Waarom niet? Maar in deze stond hij alleen maar koud want ik had even iets anders om op te warmen.quote:
Als er geen gezelschap bij komt dan wel ja.quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:26 schreef technofreak86 het volgende:
Drink jij nou in je eentje een fles champagne weg om 9 uur 's ochtends?
No offence taken hoor.quote:Op vrijdag 24 april 2015 14:24 schreef Amarantha het volgende:
Dit vraag ik mij ook af ja(Niet lullig bedoeld Iwanius)
Elke dag is goed voor bubbels vind ik.quote:
lekkerquote:Op zaterdag 25 april 2015 12:23 schreef deroow het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb voor bij de borrel van vanmiddag deze Mexicaanse nacho dip klaar staan. Nu al trek in!
quote:
Wel benieuwd hoe je in zo'n situatie terecht bent gekomen. Eigen succes of een erfenis of een combinatie wellicht?quote:Op vrijdag 24 april 2015 22:38 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Waarom niet? Maar in deze stond hij alleen maar koud want ik had even iets anders om op te warmen.
[..]
Als er geen gezelschap bij komt dan wel ja.
[..]
No offence taken hoor.Antwoord staat hierboven trouwens.
[..]
Elke dag is goed voor bubbels vind ik.
On topic. Dit werd dus mijn lunch vanmiddag met een geopende fles en meer vocht en dit het avondeten.(thais)
Toch niet koud?quote:Op zaterdag 25 april 2015 17:52 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
Verse pasta met ham erin verwerkt en champignons, spekjes, italiaanse kruiden, uien door elkaar met kipboullion.
quote:Op zaterdag 25 april 2015 17:42 schreef technofreak86 het volgende:
Wel benieuwd hoe je in zo'n situatie terecht bent gekomen.
Zo die zien der lekker uit jaa!! Adres??quote:Op zondag 26 april 2015 17:12 schreef Dragonberry het volgende:
[ afbeelding ]
En een kroket, bij Fers friethuys
Whaha zit je er nu?quote:Op zondag 26 april 2015 17:12 schreef Dragonberry het volgende:
[ afbeelding ]
En een kroket, bij Fers friethuys
Nee ben nu alweer thuisquote:Op zondag 26 april 2015 17:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Whaha zit je er nu?
Ik ga er over een half uur naartoe
thanks! Wil daar gaan zitten, hopelijk is er nog plek.quote:Op zondag 26 april 2015 17:36 schreef Dragonberry het volgende:
[..]
Nee ben nu alweer thuisEet smakelijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |