Ach, komt vast wel goedquote:Op vrijdag 24 april 2015 20:59 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nog speciaal met een plasticvorkje gedaan zo dat ik die meteen met de verpakking kon weg pleuren.
Ik kan niet koken ofzo maar dit zijn wel dingen om op te letten.,
Net als vaatdoekjes 1x gebruiken en in de "keukenmand" die op 95C in de was gaat.
Was aan het gamen ondertussen dus beetje afgeleid.
Ohw ben er ook niet bang voor, maar normaal ben ik er wel scherp op,quote:Op vrijdag 24 april 2015 21:01 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ach, komt vast wel goedBij mij ook (nog) nooit verkeerd gegaan
Goed voor de weerstand joh!
Waarom niet? Maar in deze stond hij alleen maar koud want ik had even iets anders om op te warmen.quote:
Als er geen gezelschap bij komt dan wel ja.quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:26 schreef technofreak86 het volgende:
Drink jij nou in je eentje een fles champagne weg om 9 uur 's ochtends?
No offence taken hoor.quote:Op vrijdag 24 april 2015 14:24 schreef Amarantha het volgende:
Dit vraag ik mij ook af ja(Niet lullig bedoeld Iwanius)
Elke dag is goed voor bubbels vind ik.quote:
lekkerquote:Op zaterdag 25 april 2015 12:23 schreef deroow het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb voor bij de borrel van vanmiddag deze Mexicaanse nacho dip klaar staan. Nu al trek in!
quote:
Wel benieuwd hoe je in zo'n situatie terecht bent gekomen. Eigen succes of een erfenis of een combinatie wellicht?quote:Op vrijdag 24 april 2015 22:38 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Waarom niet? Maar in deze stond hij alleen maar koud want ik had even iets anders om op te warmen.
[..]
Als er geen gezelschap bij komt dan wel ja.
[..]
No offence taken hoor.Antwoord staat hierboven trouwens.
[..]
Elke dag is goed voor bubbels vind ik.
On topic. Dit werd dus mijn lunch vanmiddag met een geopende fles en meer vocht en dit het avondeten.(thais)
Toch niet koud?quote:Op zaterdag 25 april 2015 17:52 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
Verse pasta met ham erin verwerkt en champignons, spekjes, italiaanse kruiden, uien door elkaar met kipboullion.
quote:Op zaterdag 25 april 2015 17:42 schreef technofreak86 het volgende:
Wel benieuwd hoe je in zo'n situatie terecht bent gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |