quote:
Ik drink niets tegelijkertijd.Alles met tussenpozen en eerst het ene drankje op drinken (of tot je er genoeg van hebt) alvorens de andere wordt aangeraakt. Dus niet direct achter elkaar alsof ik een trein moet halen. Er moet tenslotte tussendoor ook gepafd worden toch?
quote:
Op woensdag 22 april 2015 18:24 schreef Windigo het volgende:Wordt je die lunchbowl nou niet eens zat? Je eet hem zo vaak, het zou mijn oren serieus uitkomen. Geen trollvraag, ik verbaas me er gewoon over dat je zo vaak uit eten gaat maar steeds dezelfde dingen lijkt te bestellen..
Ik heb vorig jaar ergens al uitgelegd dat ik dit het meest makkelijke en meest licht verteerbare lunch hap vind die ik maar kan hebben. Heeft alles wat ik lekker vind en ligt ook niet te zwaar op de maag te meer ik ook niet veel tijd heb om uitgebreid te gaan zitten lunchen. Daarbij heb je ook kunnen zien dat ik het wel heel vaak eet maar ook afwissel met andere keukens/gerechten. En ja,ik ben vrij voorspelbaar in mijn keuzes wat ik tegenwoordig neem, te meer ik na 50? jaar wel een beetje klaar ben met :"alles te gaan uitproberen."
Ik heb intussen wel zo alles ongeveer geproefd in een of andere vorm. Of het nu de Thaise,Chinese,Japanse,Italiaanse,Franse en opvolgende keukens is. Op een bepaalt moment geloof je het allemaal wel en beperk je je tot 1 bepaalde keuken ( in Rotterdam) en wat je het liefst op een bepaalt moment eet. Soms is het meest simpele/eenvoudige, vaak ook het lekkerst vind ik.
On topic. Vanavond
een heerlijke huiselijke hap.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 22-04-2015 21:55:31 ]