Hier werd sowieso al niks gezegd over de uitgelekte afleveringenquote:Op dinsdag 28 april 2015 17:34 schreef lord_bono het volgende:
[..]![]()
Mij ook, wonder boven wonder, nog een weekje en dan zijn er geen spoilers meer
Nou moet ik wel zeggen dat dat wat lastig is. Ik orobeer gewoon mee te oraten maar af en toe twijfel ik wel even of dat nou wel of niet in ep 4 wasquote:Op dinsdag 28 april 2015 17:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hier werd sowieso al niks gezegd over de uitgelekte afleveringenAlleen wat door HBO is uitgezonden.
Snap ikquote:Op dinsdag 28 april 2015 17:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou moet ik wel zeggen dat dat wat lastig is. Ik orobeer gewoon mee te oraten maar af en toe twijfel ik wel even of dat nou wel of niet in ep 4 was
Nee hoor. De enige reden dat ik ze biet allemaal achter elkaar kijk is wegens gebrek aan geduld het hele seizoen af te wachten, maar GoT kijk je imo toch het beste achter elkaar. Dan krijg je het veel beter mee omdat je bij aflevering 4 de kleine details uit aflevering 1 nog weet.quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Snap ikNog een weekje haha. Vond je het niet jammer dat je weer 4 weken moest wachten?
Dat is nog steeds mogelijk natuurlijkquote:Op dinsdag 28 april 2015 17:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik dacht eerst dat Jorah Tyrion gewoon naar King's Landing ging brengen voor de bounty
ik mis haar sexy krullenquote:
dan ben je een van de weinigenquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:56 schreef Em31 het volgende:
Zit er in de HBO reclame niet een (grote) spoiler wat betreft Jorah?
ik verwacht dat jorah idd tyrion zal terug brengen naar THE queen en dat zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh zit ook in de trailer zie ik nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Het laatstequote:Op dinsdag 28 april 2015 19:26 schreef Mr.Major het volgende:
Hoe interpreteerden jullie het lachje van Petyr/Littlefinger toen Sansa ervoor koos om het proposal toch te accepteren?
Oh wat wordt ze groot en verstandig of wat ben ik toch goed met m'n plannetjes?
Dat hij vooral zijn plannetjes weer ziet lukken en Sansa nog steeds kan manipuleren.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:26 schreef Mr.Major het volgende:
Hoe interpreteerden jullie het lachje van Petyr/Littlefinger toen Sansa ervoor koos om het proposal toch te accepteren?
zoals cersei zei, he's still slithering aboutquote:Op dinsdag 28 april 2015 19:26 schreef Mr.Major het volgende:
Bolton heeft een mes tussen de ribben van d'r broer gestoken, en d'r moeder is daar ook nog eens vermoord. Wat had je dan verwacht dat ze zou doen... Als ze had gezegd, oh vet slim Littlefinger, dan kan ik weer naar m'n afgefakkelde ruïne die me doet denken aan m'n gehele dode familie met die tombes onder winterfell had men het weer onrealistisch gevonden.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom mensen denken dat Sansa is veranderd. Ze is nog steeds een naief en jankend prinsesje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja verdomme, ik ben geen mod meer hè, ik kan nu niet zien wat hier stond maar krijg nog wel de lokquotequote:
ik las je post niet goed en begreep ff niet wie je naar refereerde, niks boeiendsquote:Op dinsdag 28 april 2015 20:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja verdomme, ik ben geen mod meer hè, ik kan nu niet zien wat hier stond maar krijg nog wel de lokquote
quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:59 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Bolton heeft een mes tussen de ribben van d'r broer gestoken, en d'r moeder is daar ook nog eens vermoord. Wat had je dan verwacht dat ze zou doen... Als ze had gezegd, oh vet slim Littlefinger, dan kan ik weer naar m'n afgefakkelde ruïne die me doet denken aan m'n gehele dode familie met die tombes onder winterfell had men het weer onrealistisch gevonden.
Mensen die altijd alles achterlijk vinden, het te langzaam vinden gaan of lopen te zeuren over van alles dat ik nu niet ga noemen omdat het dan weer begint
Verkeerde conclusies trekken voor gevorderden dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Ik weet het niet... Ik hoop echt dat Sansa actie gaat ondernemen. Maar van Petyr krijg ik echt de rillingen, wat die allemaal wel niet uitspookt...quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:26 schreef Mr.Major het volgende:
Ik denk overigens dat Petyr oprecht geen slechte plannen voor Sansa heeft. Hij hield ongelofelijk veel van haar moeder en in Sansa ziet hij die geliefde. Hij wil denk ik echt dat ze de kans op wraak gaat benutten. En daar wordt hij dan ongetwijfeld zelf ook beter van.quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:18 schreef Evi_90 het volgende:
Ik weet het niet... Ik hoop echt dat Sansa actie gaat ondernemen. Maar van Petyr krijg ik echt de rillingen, wat die allemaal wel niet uitspookt...
De hopeloze romanticus in mij heeft me ook al vaak genoeg op een dwaalspoor gebracht. Dat soort hoopvolle ideeën worden in deze serie meestal genadeloos afgemaakt.quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk overigens dat Petyr oprecht geen slechte plannen voor Sansa heeft. Hij hield ongelofelijk veel van haar moeder en in Sansa ziet hij die geliefde. Hij wil denk ik echt dat ze de kans op wraak gaat benutten. En daar wordt hij dan ongetwijfeld zelf ook beter van.
quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:46 schreef DO2 het volgende:
De hopeloze romanticus in mij heeft me ook al vaak genoeg op een dwaalspoor gebracht. Dat soort hoopvolle ideeën worden in deze serie meestal genadeloos afgemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |