Wat is een patatje Flip ?quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Straks dus patatje flip en hamburger speciaal. Oh zin in!
Patatje pindasaus en mayonaise geloof ik.quote:
Ik eet vanavond kibbelingquote:Op zaterdag 18 april 2015 15:37 schreef Dragonberry het volgende:
Bakje kibbeling. Straks lekker barbecue
Ja godver ik dacht ik alles correct had gedaan.quote:Op zaterdag 18 april 2015 12:40 schreef golfer het volgende:
Bij mascara-klodder is het nog steeds Pasen?
In 1 teug leeg of in etappes aka na 4 uur voor de tv hangen..quote:
quote:Op zondag 19 april 2015 16:40 schreef Iwanius het volgende:
Tis zondag dus een prima dag voor een hele volle bucket.
Red je niet in een teug met pa en ma samen, alleen is zonde want wordt lauwquote:Op zondag 19 april 2015 00:14 schreef Iwanius het volgende:
[..]
In 1 teug leeg of in etappes aka na 4 uur voor de tv hangen..![]()
On topic.
Die sate bar van gisteren was zo goed bevallen dat we er weer zijn heengegaan.Dit keer samen dit genomen en om zeker te zijn dat ik niet later op de avond weer trek kreeg nog een extraatje. bestelt.
Zo smaakten ze ook. Maar moet je niet te vaak eten.quote:
Je post even tussendoor weer een ouwe foto uit Duitsland?quote:Op maandag 20 april 2015 00:08 schreef Iwanius het volgende:
en daarna voor het slapen gaan nog wat acclimatiseren.
Tis tenslotte maandagmorgen geworden.
Wordt 1 cracker want krijg 2 foccaciabroodjesquote:Op maandag 20 april 2015 10:48 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanmiddag roggecrackers met kip, smeerkaas en rauwkostsalade. Misschien soepje erbij.
Wat is het? Zalm tartaar?quote:Op maandag 20 april 2015 10:31 schreef Iwanius het volgende:
On topic: Het is maandag,aangenaam temperatuurtje en wederom deze aloude combinatie om te acclimatiseren zoals dat heet.
Superlate reactie maar: Oatcakes? Vertel?quote:Op woensdag 15 april 2015 16:51 schreef Windigo het volgende:
Oatcakes met geitenkaas en pruimenchutney
Ben weer thuis
Oatcakes zijn een traditionele cracker uit Yorkshire en omgeving (Engeland) en aangezien ik daar gewoond heb had ik vorige maand de Engelse editie van de Foodwelovebox besteld. Daar komen ze vandaanquote:Op maandag 20 april 2015 18:20 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Superlate reactie maar: Oatcakes? Vertel?
De combi geitenkaas met chutney is wel heel awesome
quote:
I.c.m. bubbels smaakt het helemaal geweldig vind ik. Denk dat ik het morgen wederom neem.quote:
Krijg net een appje van vriend dat we zo naar Willemstad rijden.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:30 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik had net 2 happen van een Mora kroketburger. Rest ligt in de kliko
Gatver wat smerig!
Nu een Fernandes Pink Melon
Vanavond kip massala, Surinaamse rijst en komkommer in zoetzuur
Jammer dat het eitje zowel gisteren als weer vandaag hard gekookt is. Met nog n beetje vloeibaar geel had t beter geweest.quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:34 schreef Iwanius het volgende:
Vandaag voor de lunch inderdaad genomen wat ik gisteren ook al nuttigde als je praat over zalmtartaar alleen dan met een andere fles dit keer. Je moet tenslotte ook goed kunnen acclimatiseren want... tis tenslotte dinsdag.![]()
Als avondeten maar weer de Thai aangedaan en een lekkere schotel Nua Krapauw genomen. Heerlijk!
Nou..de zalmtaraar is van zichzelf al heel zacht dus zo een hard gekookt(warm) eitje past er perfect bij.quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:40 schreef FutureFairytale het volgende:
Jammer dat het eitje zowel gisteren als weer vandaag hard gekookt is. Met nog n beetje vloeibaar geel had t beter geweest.
Salmiaklollies!quote:Op woensdag 22 april 2015 14:29 schreef FutureFairytale het volgende:
Had vanmiddag kippensoep, crackers oude kaas en salade, paar aardbeien en stuk komkommer.
Zo een salmiak- of een droplolly
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |