Wat is een patatje Flip ?quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Straks dus patatje flip en hamburger speciaal. Oh zin in!
Patatje pindasaus en mayonaise geloof ik.quote:
Ik eet vanavond kibbelingquote:Op zaterdag 18 april 2015 15:37 schreef Dragonberry het volgende:
Bakje kibbeling. Straks lekker barbecue
Ja godver ik dacht ik alles correct had gedaan.quote:Op zaterdag 18 april 2015 12:40 schreef golfer het volgende:
Bij mascara-klodder is het nog steeds Pasen?
In 1 teug leeg of in etappes aka na 4 uur voor de tv hangen..quote:
quote:Op zondag 19 april 2015 16:40 schreef Iwanius het volgende:
Tis zondag dus een prima dag voor een hele volle bucket.
Red je niet in een teug met pa en ma samen, alleen is zonde want wordt lauwquote:Op zondag 19 april 2015 00:14 schreef Iwanius het volgende:
[..]
In 1 teug leeg of in etappes aka na 4 uur voor de tv hangen..![]()
On topic.
Die sate bar van gisteren was zo goed bevallen dat we er weer zijn heengegaan.Dit keer samen dit genomen en om zeker te zijn dat ik niet later op de avond weer trek kreeg nog een extraatje. bestelt.
Zo smaakten ze ook. Maar moet je niet te vaak eten.quote:
Je post even tussendoor weer een ouwe foto uit Duitsland?quote:Op maandag 20 april 2015 00:08 schreef Iwanius het volgende:
en daarna voor het slapen gaan nog wat acclimatiseren.
Tis tenslotte maandagmorgen geworden.
Wordt 1 cracker want krijg 2 foccaciabroodjesquote:Op maandag 20 april 2015 10:48 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanmiddag roggecrackers met kip, smeerkaas en rauwkostsalade. Misschien soepje erbij.
Wat is het? Zalm tartaar?quote:Op maandag 20 april 2015 10:31 schreef Iwanius het volgende:
On topic: Het is maandag,aangenaam temperatuurtje en wederom deze aloude combinatie om te acclimatiseren zoals dat heet.
Superlate reactie maar: Oatcakes? Vertel?quote:Op woensdag 15 april 2015 16:51 schreef Windigo het volgende:
Oatcakes met geitenkaas en pruimenchutney
Ben weer thuis
Oatcakes zijn een traditionele cracker uit Yorkshire en omgeving (Engeland) en aangezien ik daar gewoond heb had ik vorige maand de Engelse editie van de Foodwelovebox besteld. Daar komen ze vandaanquote:Op maandag 20 april 2015 18:20 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Superlate reactie maar: Oatcakes? Vertel?
De combi geitenkaas met chutney is wel heel awesome
quote:
I.c.m. bubbels smaakt het helemaal geweldig vind ik. Denk dat ik het morgen wederom neem.quote:
Krijg net een appje van vriend dat we zo naar Willemstad rijden.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:30 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik had net 2 happen van een Mora kroketburger. Rest ligt in de kliko
Gatver wat smerig!
Nu een Fernandes Pink Melon
Vanavond kip massala, Surinaamse rijst en komkommer in zoetzuur
Jammer dat het eitje zowel gisteren als weer vandaag hard gekookt is. Met nog n beetje vloeibaar geel had t beter geweest.quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:34 schreef Iwanius het volgende:
Vandaag voor de lunch inderdaad genomen wat ik gisteren ook al nuttigde als je praat over zalmtartaar alleen dan met een andere fles dit keer. Je moet tenslotte ook goed kunnen acclimatiseren want... tis tenslotte dinsdag.![]()
Als avondeten maar weer de Thai aangedaan en een lekkere schotel Nua Krapauw genomen. Heerlijk!
Nou..de zalmtaraar is van zichzelf al heel zacht dus zo een hard gekookt(warm) eitje past er perfect bij.quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:40 schreef FutureFairytale het volgende:
Jammer dat het eitje zowel gisteren als weer vandaag hard gekookt is. Met nog n beetje vloeibaar geel had t beter geweest.
Salmiaklollies!quote:Op woensdag 22 april 2015 14:29 schreef FutureFairytale het volgende:
Had vanmiddag kippensoep, crackers oude kaas en salade, paar aardbeien en stuk komkommer.
Zo een salmiak- of een droplolly
* Diconnected schuift aanquote:Op woensdag 22 april 2015 17:36 schreef Mord_Sith het volgende:
Zelfgemaakte tomatensoep met balletjes, en vers stokbrood met pittige geitenkaas met wat honing
cola, cognac en een latte macchiato, tegelijk? word je daar niet misselijk van?quote:Op woensdag 22 april 2015 17:56 schreef Iwanius het volgende:
Vanmiddag de aloude lunchbowl en daarna zoals dat heet,ondanks het de bewolking, acclimatiseren.
Tis tenslotte woensdag.
Wordt je die lunchbowl nou niet eens zat? Je eet hem zo vaak, het zou mijn oren serieus uitkomen. Geen trollvraag, ik verbaas me er gewoon over dat je zo vaak uit eten gaat maar steeds dezelfde dingen lijkt te bestellen..quote:Op woensdag 22 april 2015 17:56 schreef Iwanius het volgende:
Vanmiddag de aloude lunchbowl en daarna zoals dat heet,ondanks het de bewolking, acclimatiseren.
Tis tenslotte woensdag.
Ik drink niets tegelijkertijd.Alles met tussenpozen en eerst het ene drankje op drinken (of tot je er genoeg van hebt) alvorens de andere wordt aangeraakt. Dus niet direct achter elkaar alsof ik een trein moet halen. Er moet tenslotte tussendoor ook gepafd worden toch?quote:Op woensdag 22 april 2015 18:00 schreef NoralyZ het volgende:
cola, cognac en een latte macchiato, tegelijk? word je daar niet misselijk van?
Ik heb vorig jaar ergens al uitgelegd dat ik dit het meest makkelijke en meest licht verteerbare lunch hap vind die ik maar kan hebben. Heeft alles wat ik lekker vind en ligt ook niet te zwaar op de maag te meer ik ook niet veel tijd heb om uitgebreid te gaan zitten lunchen. Daarbij heb je ook kunnen zien dat ik het wel heel vaak eet maar ook afwissel met andere keukens/gerechten. En ja,ik ben vrij voorspelbaar in mijn keuzes wat ik tegenwoordig neem, te meer ik na 50? jaar wel een beetje klaar ben met :"alles te gaan uitproberen."quote:Op woensdag 22 april 2015 18:24 schreef Windigo het volgende:
Wordt je die lunchbowl nou niet eens zat? Je eet hem zo vaak, het zou mijn oren serieus uitkomen. Geen trollvraag, ik verbaas me er gewoon over dat je zo vaak uit eten gaat maar steeds dezelfde dingen lijkt te bestellen..
Jammer. Hebben ze waarschijnlijk een waardeloze bouillon gebruikt i.c.m. varkensvlees in oude diepvries deeg(wonton). Ken dat.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:16 schreef Windigo het volgende:
Smaakte me niet, had het idee dat het vlees niet gaar was.
Iets met gekleurde papieren servetjes. Heel hip.quote:
uiteraard!quote:Op vrijdag 24 april 2015 00:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Iets met gekleurde papieren servetjes. Heel hip.
quote:Op vrijdag 24 april 2015 00:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Iets met gekleurde papieren servetjes. Heel hip.
Jammer dat het jou ook tegen viel. Het vlees had een vreemd soort gelei achtige structuur en de bouillon smaakte waterig. Volgende keer beter hoop ik; jammer want ik had nog nooit wonton soep gehad.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:03 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Jammer. Hebben ze waarschijnlijk een waardeloze bouillon gebruikt i.c.m. varkensvlees in oude diepvries deeg(wonton). Ken dat.Erger mij altijd mateloos alls men zoiets simpels zo kan verpesten.
On topic.
