Daar wilde Tyrion toch al heen. Tenzij hij Cersei bedoelt, maar dat is niet echt een koningin natuurlijk.
Ik denk dat Jorah meer geïnteresseerd is in de gunst van Daenerys terug krijgen dan in geld.quote:Op maandag 27 april 2015 21:42 schreef Voszje het volgende:
Tja, inderdaad. Er stond natuurlijk wel een prijs op het hoofd van Tyrion.
Denk het ook, dan scheelt het weer voor Tyrion.quote:Op maandag 27 april 2015 21:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat Jorah meer geïnteresseerd is in de gunst van Daenerys terug krijgen dan in geld.
Arya - The Hound mis ik het meestquote:Op maandag 27 april 2015 21:54 schreef DO2 het volgende:
Tamme afleveringen, ja. En ik mis de intrigerende (en vaak ook hilarische) interactie tussen 2 karakters. Zoals een Brienne/Jaime, Ayra/The Hound, Tyrion/Bronn en zelfs een Ramsay/Reek.
Vooral die eerste drie duo's waren geweldig, jammer dat het maar een seizoen heeft mogen durenquote:Op maandag 27 april 2015 21:54 schreef DO2 het volgende:
Tamme afleveringen, ja. En ik mis de intrigerende (en vaak ook hilarische) interactie tussen 2 karakters. Zoals een Brienne/Jaime, Ayra/The Hound, Tyrion/Bronn en zelfs een Ramsay/Reek.
Klopt.quote:Op maandag 27 april 2015 21:19 schreef Voszje het volgende:
[..]
Speelt die The night is dark and full of terrors #2 nou in The Wolverine? Ik dacht haar ergens van te herkennen.
Je zou haar ook van Arrow kunnen kennen.quote:Op maandag 27 april 2015 21:19 schreef Voszje het volgende:
[..]
Speelt die The night is dark and full of terrors #2 nou in The Wolverine? Ik dacht haar ergens van te herkennen.
Ik kom hier liever niet vanwege het disproportioneel hoge percentage Margaery haters.quote:Op maandag 27 april 2015 20:59 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik snap echt niet waarom deze reeks zo tam is geworden. Zelfs Khaleesi is er niet.De activiteit is veel te laag, zelfs voor het handjevol mensen dat bang is voor spoilers over de gelekte afleveringen.
Hear hearquote:Op maandag 27 april 2015 23:16 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ik kom hier liever niet vanwege het disproportioneel hoge percentage Margaery haters.
Margaery heeft gewoon een irritant bekkiequote:Op maandag 27 april 2015 23:16 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ik kom hier liever niet vanwege het disproportioneel hoge percentage Margaery haters.
quote:Op maandag 27 april 2015 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Margaery heeft gewoon een irritant bekkie
Als je het over The House of Black and White hebt dat is o.a. een stervenshuis. Mensen die niet lang om te leven hebben komen daar.quote:Op maandag 27 april 2015 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Arya was best wel mooi in haar nieuwe klerenDie verhaallijn moet verder nog loskomen. Waarom was die ene man nu eigenlijk dood daar aan het begin van de aflevering?
Ik moest even terugdenken aan die keer dat Robb die insubordinate Karstark executeerde.quote:Op dinsdag 28 april 2015 00:44 schreef maho_91 het volgende:
Jon Snow. Weg met Lord Janos en lekker even Stannis temmen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast wil ik snel naar Dorne, want de actrice die Myrcella speelt is best wel een schatje. 'k Zou willen dat we haar naakt in de Water Gardens gaan zien rondbanjeren, maar daar is ze waarschijnlijk zowel te oud als te jong voor.
[ Bericht 10% gewijzigd door Repelsteeltju op 28-04-2015 00:58:23 ]“An interesting thing is a good thing.”
the legacyquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2015 00:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
De scenes met Tommen waren het beste. De scenes met Sansa verwarren me. De scenes met Tyrion en Arya zijn wel te doen. De voor de rest gebuert er gewoon niet zo heel veel, maar waar ik wel heel bang voor ben is dat:hoe vaak moet je deze post nog editten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast wil ik snel naar Dorne, want de actrice die Myrcella speelt is best wel een schatje. 'k Zou willen dat we haar naakt in de Water Gardens gaan zien rondbanjeren, maar daar is ze zowel te oud als te jong voor.
[ afbeelding ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
lekker belangrijk, het is social mediaquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2015 00:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
De scenes met Tommen waren het beste. De scenes met Sansa verwarren me. De scenes met Tyrion en Arya zijn wel te doen. De voor de rest gebuert er gewoon niet zo heel veel, maar waar ik wel heel bang voor ben is dat:MyrcellaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast wil ik snel naar Dorne, want de actrice die Myrcella speelt is best wel een schatje. 'k Zou willen dat we haar naakt in de Water Gardens gaan zien rondbanjeren, maar daar is ze waarschijnlijk zowel te oud als te jong voor.
[ afbeelding ]![]()
Wat lult die Tommen met dat Margaery de mooiste vrouw is van Westeros. Hij kan beter zijn ouders nadoen en zijn zus doenOh.
Bij Tan aan tafel vond ik het een vreselijk zelfingenomen figuurquote:Op maandag 27 april 2015 14:34 schreef Slayage het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hij zat bij een praatprogramma omdat hij 5 seconden in beeld was en 1 zin tekst had??quote:Op dinsdag 28 april 2015 07:46 schreef TheVulture het volgende:
Bij Tan aan tafel vond ik het een vreselijk zelfingenomen figuur
Alle verhaallijnen moeten weer opnieuw gestart worden hè. Er zijn veel veranderingen geweest sinds eind vorig seizoen dat er weer opbouw moet zijn.quote:Op dinsdag 28 april 2015 07:41 schreef TheVulture het volgende:
Het seizoen komt erg traag op gang, alleen Jon Snow gaat lekker
Jon was goed bezig inderdaadquote:Op dinsdag 28 april 2015 00:44 schreef maho_91 het volgende:
Jon Snow. Weg met Lord Janos en lekker even Stannis temmen
.
quote:Op dinsdag 28 april 2015 07:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij zat bij een praatprogramma omdat hij 5 seconden in beeld was en 1 zin tekst had??
Toevallig niet, was inderdaad van The Wolverine.quote:Op maandag 27 april 2015 22:53 schreef Operc het volgende:
[..]
Je zou haar ook van Arrow kunnen kennen.(Mocht je dat kijken.
)
Alle seizoenen begonnen vrij rustig dacht ik, maar ondanks dat zat er altijd wel venijn, intrige en spanning in de verhalen. Ik mis dat nu in dit seizoen. Alles gebeurt nogal tussen neus en lippen door. Misschien ben ik GoT te gewoon gaan vinden, is het nieuwe er nu echt vanaf voor me. Vermaak me prima hoor, daar niet van, maar ik mis de jus op de aardappels.quote:Op dinsdag 28 april 2015 10:21 schreef turance het volgende:
Dit seizoen gaat net als seizoen twee, rustig op gang.
Dat is wel erg naargeestig en meteen ook een brevet van onvermogen; ze verklaren zelf geen spanning op te kunnen bouwen en voor een waardige ontlading te kunnen zorgen zonder een hele bak personages te vermoorden.quote:Op dinsdag 28 april 2015 10:21 schreef turance het volgende:
De makers waren al bang dat de meeste kijkers het seizoen moeilijk op gang vinden komen, na het spektakel van de afgelopen twee seizoenen met veel doden. We verwachten nu dat elke aflevering minimaal één belangrijk personage dood gaat.. Dit seizoen gaat net als seizoen twee, rustig op gang.
Ik vermaak me ook prima hoorquote:Op dinsdag 28 april 2015 08:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alle verhaallijnen moeten weer opnieuw gestart worden hè. Er zijn veel veranderingen geweest sinds eind vorig seizoen dat er weer opbouw moet zijn.
Ik vermaak me prima trouwens
Ik geniet sowieso van die opbouw. Kan je nog wat speculeren waar het heen gaat.quote:Op dinsdag 28 april 2015 11:45 schreef Voszje het volgende:
Persoonlijk heb ik er niet zoveel erg in dat het zogezegd 'traag' opgang komt. Juist die kleine dingetjes, zoals bijvoorbeeld het gebitch tussen Cersei en Margaery, vind ik leuk. Hierdoor vraag ik me af wat er verder gaat gebeuren tussen die twee, net als Cersei met haar nadruk op "anything you need" en daarna het (hoon)gelach van die kliek... Dan denk ik: "Wat is Cersei van plan?".
Precies.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik geniet sowieso van die opbouw. Kan je nog wat speculeren waar het heen gaat.
Al zal er wel een slag om Winterfell komen denk ik zo
Daar ziet het er wel naar uit, Stannis heeft het niet zo op backstabbers.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik geniet sowieso van die opbouw. Kan je nog wat speculeren waar het heen gaat.
Al zal er wel een slag om Winterfell komen denk ik zo
Ik weet het niet. Tot nu toe niet.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jon zal uiteindelijk wel overstag gaan gok ik.
Benieuwd of de Wildlings meegaan
Ah thanks, stond net op het punt toch maar even dat stukje terug te kijken haha maar nu niet meer nodig. Dacht echt 2 seconden dat hij van die muur geduwd zou wordenquote:Op dinsdag 28 april 2015 12:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die gaat naar de Queen aldus Jorah.
Dan heb je wel een scene gemist.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:37 schreef Amarantha het volgende:
Ah thanks, stond net op het punt toch maar even dat stukje terug te kijken haha maar nu niet meer nodig. Dacht echt 2 seconden dat hij van die muur geduwd zou worden
Huh. Ik heb alleen gezien dat hij ontvoert werd vanaf de plek waar hij aan het pissen was. Ik heb Jorah wel gezien. Zal nog eens aanzetten, vreemde shit dit haha. Kan mij geen boot herinnerenquote:Op dinsdag 28 april 2015 12:38 schreef muhahaha het volgende:
Hij krijgt een zak over zijn hoofd en later, als hij in de boot ligt, wordt de zak eraf gehaald en ziet hij Jorah. Die zegt dat hij hem naar de Queen gaat brengen.
Dat is volgens mij 2 seconde voor het einde, een cliffhangertje.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Huh. Ik heb alleen gezien dat hij ontvoert werd vanaf de plek waar hij aan het pissen was. Ik heb Jorah wel gezien. Zal nog eens aanzetten, vreemde shit dit haha. Kan mij geen boot herinneren
Tyrion boeit je niet? Watquote:Op dinsdag 28 april 2015 12:17 schreef timmmmm het volgende:
Mensen die me op het moment dan weer totaal niet kunnen boeien zijn Jaime en bronn, Tyrion en dat hele Theongedoe.
dit x10.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:14 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind her juist schitterend dat overal op zoveel manieren de soanning hoog aan het oplopen is. In Mereen tussen de slaven, de masters en onze Khaleesi die er middenin zit, compleet met drakenscenes. In het noorden met Jon en de struggles die onvermijdelijk gaan volgen op zijn machtsovername en de aanwezigheid van Stannis daar met Carice én de wildlings die daar ook allemaal zijn. Stannis die eerst the North van Bolton moet zien te veroveren om kans te maken op de troon, Sansa die daar ook zit met een agenda en Littlefinger en Bolton ogenschijnlijk in een complot tegen Kings landing, waar Petyr ongetwijfeld nog andere plannen heeft En dan is dat manwijf daar ook nog ergens.
In Kings Landing het gevecht tussen twee kutwijven om die arme lieve Tommen, Kevan die pissed is en Cersei die er steeds meer alleen voor staat. En dan nog die High Sparrow.
Kan overal genoeg gebeuren en ze hebben nu al genoeg ground work gelegd voor wat spetterende climaxen dit seizoen. Als je elke aflevering een finale wil, is dit niet de serie voor jou
Zie ik niet gebeuren nee, sowieso kan hij geen zonen voortbrengen aangezien Ramsy zijn worst op heeft gestuurd naar zijn pa.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:47 schreef Amarantha het volgende:
Ik hoop echt dat Theon/Reek ooit weer vrij komt en nog een redelijk normaal leven kan hebben. Maar zal wel niet gebeuren. Misschien gaat Sansa hem wel helpen?
Ik ook niet. Wel dat Jorah zegt dat ie 'm naar de queen gaat brengen, maar in een boot?quote:
Ja I know maar hopen mag toch altijd?quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zie ik niet gebeuren nee, sowieso kan hij geen zonen voortbrengen aangezien Ramsy zijn worst op heeft gestuurd naar zijn pa.
Waarom zou ze dat doenquote:Op dinsdag 28 april 2015 12:47 schreef Amarantha het volgende:
Ik hoop echt dat Theon/Reek ooit weer vrij komt en nog een redelijk normaal leven kan hebben. Maar zal wel niet gebeuren. Misschien gaat Sansa hem wel helpen?
Little Finger kent de reputatie waarschijnlijk wel maar geeft geen neuk en Sansa, die weet dat niet nee.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:50 schreef Weakling het volgende:
Wat ik wel apart vond was dat Little Finger en Sansa de reputatie van Ramsey niet lijken te kennen.
Het is wel dankzij Theon dat Winterfell werd geruïneerd. Geen idee of ze dat in Kings Landing mee heeft gekregen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:52 schreef Amarantha het volgende:
Kan mij niet voorstellen dat Sansa niet gaat vragen waarom er iemand rondloopt als een hoopje ellende? Valt toch meteen op dat Theon daar niet zit omdat hij het zo leuk vindt.
Ze denkt dat Theon haar broertjes heeft vermoordquote:Op dinsdag 28 april 2015 12:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat Theon nu een zielig hoopje is geworden
Littlefinger is alleen maar bezig om zijn geliefde chaos te creërenquote:Op dinsdag 28 april 2015 12:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Little Finger kent de reputatie waarschijnlijk wel maar geeft geen neuk en Sansa, die weet dat niet nee.
In het gesprek dat ie met Ramsey had leek het daar naar mijn idee niet op gezien zijn opmerking in de trant van dat Ramsey zo'n onbekende Bolton voor 'm was. Zag in ieder geval geen hint dat daar iets meer achter zat en hij het wel wist.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:50 schreef muhahaha het volgende:
Little Finger kent de reputatie waarschijnlijk wel maar geeft geen neuk en Sansa, die weet dat niet nee.
Nee toch? Dat denkt ze toch van Ramsey zn vader? Of ziet ze hun allebei als moordenaars? Dat laatste is mij dan niet opgevallenquote:Op dinsdag 28 april 2015 12:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze denkt dat Theon haar broertjes heeft vermoord
Dat en ik denk puur eigen belang. Sansa op de troon van Winterfell betekend een goede vriend voor hem zodra hij weer in de Eyrie gaat zitten.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Littlefinger is alleen maar bezig om zijn geliefde chaos te creëren
Precies, gaat nog een leuke familiereünie worden ooit. Sansa met haar doodgewaande Bran/Rickon, Arya als assassin op pad en dan nog Jon erbij om het feest compleet te maken. Bran weet dat Jon nog leeft, maar verder zijn Jon/Arya/Sansa in het ongewisse van elkaar.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze denkt dat Theon haar broertjes heeft vermoord
Stond Sansa daar niet naast? Ik denk wel dat hij het weet, hij loopt al wat langer mee en Bolton was Starks rechterhand. Niet zomaar een onbekende house in het Noorden.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:55 schreef Weakling het volgende:
In het gesprek dat ie met Ramsey had leek het daar naar mijn idee niet op gezien zijn opmerking in de trant van dat Ramsey zo'n onbekende Bolton voor 'm was. Zag in ieder geval geen hint dat daar iets meer achter zat en hij het wel wist.
Elkaar eerst op het nippertje ontlopen maar die komen elkaar wel tegen hoor. Is gewoon goed voor de showquote:Op dinsdag 28 april 2015 12:52 schreef Amarantha het volgende:
Kan mij niet voorstellen dat Sansa niet gaat vragen waarom er iemand rondloopt als een hoopje ellende? Valt toch meteen op dat Theon daar niet zit omdat hij het zo leuk vindt.
Dat vond ik ook wel erg opvallen jaquote:
Ditquote:Op dinsdag 28 april 2015 12:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Littlefinger is alleen maar bezig om zijn geliefde chaos te creëren
Nee Bolton heeft Robb vermoord en haar moeder.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee toch? Dat denkt ze toch van Ramsey zn vader? Of ziet ze hun allebei als moordenaars? Dat laatste is mij dan niet opgevallen
Moet zeggen begin inmiddels wel wat details te vergeten van vorige seizoenen. Bij seizoen 6 ga ik wel alles maar even terug kijken eerst haha.
Hoezo opvallend? Zo werkt Hollywoodquote:Op dinsdag 28 april 2015 12:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat vond ik ook wel erg opvallen jaDat ze die 2 samen in beeld brachten. Mijn gevoel zegt gewoon dat daar iets mee gaat gebeuren.
Aah ok, thanksquote:Op dinsdag 28 april 2015 12:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee Bolton heeft Robb vermoord en haar moeder.
Theon verbrandde die weeskinderen en deed of het Bran en Rickon waren
Waarbij dat toch ook werd aangenomen door de andere mensen?quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee Bolton heeft Robb vermoord en haar moeder.
Theon verbrandde die weeskinderen en deed of het Bran en Rickon waren
Opvallend is misschien niet het goede woord maar je snapt mij welquote:Op dinsdag 28 april 2015 12:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo opvallend? Zo werkt Hollywood![]()
Net als dat Brienne en Sansa elkaar net ontliepen
Benieuwd wat zijn uiteindelijke doel is.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat en ik denk puur eigen belang. Sansa op de troon van Winterfell betekend een goede vriend voor hem zodra hij weer in de Eyrie gaat zitten.
Rijkdom denk ik, wie er op de troon zit zal hem niet zoveel uitmaken. Zolang hij maar invloed heeft.quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Benieuwd wat zijn uiteindelijke doel is.
Of hij echt voor de Iron Throne gaat
Jon weet het toch ook. Omdat Bran Sam ontmoette en die zal het Jon wel verteld hebbenquote:Op dinsdag 28 april 2015 12:56 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Precies, gaat nog een leuke familiereünie worden ooit. Sansa met haar doodgewaande Bran/Rickon, Arya als assassin op pad en dan nog Jon erbij om het feest compleet te maken. Bran weet dat Jon nog leeft, maar verder zijn Jon/Arya/Sansa in het ongewisse van elkaar.
Woow, dat was toch best memorabel.quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:01 schreef Amarantha het volgende:
Echt erg, er gaat niet eens een zwak lampje branden in mijn hoofd bij dat verhaal over Theon en die verbrande kinderen
Hodor is wel tof ja maar Bran daar in tegen.. Ik heb echt niks met hemquote:Op dinsdag 28 april 2015 12:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik mis Hodor
Hodor Hodor Hodor Hodor
quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Woow, dat was toch best memorabel.
Ik wist niet meer wie Slynt was, moest ik ook nalezen.
Bran is de opperbaas in wording met zijn skills.quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hodor is wel tof ja maar Bran daar in tegen.. Ik heb echt niks met hem
Dan had je afgelopen zondag naar de Antwerp Convention moeten gaan, daar was ze.quote:
Dat wist ik vorig seizoen ook niet meer toen hij zich verstopte.quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Woow, dat was toch best memorabel.
Ik wist niet meer wie Slynt was, moest ik ook nalezen.
Dacht het ook niet nee, dat zijn verhaal wat eerder is vertelt.quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:04 schreef Barbusse het volgende:
Bran gaan we dit hele seizoen niet zien had ik begrepen....
Mosterd na de maaltijd ditquote:Op dinsdag 28 april 2015 13:04 schreef Weakling het volgende:
[..]
Dan had je afgelopen zondag naar de Antwerp Convention moeten gaan, daar was ze.
Stom wijf was datquote:Op dinsdag 28 april 2015 13:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn verhaallijn werd net boeiend.
En ik mis Meera
Ja dat ga ik volgend seizoen maar doen. Dacht dat het niet nodig wasquote:Op dinsdag 28 april 2015 13:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gelukkig alles teruggekeken voor het nieuwe seizoen begon
Ik twijfelde, even 40 uur aan materiaal terugkijken.quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat ga ik volgend seizoen maar doen. Dacht dat het niet nodig was
Is wel leuk om alle hints te zien naar grote gebeurtenissenquote:Op dinsdag 28 april 2015 13:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat ga ik volgend seizoen maar doen. Dacht dat het niet nodig was
Mjah, sorry.quote:
Die gaat de andere twee bevrjden en fikt vervolgens heel Essos af.quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:04 schreef Amarantha het volgende:
En natuurlijk speelt er nog de vraag (in mijn hoofd in ieder geval). Wat gaat er met Drogon gebeuren?
Ik wou het eerst wel maar toen dacht ik 'mweh geen zin in iets kijken wat ik al heb gezien'. Maar merk dat ik details ga vergeten. Zoveel verhaallijnen door elkaarquote:Op dinsdag 28 april 2015 13:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik twijfelde, even 40 uur aan materiaal terugkijken.
Gelukkig hebben we de wiki pagina's.quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wou het eerst wel maar toen dacht ik 'mweh geen zin in iets kijken wat ik al heb gezien'. Maar merk dat ik details ga vergeten.
Ik vond haar eerdere seizoenen wel heel leuk, seizoen 1 vond ik haar echt awesome. En daarna ook wel omdat ze veel bezig was met die draakjes. Maar dit seizoen vind ik haar wel minder leukquote:Op dinsdag 28 april 2015 13:06 schreef muhahaha het volgende:
Ik ben dany wel zat eigenlijk. Ze is al zooo lang bezig.
Sinds de red desert vind ik haar redelijk saai.quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond haar eerdere seizoenen wel heel leuk, seizoen 1 vond ik haar echt awesome. En daarna ook wel omdat ze veel bezig was met die draakjes. Maar dit seizoen vind ik haar wel minder leuk
Ik denk dat het de bedoeling is dat we zien dat ze er een chaos van aan het maken is, zodat Tyrion als een soort redder in nood kan gaan optredenquote:Op dinsdag 28 april 2015 13:08 schreef Amarantha het volgende:
Ik vond haar eerdere seizoenen wel heel leuk, seizoen 1 vond ik haar echt awesome. En daarna ook wel omdat ze veel bezig was met die draakjes. Maar dit seizoen vind ik haar wel minder leuk
Ja, die is nog wel slim met goede inzichtenquote:Op dinsdag 28 april 2015 13:09 schreef Amarantha het volgende:
Maar gelukkig is Michiel Huisman bij Dany
Dat merk ik vooral met veel personages die veelvuldig voorkomen en maar weinig voorstellen. Zoals die Allister en Slynt /care, naam weer vergeten. Wie die molly naast Roose/Ramsay Bolton is is mij ook niet steeds niet duidelijk. Zusje van Ramsay of vrouw van Roose?quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar merk dat ik details ga vergeten.
quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:04 schreef Barbusse het volgende:
Bran gaan we dit hele seizoen niet zien had ik begrepen....
2 afleveringen terug kwam die naakt in beeldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Deze afleveringen totaal niet nee. Beetje zuipen, beetje neuken, beetje voorspelbaarquote:
Klinkt wel bekend van de eerste paar afleveringenquote:Op dinsdag 28 april 2015 13:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Deze afleveringen totaal niet nee. Beetje zuipen, beetje neuken, beetje voorspelbaar
Godverquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
2 afleveringen terug kwam die naakt in beeldPrrrr.
Ik vind hem serieus wel de knapste man in GoT op dit momentHij is geweldig in TremeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Nu je dat zo zegt, treffend die vergelijkingquote:Op dinsdag 28 april 2015 13:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Klinkt wel bekend van de eerste paar afleveringen
Vergeet van een muur afpissen niet trouwens, gvd dat is eigenlijk wel een 1 op 1 met het eerste seizoen. Een soort van; kijk hoe Tyrion weer terug is gevallen.
Throne gaat littlefinger niet lukken. Hij is gewoon iemand met zeer weinig vrienden maar die het spelletje uitermate goed speelt.quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd wat zijn uiteindelijke doel is.
Of hij echt voor de Iron Throne gaat
Het is nog maar de vraag of ie zo welkom is daar. Ik zie dat nog niet zo 1, 2, 3 gebeuren.quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:39 schreef Joosie200 het volgende:
... nu Hand of the Queen/Hand of the Khaleesi?
Eerst wil ze niets van hem weten, maar dan gaat hij haar uitlachen en vertellen dat ze een pruts drakenmoeder is en ze de draken kan trainen en dus weer los kan laten. En dan heeft ze wel oren naar wat hij te zeggen heeft.quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:44 schreef Weakling het volgende:
Het is nog maar de vraag of ie zo welkom is daar. Ik zie dat nog niet zo 1, 2, 3 gebeuren.
Steeds meer macht vergaren en steeds meer legers krijgen. Het zou zomaar kunnenquote:Op dinsdag 28 april 2015 13:43 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Throne gaat littlefinger niet lukken. Hij is gewoon iemand met zeer weinig vrienden maar die het spelletje uitermate goed speelt.
Zijn doel was altijd Cat maar dat wordt vrij moeilijk gezien de red wedding. Persoonlijk gok ik dat hij Sansa wilt, maar the vale zal daar ook wel bij zitten.
... en dan laat ze de draken op hem los, want ze houdt er niet van om uitgelachen en tegengesproken te worden.quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:56 schreef Isabeau het volgende:
Eerst wil ze niets van hem weten, maar dan gaat hij haar uitlachen en vertellen dat ze een pruts drakenmoeder is en ze de draken kan trainen en dus weer los kan laten. En dan heeft ze wel oren naar wat hij te zeggen heeft.
/speculatie
A game of thrones Risk edition, naar het idee van Little Fingerquote:Op dinsdag 28 april 2015 13:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Steeds meer macht vergaren en steeds meer legers krijgen. Het zou zomaar kunnen
Little Finger speelt gewoon monopoly op het Westeros bord.quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
A game of thrones Risk edition, naar het idee van Little Finger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was erbij toen Theon 'Unsullied' werd, remember (ik kan even geen betere plaatjes vinden):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorig seizoen deed ze ook mee tijdens het "jagen":SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief kind!
Verwachting: Ik denk dat ze einde van dit seizoen niet haalt![]()
![]()
Petyr speelt gewoon Risk en Monopoly en Kolonisten tegelijkertijdquote:Op dinsdag 28 april 2015 14:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Little Finger speelt gewoon monopoly op het Westeros bord.mag het weten![]()
Maar... waarom zou ze wél blij zijn met Varys? Uiteindelijk werkte Lord Friendzone toch voor hem?quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:06 schreef muhahaha het volgende:
Denk dat dany in eerste instantie niet blij zal zijn met een Lannister, zeker niet aangezien ze haar vader hebben verraden met een zwaard in z'n rug. Als Varys een beetje haast maakt en zijn praatje houdt zal ze zich misschien wel bedenken en realiseren dat Tyrion zeker wel kwaliteiten heeft en inmiddels geen agent zal zijn van Cersei. Dat en Tyrion heeft de oude boeken door lopen snuffelen, zeker wel kennis op gedaan over oa draken.BFF met GGMM![]()
Verrek, dat verband had ik helemaal niet gelegd in de laatste aflevering. Topquote:Op dinsdag 28 april 2015 14:07 schreef turance het volgende:
Deze chick, die afgelopen aflevering zo naar keek toen Sansa Ramsey ontmoette...
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:07 schreef turance het volgende:
Deze chick, die afgelopen aflevering zo naar keek toen Sansa Ramsey ontmoette:
(geen spoilers, gewoon plaatjes, anders wordt de post zo groot)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was erbij toen Theon 'Unsullied' werd, remember (ik kan even geen betere plaatjes vinden):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorig seizoen deed ze ook mee tijdens het "jagen":Nice huntress, mag ook zo meedoen bij de Hunger Games als tegenstreber van KatnissSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief kind!
[ afbeelding ]
Verwachting: Ik denk dat ze einde van dit seizoen niet haalt
mag het weten![]()
Omdat hij uit vrije wil komt en hij zijn leven in haar handen legt. Hij heeft wel veel connecties overal en dat maakt wel dat hij enige waarde heeft. Verder heeft hij nooit gelogen tegen haar, dat was Lord friendzone. Hij had ook in Kings Landing kunnen blijven, hij had tenslotte niets te maken met de moord op Tywin.quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:11 schreef DonRaja het volgende:
Maar... waarom zou ze wél blij zijn met Varys? Uiteindelijk werkte Lord Friendzone toch voor hem?![]()
Maar dat weet zij niet he, zij weet alleen dat ze door informatie die via hem is doorgespeeld bijna vermoord was.quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omdat hij uit vrije wil komt en hij zijn leven in haar handen legt. Hij heeft wel veel connecties overal en dat maakt wel dat hij enige waarde heeft. Verder heeft hij nooit gelogen tegen haar, dat was Lord friendzone. Hij had ook in Kings Landing kunnen blijven, hij had tenslotte niets te maken met de moord op Tywin.BFF met GGMM![]()
Hm klopt, ik denk wel dat Varys daarop bedacht is. Kan me niet voorstellen dat hij het risico gaat nemen dat ze hem zo omlegt. Dat of ze weet helemaal niet wie hij is.quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar dat weet zij niet he, zij weet alleen dat er door informatie die via hem is doorgespeeld bijna vermoord was.![]()
Haar kingsguard-gast zal hem sowieso herkennen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm klopt, ik denk wel dat Varys daarop bedacht is. Kan me niet voorstellen dat hij het risico gaat nemen dat ze hem zo omlegt. Dat of ze weet helemaal niet wie hij is.BFF met GGMM![]()
Goed punt, niet aan gedachtquote:Op dinsdag 28 april 2015 14:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Haar kingsguard-gast zal hem sowieso herkennen..
Ik mag die oude baas wel.
1 van de weinige met eer.![]()
Dat dachten we ook van Jorah ...quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:17 schreef muhahaha het volgende:
Ik mag die oude baas wel.
1 van de weinige met eer.There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:07 schreef turance het volgende:
Deze chick, die afgelopen aflevering zo naar keek toen Sansa Ramsey ontmoette:
(geen spoilers, gewoon plaatjes, anders wordt de post zo groot)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was erbij toen Theon 'Unsullied' werd, remember (ik kan even geen betere plaatjes vinden):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorig seizoen deed ze ook mee tijdens het "jagen":goede chick welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief kind!
[ afbeelding ]
Verwachting: Ik denk dat ze einde van dit seizoen niet haaltOh.![]()
True true...quote:
Ben benieuwd wat hij gaat zeggen als hij met Tyrion aan komt kakken.- Djehoetie / Jehuty -![]()
Zit er in de HBO reclame niet een (grote) spoiler wat betreft Jorah?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh zit ook in de trailer zie ik nu
[ Bericht 13% gewijzigd door Em31 op 28-04-2015 15:04:59 ]![]()
Ik kijk de trailers na afloop van de aflevering op HBO altijd wel, omdat ik er van uit ga dat HBO niks groots zal spoileren, maar het zit met dit soort dingen toch wel erg op het randje. Weet niet of ik richting het einde van het seizoen de trailers nog wil zien.quote:There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:56 schreef Em31 het volgende:
Misschien..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh zit ook in de trailer zie ik nu
SPOILER: wat gespeculaasOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mag het weten![]()
Varys was volgens mij altijd al voorstander van Dany. Als hij even uitlegt dat hij al jaren samenwerkt met illyrio, dan denk ik dat Dany hem wel zal vertrouwen. Ik hoop alleen wel dat Varys op tijd bij haar aankomt, want de geloofwaardigheid van Tyrion zal niet hoog zijn als hij als een gevangene aankomt ipv een vrije man. Hoop dat hij Jorah en Tyrion in Vollantis zelfs tegenkomt, zou perfect zijnquote:Op dinsdag 28 april 2015 14:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar... waarom zou ze wél blij zijn met Varys? Uiteindelijk werkte Lord Friendzone toch voor hem?
![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2015 15:07 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Misschien..speculatiesSPOILER: wat gespeculaasOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2015 15:07 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Misschien..SPOILER: wat gespeculaasOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Gisteravond Daredevil ( aanrader) afgekeken en waarschijnlijk vanavond dan eindelijk aan het nieuwe seizoen van GoT beginnen. Is mij tot nu toe zowaar gelukt om spoilers te vermijden...
Tails tell tales![]()
Hij heeft natuurlijk wel gewoon haar grootste tegenstander in Westeros afgeschoten met een kruisboog. Daar weten ze zelfs in Volantis van want daar willen ze zijn hoofd hebben voor Cersei.quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:44 schreef Weakling het volgende:
[..]
Het is nog maar de vraag of ie zo welkom is daar. Ik zie dat nog niet zo 1, 2, 3 gebeuren.
De man die en passant ook verantwoordelijk is voor het verraden van Aerys en daarmee het einde van haar dynastie.Laffe huichelaar![]()
Kijkt mij toch de makkelijkste manier niet meer als Lannister gezien te worden, de opperlannister vermoorden en opgejaagd worden door je eigen zusLaffe huichelaar![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:56 schreef Forbry het volgende:
Gisteravond Daredevil ( aanrader) afgekeken en waarschijnlijk vanavond dan eindelijk aan het nieuwe seizoen van GoT beginnen. Is mij tot nu toe zowaar gelukt om spoilers te vermijden...
![]()
Mij ook, wonder boven wonder, nog een weekje en dan zijn er geen spoilers meer![]()
![]()
Hoe heb je spoilers vermeden als je in dit topic post?quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:56 schreef Forbry het volgende:
Flesje bier![]()
Hier werd sowieso al niks gezegd over de uitgelekte afleveringenquote:Op dinsdag 28 april 2015 17:34 schreef lord_bono het volgende:
[..]![]()
Mij ook, wonder boven wonder, nog een weekje en dan zijn er geen spoilers meerAlleen wat door HBO is uitgezonden.
Your beauty never ever scared me.![]()
Nou moet ik wel zeggen dat dat wat lastig is. Ik orobeer gewoon mee te oraten maar af en toe twijfel ik wel even of dat nou wel of niet in ep 4 wasquote:Op dinsdag 28 april 2015 17:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hier werd sowieso al niks gezegd over de uitgelekte afleveringenAlleen wat door HBO is uitgezonden.
Laffe huichelaar![]()
Snap ikquote:Op dinsdag 28 april 2015 17:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou moet ik wel zeggen dat dat wat lastig is. Ik orobeer gewoon mee te oraten maar af en toe twijfel ik wel even of dat nou wel of niet in ep 4 wasNog een weekje haha. Vond je het niet jammer dat je weer 4 weken moest wachten?
Your beauty never ever scared me.![]()
Nee hoor. De enige reden dat ik ze biet allemaal achter elkaar kijk is wegens gebrek aan geduld het hele seizoen af te wachten, maar GoT kijk je imo toch het beste achter elkaar. Dan krijg je het veel beter mee omdat je bij aflevering 4 de kleine details uit aflevering 1 nog weet.quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Snap ikNog een weekje haha. Vond je het niet jammer dat je weer 4 weken moest wachten?
Als alle seizoenen straks geweest zijn, sluit ik me een week op in mijn rukbunker en kijk ik alles achter elkaar. Dominos zal het druk krijgen die weekLaffe huichelaar![]()
Dat is nog steeds mogelijk natuurlijkquote:Op dinsdag 28 april 2015 17:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik dacht eerst dat Jorah Tyrion gewoon naar King's Landing ging brengen voor de bountyNiet heel logisch, maar mogelijk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
ik mis haar sexy krullenquote:
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
dan ben je een van de weinigenquote:Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:56 schreef Em31 het volgende:
ik verwacht dat jorah idd tyrion zal terug brengen naar THE queen en dat zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh zit ook in de trailer zie ik nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
edit
-Rabia Al-Basri![]()
Hoe interpreteerden jullie het lachje van Petyr/Littlefinger toen Sansa ervoor koos om het proposal toch te accepteren?
Oh wat wordt ze groot en verstandig of wat ben ik toch goed met m'n plannetjes?![]()
Het laatstequote:Op dinsdag 28 april 2015 19:26 schreef Mr.Major het volgende:
Hoe interpreteerden jullie het lachje van Petyr/Littlefinger toen Sansa ervoor koos om het proposal toch te accepteren?
Oh wat wordt ze groot en verstandig of wat ben ik toch goed met m'n plannetjes?
Littlefinger heeft er helemaal geen belang bij dat Sansa de boel gaat wreken. Hij denkt alleen aan zichzelf en was dus blij dat Sansa in z'n verhaaltjes trapte.![]()
Dat hij vooral zijn plannetjes weer ziet lukken en Sansa nog steeds kan manipuleren.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:26 schreef Mr.Major het volgende:
Oh wat wordt ze groot en verstandig of wat ben ik toch goed met m'n plannetjes?
Snap ook niet waarom mensen denken dat Sansa is veranderd. Ze is nog steeds een naief en jankend prinsesjeOh.![]()
zoals cersei zei, he's still slithering aboutquote:Op dinsdag 28 april 2015 19:26 schreef Mr.Major het volgende:
Oh wat wordt ze groot en verstandig of wat ben ik toch goed met m'n plannetjes?Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Bolton heeft een mes tussen de ribben van d'r broer gestoken, en d'r moeder is daar ook nog eens vermoord. Wat had je dan verwacht dat ze zou doen... Als ze had gezegd, oh vet slim Littlefinger, dan kan ik weer naar m'n afgefakkelde ruïne die me doet denken aan m'n gehele dode familie met die tombes onder winterfell had men het weer onrealistisch gevonden.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom mensen denken dat Sansa is veranderd. Ze is nog steeds een naief en jankend prinsesje
Mensen die altijd alles achterlijk vinden, het te langzaam vinden gaan of lopen te zeuren over van alles dat ik nu niet ga noemen omdat het dan weer begint
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja verdomme, ik ben geen mod meer hè, ik kan nu niet zien wat hier stond maar krijg nog wel de lokquotequote:Laffe huichelaar![]()
ik las je post niet goed en begreep ff niet wie je naar refereerde, niks boeiendsquote:Op dinsdag 28 april 2015 20:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja verdomme, ik ben geen mod meer hè, ik kan nu niet zien wat hier stond maar krijg nog wel de lokquote
-Rabia Al-Basri![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:59 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Bolton heeft een mes tussen de ribben van d'r broer gestoken, en d'r moeder is daar ook nog eens vermoord. Wat had je dan verwacht dat ze zou doen... Als ze had gezegd, oh vet slim Littlefinger, dan kan ik weer naar m'n afgefakkelde ruïne die me doet denken aan m'n gehele dode familie met die tombes onder winterfell had men het weer onrealistisch gevonden.
Mensen die altijd alles achterlijk vinden, het te langzaam vinden gaan of lopen te zeuren over van alles dat ik nu niet ga noemen omdat het dan weer begint
Verkeerde conclusies trekken voor gevorderden dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
Ik weet het niet... Ik hoop echt dat Sansa actie gaat ondernemen. Maar van Petyr krijg ik echt de rillingen, wat die allemaal wel niet uitspookt...quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:26 schreef Mr.Major het volgende:
Oh wat wordt ze groot en verstandig of wat ben ik toch goed met m'n plannetjes?Het is patat.![]()
Ik denk overigens dat Petyr oprecht geen slechte plannen voor Sansa heeft. Hij hield ongelofelijk veel van haar moeder en in Sansa ziet hij die geliefde. Hij wil denk ik echt dat ze de kans op wraak gaat benutten. En daar wordt hij dan ongetwijfeld zelf ook beter van.quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:18 schreef Evi_90 het volgende:
Ik weet het niet... Ik hoop echt dat Sansa actie gaat ondernemen. Maar van Petyr krijg ik echt de rillingen, wat die allemaal wel niet uitspookt..."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
De hopeloze romanticus in mij heeft me ook al vaak genoeg op een dwaalspoor gebracht. Dat soort hoopvolle ideeën worden in deze serie meestal genadeloos afgemaakt.quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk overigens dat Petyr oprecht geen slechte plannen voor Sansa heeft. Hij hield ongelofelijk veel van haar moeder en in Sansa ziet hij die geliefde. Hij wil denk ik echt dat ze de kans op wraak gaat benutten. En daar wordt hij dan ongetwijfeld zelf ook beter van."Now which way do we go?" - Dorothy Gale![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:46 schreef DO2 het volgende:
De hopeloze romanticus in mij heeft me ook al vaak genoeg op een dwaalspoor gebracht. Dat soort hoopvolle ideeën worden in deze serie meestal genadeloos afgemaakt.maar Sansa is tegen beter weten in zo'n beetje mijn lieveling en ik wil niet dat haar nog meer ellende overkomt
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Sowieso heeft Petyr belangen die belangrijker zijn dan Sansa. Alleen Sansa is net zo belangrijk voor zijn plannen.Conscience do cost.![]()
Nou, omdat ik gewoon een post kan plaatsen zonder verder wat te lezen. Van de TT's kan ik (zonder de afleveringen te hebben gezien) meestal niet zo veel maken (en sta ik expres ook niet lang bij stil).quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:40 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Hoe heb je spoilers vermeden als je in dit topic post?
Van deze post van jou kreeg ik een quote-alert, dan hoef ik de rest dus ook niet te lezen.
Tot nu toe keek meneer Forbry nooit naar GoT. Hij gaf net aan dat hij dat misschien nu toch wel wil gaan doen, zodat we voortaan samen kunnen kijken. Vind ik eigenlijk wel heel leuk, maar zou wel betekenen dat ik nu moet wachten met seizoen 5 totdat hij de eerste 4 seizoenen heeft gezien en hij is bepaald geen snelle kijker
Tails tell tales![]()
Het antwoord was Tywin.quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja verdomme, ik ben geen mod meer hè, ik kan nu niet zien wat hier stond maar krijg nog wel de lokquoteBFF met GGMM![]()
Gewoon samen een half seizoen per avond er doorheen knallen. Moet kunnen tochquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:36 schreef Forbry het volgende:
[..]
Nou, omdat ik gewoon een post kan plaatsen zonder verder wat te lezen. Van de TT's kan ik (zonder de afleveringen te hebben gezien) meestal niet zo veel maken (en sta ik expres ook niet lang bij stil).
Van deze post van jou kreeg ik een quote-alert, dan hoef ik de rest dus ook niet te lezen.
Tot nu toe keek meneer Forbry nooit naar GoT. Hij gaf net aan dat hij dat misschien nu toch wel wil gaan doen, zodat we voortaan samen kunnen kijken. Vind ik eigenlijk wel heel leuk, maar zou wel betekenen dat ik nu moet wachten met seizoen 5 totdat hij de eerste 4 seizoenen heeft gezien en hij is bepaald geen snelle kijker![]()
Hoe moet ze wraak gaan nemen dan? Stiekem Roose slopen en hopen dat ze ermee weg komt? Dan is ze nog even naief als altijd denk ik.quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk overigens dat Petyr oprecht geen slechte plannen voor Sansa heeft. Hij hield ongelofelijk veel van haar moeder en in Sansa ziet hij die geliefde. Hij wil denk ik echt dat ze de kans op wraak gaat benutten. En daar wordt hij dan ongetwijfeld zelf ook beter van.Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).![]()
Nee, not gonna happen, ever!quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:44 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Gewoon samen een half seizoen per avond er doorheen knallen. Moet kunnen tochMax is hier iets van 2 afleveringen op een avond (meestal maar 1) en dat meestal beperkt tot iets van 4 avonden per week
(Voor mijn vriend bedoel ik dan, ik kijk gemiddeld genomen wel wat meer). Ga dan trouwens niet meekijken hoor (áls hij GoT gaat kijken, hij moest er nog wel even over nadenken). Besteed mijn tijd dan liever aan iets wat ik zelf nog niet eerder heb gezien.
Tails tell tales![]()
Roose lijkt me sowieso veel te slim om zoiets te laten gebeuren.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:56 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Hoe moet ze wraak gaan nemen dan? Stiekem Roose slopen en hopen dat ze ermee weg komt? Dan is ze nog even naief als altijd denk ik.![]()
Ik denk juist dat Roose haar onderschat.quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:34 schreef Funzel het volgende:
[..]
Roose lijkt me sowieso veel te slim om zoiets te laten gebeuren.Deathlift or Die.![]()
Misschien een domme vraag, maar weten de Boltons wel dat Sansa Sansa Stark is?
Zo ja. De enige reden voor instemming met het huwelijk is de mogelijkheid op wraak. Dat zullen de Boltons ook snappen, dus die zullen daar redelijk beducht op zijn. Zeker nu Sansa zich meteen al zo makkelijk heeft opgesteld![]()
Natuurlijk weten ze datDat heeft Little Finger juist onderhandeld
En met haar in #teamBolton hebben zij een stevigere claim on the North.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors![]()
Is inderdaad niet zo'n bijster slimme vraag. Als Ramsey en Sansa trouwen is het noorden gewoon van de Boltons, dan staan (waarschijnlijk) de andere families van het noorden ook achter de Boltons.![]()
Het is een poging tot verzoening, in de hoop dat ze op die manier de steun van het complete noorden krijgen. Maar het is niet een erg overtuigende, nee.quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Misschien een domme vraag, maar weten de Boltons wel dat Sansa Sansa Stark is?
Zo ja. De enige reden voor instemming met het huwelijk is de mogelijkheid op wraak. Dat zullen de Boltons ook snappen, dus die zullen daar redelijk beducht op zijn. Zeker nu Sansa zich meteen al zo makkelijk heeft opgesteld"Now which way do we go?" - Dorothy Gale![]()
Hopelijk geldt dat ook voor Brienne haar obsessie voor wraak op the Mannis.quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:46 schreef DO2 het volgende:
[..]
De hopeloze romanticus in mij heeft me ook al vaak genoeg op een dwaalspoor gebracht. Dat soort hoopvolle ideeën worden in deze serie meestal genadeloos afgemaakt.Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Wie is Max nou weer, en wat heeft hij ermee te maken?quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:00 schreef Forbry het volgende:
[..]
Nee, not gonna happen, ever!Max is hier iets van 2 afleveringen op een avond (meestal maar 1) en dat meestal beperkt tot iets van 4 avonden per week
![]()
Ok stelletje hokboeren![]()
Maar dan blijft mijn tweede punt staan. Niet zo slim van Sansa / Littlefinger om net te doen alsof er weinig aan de hand is, want dat gelooft natuurlijk niemand. Maar de Boltons vinden het blijkbaar geen probleem om met iemand te trouwen die jou wil vermoorden![]()
![]()
Koningin Max, vrouw van Willy.quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:12 schreef padlarf het volgende:
[..]
Wie is Max nou weer, en wat heeft hij ermee te maken?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
LOL!quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:12 schreef padlarf het volgende:
[..]
Wie is Max nou weer, en wat heeft hij ermee te maken?Op die manier wel een heel vaag verhaal ja
![]()
(Max van maximaal, maar dat wist je ook wel)
Tails tell tales![]()
Ik denk dat ze Sansa niet als een serieuze bedreiging zien, idd.quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Maar dan blijft mijn tweede punt staan. Niet zo slim van Sansa / Littlefinger om net te doen alsof er weinig aan de hand is, want dat gelooft natuurlijk niemand. Maar de Boltons vinden het blijkbaar geen probleem om met iemand te trouwen die jou wil vermoorden"Now which way do we go?" - Dorothy Gale![]()
Ik zie Sansa niet zo snel iemand vermoorden, zelfs niet uit wraakquote:Op dinsdag 28 april 2015 23:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Maar dan blijft mijn tweede punt staan. Niet zo slim van Sansa / Littlefinger om net te doen alsof er weinig aan de hand is, want dat gelooft natuurlijk niemand. Maar de Boltons vinden het blijkbaar geen probleem om met iemand te trouwen die jou wil vermoordenOh.![]()
Goed beschouwd is Sansa bij de Boltons best veilig. Ze hebben haar (naam) immers heel hard nodig, nu ze niet langer op de steun van de Lannisters meer hoeven te rekenen.
En mocht Stannis de Boltons in de (nabije) toekomst op de knieën krijgen, dan kan ze hem - gezien haar geschiedenis - er ws vrij makkelijk van overtuigen dat ze tot dat huwelijk gedwongen is. Dus gaat ze gewoon vrijuit, en behoudt ze als enige Stark ook nog eens het recht op Winterfell. En LF profiteert daar natuurlijk ook weer van.
Een goeie situatie, dus. Gezien de nogal penibele omstandigheden."Now which way do we go?" - Dorothy Gale![]()
Ik denk ook dat Ramsey zij belofte om haar nooit iets aan te doen waar zal maken. Deze sadist is slimmer dan Joffrey, hij weet dat hij haar nodig heeft. De Boltons zullen haar misschien wel mentaal martelen door opmerkingen over haar familie te maken. Maar dat is ze wel gewend van haar tijd in King's Landing. Al zou het me ook niet verbazen als ze haar juist heel hoffelijk behandelen. Het is die vriendin van Ramsey die ze moet vrezen. Die jaloerse blik van deze aflevering zegt genoeg. Bovendien heeft ze veel van Ramsey geleert als het om martelen en slachten gaat....quote:Op woensdag 29 april 2015 00:23 schreef DO2 het volgende:
Goed beschouwd is Sansa bij de Boltons best veilig. Ze hebben haar (naam) immers heel hard nodig, nu ze niet langer op de steun van de Lannisters meer hoeven te rekenen.
En mocht Stannis de Boltons in de (nabije) toekomst op de knieën krijgen, dan kan ze hem - gezien haar geschiedenis - er ws vrij makkelijk van overtuigen dat ze tot dat huwelijk gedwongen is. Dus gaat ze gewoon vrijuit, en behoudt ze als enige Stark ook nog eens het recht op Winterfell. En LF profiteert daar natuurlijk ook weer van.
Een goeie situatie, dus. Gezien de nogal penibele omstandigheden.![]()
Ze hebben haar slechts nodig tot het eerste kind. Daarna heeft moeders 0% waarde.quote:Op woensdag 29 april 2015 00:51 schreef Aristoteless het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Ramsey zij belofte om haar nooit iets aan te doen waar zal maken. Deze sadist is slimmer dan Joffrey, hij weet dat hij haar nodig heeft. De Boltons zullen haar misschien wel mentaal martelen door opmerkingen over haar familie te maken. Maar dat is ze wel gewend van haar tijd in King's Landing. Al zou het me ook niet verbazen als ze haar juist heel hoffelijk behandelen. Het is die vriendin van Ramsey die ze moet vrezen. Die jaloerse blik van deze aflevering zegt genoeg. Bovendien heeft ze veel van Ramsey geleert als het om martelen en slachten gaat....http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen![]()
Maar voordat ze getrouwd is, zwanger raakt en het kindje uitpoept, zullen er vast wel nieuwe ontwikkelingen in Winterfell zijn.![]()
Stannis gaat er toch heen? Hij zou binnen 2 weken naar Winterfell rijden. Denk niet dat Sansa binnen 2 weken trouwt en zwanger raaktquote:Op woensdag 29 april 2015 01:27 schreef Aristoteless het volgende:
Maar voordat ze getrouwd is, zwanger raakt en het kindje uitpoept, zullen er vast wel nieuwe ontwikkelingen in Winterfell zijn.![]()
![]()
Volgens mij niet. Geeft maar al te goed weer dat een random Noorderling nog steeds achter de Starks staat.quote:Op woensdag 29 april 2015 11:07 schreef pollepel. het volgende:
Moeten we dat oude vrouwtje herkennen die Sansa verwelkomde en zei: The north remembers?Flesje bier![]()
Jup, Stannis zei toch echt dat ie binnen a fortnight zou vertrekken bij Castle Black, op naar Winterfell om de boel te reclaimen.quote:Op woensdag 29 april 2015 11:18 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Stannis gaat er toch heen? Hij zou binnen 2 weken naar Winterfell rijden. Denk niet dat Sansa binnen 2 weken trouwt en zwanger raaktmag het weten![]()
Sansa is op dit moment in Moat Cailin hé.quote:Op woensdag 29 april 2015 11:30 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jup, Stannis zei toch echt dat ie binnen a fortnight zou vertrekken bij Castle Black, op naar Winterfell om de boel te reclaimen.![]()
Nee toch, ze is al in Winterfellquote:Op woensdag 29 april 2015 11:52 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Sansa is op dit moment in Moat Cailin hé.![]()
Winterfell is toch kapot?quote:Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
Nope, Bolton huisvesten zich nu in Winterfell, check de map in de intro. De banner van de Boltons huist nu in Winterfell en dat wil Stannis en Littlefinger anders zien natuurlijkquote:Op woensdag 29 april 2015 11:52 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Sansa is op dit moment in Moat Cailin hé.
[ Bericht 0% gewijzigd door Joosie200 op 29-04-2015 12:26:09 ]mag het weten![]()
Deze discussie ontstond ook in het recap-topic. Tijdens de aflevering zelf moest ik ook twee keer denken, maar Sansa is in Winterfell nu.quote:
Game of Thrones - High Sparrow![]()
dat werd idd niet echt heel duidelijk weergegeven, hadden ze best met een shot van winterfell mogen doen, toch een belangrijk moment vind ik dat Winterfell weer in beeld is. En dat er een weer een Stark isquote:Op woensdag 29 april 2015 12:24 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Deze discussie ontstond ook in het recap-topic. Tijdens de aflevering zelf moest ik ook twee keer denken, maar Sansa is in Winterfell nu.
Game of Thrones - High Sparrow![]()
die hele high sparrow ontgaat me even, wel leuke acteur ... ook the mountain was er nog fftjes ... ben benieuwd wat de bedoeling van de geheel situatie in King's Landing nu gaat worden04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15![]()
Gaat ongetwijfeld een rol spelen tussen Cersei en Margaery. Cersie liep daar in ieder geval flink te slijmen, dus die gaat ze nog wel ergens voor gebruiken.quote:Op woensdag 29 april 2015 12:39 schreef Re het volgende:
die hele high sparrow ontgaat me even, wel leuke acteur ... ook the mountain was er nog fftjes ... ben benieuwd wat de bedoeling van de geheel situatie in King's Landing nu gaat worden![]()
quote:Op woensdag 29 april 2015 12:20 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nope, Bolton huisvesten zich nu in Winterfell, check de map in de intro.![]()
![]()
![]()
ik ben benieuwd of davos jon op andere gedachten heeft gebracht met zijn gesprek dat hij zich wel degelijk zou moeten "bemoeien" met de politics in westeros, immers stannis kan wel naar winterfell gaan en de stad innemen, maar hij heeft een stark nodig, omdat de boodschap van deze aflevering was de noorderlingen willen de starks terug en de boltons worden uitgekotst
toen sansa zei in winterfell heerst nu bolton zei baelish, "for now" suggererend, dat hij verder kijktIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Als je goed kijkt zie je daar rechts van die bolton sigil een gebroken Stark sigil liggen, trouwens.quote:Conscience do cost.![]()
idd! was me ontgaan!quote:Op woensdag 29 april 2015 13:13 schreef ems. het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je daar rechts van die bolton sigil een gebroken Stark sigil liggen, trouwens.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Mooi detail, had ik ook nog niet gezienquote:Op woensdag 29 april 2015 13:13 schreef ems. het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je daar rechts van die bolton sigil een gebroken Stark sigil liggen, trouwens.![]()
Geen idee, maar het was desondanks toch een kippenvel momentje.quote:Op woensdag 29 april 2015 11:07 schreef pollepel. het volgende:
Moeten we dat oude vrouwtje herkennen die Sansa verwelkomde en zei: The north remembers?![]()
Inderdaad, duidelijke hint dat de Boltons nog wel genaaid gaan worden.quote:Op woensdag 29 april 2015 14:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Geen idee, maar het was desondanks toch een kippenvel momentje.![]()
Hoe eerder hoe beter!quote:Op woensdag 29 april 2015 14:43 schreef Drankster het volgende:
[..]
Inderdaad, duidelijke hint dat de Boltons nog wel genaaid gaan worden.![]()
![]()
Justice at last, kom maar door met Briennequote:Op woensdag 29 april 2015 14:43 schreef Drankster het volgende:
[..]
Inderdaad, duidelijke hint dat de Boltons nog wel genaaid gaan worden.
mag het weten![]()
Muah opzich vind ik de Boltons wel tof, ze hebben misschien wel Rob en co gekilled maar dat waren ook maar een stel irritante pussies en dan vooral cat.![]()
![]()
Ben zeer benieuwd wat voor rol -nu nog- Reek in het geheel zal gaan spelen.
Edit: die scène dat zijn zus hem kwam redden is nu wel jammer. Maakt een mogelijke bekering nu onwaarschijnlijker![]()
Trouwens. Ik vond Kevan Lannister echt tof! Even Cersei laten weten dat ze geen macht heeft.
Je ziet sowieso wel heel mooi dat de macht die Cersei had over alles en iedereen echt niets is nu haar vader er niet meer is.Tralalalaaa![]()
Niet alleen haar vader maar ze heeft ook geen echte titel meer.quote:Op woensdag 29 april 2015 15:44 schreef Take_A_Picture het volgende:
Trouwens. Ik vond Kevan Lannister echt tof! Even Cersei laten weten dat ze geen macht heeft.
Je ziet sowieso wel heel mooi dat de macht die Cersei had over alles en iedereen echt niets is nu haar vader er niet meer is.![]()
Nee die zit nog gewoon in z'n kasteel the Twinsquote:Op woensdag 29 april 2015 15:46 schreef DonRaja het volgende:
Misschien heb ik het gemist, maar is Walder Frey al aangepakt voor zijn verraad?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: