abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152106689
Sowieso heeft Petyr belangen die belangrijker zijn dan Sansa. Alleen Sansa is net zo belangrijk voor zijn plannen.
Conscience do cost.
pi_152107798
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 april 2015 17:40 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Hoe heb je spoilers vermeden als je in dit topic post?
Nou, omdat ik gewoon een post kan plaatsen zonder verder wat te lezen. Van de TT's kan ik (zonder de afleveringen te hebben gezien) meestal niet zo veel maken (en sta ik expres ook niet lang bij stil).
Van deze post van jou kreeg ik een quote-alert, dan hoef ik de rest dus ook niet te lezen.

Tot nu toe keek meneer Forbry nooit naar GoT. Hij gaf net aan dat hij dat misschien nu toch wel wil gaan doen, zodat we voortaan samen kunnen kijken. Vind ik eigenlijk wel heel leuk, maar zou wel betekenen dat ik nu moet wachten met seizoen 5 totdat hij de eerste 4 seizoenen heeft gezien en hij is bepaald geen snelle kijker :')
Tails tell tales
pi_152108111
quote:
8s.gif Op dinsdag 28 april 2015 20:05 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ja verdomme, ik ben geen mod meer hè, ik kan nu niet zien wat hier stond maar krijg nog wel de lokquote
Het antwoord was Tywin.
BFF met GGMM
pi_152108113
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 21:36 schreef Forbry het volgende:

[..]

Nou, omdat ik gewoon een post kan plaatsen zonder verder wat te lezen. Van de TT's kan ik (zonder de afleveringen te hebben gezien) meestal niet zo veel maken (en sta ik expres ook niet lang bij stil).
Van deze post van jou kreeg ik een quote-alert, dan hoef ik de rest dus ook niet te lezen.

Tot nu toe keek meneer Forbry nooit naar GoT. Hij gaf net aan dat hij dat misschien nu toch wel wil gaan doen, zodat we voortaan samen kunnen kijken. Vind ik eigenlijk wel heel leuk, maar zou wel betekenen dat ik nu moet wachten met seizoen 5 totdat hij de eerste 4 seizoenen heeft gezien en hij is bepaald geen snelle kijker :')
Gewoon samen een half seizoen per avond er doorheen knallen. Moet kunnen toch
  dinsdag 28 april 2015 @ 21:56:47 #255
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_152108555
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 20:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik denk overigens dat Petyr oprecht geen slechte plannen voor Sansa heeft. Hij hield ongelofelijk veel van haar moeder en in Sansa ziet hij die geliefde. Hij wil denk ik echt dat ze de kans op wraak gaat benutten. En daar wordt hij dan ongetwijfeld zelf ook beter van.
Hoe moet ze wraak gaan nemen dan? Stiekem Roose slopen en hopen dat ze ermee weg komt? Dan is ze nog even naief als altijd denk ik.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_152108711
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 21:44 schreef maho_91 het volgende:

[..]

Gewoon samen een half seizoen per avond er doorheen knallen. Moet kunnen toch
Nee, not gonna happen, ever! :P Max is hier iets van 2 afleveringen op een avond (meestal maar 1) en dat meestal beperkt tot iets van 4 avonden per week :D (Voor mijn vriend bedoel ik dan, ik kijk gemiddeld genomen wel wat meer). Ga dan trouwens niet meekijken hoor (áls hij GoT gaat kijken, hij moest er nog wel even over nadenken). Besteed mijn tijd dan liever aan iets wat ik zelf nog niet eerder heb gezien. :)
Tails tell tales
pi_152109817
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2015 21:56 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Hoe moet ze wraak gaan nemen dan? Stiekem Roose slopen en hopen dat ze ermee weg komt? Dan is ze nog even naief als altijd denk ik.
Roose lijkt me sowieso veel te slim om zoiets te laten gebeuren.
  dinsdag 28 april 2015 @ 22:47:09 #258
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_152110270
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 22:34 schreef Funzel het volgende:

[..]

Roose lijkt me sowieso veel te slim om zoiets te laten gebeuren.
Ik denk juist dat Roose haar onderschat.
Deathlift or Die.
pi_152110441
Misschien een domme vraag, maar weten de Boltons wel dat Sansa Sansa Stark is?

Zo ja. De enige reden voor instemming met het huwelijk is de mogelijkheid op wraak. Dat zullen de Boltons ook snappen, dus die zullen daar redelijk beducht op zijn. Zeker nu Sansa zich meteen al zo makkelijk heeft opgesteld
pi_152110638
Natuurlijk weten ze dat :') Dat heeft Little Finger juist onderhandeld :') En met haar in #teamBolton hebben zij een stevigere claim on the North.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_152110717
Is inderdaad niet zo'n bijster slimme vraag. Als Ramsey en Sansa trouwen is het noorden gewoon van de Boltons, dan staan (waarschijnlijk) de andere families van het noorden ook achter de Boltons.
  dinsdag 28 april 2015 @ 23:09:17 #262
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_152111152
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 22:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Misschien een domme vraag, maar weten de Boltons wel dat Sansa Sansa Stark is?

Zo ja. De enige reden voor instemming met het huwelijk is de mogelijkheid op wraak. Dat zullen de Boltons ook snappen, dus die zullen daar redelijk beducht op zijn. Zeker nu Sansa zich meteen al zo makkelijk heeft opgesteld
Het is een poging tot verzoening, in de hoop dat ze op die manier de steun van het complete noorden krijgen. Maar het is niet een erg overtuigende, nee.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_152111195
quote:
4s.gif Op dinsdag 28 april 2015 20:46 schreef DO2 het volgende:

[..]

De hopeloze romanticus in mij heeft me ook al vaak genoeg op een dwaalspoor gebracht. Dat soort hoopvolle ideeën worden in deze serie meestal genadeloos afgemaakt.
Hopelijk geldt dat ook voor Brienne haar obsessie voor wraak op the Mannis.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  dinsdag 28 april 2015 @ 23:12:11 #264
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_152111262
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 22:00 schreef Forbry het volgende:

[..]

Nee, not gonna happen, ever! :P Max is hier iets van 2 afleveringen op een avond (meestal maar 1) en dat meestal beperkt tot iets van 4 avonden per week :D
Wie is Max nou weer, en wat heeft hij ermee te maken? :{w
Ok stelletje hokboeren
pi_152111305
Maar dan blijft mijn tweede punt staan. Niet zo slim van Sansa / Littlefinger om net te doen alsof er weinig aan de hand is, want dat gelooft natuurlijk niemand. Maar de Boltons vinden het blijkbaar geen probleem om met iemand te trouwen die jou wil vermoorden :P
pi_152111345
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 23:12 schreef padlarf het volgende:

[..]

Koningin Max, vrouw van Willy.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_152111441
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 23:12 schreef padlarf het volgende:

[..]

LOL! _O- Op die manier wel een heel vaag verhaal ja _O-

(Max van maximaal, maar dat wist je ook wel ;))
Tails tell tales
  dinsdag 28 april 2015 @ 23:16:46 #268
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_152111465
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 23:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Maar dan blijft mijn tweede punt staan. Niet zo slim van Sansa / Littlefinger om net te doen alsof er weinig aan de hand is, want dat gelooft natuurlijk niemand. Maar de Boltons vinden het blijkbaar geen probleem om met iemand te trouwen die jou wil vermoorden :P
Ik denk dat ze Sansa niet als een serieuze bedreiging zien, idd.
  dinsdag 28 april 2015 @ 23:35:47 #269
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_152112060
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 23:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik zie Sansa niet zo snel iemand vermoorden, zelfs niet uit wraak
Oh.
  woensdag 29 april 2015 @ 00:23:47 #270
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_152113033
Goed beschouwd is Sansa bij de Boltons best veilig. Ze hebben haar (naam) immers heel hard nodig, nu ze niet langer op de steun van de Lannisters meer hoeven te rekenen.
En mocht Stannis de Boltons in de (nabije) toekomst op de knieën krijgen, dan kan ze hem - gezien haar geschiedenis - er ws vrij makkelijk van overtuigen dat ze tot dat huwelijk gedwongen is. Dus gaat ze gewoon vrijuit, en behoudt ze als enige Stark ook nog eens het recht op Winterfell. En LF profiteert daar natuurlijk ook weer van.

Een goeie situatie, dus. Gezien de nogal penibele omstandigheden.
pi_152113453
quote:
2s.gif Op woensdag 29 april 2015 00:23 schreef DO2 het volgende:
Goed beschouwd is Sansa bij de Boltons best veilig. Ze hebben haar (naam) immers heel hard nodig, nu ze niet langer op de steun van de Lannisters meer hoeven te rekenen.
En mocht Stannis de Boltons in de (nabije) toekomst op de knieën krijgen, dan kan ze hem - gezien haar geschiedenis - er ws vrij makkelijk van overtuigen dat ze tot dat huwelijk gedwongen is. Dus gaat ze gewoon vrijuit, en behoudt ze als enige Stark ook nog eens het recht op Winterfell. En LF profiteert daar natuurlijk ook weer van.

Een goeie situatie, dus. Gezien de nogal penibele omstandigheden.
Ik denk ook dat Ramsey zij belofte om haar nooit iets aan te doen waar zal maken. Deze sadist is slimmer dan Joffrey, hij weet dat hij haar nodig heeft. De Boltons zullen haar misschien wel mentaal martelen door opmerkingen over haar familie te maken. Maar dat is ze wel gewend van haar tijd in King's Landing. Al zou het me ook niet verbazen als ze haar juist heel hoffelijk behandelen. Het is die vriendin van Ramsey die ze moet vrezen. Die jaloerse blik van deze aflevering zegt genoeg. Bovendien heeft ze veel van Ramsey geleert als het om martelen en slachten gaat....
  woensdag 29 april 2015 @ 01:13:33 #272
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_152113685
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 00:51 schreef Aristoteless het volgende:

[..]

Ik denk ook dat Ramsey zij belofte om haar nooit iets aan te doen waar zal maken. Deze sadist is slimmer dan Joffrey, hij weet dat hij haar nodig heeft. De Boltons zullen haar misschien wel mentaal martelen door opmerkingen over haar familie te maken. Maar dat is ze wel gewend van haar tijd in King's Landing. Al zou het me ook niet verbazen als ze haar juist heel hoffelijk behandelen. Het is die vriendin van Ramsey die ze moet vrezen. Die jaloerse blik van deze aflevering zegt genoeg. Bovendien heeft ze veel van Ramsey geleert als het om martelen en slachten gaat....
Ze hebben haar slechts nodig tot het eerste kind. Daarna heeft moeders 0% waarde.
pi_152113718
Dat is waar, ze mag niet zwanger raken.
pi_152113776
Maar voordat ze getrouwd is, zwanger raakt en het kindje uitpoept, zullen er vast wel nieuwe ontwikkelingen in Winterfell zijn.
  woensdag 29 april 2015 @ 11:07:42 #275
314624 pollepel.
lepeltje lepeltje
pi_152118067
Moeten we dat oude vrouwtje herkennen die Sansa verwelkomde en zei: The north remembers?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')