Vanavond in Mokum wat gegeten in zo een hippe toko voor 'hippe/mooie'mensen.Kom ik daar met mijn pafferds,verlopen kop en sloeber outfit.
Dit = kalfszwezerik/coquilles met rissotto etc. als avondhap genomen (alles uiteraard tegelijkertijd laten uitserveren) i.c.m.een glaasje bubbelie. Matigjes allemaal,opgegeten,afgerekend en weer terug naar Zuid-Holland gereden.
Tis tenslotte nog donderdag.. Morgen gaan we i.i.g uitgebreid acclimatiseren met meer bubbelie want tis dan vrijdag! en de laatste dag dat er nog even zon is...volgens het KNMI.
Nou,wonton is gewoon de aloude standaard wantan(soep) die je bij elke standaard Chinees op de menu kaart ziet staan. Ik ben niet zo van varkensvlees in mijn wantan en neem dan ook altijd de Sui Kau versie aangezien dat met garnalen is,zoals je al eerder al kon zien in mijn vele lunchbowls.quote:Op vrijdag 24 april 2015 03:43 schreef Windigo het volgende:
Jammer dat het jou ook tegen viel. Het vlees had een vreemd soort gelei achtige structuur en de bouillon smaakte waterig. Volgende keer beter hoop ik; jammer want ik had nog nooit wonton soep gehad.
Lucky charms?quote:
je drinkt om 9 uur champagne?quote:Op vrijdag 24 april 2015 08:58 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nou,wonton is gewoon de aloude standaard wantan(soep) die je bij elke standaard Chinees op de menu kaart ziet staan. Ik ben niet zo van varkensvlees in mijn wantan en neem dan ook altijd de Sui Kau versie aangezien dat met garnalen is,zoals je al eerder al kon zien in mijn vele lunchbowls.
On topic: Belooft een mooie en warme dag te worden en daarom al een min.of 30 geleden buiten dit weer eens genuttigd en nu beginnen te acclimatiseren met een nieuwe fles en dito paffert en geestelijk voor te bereiden op de lunch.![]()
Tis tenslotte vrijdag.
Drink jij nou in je eentje een fles champagne weg om 9 uur 's ochtends?quote:Op vrijdag 24 april 2015 08:58 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nou,wonton is gewoon de aloude standaard wantan(soep) die je bij elke standaard Chinees op de menu kaart ziet staan. Ik ben niet zo van varkensvlees in mijn wantan en neem dan ook altijd de Sui Kau versie aangezien dat met garnalen is,zoals je al eerder al kon zien in mijn vele lunchbowls.
On topic: Belooft een mooie en warme dag te worden en daarom al een min.of 30 geleden buiten dit weer eens genuttigd en nu beginnen te acclimatiseren met een nieuwe fles en dito paffert en geestelijk voor te bereiden op de lunch.![]()
Tis tenslotte vrijdag.
quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Lucky charms?![]()
Ik heb een tosti met veel kaas en tomatensoep
Froot loops inderdaadquote:
quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:26 schreef technofreak86 het volgende:
[..]
Drink jij nou in je eentje een fles champagne weg om 9 uur 's ochtends?
Ik ben jaloers!quote:Op vrijdag 24 april 2015 15:40 schreef Curiosity het volgende:
Asperges, gekookt eitje, ham en krieltjes + een lekker sausje.
Zal vast wel goed komenquote:Op vrijdag 24 april 2015 19:27 schreef Geerd het volgende:
Ik had varkens sate, en nu gehakt met een speklapje eromheen.
Varkenssate zaten aan een spies normaal let ik er altijd op, loop ik net van de zelfde vork te vreten waarmee ik ze van stok haalde![]()
![]()
![]()
Als we morgen uit de kont pissen weten we waarvan
Nog speciaal met een plasticvorkje gedaan zo dat ik die meteen met de verpakking kon weg pleuren.quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:55 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Zal vast wel goed komenDoe ik nog wel eens per ongeluk tijdens gourmetten
Tot nu toe nog altijd goed gegaan
Ikke nu: een wit wijntje
Ach, komt vast wel goedquote:Op vrijdag 24 april 2015 20:59 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nog speciaal met een plasticvorkje gedaan zo dat ik die meteen met de verpakking kon weg pleuren.
Ik kan niet koken ofzo maar dit zijn wel dingen om op te letten.,
Net als vaatdoekjes 1x gebruiken en in de "keukenmand" die op 95C in de was gaat.
Was aan het gamen ondertussen dus beetje afgeleid.
Ohw ben er ook niet bang voor, maar normaal ben ik er wel scherp op,quote:Op vrijdag 24 april 2015 21:01 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ach, komt vast wel goedBij mij ook (nog) nooit verkeerd gegaan
Goed voor de weerstand joh!
Waarom niet? Maar in deze stond hij alleen maar koud want ik had even iets anders om op te warmen.quote:
Als er geen gezelschap bij komt dan wel ja.quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:26 schreef technofreak86 het volgende:
Drink jij nou in je eentje een fles champagne weg om 9 uur 's ochtends?
No offence taken hoor.quote:Op vrijdag 24 april 2015 14:24 schreef Amarantha het volgende:
Dit vraag ik mij ook af ja(Niet lullig bedoeld Iwanius)
Elke dag is goed voor bubbels vind ik.quote:
lekkerquote:Op zaterdag 25 april 2015 12:23 schreef deroow het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb voor bij de borrel van vanmiddag deze Mexicaanse nacho dip klaar staan. Nu al trek in!
quote:
Wel benieuwd hoe je in zo'n situatie terecht bent gekomen. Eigen succes of een erfenis of een combinatie wellicht?quote:Op vrijdag 24 april 2015 22:38 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Waarom niet? Maar in deze stond hij alleen maar koud want ik had even iets anders om op te warmen.
[..]
Als er geen gezelschap bij komt dan wel ja.
[..]
No offence taken hoor.Antwoord staat hierboven trouwens.
[..]
Elke dag is goed voor bubbels vind ik.
On topic. Dit werd dus mijn lunch vanmiddag met een geopende fles en meer vocht en dit het avondeten.(thais)
Toch niet koud?quote:Op zaterdag 25 april 2015 17:52 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
Verse pasta met ham erin verwerkt en champignons, spekjes, italiaanse kruiden, uien door elkaar met kipboullion.
quote:Op zaterdag 25 april 2015 17:42 schreef technofreak86 het volgende:
Wel benieuwd hoe je in zo'n situatie terecht bent gekomen.
Zo die zien der lekker uit jaa!! Adres??quote:Op zondag 26 april 2015 17:12 schreef Dragonberry het volgende:
[ afbeelding ]
En een kroket, bij Fers friethuys
Whaha zit je er nu?quote:Op zondag 26 april 2015 17:12 schreef Dragonberry het volgende:
[ afbeelding ]
En een kroket, bij Fers friethuys
Nee ben nu alweer thuisquote:Op zondag 26 april 2015 17:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Whaha zit je er nu?
Ik ga er over een half uur naartoe
thanks! Wil daar gaan zitten, hopelijk is er nog plek.quote:Op zondag 26 april 2015 17:36 schreef Dragonberry het volgende:
[..]
Nee ben nu alweer thuisEet smakelijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
oeh!quote:
Dat zijn juist geweldige toko'squote:Op zondag 26 april 2015 22:54 schreef Ole het volgende:
[..]
oeh!
Zo'n echte grote Hollansche loempia is hier nog lastig te vinden! Moet je nog echt zo'n winkelcentrum-babi-pangang-foe_yong-HaiChinees zien te vinden. Je-weet-wel, waar sommige mensen op neerkijken
Ja dat vind ik dus ook!quote:
Nu heb ik zin in een loempiaquote:Op zondag 26 april 2015 23:36 schreef FutureFairytale het volgende:
Alleen jammer dat je bij de Chinees geen sausje erbij krijgt. Alleen een grote loempia en als je pech hebt, zit er alleen taugé in (Chinees bij mij).
Dan liever de Hollandse van de snackbar met ook kip en prei erin + ham, gebakken ei en pindasaus.
Lestaulant Lotus in Bloemendaal.quote:Op zondag 26 april 2015 22:54 schreef Ole het volgende:
oeh!
Zo'n echte grote Hollansche loempia is hier nog lastig te vinden! Moet je nog echt zo'n winkelcentrum-babi-pangang-foe_yong-HaiChinees zien te vinden. Je-weet-wel, waar sommige mensen op neerkijken
sambal bei?quote:
Ja ik had het doorquote:Op maandag 27 april 2015 17:09 schreef ChilllayD het volgende:
Bahhh die pizza is heel zout!
Anyway, kapsalon hier
fantastischquote:Op dinsdag 28 april 2015 10:22 schreef minilot het volgende:
Vanavond makkelijk Koreaans:
http://www.maangchi.com/recipe/buldak + http://www.maangchi.com/recipe/bok-choy-muchim
Dat hoop ik! Tot nu toe nog nooit iets Koreaans van Maangchi gemaakt dat niet lekker was, dus heb er alle vertrouwen in!quote:
Wat is het? Kip met rijst?quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:38 schreef Iwanius het volgende:
Vanmiddag dit maar weer eens gegeten i.c.m. wat fris en daarna uiteraard acclimatiseren.
Tis tenslotte nog dinsdag.
oh! die website!quote:Op dinsdag 28 april 2015 10:22 schreef minilot het volgende:
Vanavond makkelijk Koreaans:
http://www.maangchi.com/recipe/buldak + http://www.maangchi.com/recipe/bok-choy-muchim
En hoe was het? Ik had het te druk om te lunchen dus had een sultana...quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:45 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat hoop ik! Tot nu toe nog nooit iets Koreaans van Maangchi gemaakt dat niet lekker was, dus heb er alle vertrouwen in!
Wat had je in de kantine?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed onder de plakquote:Op woensdag 29 april 2015 17:02 schreef Tem het volgende:
Penne carbonara (met vega spekjes) en Groende salade,
Groende, ja. Ken je niet? Helemaal trendy. Groende slade.quote:Op woensdag 29 april 2015 17:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Goed onder de plak [ afbeelding ]
En wat is Groende salade voor iets culinairs?
Ken ik niet, maar nu ik weet dat het trendy is moet ik het snel gaan uitchecken.quote:Op woensdag 29 april 2015 17:21 schreef Tem het volgende:
[..]
Groende, ja. Ken je niet? Helemaal trendy. Groende slade.
Het was trouwens Héééérlijk. Recept uit The River Cafe cook book.quote:Op woensdag 29 april 2015 19:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ken ik niet, maar nu ik weet dat het trendy is moet ik het snel gaan uitchecken.
Geen pics dit keer?quote:Op woensdag 29 april 2015 20:00 schreef Tem het volgende:
[..]
Het was trouwens Héééérlijk. Recept uit The River Cafe cook book.
Ik kijk er naar uit.quote:Op woensdag 29 april 2015 21:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Volgende keer dat ik het maak zal ik pics voor je nemen.
Yum!quote:Op woensdag 29 april 2015 20:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Tomatensoep met geraspte kaas vooraf en daarna visgratin.
Straks bramenyoghurt.
Wat een zooitje op je tafel.quote:Op donderdag 30 april 2015 09:18 schreef Helsinki het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond staat deze salade op het menu.
Ziet er goed uit.quote:Op donderdag 30 april 2015 09:29 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Niet mijn tafel.
En ik denk dat ik het vanavond maar gewoon netjes op m'n bord doe.
Netjes dat je dat 's ochtends weg krijgtquote:Op donderdag 30 april 2015 11:11 schreef Iwanius het volgende:
Vanmorgen gewoon even trek in een vette bek en dus de Mc.Donalds Over een uurtje of wat echt lunchen en acclimatiseren zoals dat heet.
Ziet er heerlijk uitquote:Op donderdag 30 april 2015 09:18 schreef Helsinki het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond staat deze salade op het menu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |