Jammer. Hebben ze waarschijnlijk een waardeloze bouillon gebruikt i.c.m. varkensvlees in oude diepvries deeg(wonton). Ken dat.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:16 schreef Windigo het volgende:
Smaakte me niet, had het idee dat het vlees niet gaar was.
Iets met gekleurde papieren servetjes. Heel hip.quote:
uiteraard!quote:Op vrijdag 24 april 2015 00:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Iets met gekleurde papieren servetjes. Heel hip.
quote:Op vrijdag 24 april 2015 00:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Iets met gekleurde papieren servetjes. Heel hip.
Jammer dat het jou ook tegen viel. Het vlees had een vreemd soort gelei achtige structuur en de bouillon smaakte waterig. Volgende keer beter hoop ik; jammer want ik had nog nooit wonton soep gehad.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:03 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Jammer. Hebben ze waarschijnlijk een waardeloze bouillon gebruikt i.c.m. varkensvlees in oude diepvries deeg(wonton). Ken dat.Erger mij altijd mateloos alls men zoiets simpels zo kan verpesten.
On topic.
Vanavond in Mokum wat gegeten in zo een hippe toko voor 'hippe/mooie'mensen.Kom ik daar met mijn pafferds,verlopen kop en sloeber outfit.
Dit = kalfszwezerik/coquilles met rissotto etc. als avondhap genomen (alles uiteraard tegelijkertijd laten uitserveren) i.c.m.een glaasje bubbelie. Matigjes allemaal,opgegeten,afgerekend en weer terug naar Zuid-Holland gereden.
Tis tenslotte nog donderdag.. Morgen gaan we i.i.g uitgebreid acclimatiseren met meer bubbelie want tis dan vrijdag! en de laatste dag dat er nog even zon is...volgens het KNMI.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |