De rolletjes had uk gekochtquote:Op maandag 13 april 2015 18:35 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Klinkt goed! Heb je een recept van die rolletjes en dip?.
Ronde witte bepoederde chewy toffeeballetjes met vloeibare citroenvulling.quote:
Die is super ja! Vlg keer probeer ik de utter peanut butter clutterquote:
Beterschap!! Niets ernstig hoop ik!quote:Op maandag 13 april 2015 18:05 schreef Windigo het volgende:
Ik kan geen link plaatsen via mijn telefoon maar heb zojuist een foto van mijn ziekenhuis maaltijd op instagram gezet.
Het was bloemkool met aardappel en tomatenjus met een heel vaag rijstburgergeval .
Heel goed. Was trouwens de 'chinese' rijstpot wat ik at. Dit was trouwens een kleine pot(ja heus)quote:Op maandag 13 april 2015 14:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Aan de menukaart te zien zat ie vandaag bij de Chinees
Klinkt lekker!quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb nu witte chocolade en een rosé in de zon
Straks weet ik niet. Tartaar, verse spinazie moeten op, denk met spaghetti en met tartaar zelfgemaakte bolognese saus en een witte kool salade? Kan wel toch?
Hongaarse Salami van Herzquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:46 schreef Skeletor. het volgende:
Straks krumplifőzelék. Dat is een Hongaars aardappelgerecht met aardappels (), ui, knoflook, paprikapoeder en worst. Vandaag met Hongaarse paprikaworst van Herz. Beter kun je niet krijgen!
Bibimbap denk ik?quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:23 schreef Zo-is-dat het volgende:
Bimibap en toe snelle frambozen brulee
Mja,ging wel.Was ook meer een opwarmertje voor de lunch die ik weer ergens anders heb genuttigd.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:37 schreef PluisigNijntje het volgende:
Dat is wel een prettig plankje Iwanius.
Werd de McDrivequote:Op dinsdag 14 april 2015 19:45 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ga straks heel makkelijk door de McDrive of ik pak noodles.
Het werd een halve bagel met gebraden gehakt en de andere helft met geitenbrie. Kopje cup-a-soup asperge voor erbij.quote:Op woensdag 15 april 2015 11:28 schreef foodlover het volgende:
Ik ga zo een bagel eten met kruidenkaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |