practice makes perfect!quote:
in got gaan de dingen meestal niet zo snel, zo had dany de eerste ep van seizoen 1 3 draken eieren gekregen en pass in ep 10 kregen we de draakjes te zienquote:Op maandag 27 april 2015 17:43 schreef Aventura het volgende:
Ik vraag me ook af wanneer Tommen en zijn zus doodgaan. Dat gaat gebeuren, althans als ik die heks moet geloven aan het begin van afleverig 1. Ze was tot nu toe heel accuraat met haar voorspellingen.
Een saaie bruiloft, zonder ook maar een doden.quote:Op maandag 27 april 2015 17:39 schreef Slayage het volgende:
[..]
eindelijk een bruiloft met een happy ending!
quite surely a dull affair indeed :pquote:Op maandag 27 april 2015 17:47 schreef Aristoteless het volgende:
[..]
Een saaie bruiloft, zonder ook maar een doden.
EIN-DE-LIJKquote:Maar wel voor Margaery eindelijk een bruiloft die ze kan consumeren.
Lijkt me niet minder erg dan gewone scenes. Dat mismaakte hoofd blijft erop zittenquote:Op maandag 27 april 2015 18:01 schreef Gezicht het volgende:
Wat zal die acteur van Tommen hebben gebaald om naaktscènes op te moeten nemen met Natalie Dormer.
Timmmmm ga wegquote:Op maandag 27 april 2015 18:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lijkt me niet minder erg dan gewone scenes. Dat mismaakte hoofd blijft erop zitten
Ik vind haar nou eenmaal echt een lelijk hoofd hebben. Voor klachten moet je niet bij mij zijn maar bij haar mams en paps, die hebben der gemaaktquote:Op maandag 27 april 2015 18:11 schreef Awsom het volgende:
[..]
Timmmmm ga weg
Dit topic accepteert geen Margaery haters
Jij mag haar niet lelijk vindenquote:Op maandag 27 april 2015 18:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind haar nou eenmaal echt een lelijk hoofd hebben. Voor klachten moet je niet bij mij zijn maar bij haar mams en paps, die hebben der gemaakt
quote:
Eens. Ze is scheef en raar.quote:Op maandag 27 april 2015 18:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind haar nou eenmaal echt een lelijk hoofd hebben. Voor klachten moet je niet bij mij zijn maar bij haar mams en paps, die hebben der gemaakt
gaat niet gebeuren uiteraardquote:Op maandag 27 april 2015 17:40 schreef Aventura het volgende:
[..]
ik ook niet. Ik vraag me wel af of Cersei nog met die gay moet trouwen nu haar vader dood is.
http://gameofthrones.wikia.com/wiki/Tommen_Baratheonquote:Op maandag 27 april 2015 19:18 schreef Bot13 het volgende:
Hoe oud moet die Tommen uberhaubt zijn de serie? Jaar of 13?
Toevalligquote:
quote:
quote:
In Amerikaanse films moet je meerderjarig zijn voor zulke scenes geloof, of je ouders moeten op de set zijn.quote:Op maandag 27 april 2015 18:01 schreef Gezicht het volgende:
Wat zal die acteur van Tommen hebben gebaald om naaktscènes op te moeten nemen met Natalie Dormer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |