Ja I know maar hopen mag toch altijd?quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zie ik niet gebeuren nee, sowieso kan hij geen zonen voortbrengen aangezien Ramsy zijn worst op heeft gestuurd naar zijn pa.
Waarom zou ze dat doenquote:Op dinsdag 28 april 2015 12:47 schreef Amarantha het volgende:
Ik hoop echt dat Theon/Reek ooit weer vrij komt en nog een redelijk normaal leven kan hebben. Maar zal wel niet gebeuren. Misschien gaat Sansa hem wel helpen?
Little Finger kent de reputatie waarschijnlijk wel maar geeft geen neuk en Sansa, die weet dat niet nee.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:50 schreef Weakling het volgende:
Wat ik wel apart vond was dat Little Finger en Sansa de reputatie van Ramsey niet lijken te kennen.
Het is wel dankzij Theon dat Winterfell werd geruïneerd. Geen idee of ze dat in Kings Landing mee heeft gekregen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:52 schreef Amarantha het volgende:
Kan mij niet voorstellen dat Sansa niet gaat vragen waarom er iemand rondloopt als een hoopje ellende? Valt toch meteen op dat Theon daar niet zit omdat hij het zo leuk vindt.
Ze denkt dat Theon haar broertjes heeft vermoordquote:Op dinsdag 28 april 2015 12:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat Theon nu een zielig hoopje is geworden
Littlefinger is alleen maar bezig om zijn geliefde chaos te creërenquote:Op dinsdag 28 april 2015 12:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Little Finger kent de reputatie waarschijnlijk wel maar geeft geen neuk en Sansa, die weet dat niet nee.
In het gesprek dat ie met Ramsey had leek het daar naar mijn idee niet op gezien zijn opmerking in de trant van dat Ramsey zo'n onbekende Bolton voor 'm was. Zag in ieder geval geen hint dat daar iets meer achter zat en hij het wel wist.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:50 schreef muhahaha het volgende:
Little Finger kent de reputatie waarschijnlijk wel maar geeft geen neuk en Sansa, die weet dat niet nee.
Nee toch? Dat denkt ze toch van Ramsey zn vader? Of ziet ze hun allebei als moordenaars? Dat laatste is mij dan niet opgevallenquote:Op dinsdag 28 april 2015 12:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze denkt dat Theon haar broertjes heeft vermoord
Dat en ik denk puur eigen belang. Sansa op de troon van Winterfell betekend een goede vriend voor hem zodra hij weer in de Eyrie gaat zitten.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Littlefinger is alleen maar bezig om zijn geliefde chaos te creëren
Precies, gaat nog een leuke familiereünie worden ooit. Sansa met haar doodgewaande Bran/Rickon, Arya als assassin op pad en dan nog Jon erbij om het feest compleet te maken. Bran weet dat Jon nog leeft, maar verder zijn Jon/Arya/Sansa in het ongewisse van elkaar.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze denkt dat Theon haar broertjes heeft vermoord
Stond Sansa daar niet naast? Ik denk wel dat hij het weet, hij loopt al wat langer mee en Bolton was Starks rechterhand. Niet zomaar een onbekende house in het Noorden.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:55 schreef Weakling het volgende:
In het gesprek dat ie met Ramsey had leek het daar naar mijn idee niet op gezien zijn opmerking in de trant van dat Ramsey zo'n onbekende Bolton voor 'm was. Zag in ieder geval geen hint dat daar iets meer achter zat en hij het wel wist.
Elkaar eerst op het nippertje ontlopen maar die komen elkaar wel tegen hoor. Is gewoon goed voor de showquote:Op dinsdag 28 april 2015 12:52 schreef Amarantha het volgende:
Kan mij niet voorstellen dat Sansa niet gaat vragen waarom er iemand rondloopt als een hoopje ellende? Valt toch meteen op dat Theon daar niet zit omdat hij het zo leuk vindt.
Dat vond ik ook wel erg opvallen jaquote:
Ditquote:Op dinsdag 28 april 2015 12:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Littlefinger is alleen maar bezig om zijn geliefde chaos te creëren
Nee Bolton heeft Robb vermoord en haar moeder.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee toch? Dat denkt ze toch van Ramsey zn vader? Of ziet ze hun allebei als moordenaars? Dat laatste is mij dan niet opgevallen
Moet zeggen begin inmiddels wel wat details te vergeten van vorige seizoenen. Bij seizoen 6 ga ik wel alles maar even terug kijken eerst haha.
Hoezo opvallend? Zo werkt Hollywoodquote:Op dinsdag 28 april 2015 12:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat vond ik ook wel erg opvallen jaDat ze die 2 samen in beeld brachten. Mijn gevoel zegt gewoon dat daar iets mee gaat gebeuren.
Aah ok, thanksquote:Op dinsdag 28 april 2015 12:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee Bolton heeft Robb vermoord en haar moeder.
Theon verbrandde die weeskinderen en deed of het Bran en Rickon waren
Waarbij dat toch ook werd aangenomen door de andere mensen?quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee Bolton heeft Robb vermoord en haar moeder.
Theon verbrandde die weeskinderen en deed of het Bran en Rickon waren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |