Opvallend is misschien niet het goede woord maar je snapt mij welquote:Op dinsdag 28 april 2015 12:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo opvallend? Zo werkt Hollywood![]()
Net als dat Brienne en Sansa elkaar net ontliepen
Benieuwd wat zijn uiteindelijke doel is.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat en ik denk puur eigen belang. Sansa op de troon van Winterfell betekend een goede vriend voor hem zodra hij weer in de Eyrie gaat zitten.
Rijkdom denk ik, wie er op de troon zit zal hem niet zoveel uitmaken. Zolang hij maar invloed heeft.quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Benieuwd wat zijn uiteindelijke doel is.
Of hij echt voor de Iron Throne gaat
Jon weet het toch ook. Omdat Bran Sam ontmoette en die zal het Jon wel verteld hebbenquote:Op dinsdag 28 april 2015 12:56 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Precies, gaat nog een leuke familiereünie worden ooit. Sansa met haar doodgewaande Bran/Rickon, Arya als assassin op pad en dan nog Jon erbij om het feest compleet te maken. Bran weet dat Jon nog leeft, maar verder zijn Jon/Arya/Sansa in het ongewisse van elkaar.
Woow, dat was toch best memorabel.quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:01 schreef Amarantha het volgende:
Echt erg, er gaat niet eens een zwak lampje branden in mijn hoofd bij dat verhaal over Theon en die verbrande kinderen
Hodor is wel tof ja maar Bran daar in tegen.. Ik heb echt niks met hemquote:Op dinsdag 28 april 2015 12:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik mis Hodor
Hodor Hodor Hodor Hodor
quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Woow, dat was toch best memorabel.
Ik wist niet meer wie Slynt was, moest ik ook nalezen.
Bran is de opperbaas in wording met zijn skills.quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hodor is wel tof ja maar Bran daar in tegen.. Ik heb echt niks met hem
Dan had je afgelopen zondag naar de Antwerp Convention moeten gaan, daar was ze.quote:
Dat wist ik vorig seizoen ook niet meer toen hij zich verstopte.quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Woow, dat was toch best memorabel.
Ik wist niet meer wie Slynt was, moest ik ook nalezen.
Dacht het ook niet nee, dat zijn verhaal wat eerder is vertelt.quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:04 schreef Barbusse het volgende:
Bran gaan we dit hele seizoen niet zien had ik begrepen....
Mosterd na de maaltijd ditquote:Op dinsdag 28 april 2015 13:04 schreef Weakling het volgende:
[..]
Dan had je afgelopen zondag naar de Antwerp Convention moeten gaan, daar was ze.
Stom wijf was datquote:Op dinsdag 28 april 2015 13:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn verhaallijn werd net boeiend.
En ik mis Meera
Ja dat ga ik volgend seizoen maar doen. Dacht dat het niet nodig wasquote:Op dinsdag 28 april 2015 13:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gelukkig alles teruggekeken voor het nieuwe seizoen begon
Ik twijfelde, even 40 uur aan materiaal terugkijken.quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat ga ik volgend seizoen maar doen. Dacht dat het niet nodig was
Is wel leuk om alle hints te zien naar grote gebeurtenissenquote:Op dinsdag 28 april 2015 13:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat ga ik volgend seizoen maar doen. Dacht dat het niet nodig was
Mjah, sorry.quote:
Die gaat de andere twee bevrjden en fikt vervolgens heel Essos af.quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:04 schreef Amarantha het volgende:
En natuurlijk speelt er nog de vraag (in mijn hoofd in ieder geval). Wat gaat er met Drogon gebeuren?
Ik wou het eerst wel maar toen dacht ik 'mweh geen zin in iets kijken wat ik al heb gezien'. Maar merk dat ik details ga vergeten. Zoveel verhaallijnen door elkaarquote:Op dinsdag 28 april 2015 13:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik twijfelde, even 40 uur aan materiaal terugkijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |