SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was erbij toen Theon 'Unsullied' werd, remember (ik kan even geen betere plaatjes vinden):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorig seizoen deed ze ook mee tijdens het "jagen":SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief kind!
Verwachting: Ik denk dat ze einde van dit seizoen niet haalt![]()
![]()
Petyr speelt gewoon Risk en Monopoly en Kolonisten tegelijkertijdquote:Op dinsdag 28 april 2015 14:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Little Finger speelt gewoon monopoly op het Westeros bord.mag het weten![]()
Maar... waarom zou ze wél blij zijn met Varys? Uiteindelijk werkte Lord Friendzone toch voor hem?quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:06 schreef muhahaha het volgende:
Denk dat dany in eerste instantie niet blij zal zijn met een Lannister, zeker niet aangezien ze haar vader hebben verraden met een zwaard in z'n rug. Als Varys een beetje haast maakt en zijn praatje houdt zal ze zich misschien wel bedenken en realiseren dat Tyrion zeker wel kwaliteiten heeft en inmiddels geen agent zal zijn van Cersei. Dat en Tyrion heeft de oude boeken door lopen snuffelen, zeker wel kennis op gedaan over oa draken.BFF met GGMM![]()
Verrek, dat verband had ik helemaal niet gelegd in de laatste aflevering. Topquote:Op dinsdag 28 april 2015 14:07 schreef turance het volgende:
Deze chick, die afgelopen aflevering zo naar keek toen Sansa Ramsey ontmoette...
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:07 schreef turance het volgende:
Deze chick, die afgelopen aflevering zo naar keek toen Sansa Ramsey ontmoette:
(geen spoilers, gewoon plaatjes, anders wordt de post zo groot)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was erbij toen Theon 'Unsullied' werd, remember (ik kan even geen betere plaatjes vinden):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorig seizoen deed ze ook mee tijdens het "jagen":Nice huntress, mag ook zo meedoen bij de Hunger Games als tegenstreber van KatnissSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief kind!
[ afbeelding ]
Verwachting: Ik denk dat ze einde van dit seizoen niet haalt
mag het weten![]()
Omdat hij uit vrije wil komt en hij zijn leven in haar handen legt. Hij heeft wel veel connecties overal en dat maakt wel dat hij enige waarde heeft. Verder heeft hij nooit gelogen tegen haar, dat was Lord friendzone. Hij had ook in Kings Landing kunnen blijven, hij had tenslotte niets te maken met de moord op Tywin.quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:11 schreef DonRaja het volgende:
Maar... waarom zou ze wél blij zijn met Varys? Uiteindelijk werkte Lord Friendzone toch voor hem?![]()
Maar dat weet zij niet he, zij weet alleen dat ze door informatie die via hem is doorgespeeld bijna vermoord was.quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omdat hij uit vrije wil komt en hij zijn leven in haar handen legt. Hij heeft wel veel connecties overal en dat maakt wel dat hij enige waarde heeft. Verder heeft hij nooit gelogen tegen haar, dat was Lord friendzone. Hij had ook in Kings Landing kunnen blijven, hij had tenslotte niets te maken met de moord op Tywin.BFF met GGMM![]()
Hm klopt, ik denk wel dat Varys daarop bedacht is. Kan me niet voorstellen dat hij het risico gaat nemen dat ze hem zo omlegt. Dat of ze weet helemaal niet wie hij is.quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar dat weet zij niet he, zij weet alleen dat er door informatie die via hem is doorgespeeld bijna vermoord was.![]()
Haar kingsguard-gast zal hem sowieso herkennen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm klopt, ik denk wel dat Varys daarop bedacht is. Kan me niet voorstellen dat hij het risico gaat nemen dat ze hem zo omlegt. Dat of ze weet helemaal niet wie hij is.BFF met GGMM![]()
Goed punt, niet aan gedachtquote:Op dinsdag 28 april 2015 14:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Haar kingsguard-gast zal hem sowieso herkennen..
Ik mag die oude baas wel.
1 van de weinige met eer.![]()
Dat dachten we ook van Jorah ...quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:17 schreef muhahaha het volgende:
Ik mag die oude baas wel.
1 van de weinige met eer.There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:07 schreef turance het volgende:
Deze chick, die afgelopen aflevering zo naar keek toen Sansa Ramsey ontmoette:
(geen spoilers, gewoon plaatjes, anders wordt de post zo groot)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was erbij toen Theon 'Unsullied' werd, remember (ik kan even geen betere plaatjes vinden):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorig seizoen deed ze ook mee tijdens het "jagen":goede chick welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief kind!
[ afbeelding ]
Verwachting: Ik denk dat ze einde van dit seizoen niet haaltOh.![]()
True true...quote:
Ben benieuwd wat hij gaat zeggen als hij met Tyrion aan komt kakken.- Djehoetie / Jehuty -![]()
Zit er in de HBO reclame niet een (grote) spoiler wat betreft Jorah?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh zit ook in de trailer zie ik nu
[ Bericht 13% gewijzigd door Em31 op 28-04-2015 15:04:59 ]![]()
Ik kijk de trailers na afloop van de aflevering op HBO altijd wel, omdat ik er van uit ga dat HBO niks groots zal spoileren, maar het zit met dit soort dingen toch wel erg op het randje. Weet niet of ik richting het einde van het seizoen de trailers nog wil zien.quote:There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:56 schreef Em31 het volgende:
Zit er in de HBO reclame niet een (grote) spoiler wat betreft Jorah?
Misschien..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh zit ook in de trailer zie ik nu
SPOILER: wat gespeculaasOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mag het weten![]()
Varys was volgens mij altijd al voorstander van Dany. Als hij even uitlegt dat hij al jaren samenwerkt met illyrio, dan denk ik dat Dany hem wel zal vertrouwen. Ik hoop alleen wel dat Varys op tijd bij haar aankomt, want de geloofwaardigheid van Tyrion zal niet hoog zijn als hij als een gevangene aankomt ipv een vrije man. Hoop dat hij Jorah en Tyrion in Vollantis zelfs tegenkomt, zou perfect zijnquote:Op dinsdag 28 april 2015 14:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar... waarom zou ze wél blij zijn met Varys? Uiteindelijk werkte Lord Friendzone toch voor hem?
![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2015 15:07 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Misschien..speculatiesSPOILER: wat gespeculaasOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2015 15:07 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Misschien..SPOILER: wat gespeculaasOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Gisteravond Daredevil ( aanrader) afgekeken en waarschijnlijk vanavond dan eindelijk aan het nieuwe seizoen van GoT beginnen. Is mij tot nu toe zowaar gelukt om spoilers te vermijden...
Tails tell tales![]()
Hij heeft natuurlijk wel gewoon haar grootste tegenstander in Westeros afgeschoten met een kruisboog. Daar weten ze zelfs in Volantis van want daar willen ze zijn hoofd hebben voor Cersei.quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:44 schreef Weakling het volgende:
[..]
Het is nog maar de vraag of ie zo welkom is daar. Ik zie dat nog niet zo 1, 2, 3 gebeuren.
De man die en passant ook verantwoordelijk is voor het verraden van Aerys en daarmee het einde van haar dynastie.Laffe huichelaar![]()
Kijkt mij toch de makkelijkste manier niet meer als Lannister gezien te worden, de opperlannister vermoorden en opgejaagd worden door je eigen zusLaffe huichelaar![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:56 schreef Forbry het volgende:
Gisteravond Daredevil ( aanrader) afgekeken en waarschijnlijk vanavond dan eindelijk aan het nieuwe seizoen van GoT beginnen. Is mij tot nu toe zowaar gelukt om spoilers te vermijden...
![]()
Mij ook, wonder boven wonder, nog een weekje en dan zijn er geen spoilers meer![]()
![]()
Hoe heb je spoilers vermeden als je in dit topic post?quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:56 schreef Forbry het volgende:
Flesje bier
Forum Opties Forumhop: Hop naar: