Stannis gaat er toch heen? Hij zou binnen 2 weken naar Winterfell rijden. Denk niet dat Sansa binnen 2 weken trouwt en zwanger raaktquote:Op woensdag 29 april 2015 01:27 schreef Aristoteless het volgende:
Maar voordat ze getrouwd is, zwanger raakt en het kindje uitpoept, zullen er vast wel nieuwe ontwikkelingen in Winterfell zijn.
Volgens mij niet. Geeft maar al te goed weer dat een random Noorderling nog steeds achter de Starks staat.quote:Op woensdag 29 april 2015 11:07 schreef pollepel. het volgende:
Moeten we dat oude vrouwtje herkennen die Sansa verwelkomde en zei: The north remembers?
Jup, Stannis zei toch echt dat ie binnen a fortnight zou vertrekken bij Castle Black, op naar Winterfell om de boel te reclaimen.quote:Op woensdag 29 april 2015 11:18 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Stannis gaat er toch heen? Hij zou binnen 2 weken naar Winterfell rijden. Denk niet dat Sansa binnen 2 weken trouwt en zwanger raakt
Sansa is op dit moment in Moat Cailin hé.quote:Op woensdag 29 april 2015 11:30 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jup, Stannis zei toch echt dat ie binnen a fortnight zou vertrekken bij Castle Black, op naar Winterfell om de boel te reclaimen.
Nee toch, ze is al in Winterfellquote:Op woensdag 29 april 2015 11:52 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Sansa is op dit moment in Moat Cailin hé.
Winterfell is toch kapot?quote:
Nope, Bolton huisvesten zich nu in Winterfell, check de map in de intro. De banner van de Boltons huist nu in Winterfell en dat wil Stannis en Littlefinger anders zien natuurlijkquote:Op woensdag 29 april 2015 11:52 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Sansa is op dit moment in Moat Cailin hé.
Deze discussie ontstond ook in het recap-topic. Tijdens de aflevering zelf moest ik ook twee keer denken, maar Sansa is in Winterfell nu.quote:
dat werd idd niet echt heel duidelijk weergegeven, hadden ze best met een shot van winterfell mogen doen, toch een belangrijk moment vind ik dat Winterfell weer in beeld is. En dat er een weer een Stark isquote:Op woensdag 29 april 2015 12:24 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Deze discussie ontstond ook in het recap-topic. Tijdens de aflevering zelf moest ik ook twee keer denken, maar Sansa is in Winterfell nu.
Game of Thrones - High Sparrow
Gaat ongetwijfeld een rol spelen tussen Cersei en Margaery. Cersie liep daar in ieder geval flink te slijmen, dus die gaat ze nog wel ergens voor gebruiken.quote:Op woensdag 29 april 2015 12:39 schreef Re het volgende:
die hele high sparrow ontgaat me even, wel leuke acteur ... ook the mountain was er nog fftjes ... ben benieuwd wat de bedoeling van de geheel situatie in King's Landing nu gaat worden
quote:Op woensdag 29 april 2015 12:20 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nope, Bolton huisvesten zich nu in Winterfell, check de map in de intro.
Als je goed kijkt zie je daar rechts van die bolton sigil een gebroken Stark sigil liggen, trouwens.quote:
idd! was me ontgaan!quote:Op woensdag 29 april 2015 13:13 schreef ems. het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je daar rechts van die bolton sigil een gebroken Stark sigil liggen, trouwens.
Mooi detail, had ik ook nog niet gezienquote:Op woensdag 29 april 2015 13:13 schreef ems. het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je daar rechts van die bolton sigil een gebroken Stark sigil liggen, trouwens.
Geen idee, maar het was desondanks toch een kippenvel momentje.quote:Op woensdag 29 april 2015 11:07 schreef pollepel. het volgende:
Moeten we dat oude vrouwtje herkennen die Sansa verwelkomde en zei: The north remembers?
Inderdaad, duidelijke hint dat de Boltons nog wel genaaid gaan worden.quote:Op woensdag 29 april 2015 14:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Geen idee, maar het was desondanks toch een kippenvel momentje.
Hoe eerder hoe beter!quote:Op woensdag 29 april 2015 14:43 schreef Drankster het volgende:
[..]
Inderdaad, duidelijke hint dat de Boltons nog wel genaaid gaan worden.
Justice at last, kom maar door met Briennequote:Op woensdag 29 april 2015 14:43 schreef Drankster het volgende:
[..]
Inderdaad, duidelijke hint dat de Boltons nog wel genaaid gaan worden.
Niet alleen haar vader maar ze heeft ook geen echte titel meer.quote:Op woensdag 29 april 2015 15:44 schreef Take_A_Picture het volgende:
Trouwens. Ik vond Kevan Lannister echt tof! Even Cersei laten weten dat ze geen macht heeft.
Je ziet sowieso wel heel mooi dat de macht die Cersei had over alles en iedereen echt niets is nu haar vader er niet meer is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |