Alle seizoenen begonnen vrij rustig dacht ik, maar ondanks dat zat er altijd wel venijn, intrige en spanning in de verhalen. Ik mis dat nu in dit seizoen. Alles gebeurt nogal tussen neus en lippen door. Misschien ben ik GoT te gewoon gaan vinden, is het nieuwe er nu echt vanaf voor me. Vermaak me prima hoor, daar niet van, maar ik mis de jus op de aardappels.quote:Op dinsdag 28 april 2015 10:21 schreef turance het volgende:
Dit seizoen gaat net als seizoen twee, rustig op gang.
Dat is wel erg naargeestig en meteen ook een brevet van onvermogen; ze verklaren zelf geen spanning op te kunnen bouwen en voor een waardige ontlading te kunnen zorgen zonder een hele bak personages te vermoorden.quote:Op dinsdag 28 april 2015 10:21 schreef turance het volgende:
De makers waren al bang dat de meeste kijkers het seizoen moeilijk op gang vinden komen, na het spektakel van de afgelopen twee seizoenen met veel doden. We verwachten nu dat elke aflevering minimaal één belangrijk personage dood gaat.. Dit seizoen gaat net als seizoen twee, rustig op gang.
Ik vermaak me ook prima hoorquote:Op dinsdag 28 april 2015 08:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alle verhaallijnen moeten weer opnieuw gestart worden hè. Er zijn veel veranderingen geweest sinds eind vorig seizoen dat er weer opbouw moet zijn.
Ik vermaak me prima trouwens
Ik geniet sowieso van die opbouw. Kan je nog wat speculeren waar het heen gaat.quote:Op dinsdag 28 april 2015 11:45 schreef Voszje het volgende:
Persoonlijk heb ik er niet zoveel erg in dat het zogezegd 'traag' opgang komt. Juist die kleine dingetjes, zoals bijvoorbeeld het gebitch tussen Cersei en Margaery, vind ik leuk. Hierdoor vraag ik me af wat er verder gaat gebeuren tussen die twee, net als Cersei met haar nadruk op "anything you need" en daarna het (hoon)gelach van die kliek... Dan denk ik: "Wat is Cersei van plan?".
Precies.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik geniet sowieso van die opbouw. Kan je nog wat speculeren waar het heen gaat.
Al zal er wel een slag om Winterfell komen denk ik zo
Daar ziet het er wel naar uit, Stannis heeft het niet zo op backstabbers.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik geniet sowieso van die opbouw. Kan je nog wat speculeren waar het heen gaat.
Al zal er wel een slag om Winterfell komen denk ik zo
Ik weet het niet. Tot nu toe niet.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jon zal uiteindelijk wel overstag gaan gok ik.
Benieuwd of de Wildlings meegaan
Ah thanks, stond net op het punt toch maar even dat stukje terug te kijken haha maar nu niet meer nodig. Dacht echt 2 seconden dat hij van die muur geduwd zou wordenquote:Op dinsdag 28 april 2015 12:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die gaat naar de Queen aldus Jorah.
Dan heb je wel een scene gemist.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:37 schreef Amarantha het volgende:
Ah thanks, stond net op het punt toch maar even dat stukje terug te kijken haha maar nu niet meer nodig. Dacht echt 2 seconden dat hij van die muur geduwd zou worden
Huh. Ik heb alleen gezien dat hij ontvoert werd vanaf de plek waar hij aan het pissen was. Ik heb Jorah wel gezien. Zal nog eens aanzetten, vreemde shit dit haha. Kan mij geen boot herinnerenquote:Op dinsdag 28 april 2015 12:38 schreef muhahaha het volgende:
Hij krijgt een zak over zijn hoofd en later, als hij in de boot ligt, wordt de zak eraf gehaald en ziet hij Jorah. Die zegt dat hij hem naar de Queen gaat brengen.
Dat is volgens mij 2 seconde voor het einde, een cliffhangertje.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Huh. Ik heb alleen gezien dat hij ontvoert werd vanaf de plek waar hij aan het pissen was. Ik heb Jorah wel gezien. Zal nog eens aanzetten, vreemde shit dit haha. Kan mij geen boot herinneren
Tyrion boeit je niet? Watquote:Op dinsdag 28 april 2015 12:17 schreef timmmmm het volgende:
Mensen die me op het moment dan weer totaal niet kunnen boeien zijn Jaime en bronn, Tyrion en dat hele Theongedoe.
dit x10.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:14 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind her juist schitterend dat overal op zoveel manieren de soanning hoog aan het oplopen is. In Mereen tussen de slaven, de masters en onze Khaleesi die er middenin zit, compleet met drakenscenes. In het noorden met Jon en de struggles die onvermijdelijk gaan volgen op zijn machtsovername en de aanwezigheid van Stannis daar met Carice én de wildlings die daar ook allemaal zijn. Stannis die eerst the North van Bolton moet zien te veroveren om kans te maken op de troon, Sansa die daar ook zit met een agenda en Littlefinger en Bolton ogenschijnlijk in een complot tegen Kings landing, waar Petyr ongetwijfeld nog andere plannen heeft En dan is dat manwijf daar ook nog ergens.
In Kings Landing het gevecht tussen twee kutwijven om die arme lieve Tommen, Kevan die pissed is en Cersei die er steeds meer alleen voor staat. En dan nog die High Sparrow.
Kan overal genoeg gebeuren en ze hebben nu al genoeg ground work gelegd voor wat spetterende climaxen dit seizoen. Als je elke aflevering een finale wil, is dit niet de serie voor jou
Zie ik niet gebeuren nee, sowieso kan hij geen zonen voortbrengen aangezien Ramsy zijn worst op heeft gestuurd naar zijn pa.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:47 schreef Amarantha het volgende:
Ik hoop echt dat Theon/Reek ooit weer vrij komt en nog een redelijk normaal leven kan hebben. Maar zal wel niet gebeuren. Misschien gaat Sansa hem wel helpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |