Gelukkig hebben we de wiki pagina's.quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wou het eerst wel maar toen dacht ik 'mweh geen zin in iets kijken wat ik al heb gezien'. Maar merk dat ik details ga vergeten.
Ik vond haar eerdere seizoenen wel heel leuk, seizoen 1 vond ik haar echt awesome. En daarna ook wel omdat ze veel bezig was met die draakjes. Maar dit seizoen vind ik haar wel minder leukquote:Op dinsdag 28 april 2015 13:06 schreef muhahaha het volgende:
Ik ben dany wel zat eigenlijk. Ze is al zooo lang bezig.
Sinds de red desert vind ik haar redelijk saai.quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond haar eerdere seizoenen wel heel leuk, seizoen 1 vond ik haar echt awesome. En daarna ook wel omdat ze veel bezig was met die draakjes. Maar dit seizoen vind ik haar wel minder leuk
Ik denk dat het de bedoeling is dat we zien dat ze er een chaos van aan het maken is, zodat Tyrion als een soort redder in nood kan gaan optredenquote:Op dinsdag 28 april 2015 13:08 schreef Amarantha het volgende:
Ik vond haar eerdere seizoenen wel heel leuk, seizoen 1 vond ik haar echt awesome. En daarna ook wel omdat ze veel bezig was met die draakjes. Maar dit seizoen vind ik haar wel minder leuk
Ja, die is nog wel slim met goede inzichtenquote:Op dinsdag 28 april 2015 13:09 schreef Amarantha het volgende:
Maar gelukkig is Michiel Huisman bij Dany
Dat merk ik vooral met veel personages die veelvuldig voorkomen en maar weinig voorstellen. Zoals die Allister en Slynt /care, naam weer vergeten. Wie die molly naast Roose/Ramsay Bolton is is mij ook niet steeds niet duidelijk. Zusje van Ramsay of vrouw van Roose?quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar merk dat ik details ga vergeten.
quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:04 schreef Barbusse het volgende:
Bran gaan we dit hele seizoen niet zien had ik begrepen....
2 afleveringen terug kwam die naakt in beeldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Deze afleveringen totaal niet nee. Beetje zuipen, beetje neuken, beetje voorspelbaarquote:
Klinkt wel bekend van de eerste paar afleveringenquote:Op dinsdag 28 april 2015 13:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Deze afleveringen totaal niet nee. Beetje zuipen, beetje neuken, beetje voorspelbaar
Godverquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
2 afleveringen terug kwam die naakt in beeldPrrrr.
Ik vind hem serieus wel de knapste man in GoT op dit momentHij is geweldig in TremeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Nu je dat zo zegt, treffend die vergelijkingquote:Op dinsdag 28 april 2015 13:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Klinkt wel bekend van de eerste paar afleveringen
Vergeet van een muur afpissen niet trouwens, gvd dat is eigenlijk wel een 1 op 1 met het eerste seizoen. Een soort van; kijk hoe Tyrion weer terug is gevallen.
Throne gaat littlefinger niet lukken. Hij is gewoon iemand met zeer weinig vrienden maar die het spelletje uitermate goed speelt.quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd wat zijn uiteindelijke doel is.
Of hij echt voor de Iron Throne gaat
Het is nog maar de vraag of ie zo welkom is daar. Ik zie dat nog niet zo 1, 2, 3 gebeuren.quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:39 schreef Joosie200 het volgende:
... nu Hand of the Queen/Hand of the Khaleesi?
Eerst wil ze niets van hem weten, maar dan gaat hij haar uitlachen en vertellen dat ze een pruts drakenmoeder is en ze de draken kan trainen en dus weer los kan laten. En dan heeft ze wel oren naar wat hij te zeggen heeft.quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:44 schreef Weakling het volgende:
Het is nog maar de vraag of ie zo welkom is daar. Ik zie dat nog niet zo 1, 2, 3 gebeuren.
Steeds meer macht vergaren en steeds meer legers krijgen. Het zou zomaar kunnenquote:Op dinsdag 28 april 2015 13:43 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Throne gaat littlefinger niet lukken. Hij is gewoon iemand met zeer weinig vrienden maar die het spelletje uitermate goed speelt.
Zijn doel was altijd Cat maar dat wordt vrij moeilijk gezien de red wedding. Persoonlijk gok ik dat hij Sansa wilt, maar the vale zal daar ook wel bij zitten.
... en dan laat ze de draken op hem los, want ze houdt er niet van om uitgelachen en tegengesproken te worden.quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:56 schreef Isabeau het volgende:
Eerst wil ze niets van hem weten, maar dan gaat hij haar uitlachen en vertellen dat ze een pruts drakenmoeder is en ze de draken kan trainen en dus weer los kan laten. En dan heeft ze wel oren naar wat hij te zeggen heeft.
/speculatie
A game of thrones Risk edition, naar het idee van Little Fingerquote:Op dinsdag 28 april 2015 13:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Steeds meer macht vergaren en steeds meer legers krijgen. Het zou zomaar kunnen
Little Finger speelt gewoon monopoly op het Westeros bord.quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
A game of thrones Risk edition, naar het idee van Little Finger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |