Je zou haar ook van Arrow kunnen kennen.quote:Op maandag 27 april 2015 21:19 schreef Voszje het volgende:
[..]
Speelt die The night is dark and full of terrors #2 nou in The Wolverine? Ik dacht haar ergens van te herkennen.
Ik kom hier liever niet vanwege het disproportioneel hoge percentage Margaery haters.quote:Op maandag 27 april 2015 20:59 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik snap echt niet waarom deze reeks zo tam is geworden. Zelfs Khaleesi is er niet.De activiteit is veel te laag, zelfs voor het handjevol mensen dat bang is voor spoilers over de gelekte afleveringen.
Hear hearquote:Op maandag 27 april 2015 23:16 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ik kom hier liever niet vanwege het disproportioneel hoge percentage Margaery haters.
Margaery heeft gewoon een irritant bekkiequote:Op maandag 27 april 2015 23:16 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ik kom hier liever niet vanwege het disproportioneel hoge percentage Margaery haters.
quote:Op maandag 27 april 2015 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Margaery heeft gewoon een irritant bekkie
Als je het over The House of Black and White hebt dat is o.a. een stervenshuis. Mensen die niet lang om te leven hebben komen daar.quote:Op maandag 27 april 2015 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Arya was best wel mooi in haar nieuwe klerenDie verhaallijn moet verder nog loskomen. Waarom was die ene man nu eigenlijk dood daar aan het begin van de aflevering?
Ik moest even terugdenken aan die keer dat Robb die insubordinate Karstark executeerde.quote:Op dinsdag 28 april 2015 00:44 schreef maho_91 het volgende:
Jon Snow. Weg met Lord Janos en lekker even Stannis temmen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast wil ik snel naar Dorne, want de actrice die Myrcella speelt is best wel een schatje. 'k Zou willen dat we haar naakt in de Water Gardens gaan zien rondbanjeren, maar daar is ze waarschijnlijk zowel te oud als te jong voor.
[ Bericht 10% gewijzigd door Repelsteeltju op 28-04-2015 00:58:23 ]“An interesting thing is a good thing.”
the legacyquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2015 00:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
De scenes met Tommen waren het beste. De scenes met Sansa verwarren me. De scenes met Tyrion en Arya zijn wel te doen. De voor de rest gebuert er gewoon niet zo heel veel, maar waar ik wel heel bang voor ben is dat:hoe vaak moet je deze post nog editten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast wil ik snel naar Dorne, want de actrice die Myrcella speelt is best wel een schatje. 'k Zou willen dat we haar naakt in de Water Gardens gaan zien rondbanjeren, maar daar is ze zowel te oud als te jong voor.
[ afbeelding ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
lekker belangrijk, het is social mediaquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2015 00:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
De scenes met Tommen waren het beste. De scenes met Sansa verwarren me. De scenes met Tyrion en Arya zijn wel te doen. De voor de rest gebuert er gewoon niet zo heel veel, maar waar ik wel heel bang voor ben is dat:MyrcellaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast wil ik snel naar Dorne, want de actrice die Myrcella speelt is best wel een schatje. 'k Zou willen dat we haar naakt in de Water Gardens gaan zien rondbanjeren, maar daar is ze waarschijnlijk zowel te oud als te jong voor.
[ afbeelding ]![]()
Wat lult die Tommen met dat Margaery de mooiste vrouw is van Westeros. Hij kan beter zijn ouders nadoen en zijn zus doenOh.
Bij Tan aan tafel vond ik het een vreselijk zelfingenomen figuurquote:Op maandag 27 april 2015 14:34 schreef Slayage het volgende:
dit is trouwens die nieuwe hollander in de serie![]()
[ link | afbeelding ]
Hij zat bij een praatprogramma omdat hij 5 seconden in beeld was en 1 zin tekst had??quote:Op dinsdag 28 april 2015 07:46 schreef TheVulture het volgende:
Bij Tan aan tafel vond ik het een vreselijk zelfingenomen figuur
Alle verhaallijnen moeten weer opnieuw gestart worden hè. Er zijn veel veranderingen geweest sinds eind vorig seizoen dat er weer opbouw moet zijn.quote:Op dinsdag 28 april 2015 07:41 schreef TheVulture het volgende:
Het seizoen komt erg traag op gang, alleen Jon Snow gaat lekker
Jon was goed bezig inderdaadquote:Op dinsdag 28 april 2015 00:44 schreef maho_91 het volgende:
Jon Snow. Weg met Lord Janos en lekker even Stannis temmen
.
quote:Op dinsdag 28 april 2015 07:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij zat bij een praatprogramma omdat hij 5 seconden in beeld was en 1 zin tekst had??
Toevallig niet, was inderdaad van The Wolverine.quote:Op maandag 27 april 2015 22:53 schreef Operc het volgende:
[..]
Je zou haar ook van Arrow kunnen kennen.(Mocht je dat kijken.
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |